Het vorige concert was redelijk snel uitverkocht, en de reacties waren over het algemeen zeer goed! En houd er ook rekening mee dat dit voorlopig het enige concert buiten Engeland is!quote:Brian Wilson presents SmileBrian Wilson's recente optreden in Amsterdam maakte heel wat tongen los. Fans kwamen superlatieven tekort en de vele positieve recensies in de media buitelden over elkaar heen. Vandaar dat de voormalige Beach Boy heeft besloten opnieuw op te treden op Nederlandse bodem. Deze keer is Den Haag plaats van handeling.
Net als tijdens het eerste concert zal de legendarische Wilson in Den Haag nummers voor het voetlicht brengen van Smile: het ambitieuze vervolg van de klassieker Pet Sounds dat officieel nooit het daglicht heeft gezien. Uiteraard zullen ook vele Beach Boys songs de revue passeren.
Als legendarische songschrijver, producer, arrangeur en performer is Brian Wilson verantwoordelijk voor de mooiste muziek uit de popgeschiedenis.
foto: Rob Verhorst
Artiesten
Brian Wilson
Zie ook
http://www.brianwilson.com
13 jul 2004 Brian Wilson presents Smile
Nederlands Congres Centrum, Den Haag
artiest(en) Brian Wilson
aanvang 20:15 uur
start voorverkoop za, 10 apr 2004
entree ¤48.00 ¤53.00 ¤59.00
Hoe bedoel je? Daar heb ik Yoko Ono nog gezien.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:04 schreef -Wepeel2- het volgende:
En dan in het Nederlands Congres Centrum. Ook niet de meest flitsende zaal.
Ik ben naar het concert in Amsterdam geweest en het is toch de moeite waard hoor. De eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dat het wat het 'Smile' gedeelte betreft ook helemaal niet erg is om te zitten. Erg mooi, maar meer luistermuziek. Alleen bij de toegiften met oude BB-hits past het niet zo, maar toen stond ook iedereen op.quote:Mag iedereen waarschijnlijk op een pluche stoeltje plaatsnemen en beschaafd klappen.
Met andere woorden: hier moet ik even heel goed over nadenken.
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef PimD het volgende:
Bijna.... nog 2 nachtjes slapen - heb er zin in
Neuhh, maar ik had me toch wel erg verheugd op SMiLE.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:57 schreef nipeng het volgende:
Jammer voor je Webfreak maar die greatest hits zijn toch ook niet verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |