abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22211829
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:42 schreef nikk het volgende:

[..]

Dan ben je jezelf aan het voorliegen. Je wil dat de nadelen zwaarder wegen en begint daar in te geloven.
wou het net zeggen want als je de nadelen zwaarder vind wegen dan ga je ergens anders naartoe waar het beter is
dus het zelfde doen als dat je ouders gedaan hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_22214702
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wou het net zeggen want als je de nadelen zwaarder vind wegen dan ga je ergens anders naartoe waar het beter is
dus het zelfde doen als dat je ouders gedaan hebben
Denk je dat er geen kosten zijn verbonden aan een imigratie, geen sociale en familiaire problemen zijn. Het thuis gevoel etc.etc. Het valt me op dat iedereen maar al te graag over oprotten praat omdat Bansheeboy een moslim is en/of als allochtoon overkomt. Terwijl ie zich voorbeeldiger gedraagt dan de gemiddelde kaalkop.

Ik zie dat er een hoop stakingen zijn gepland in Nederland de laatste tijd, zeg je tegen hen ook maar dat ze moeten oprotten
pi_22215235
quote:
Op zondag 26 september 2004 14:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Denk je dat er geen kosten zijn verbonden aan een imigratie, geen sociale en familiaire problemen zijn. Het thuis gevoel etc.etc. Het valt me op dat iedereen maar al te graag over oprotten praat omdat Bansheeboy een moslim is en/of als allochtoon overkomt. Terwijl ie zich voorbeeldiger gedraagt dan de gemiddelde kaalkop.

Ik zie dat er een hoop stakingen zijn gepland in Nederland de laatste tijd, zeg je tegen hen ook maar dat ze moeten oprotten
hij zegt zelf dat hij een goedbetaalde baan heeft verder zegt hij dat hij vaak naar marroko gaat.
en wil het helemaal andres hebben dan moet je wat opofferen

en nee daar zeg ik dat niet tegen die willen alleen maar wat loonsverhoging.
wat hij wil is heel onze levenstijl veranderen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_22215299
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

en nee daar zeg ik dat niet tegen die willen alleen maar wat loonsverhoging.
Nee hoor, die hangen allemaal de huillies uit vanwege balkenende. Nieuws gemist de laatste tijd
quote:
wat hij wil is heel onze levenstijl veranderen
Hij wil veranderingen brengen in de samenleving, net als vele anderen. Dit is gelukkig mogelijk in Nederland, al is het alleen door een topic te starten zoals deze.
pi_22216454
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nee hoor, die hangen allemaal de huillies uit vanwege balkenende. Nieuws gemist de laatste tijd
[..]

Hij wil veranderingen brengen in de samenleving, net als vele anderen. Dit is gelukkig mogelijk in Nederland, al is het alleen door een topic te starten zoals deze.
die hangen geen huillies uit wat ik zei daar komt het op neer ze krijgen het financieel minder en hebben daar geen zin zeker nu er alternatieve oplossingen zijn die veel beter werken

ja maar hij wil zo`n riduciele verandering dat hij er beter aan doet naar een ander land te gaan wat hij wil bereikt hij toch niet
pi_22231414
quote:
Op zondag 26 september 2004 14:53 schreef Youssef het volgende:

Klopt, ik heb al aangegeven dat BSB in essentie meer nederlanders is dan een eventuele allochtoonheids-cijfertje, hem opgeplakt door het CBS, doet geloven...
Zijn worsteling met de westerse identiteit is typerend voor de hollandse denkgeest, eigenlijk is BSB een soort van Hansje Brinkers, op zoek naar gaten in de dijk om zijn vingers erin te steken...

Uiteindelijk is de huidige westerse maatschappij grotendeels gebaseerd op twee, ons door de franse revolutie overleverde instituten: Gelijkheid en Vrijheid:
Deze twee gaan niet probleemloos samen, en veel westerse conflicten zijn gebaseerd op een verschil in waardering voor beide begrippen, een andere interpretatie, en gebrek aan evenwicht ertussen.

De meeste westerlingen worden weinig gevraagd hoe zij 'gelijkheid' zien, en dat schept de mogelijkheid dat er binnen de westerse samenleving zowel communisten/conservatieven bestaan, die 'gelijkheid' zien als de basisvoorwaarde, en als ieder mens dan 'gelijk' wordt, ontstaat de vrijheid vanzelf ..
Tegenover Liberalen, die vrijheid als essentiele voorwaarde zien, juist door de complete vrijheid genereer je uiteindelijk ook 'gelijkheid' ...

De meeste gemeenschappen zijn op een zekere 'basis-gelijkheid' ingesteld, gelijkheid niet als een recht, maar een plicht; iemand die zijn vrijheid wil bereiken door een ongelijkheid te stellen, de vrouw in de Chador, de mensen die een duidelijk ander voedsel genieten en andere feesten vieren, wordt al snel buitengesteld.
Een echte liberaal zal dit recht op ongelijkheid onder vrijheid scharen, echter in de westerse samenleving zijn de liberalen dan conceptueel zeker grondlegger, maar in aantallen altijd in de minderheid; en dus wordt 'gelijkheid' al snel een conformeringsplicht, opgelegd door conservatieven:
Maar BSB kan zich ook weinig beklagen, juist de aanwezigheid van een liberaal grondconcept schept voor hem binnen het 'welse westen' ook wel de mogelijkheid die ongelijkheid na te streven, war dit binnen een eerder feodale, hierarchische arabische moslim-cultuur momenteel veel lastiger is (alhoewel traditioneel ook de liberale ongelijkheidsvrijheid juist in het oosten langer hoger gehouden werd, echter dat is toch grotendeels wel vroeger, voordat het fundamentalistische conservatisme halverwege de 19e eeuw in het midden-oosten overwon.)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:34:41 #82
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22508180
O My God..... weer een essay van BSB.
Wat jammer dat ik deze niet heb opgemerkt.... , toch maar eens een verzamelbandje maken van al zijn essays.

Ik zit hier weer te dijenkletsen van het lachen. Maar ik wacht even op een serieuze reply. Als ik nu zou gaan tiepen zou er niks fatsoenlijks meer uit dit toetsenbord komen.

BSB, ik waardeer je inzet, droogheid van humor en lef. Maar ik zie voor jouw in de toekomst een geweldige carriere als standup-comedian (en ik kom zeker kijken).
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:44:06 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31130972
Ik vraag me af, hoe wij Fok!kers een jaar na dato, deze visie zien. Zijn jullie het nu meer met mij eens, of gezien de recente ontwikkelingen juist nog minder?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 00:42:33 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31133186
nee het is nog steeds nonsense
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31133242
BHFH topic.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:53:21 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_31133446
Hoi, BansheeBoy. Ik zie weer eens een ontkenningstopic, maar je moet toch echt een keer met jezelf in het reine komen.

Je bent een Westerling.

Echt. Zo westers als het maar zijn kan. Zoals je hier op een uitvinding van het vrije Westen, je vrije Westerse mening aan het ventileren bent in de hoop vrije Westerse reacties te krijgen geheel in stijl van het vrije Westerse wetenschappelijke klimaat.

Of je je na dit inzicht eens lekker laat nemen door een groep midgets in een Amsterdams bordeel, of de eer en de 72 maagden aan jezelf houdt. Weet met een rein hart dat je beslissing vrij en Westers is geweest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:23:56 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31137526
Verregaande topickick? Doen we niet aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')