abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22175258
Ik heb altijd geleerd dat het deel van Turkije waar Istanbul op ligt het europese deel is van Turkije en dat de rest, waaronder de hoofdstad Ankara in Azië ligt. Hoe kan Turkije dan lid worden van de EU ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:23:43 #2
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_22175350
wat is je klacht nou"?
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_22175406
Is op zich wel een goede opmerking. Het is ook een beetje vaag, vooral nu ze de wetgeving lopen aan te passen. Ik snap ook niet waarom de EU turkije erbij wil hebben. De wetgeving daar loopt helemaal niet synchroon met de bevolking en volgens mij zijn de uitspraken niet conform de wetgeving
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_22175478
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat het deel van Turkije waar Istanbul op ligt het europese deel is van Turkije en dat de rest, waaronder de hoofdstad Ankara in Azië ligt. Hoe kan Turkije dan lid worden van de EU ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Gewoon, net zoals Cyprus lid kan worden van de EU. Dezelfde cyprus die dichter bij Syrië ligt dan Griekenland.
pi_22175535
@ liquidist: mijn klacht is dat ik niet snap hoe een niet europees land lid zou kunnen worden van de EU.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:33:18 #6
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_22175566
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:32 schreef V1z0R het volgende:
@ liquidist: mijn klacht is dat ik niet snap hoe een niet europees land lid zou kunnen worden van de EU.
Ligt toch nog altijd voor 3% in Europa
.
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:47:41 #7
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22179655
Staat het dan vast dat er geen niet-Europese landen bij de EU mogen? Jah, het staat voor EUROPESE unie, maar Hongarije is ook lid van de Noord ATLANTISCHE verdragsorganisatie
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_22179682
Die Turken hebben maar weer mooi 14 miljard euro in de pocket, kutland
pi_22180681
Ik snap die expansie-drift van Europa niet. Laten we eerst eens zorgen dat het met de huidige club al goed gaat. Maar nee, dan moet Oos-Europa er halsoverkop bij. Waarom niet eerst eens een gedegen handelsovereenkomst?

En dan nu weer meteen Turkije erbij. Damnit. Vraag meteen China, dat zie ik dan nog liever.

Waarom denk je dat de VS zo machtig is geworden? Omdat ze met 1 mond spreken, en ze (min of meer) dezelfde dingen willen en doen. Het is gewoon 1 volk. Dat zal Europa nog lang niet zijn, en met Turkije erbij zal dat er echt niet beter op worden. Op die manier vervalt Europa van een een groep gelijkgezinden waarin iedereen weet hoe de ander denkt tot een veredeld handelsovereenkomst.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_22180774
Weet wel dit: Turkije was in 1968 het eerste land dat een verzoek indiende om tot de toenmalige EG te worden toegelaten. Nu tig jaren later is de EG veranderd in de EU, zijn er tientallen landen bijgekomen, maar Turkije niet.

Persoonlijk vind ik het schandalig dat Turkije als eerste een verzoek indiende en nu zo veel later wordt er pas een beetje aandacht aan besteed. Daarnaast roepen veel mensen dat Turkije niet op de rest van Europa lijkt. Dat geldt ook voor landen als Hongarije en Polen en alle andere landen in het oosten van Europa. Als die landen bij de EU mogen, dan mag Turkije er zeker ook bij.
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:40:11 #11
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_22180815
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef HuHu het volgende:
Weet wel dit: Turkije was in 1968 het eerste land dat een verzoek indiende om tot de toenmalige EG te worden toegelaten. Nu tig jaren later is de EG veranderd in de EU, zijn er tientallen landen bijgekomen, maar Turkije niet.

Persoonlijk vind ik het schandalig dat Turkije als eerste een verzoek indiende en nu zo veel later wordt er pas een beetje aandacht aan besteed. Daarnaast roepen veel mensen dat Turkije niet op de rest van Europa lijkt. Dat geldt ook voor landen als Hongarije en Polen en alle andere landen in het oosten van Europa. Als die landen bij de EU mogen, dan mag Turkije er zeker ook bij.
Tuurlijk! We zijn de failliete EU toch aan het uitverkopen!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_22183433
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef HuHu het volgende:

Het lidmaatschap is geen cadeautje of een tegoeddoening hoor .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22183437
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Tuurlijk! We zijn de failliete EU toch aan het uitverkopen!
De EU failliet? Bron?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22183908
Turkije is lid van de Raad van Europa.
pi_22185831
Turkije moet gewoon oprotten.
pi_22188314
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef Meh7 het volgende:
Turkije is lid van de Raad van Europa.
Boeiend
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22188447
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:15 schreef Bananenman het volgende:
Turkije moet gewoon oprotten.
Ga je mond spoelen.
Что было, то прошло..
pi_22188459
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:53 schreef Andoire het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen.
Doe het zelf.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22188496
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doe het zelf.
after u
Что было, то прошло..
pi_22188512
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:55 schreef Andoire het volgende:

[..]

after u
Nee.
  zaterdag 25 september 2004 @ 01:00:58 #22
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_22188619
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

De EU failliet? Bron?
De laatste uitbreiding met Polen en nu de op handen zijnde uitbreiding met Turkije. Dat noem ik de uitverkoop van een failliete unie.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_22188661
BUSH 2004 aka CherrymoonTraxx
Amerika wilt dat Turkije bij de EU komt, hóór
ne okuyon, bokmu var?
pi_22188794
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:00 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De laatste uitbreiding met Polen en nu de op handen zijnde uitbreiding met Turkije. Dat noem ik de uitverkoop van een failliete unie.
Nee, waarom is de EU failliet dan?
  zaterdag 25 september 2004 @ 01:15:56 #25
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_22188884
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, waarom is de EU failliet dan?
De economie staat stil maar wij, als netto grootste betalers, moeten wel toestaan dat de Unie nog verder verarmt wordt door de toevoeging van landen als Polen en Turkije. Wij hebben echt niets te zoeken in een Unie die alleen maar uitbreidt met arme landen, het geld uit onze zakken klopt en niets terugdoet. Daarom is de EU failliet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')