Als ze weten van welke auto het afkomstig is, of dat aan kunnen tonen dan ja, je krijgt ook daar een boete voor. Niet zo'n lage ook.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:22 schreef CreativeMind het volgende:
Er ligt zoveel gelekte olie op parkeerplaatsen. Krijg je daar ook een boete voor? I think not.
Hmmz heb niet zo'n vertrouwen daarin,quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:49 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind olie verversen eigenlijk juist iets wat je niet zelf moet doen. Geeft altijd troep en als je het laat doen als je auto toch voor iets anders in de garage is betaal je nauwelijks meer dan alleen de olie.
dit is dus pure oplichting en ook nog eens slecht voor het motorblok,kan me dit eigenlijk niet voorstellen....helemaal niet bij een officiele merk dealerquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Hmmz heb niet zo'n vertrouwen daarin,
Ik heb ooit eens een vakantiebaan gehad bij een officieele ford dealer en daar werd dus de olie opgevangen in een groot vat, waarna het door een filter werd gejast en dus gewoon weer werd gebruikt als nieuwe olie !!! als het oliefilter er nog goed uitzag werd er een doek opverheen gehaald en weer teruggezet.
Je betaald dus wel even 4 liter nieuwe olie plus een oliefilter voor niks !!
dus is het zo gek nog niet om zelf dit soort dingen te doen.
jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:19 schreef Amando het volgende:
Want ik kan me voorstellen dat als je wat morst het milieu zeer te lijden heeft.
Maar is dit strafbaar??
neequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef Amando het volgende:
Ja, maar het verversen op zich mag dus wel??
Toch is het zo....quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:23 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
dit is dus pure oplichting en ook nog eens slecht voor het motorblok,kan me dit eigenlijk niet voorstellen....helemaal niet bij een officiele merk dealer
volgens mij ben je een beetje in de war,quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:54 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Toch is het zo....
Ik ben niet in de war kerel, er zijn mensen en bedrijven zat die je tillen waar je bij staat.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:01 schreef jp84 het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje in de war,
ik heb bij de citroen gewerkt, en daar werd de olie idd ook allemaal in 1 grote ton opgevangen,
dan gefilterd en dan kwam er eens in de zoveel tijd een vrachtwagen al die oude olie ophalen.
die oude olie gaat echt niet terug in andere autos.
vandaar dat al die fordjes vaak tikkende kleppen hebben. gewoon slechte oliequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vakantiebaan gehad bij een officieele ford dealer en daar werd dus de olie opgevangen in een groot vat, waarna het door een filter werd gejast en dus gewoon weer werd gebruikt als nieuwe olie !!! als het oliefilter er nog goed uitzag werd er een doek opverheen gehaald en weer teruggezet.
Je maakt mij niet wijs dat je die gitzwarte afgewerkte olie weer kraakhelder als nieuwe olie kan maken door het even door een filter te halen. Het filter in je auto doet dat ook niet, die haalt alleen de metaaldeeltjes eruit.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Los van FV's verhaal: je ziet natuurlijk niet wat voor een olie eringaat. Misschien is die ook wel zwart.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je die gitzwarte afgewerkte olie weer kraakhelder als nieuwe olie kan maken door het even door een filter te halen. Het filter in je auto doet dat ook niet, die haalt alleen de metaaldeeltjes eruit.
als je een diesel hebt, er nieuwe olie ingooi en dat kreng start is het al direct zwart.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Los van FV's verhaal: je ziet natuurlijk niet wat voor een olie eringaat. Misschien is die ook wel zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |