Officieel komt ie pas op 27/28 september uit... Hoe kom je eraan?!quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:21 schreef Enzo500 het volgende:
Hij is inmiddels uit.
Vanochtend opgehaald en een paar keer achter elkaar gedraaid.
Ik kan niet anders zeggen dat ik erg onder de indruk ben. 17 nummers van de nooit uitgebrachte Smile sessies opnieuw opgenomen en perfect samengevoegd tot een geheel (of eigenlijk 3 stukken van grofweg een kwartier). De plaat is opgenomen door Brain en de band waarmee hij getourd heeft in Europa dit jaar, de plaat volgt vrij nauwkeurig de uitvoering die hij live brengt.
Absolute aanrader.
Gewoon in de winkel (Velvet; ik heb hem ook bij FRS zien liggen).quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Officieel komt ie pas op 27/28 september uit... Hoe kom je eraan?!
Met een beetje geluk liggen de cd's die maandag/dinsdag uitkomen voor dat weekend al in de schappen van de meeste winkels.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Officieel komt ie pas op 27/28 september uit... Hoe kom je eraan?!
Ja klopt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:33 schreef PimD het volgende:
z'n band doet ook veel backingvocals. Vooral Jeff Foskett heeft een hele goede stem, tijdens de concerten doet hij bijv. ook de hoge noten in Surf's Up enzo. Op Getting In Over My Head doet Brian alle bv's zelf en dat is toch wel stukken minder....
Arme Paul.quote:Op maandag 27 september 2004 23:10 schreef PimD het volgende:
Ja, er is helemaal niks opnieuw gebruikt van de oude opnames
Nou hij kan nog wel zingen, maar hij heeft een vreemde stemvorming. Ik denk dat dat net als Ozzy door de drugs/medicijnen komt. Sterker nog, dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
door de stemvervorming (wilson kan totaal niet meer zingen) klinkt ie wel een beetje als Ozzy
Bron?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn stem schijnt dus echt opgepoetst zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |