Damn right. Eat this!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:23 schreef NorthernStar het volgende:
Had net eten opstaan, maar het gas kan wel weer even uit geloof ik.
Of je giet het eten gewoon in 1 van die roze gaten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:23 schreef NorthernStar het volgende:
Zo...
Had net eten opstaan, maar het gas kan wel weer even uit geloof ik.
tis allebei rood vlees he..!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef fackme het volgende:
mn broodje rosbief komt omhoog.
Wat een kutmongool is dat toch.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:46 schreef Loedertje het volgende:
Die smiley linksonder is een kloon van BinLaden
Het zijn allemaal kutsmileysquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:51 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wat een kutmongool is dat toch.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:47 schreef Tokay het volgende:
Kuttopic.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:48 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Eerst die van jou posten, anders geloof ik er niks vanquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:46 schreef p-etr-a het volgende:
Sommige van die vagina's zijn (ook zonder de smilie) echt ranzig en eng.
Heb ík dat gezegd?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst die van jou posten, anders geloof ik er niks van
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst die van jou posten, anders geloof ik er niks van
Mijn mond viel ook open, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mijn mond viel ook open, eerlijk gezegd.
roos is ook rood jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Die, waarop de mijne volgens mij het meest lijkt, is die met het roosje. Om je maar even een beeld te geven.
Ja maar wat je zei sloeg nergens op. Als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:11 schreef Krisso het volgende:
zoals ik t zeg
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mijn mond viel ook open, eerlijk gezegd.
Het kwam eruit zonder dat ik er erg in had.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja!
Dat kan toch niet!
't Is hier geen B&H (en zelfs dáár!)!
*mental imagequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Die, waarop de mijne volgens mij het meest lijkt, is die met het roosje. Om je maar even een beeld te geven.
Nou moet je echt eens ophouden, Bupitah.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*mental image
egtwoal, ga is naar 'de wipp inn ' ofzo, dan hep je wat te doen :') :')quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou moet je echt eens ophouden, Bupitah.
Het zullen de puberale hormonen wel zijn, ik vergeef 't je.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou moet je echt eens ophouden, Bupatih.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:43 schreef muurjunky het volgende:
[..]
egtwoal, ga is naar 'de wipp inn ' ofzo, dan hep je wat te doen![]()
En nee, dit is geen afgezaagde versierpoging.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ken ik U ergens van?
EmJay is ook een jongetje. Maar in ieder geval, hij reageert hier waarschijnlijk uit verveling.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nee, dit is geen afgezaagde versierpoging.
Ik weet dat hij een jongetje is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
EmJay is ook een jongetje. Maar in ieder geval, hij reageert hier waarschijnlijk uit verveling..
hey boris!quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:52 schreef borisz het volgende:
hehe:P:P
Sla jij altijd de OP over?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:21 schreef Chirma het volgende:
waahaha ik zie ze nu pas.. geniaal
altijdquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Sla jij altijd de OP over?
Oh, je scrollt meteen naar beneden om mijn reacties te kunnen zien.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:24 schreef Chirma het volgende:
[..]
altijd
ik heb een browser die autoamatische highlites voor het woord "Bupatih" of "Chirma" geeft en daar naartoe scrollt.. nadeel is dat heel veel mensen jouw naam verkeerd spellen waardoor het niet werkt..quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh, je scrollt meteen naar beneden om mijn reacties te kunnen zien.
Begrijpelijk.
Ik denk dat ik maar even bij Breuls aangeef dat hij alle verkeerd gespelde namen automatisch moet laten veranderen in Bupatihquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:28 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik heb een browser die autoamatische highlites voor het woord "Bupatih" of "Chirma" geeft en daar naartoe scrollt.. nadeel is dat heel veel mensen jouw naam verkeerd spellen waardoor het niet werkt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |