Gewoon, net zoals Cyprus lid kan worden van de EU. Dezelfde cyprus die dichter bij Syrië ligt dan Griekenland.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat het deel van Turkije waar Istanbul op ligt het europese deel is van Turkije en dat de rest, waaronder de hoofdstad Ankara in Azië ligt. Hoe kan Turkije dan lid worden van de EU ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ligt toch nog altijd voor 3% in Europaquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:32 schreef V1z0R het volgende:
@ liquidist: mijn klacht is dat ik niet snap hoe een niet europees land lid zou kunnen worden van de EU.
Tuurlijk! We zijn de failliete EU toch aan het uitverkopen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef HuHu het volgende:
Weet wel dit: Turkije was in 1968 het eerste land dat een verzoek indiende om tot de toenmalige EG te worden toegelaten. Nu tig jaren later is de EG veranderd in de EU, zijn er tientallen landen bijgekomen, maar Turkije niet.
Persoonlijk vind ik het schandalig dat Turkije als eerste een verzoek indiende en nu zo veel later wordt er pas een beetje aandacht aan besteed. Daarnaast roepen veel mensen dat Turkije niet op de rest van Europa lijkt. Dat geldt ook voor landen als Hongarije en Polen en alle andere landen in het oosten van Europa. Als die landen bij de EU mogen, dan mag Turkije er zeker ook bij.
Het lidmaatschap is geen cadeautje of een tegoeddoening hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef HuHu het volgende:
Weet wel dit: Turkije was in 1968 het eerste land dat een verzoek indiende om tot de toenmalige EG te worden toegelaten. Nu tig jaren later is de EG veranderd in de EU, zijn er tientallen landen bijgekomen, maar Turkije niet.
Persoonlijk vind ik het schandalig dat Turkije als eerste een verzoek indiende en nu zo veel later wordt er pas een beetje aandacht aan besteed. Daarnaast roepen veel mensen dat Turkije niet op de rest van Europa lijkt. Dat geldt ook voor landen als Hongarije en Polen en alle andere landen in het oosten van Europa. Als die landen bij de EU mogen, dan mag Turkije er zeker ook bij.
De EU failliet? Bron?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Tuurlijk! We zijn de failliete EU toch aan het uitverkopen!
Boeiendquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef Meh7 het volgende:
Turkije is lid van de Raad van Europa.
Ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:15 schreef Bananenman het volgende:
Turkije moet gewoon oprotten.
Doe het zelf.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:53 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
after uquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doe het zelf.
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:55 schreef Andoire het volgende:
[..]
after u![]()
De laatste uitbreiding met Polen en nu de op handen zijnde uitbreiding met Turkije. Dat noem ik de uitverkoop van een failliete unie.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
De EU failliet? Bron?
Nee, waarom is de EU failliet dan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:00 schreef Ludwig het volgende:
[..]
De laatste uitbreiding met Polen en nu de op handen zijnde uitbreiding met Turkije. Dat noem ik de uitverkoop van een failliete unie.
De economie staat stil maar wij, als netto grootste betalers, moeten wel toestaan dat de Unie nog verder verarmt wordt door de toevoeging van landen als Polen en Turkije. Wij hebben echt niets te zoeken in een Unie die alleen maar uitbreidt met arme landen, het geld uit onze zakken klopt en niets terugdoet. Daarom is de EU failliet!quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, waarom is de EU failliet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |