Wie wat waar??quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school![]()
![]()
Frans, dit is de SCquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet als jij met je schreeuw om aandacht een Chevrolet topic om zeep helpt.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:50 schreef Bond het volgende:
[..]
MutZ is er weerNog een lieve
![]()
Zit jij op irc?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoezo stoppen met school??quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school![]()
![]()
Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo stoppen met school??
dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)
Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaarquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Zit jij op irc?
en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaar
Ja...........dus??????quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Frans, dit is de SC
* hermandeperman voelt zich als de smiley in vannelle's avatarquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja...........dus??????
Dan ga je niet ontopicquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja...........dus??????
Die is zeker goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Bond voelt zich als de smiley in vannelle's avatar![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
Bond leert snel
Dat je weet dat hier alleen maar offtopic gegaan wordt...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:53 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ow, okee dan......quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Dan ga je niet ontopic, Alleen de opening moet het nummer van de SC in zitten
![]()
En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functiesquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...
da's dan wel weer netjes ja....quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functies
* hermandeperman is naar Dld, naar de Markromarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |