quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:06 schreef P-Style het volgende:
Uh... ga naar een goeie kapper, geef dezelfde omschrijving als je hier geeft en maak een foto van jezelf... klaar!
Iehl.. naar voren gekamt!?quote:De zijkanten ook naar voren gekamt
Toppickiller....quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:49 schreef Brennie het volgende:
Onzin weg..
Helpen of moven
vind dit wel een mooi kapselquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:28 schreef Que-Pasa het volgende:
Je bedoeld dat kapsel wat valerio van 6 pack heeft zeker...
[afbeelding]
kon helaas geen betere foto vinden
Ik heb een soort van groene slijm van Junior, waarvan ze zeggen dat het niet vettig (en dat is dus wel zo, net als de zogenaamde niet-vettige wax). Ik mix het daarom maar met mousse, maar echt droog wordt het niet. Als ik het dan uitkam wordt het pluizig en dof.quote:Op zondag 26 september 2004 19:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nadat ik toch weer ben afgestapt van half lang haar, is dit mijn 2e optiemaar hoe zou je het zo een droog effect geven? met gel lukt dit nooit... met een soort pasta ofzo?
Je zet toch geen foto's van je moeder op internet?quote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Kawafiel het volgende:
Zoiets?:
[afbeelding]
(mn bek staat gaar nam net een hap)
[afbeelding]
Heb ff geen betere foto's (ik ben het op de foto's)
op de 2e foto staat je gulp openquote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Kawafiel het volgende:
Zoiets?:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was net klaar met z'n moeder...quote:Op maandag 27 september 2004 01:00 schreef Onderbroek het volgende:
op de 2e foto staat je gulp open![]()
Och, als je haar maar goed zit!quote:Op maandag 27 september 2004 02:35 schreef Openminded het volgende:
[..]
Hij was net klaar met z'n moeder...
Helaas voor jouquote:Het lijkt me trouwens niet waarschijnlijk dat iemand dat kapsel zou wilenl immiteren aangezien niemand zo'n mega gelklont op zn plaat wil hebben. Duidelijk gevalletje van DA drogist 1,99.
wax?quote:Op maandag 27 september 2004 11:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
kom op blijf een beetje on-topic! ik zou graag willen weten wat voor een spul je moet gebruiken voor een droog effect
daar krijg je geen droog effect van, maar zo'n nat effect toch?quote:Op maandag 27 september 2004 11:56 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
wax?
Je hebt wax waarvan je haar dof effect van krijgt (lijkt een beetje op droog), of een wat natter effect. Zo droog als haar zonder wax oid erin krijg je toch niet, zo nat als klodders gel in je haar krijg je niet. Beetje er tussen inquote:Op maandag 27 september 2004 11:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
daar krijg je geen droog effect van, maar zo'n nat effect toch?
Jah hoeft ook niet super droog zoals zonder wax, maar gewoon een beetje zoals dit effect. Het mag heus wel een beetje een nat effect hebbenquote:Op maandag 27 september 2004 16:43 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Je hebt wax waarvan je haar dof effect van krijgt (lijkt een beetje op droog), of een wat natter effect. Zo droog als haar zonder wax oid erin krijg je toch niet, zo nat als klodders gel in je haar krijg je niet. Beetje er tussen in.
Je hebt vette wax en niet vette waxquote:Op maandag 27 september 2004 18:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jah hoeft ook niet super droog zoals zonder wax, maar gewoon een beetje zoals dit effect. Het mag heus wel een beetje een nat effect hebbenmaar niet zoals met gel.
[afbeelding]
p.s. is wax niet die rotzooi, zodat als je alle wax eruit wilt, dat je je haren moet wassen met afwasmiddel??![]()
ha ha, tranen in mijn ogen van 't lachen, das toch geen kapsel jongen!quote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Kawafiel het volgende:
Zoiets?:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun jij mij eens uitleggen hoe je tot zo'n resultaat komt? Hoe je je haar laat knippen dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
TS bedoel je dit kapsel??
[afbeelding]
p.s. was pas wakker
Ze hadden zo'n boekje liggen, ik die aangewezen.. en een beetje duidelijk gemaakt wat ik wilde... en TADAAA!!! maar moet er wel nog aan wennen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Kun jij mij eens uitleggen hoe je tot zo'n resultaat komt? Hoe je je haar laat knippen dan?
Mijn kapper kende 't kapsel niet echt...
Ja ik ziet 'tquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
TADAAA!!! maar moet er wel nog aan wennen..![]()
Waarom kansloos? Topic van Langhaar al eens gezienquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:58 schreef Manweth het volgende:
kansloos btw als je je kapsel op internet gaat zette om andere te laten zien wat voor een kapsel jij wel niet hebt ofzo
nogal kansloos om dan zo te reageren hé!...quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:58 schreef Manweth het volgende:
kansloos btw als je je kapsel op internet gaat zette om andere te laten zien wat voor een kapsel jij wel niet hebt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |