abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2004 @ 12:38:54 #26
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22233775
draaien ze ook house muziek aan boord man wat een disco !!
pi_22240364
als het een vliegtuig was dan had ie moeten bewegen en dan had ik em later ook nog gezien.

maar als het een sateliet was die licht weerkaatste, dan zijn er vast ook wel foto's van te vinden.
waar moet ik op zoeken?
Extremistisch gematigd.
pi_22250900
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:40 schreef P8 het volgende:
als het een vliegtuig was dan had ie moeten bewegen en dan had ik em later ook nog gezien.
Als een vliegtuig recht op je af vliegt verandert zijn richting en hoogte t.o.v. jou niet, daarom vond ik het een aannemelijke optie voor wat ik gezien heb. Bovendien kijk je dan 'recht' in de landingslichten en zijn die dus goed te zien. Als het vliegtuig van richting verandert beweegt hij weer aan de hemel en neemt de helderheid van het licht af.
quote:
maar als het een sateliet was die licht weerkaatste, dan zijn er vast ook wel foto's van te vinden.
waar moet ik op zoeken?
Op die foto's zal dan neem ik aan niets meer of minder staan dan een lichtpuntje? Maar hier heb je er een paar .

Zoals al eerder gesuggereerd kan e.e.a. best afkomstig zijn van de vliegbasis in Leeuwarden, we keken idd even ten oosten van het vliegveld.
pi_22250943
Zolang het object niet geindentificeerd is, is het inderdaad een UFO
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22270168
het was gewoon een ster..
pi_22271888
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:28 schreef alsem het volgende:
het was gewoon een ster..
Wist niet dat je het ook hebt gezien . TS zegt toch dat het licht verdween? Dat doen sterren niet .
pi_22286620
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Wist niet dat je het ook hebt gezien . TS zegt toch dat het licht verdween? Dat doen sterren niet .
of de ster was al een tijdje terug vergaan en het laatste licht kwam net aan toen ik er naar keek.

al acht ik die kans niet echt groot
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')