van jou niet, van Makster wel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:41 schreef RB het volgende:
Was niet een bedreiging![]()
Laat maar komen lust hem rauwquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
van jou niet, van Makster wel.![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:46 schreef RB het volgende:
Laat maar komen lust hem rauw![]()
En anders eerst ff bij Pep op de BBQ![]()
![]()
Wordt het wel een freefight, qua gewichtsklasse schat ik dat jullie niet binnen dezelfde klasse vallen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:46 schreef RB het volgende:
[..]
Laat maar komen lust hem rauw![]()
En anders eerst ff bij Pep op de BBQ![]()
![]()
We ruimen het netjes op.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja kom hier maar op visite en maak er een zootje van ..
.. wie gaat dat schoonmaken .. en straks heb ik motormaatjes met BSE..
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:49 schreef Makster het volgende:
Hee en als ik me nou bedreigd voel, telt het dan ook mee ?
In dat geval maak ik dus kans op een Fazer en een extra ZXR![]()
Niemand het zijn een beetje meelopers eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:56 schreef Makster het volgende:
En wie heeft zich verlaagd tot het besturen van dit zooitje ?
We zijn allemaal meelopers.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niemand het zijn een beetje meelopers eigenlijk.![]()
Heb je vanmiddag IRL ook nog zo'n grote bek?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:08 schreef Makster het volgende:
Dus in principe kan iedereen iedereen bedreigen waar en hoeveel ze maar willen. Bestuur grijpt niet in omdat er geen bestuur is
Nou in dat geval....
KOMPT TAN
Zoals in iedere moderne organisatie tegenwoordig heeft de Fok MC interim bestuurders die de groep op afstand goed laten functioneren volgens het poldermodel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:08 schreef Makster het volgende:
Dus in principe kan iedereen iedereen bedreigen waar en hoeveel ze maar willen. Bestuur grijpt niet in omdat er geen bestuur is
Meestal wel en dat is dan ook vaak mijn "probleem", tenminste als je het als een probleem zietquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag IRL ook nog zo'n grote bek?
Wat lul jij nou? Iedereen weet toch dat de Illuminati erachter zit?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals in iedere moderne organisatie tegenwoordig heeft de Fok MC interim bestuurders die de groep op afstand goed laten functioneren volgens het poldermodel.
Bij lager geschoolden heten deze tijdelijke krachten ook wel moddereters.
Verder is de koers van de groep nog niet nader vastgelegd, dus alle uitspraken en handelingen zijn volledig op eigen verantwoordelijkheid en risico.
Nee, juist niet.... ik denk nu dat ik 'm aardig onder controle heb met bochtenwerk enzo, en ik probeer juist aan te geven dat ik verwacht dat ie waarschijnlijk nog veel meer kanquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: goedemorgen mannen.
Uit een vorig topic:
PatM dus jij zegt dat je nu al precies weet wat het onderste uit de kan is met je toerbuffel?
(in ieder geval niet op de goede manier remmen zonder een werkend ABS)
Op zo'n VRO doen ze echt dingen waar je van versteld hoor.
En jouw bochtenwerk is nog lang niet wat het kan zijn.
Ik heb nog nooit iemand zo op afstand gereden als jij toen onderweg naar Apeldoorn.
Zelfs als je 3 keer zo snel gaat nu dan moet ik nog 2 minuten wachten na een bocht van 20 seconden.
Wie ben jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Eenvanuit de LH Shop
Nu al?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:24 schreef PatrickM het volgende:
* hollander172 gaat zo eens ff fijn gitaar spelen en dan naar Hoogvliet... cu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |