Ik denk dat ik toch echt wel zelf daar zou blijven wonen, heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt (* Miguel is ook student op kamers ja)quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Thieske het volgende:
Ik geloof dat ik als ik bij jou woonde zsm verhuisde.
Ja maar dat ligt er weer aan wie daar de eigenaar is he......quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch echt wel zelf daar zou blijven wonen, heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt (* Thieske is ook student op kamers ja)
quote:Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent.
Veel succes met de huurwet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt
schoonmaken en werkgever staan los van elkaar. Lezenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef Mxyzptlk het volgende:
Pff, ga je eigen leven organiseren zeg, mag die huisgenoot alsjeblieft zelf weten wat ie met zijn leven doet? Wat een kinderachtig gedoe om je aan iemand te ergeren die wat relaxter leeft dan jij.
[..]Dit is een grap, toch?! Wat heeft je werkgever te maken met je huiselijk leven?
Dat doet dus echt bijna niemand heh, alleen bij het afstuderen ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zelf relevante boeken lezen etc.
het is een vriend van me.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Khalein het volgende:
Gezamenlijke verantwoording dragen voor het huishouden lijkt me wel wenselijk ja, maar verder...?Hoe is hij ooit door jouw keuring heengekomen dat ie nu jouw huisgenoot is?
Who died and made you God??? Buiten A. hazes, uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
(ik bedoel dus dat 'ie dan actief met z'n studie bezig moet gaan, in commissies, zelf relevante boeken lezen etc)
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat doet dus echt bijna niemand heh, alleen bij het afstuderen ofzo
Net als ik nu.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
De hele dag in bed? Tis net 12 uur man. Als je om 4 uur bent gaan slapen, zit je dus net netjes aan je 8 uur slaap en slaap je nog niet eens uit.
misschien (heel misschien) moet jij je gewoon niet zo aanstellen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is een vriend van me.
En hij is ok, behalve als 'ie de hele dag in bed ligt. Dan hebben we ruzie
Okay... Ehm... Een vriend van je dus. Vrienden ken je meestal wel een beetje beter hequote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Idd, en bovendien weet je niet eens wat hij tot 4 uur heeft zitten doen- hij is immers niet uitgegaan. Misschien heeft hij wel bij kaarslicht Nietszche zitten lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
De hele dag in bed? Tis net 12 uur man. Als je om 4 uur bent gaan slapen, zit je dus net netjes aan je 8 uur slaap en slaap je nog niet eens uit.
Pfff vrouwke wan ellende...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
* Haanibal voor selectie aan de poort pleit....
..... maar dat is een andere discussie....
Heb je liever dat hij de hele dag op jou ligt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar heb jij het in hemelsnaam over? in wat voor autistische wereld leef jij mevrouwtje.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
* Grimm voor selectie aan de poort pleit....
..... maar dat is een andere discussie....
nee...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Thieske het volgende:
Heeft de TS ook medestanders?
Haar ouders? Directeur van de Hanze Hogeschool? De IBG?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Thieske het volgende:
Heeft de TS ook medestanders?
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Okay... Ehm... Een vriend van je dus. Vrienden ken je meestal wel een beetje beter heMaar het was voorafgaand aan het grote samenwonen niet duidelijk waar je aan begon?
Je bent zelf te dom om te studeren ofzo, dus je wilt via je huisgenoot die droom waarmaken? Waarom moet ie zijn leven leiden zoals jij dat wil? Je klinkt met je opvattingen precies zo als de conrector op mijn christelijke middelbare school twintig jaar geleden. Je hebt er gewoon geen reet mee te maken of ie in commissies gaat en relevante boeken leest. Als je zijn moeder was en hij was tien jaar jonger had ik nog iets van het verhaal gesnapt. Nu klink je gewoon als een bekrompen eng mens die andere mensen wil vertellen hoe ze hun leven moeten leiden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schoonmaken en werkgever staan los van elkaar. Lezen(ik bedoel dus dat 'ie dan actief met z'n studie bezig moet gaan, in commissies, zelf relevante boeken lezen etc)
JP Balkenende.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:23 schreef IJsblok het volgende:
Haar ouders? Directeur van de Hanze Hogeschool? De IBG?
Frusti frusti.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |