Precies. FCDB wil revanche voor 2 kansloze nederlagen tegen AZ en Ajax en ze doen het wel vaker goed tegen Vitesse. Ik zet in op een gelijkspelletje dus.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Werd Vitesse 2 weken geleden niet te kakken gezet door het grote RBC
Lol, en als je nu gewoon realistisch blijft en niet doordraait en 600 euro zet op onmogelijke dingen dan kan je wel gewoon netjes in goede gezondheid verder blijven gokkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Patrick Kluivert scoort voor Newcastle............ 1-0 .........nog 12 minuten te spelen.
Fluit alvast maar af scheids..........want the Mother of all Gamblers is back at Unibet
Is mijn planquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Lol, en als je nu gewoon realistisch blijft en niet doordraait en 600 euro zet op onmogelijke dingen dan kan je wel gewoon netjes in goede gezondheid verder blijven gokken
Ja dat is/was dus ook een zwaar probleem met TotoSelect. Moet je ze alledrie goed hebben. Slechts heel zelden lukte me dat. ALS je wint heb je vaak gelijk leuke winstjes, maar de kans dat 1 van de grote-3 gelijkspeelt of zelfs verliest is toch best aanzienlijk. Zeker met de huidige stand van Ajax, PSV en Feyenoord. Zal mij verbazen als niet alledrie deze clubs nog minstens 20 verliespunten op gaan halen dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nadeel van de eerste optie is natuurlijk dat als er 2 winnen en 1tje gelijkspeelt, je toch niet wint.
Whoeeeeeeeehaahah, wedden op een hazewindhondquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:26 schreef JeOma het volgende:
op een of andere vage Deense paardenrace (geloof ik? of zijn het windhonden? GEEN idee) gegokt... en jawel!![]()
hoger inzettenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:57 schreef Maffioso het volgende:
Iemand misschien nog wat goede tips om wat meer geld te winnen met online pokeren?
ik ben nog niet zo lang bezig, maar heb er een leuke PC aan overgehouden. M'n TFT scherm heb ik helaas verloren dankzij de prutsers van Paris St Germain.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:05 schreef engessa het volgende:
Interessant topic. Maar op lange termijn, hoeveel geld verdient iedereen ongeveer? Of maakt men uberhaupt wel winst?
Zo zo dat doe je goed! Maar hoe groot was je begin bedrag?quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo lang bezig, maar heb er een leuke PC aan overgehouden. M'n TFT scherm heb ik helaas verloren dankzij de prutsers van Paris St Germain.
Ben tijdens het EK begonnen met wat wedstrijdjes. Per wedstrijd steeds tussen de 20 en 50 euro ingezet. Twee uitschieters van resp. 300 en 600 euro heb ik beiden verlorenquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:11 schreef Blex het volgende:
[..]
Zo zo dat doe je goed! Maar hoe groot was je begin bedrag?
Ja, maar ik bedoel meer info zodat je voor je zelf kan schatten wat je kansen zijn. Bijvoorbeelld hoe de laaste ontmoetingen zijn verlopen, hoe beide teams de laatste wedstrijden hebben gespeeld en of iedereen fit is. Dat soort dingen zeg maarquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:01 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij toch dat als je bij die voetbalwedstrijden gewoon gokt op de kans die het minst betaald.
Dus de gene waar de meeste personen hun geld op in zetten
Je wel een redelijke kans heb om te winnen?
Of is dat niet zo?
Kan zijn dat een van de clubs juist gepromoveerd is en dat daardoor geen ontmoetingen de laatste 3 jaar hebben plaatsgevonden. In dat geval return blanco else return LaatsteOntmoetingen. Het gaat dan over een tijdspanne van ik dacht 3 jaar.........wedstrijden uit 1954 interesseert niemandquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:19 schreef kree het volgende:
Als je op de wedstrijden klikt, kun je informatie zien over de laatste ontmoetingen ed.
Tenminste ik heb dat bij diverste wedstrijden gezien, maar er zijn er geloof ik ook waarbij je geen info krijgt.
hoe werkt dat?quote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef Calella het volgende:
Gebruik gemaakt van: http://www.drpunter.com/tools/covercalc.php
Deze guide ziet er goed uit R_F!quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:12 schreef Red_Fox het volgende:
lap tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |