abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22170159
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

altijd goed voor een glimlach op het gezicht
Minstens
pi_22170185
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
... op bv. basisscholen en belhuizen
BSB is een meester in het vinden van pakkende alliteraties...

ook het kruisverband van 'jonge leerlingen op belhuizen', geeft een wonderschoon idee van de leergierige rijkdom binnen de huidige sms-generatie allochtonen...

* RM-rf pleit voor een nieuwe wet die de belhuizen direkt erkend als religieuze onderwijs-instellingen ... en subsidieren die hap, subsidieren totdat ze dood zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:43:11 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170229
Waarom woon je eigenlijk in het westen, BSB? Ik snap niet dat je hier wilt wonen als je het hier zo verschrikkelijk vindt. Ik ga toch ook niet naar Amerika emigreren en dan daar alleen maar lopen zeiken dat ze zoveel hamburgers eten en zo weinig hollandsche drop?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:45:59 #29
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170282
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:43 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom woon je eigenlijk in het westen, BSB? Ik snap niet dat je hier wilt wonen als je het hier zo verschrikkelijk vindt. Ik ga toch ook niet naar Amerika emigreren en dan daar alleen maar lopen zeiken dat ze zoveel hamburgers eten en zo weinig hollandsche drop?
om wij, ongelovigen, te bekeren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22170307
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:45 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

om wij, ongelovigen, te bekeren
In naam van Ronald McDonald.
pi_22170324
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:43 schreef Kaalhei het volgende:
Afschaffen de politiek dus? Als je het niet goed vindt in een land, dan ga je daar niet democratisch iets aan doen, maar je verhuist?
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:52:08 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170413
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Afschaffen de politiek dus? Als je het niet goed vindt in een land, dan ga je daar niet democratisch iets aan doen, maar je verhuist?
BSB wil niet alleen de politiek veranderen maar het liefst onze hele levensstijl...

weg met de mode, een Burqa voor elk vrouw
weg met alcohol, iedereen aan de roosvicee
weg met religies afgezien van de islam
weg met homo, van een flatgebouw er mee
weg met de prostituees, bakstenen tegen hun hoofden
...

[..]
pi_22170442
Niets mis met sociaal-activisme, dat hoort bij onze vrije samenleving.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:53:46 #34
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170457
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Maar ik vind het curieus dat iemand die (indirect) hiernaar toe in gekomen vanwege de persoonlijke en economische vrijheden, die in eigen land ontbraken, hier gaat lopen zeuren dat er persoonlijke en economische vrijheden zijn. De metafoor met Amerika en drop vind ik dan ook treffende.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22170475
Ja, maar hij is hier niet gekomen, hij is hier geboren, voorzover ik weet.

Tevens kan je het zien als zelfreflectie en dat is toch iets wat altijd in die landen ontbreekt?
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:54:48 #36
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170480
Het zou hetzelfde zijn als ik naar SArabie verhuis omdat hier niet alle vrouwen in tenten rondlopen en dan daar zou gaan zeiken dat alle vrouwen in tenten rondlopen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:55:08 #37
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170487
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:54 schreef Monidique het volgende:
(indirect)
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:55:14 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170490
quote:
dan nog
[..]
pi_22170514
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:55 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

(indirect)
Ja, indirect is iedereen hier gekomen, dus daar hebben we niets aan. Hij heeft gewoon geen keuze gemaakt, hij is hier geboren en niet in een zogenaamd eigen land.
pi_22170519
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:54 schreef Kaalhei het volgende:
Het zou hetzelfde zijn als ik naar SArabie verhuis omdat hier niet alle vrouwen in tenten rondlopen en dan daar zou gaan zeiken dat alle vrouwen in tenten rondlopen.
Nee, want dan zou je verhuizen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:58:54 #41
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170571
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, want dan zou je verhuizen.
Nee, dan zou ik een 'essay' posten op een SA-forum.

Ik zou BSB's antwoord op mijn vraag wel eens willen zien......
pi_22170621
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:58 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, dan zou ik een 'essay' posten op een SA-forum.
Ik bedoel, jij hebt ervoor gekozen om naar Saudi-Arabië te verhuizen, terwijl BansheeBoy er niet voor heeft gekozen om het het Westen te gaan leven en dat is nogal een verschil. Dan kan je wel zeggen dat het indirect is, maar dat maakt het nog steeds niet zijn keuze.
quote:
Ik zou BSB's antwoord op mijn vraag wel eens willen zien......
Wie niet.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:01:35 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170624
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, indirect is iedereen hier gekomen, dus daar hebben we niets aan. Hij heeft gewoon geen keuze gemaakt, hij is hier geboren en niet in een zogenaamd eigen land.
maar hij wil hier wel allemaal dingen afschaffen die in een ander land afgeschaft zijn. BSB streeft naar een staat waar de sharia als wetgeving is ingevoerd. Kan hij beter naar een land verhuizen waar de sharia reeds ingevoerd is.
[..]
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:02:15 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170641
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik bedoel, jij hebt ervoor gekozen om naar Saudi-Arabië te verhuizen, terwijl BansheeBoy er niet voor heeft gekozen om het het Westen te gaan leven en dat is nogal een verschil. Dan kan je wel zeggen dat het indirect is, maar dat maakt het nog steeds niet zijn keuze.
[..]

Wie niet.
het is wel zijn keuze om hier te blijven ondanks het feit dat hij liever het systeem hier 180 zou omdraaien
[..]
pi_22170657
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het staat hem echter wel vrij te vertrekken naar een gebied waar hij cultuurhistorisch en religieus meer binding heeft dan met Nederland of de westerse wereld.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:02:52 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22170659
quote:

Tevens kan je het zien als zelfreflectie en dat is toch iets wat altijd in die landen ontbreekt?
Klopt, ik ben hier geboren. En zelfkritiek en zelfreflectie zijn inderdaad termen die mij scherp houden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22170687
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

maar hij wil hier wel allemaal dingen afschaffen die in een ander land afgeschaft zijn. BSB streeft naar een staat waar de sharia als wetgeving is ingevoerd. Kan hij beter naar een land verhuizen waar de sharia reeds ingevoerd is.
Als je voor snelheidsverhoging bent, dan je toch ook niet naar Duitsland verhuizen? Nee, dan splits je je af en begint je eigen partij, bijvoorbeeld. Dat is waar onze Westerse samenleving onder andere voor staat, de maatschappij vormen op democratische wijze, hetzij door discussie, hetzij via de politiek.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:04:45 #48
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22170703
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt, ik ben hier geboren. En zelfkritiek en zelfreflectie zijn inderdaad termen die mij scherp houden

Beantwoord de vraag dan eens: Wat houd je in godsnaam hier?
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:06:00 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22170730
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:54 schreef Kaalhei het volgende:
Neen. Dat is anders. Daar denken ze anders en lopen ze niet te koop met dat iedereen vrij is etc. Hier in het westen doen ze het wel, dus dan maken we er ook gelijk gebruik van als het ons uitkomt

Dus argumenten van:"Jullie mogen hier moskeeën bouwen en wij geen kerken in Islamitische landen" is voor mij volstrekt nihil

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22170746
Natuurlijk staat het hem vrij om te vertrekken, maar om nou te vertrekken als je het ergens niet mee eens bent, wel, dan verwerp je dus eigenlijk de ideeën van democratie, op deze wijze dan. BansheeBoy is een uiting van de democratische waarden waar wij zovaak trots op zijn, en terecht, en BansheeBoy's assertiviteit is een verwerping van de bijna kerkelijke volgzaamheid van de authoriteit en ook dat, dat liberale, is wat wij, nam ik aan, goed achten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')