abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22167426
and off we are
pi_22167449
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]

Het moment van de knuffel maakt ook nog wel uit..
.. was het troostend of omdat'ie een leuke en grappige opmerking maakte.
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...
jaja, ik weet, ben een gediplomeerde ex-nerd
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hee nog niet werken ..

Het word toch ook steeds erger he met die kamikazeterroristen ..
Leggen zelf het loodje om iemand te achterhalen.
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toe
en ik heb echt vollop zin
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:47:56 #3
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167480
tvp

Mogge
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:50:01 #4
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:51:56 #5
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:53:36 #6
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167534
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

lul. [afbeelding]
Verkeerde been uit bed gevallen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:57:25 #7
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167561
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Verkeerde been uit bed gevallen ?
Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!

Tvp zijn not done. Dat deed je toen je hier net begon ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toe
en ik heb echt vollop zin
Wel een hoop ex'nerds hier he ..
Wil de echte nerd opstaan?

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 09:06:39 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:04:41 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167619
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!

Tvp's zijn not done. Dat deed je toen je hier net begon ..
en waar staat dat ? en waarom begin je daar ineens over te vallen ?
of hebben we nog geen REL thema en ben ik nu aan de beurt ?

en overal zie ik tvp voorbij komen dus zo er zal het wel niet zijn
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:06:42 #9
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22167642
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Nee want mensen kiezen zoals je al eerder zei in eerste instantie op uiterlijk.
Dit wordt losgelaten waardoor ze open staan voor meer invloeden van buitenaf inplaats van binnenuit zichzelf (door een mediaal opgelegde denkwijze) en vrijer kunnen leven..
Dat zeg ik de hele tijd al, mensen kiezen in eerste instantie op uiterlijk. Daar ging het om, dat ze na een eerste blik (en oordeel) meer open staan voor een ander is logisch. Zo kunnen ze hun oordeel staven aan de werkelijkheid.
Of zeg je hiermee dat je naarmate je ouder wordt niemand meer beoordeelt op uiterlijk en er van uitgaat dat iedereen in eerste instantie aardig en lief is en zonder enige vorm van (voor)oordeel een eerste gesprek in gaat?
quote:
Ze staan meer open voor de kleine dingen in het leven zullen we maar zeggen.
Die mag je even uitleggen als ze je vandaag niet al te hard laten werken.
quote:
Wie zijn 90% van de MTV aanhangers, krijgen inderdaad een voor hun aangepaste programmering die echter weer verzonnen word door een artistieke gek die als hij succes heeft een enorme invloed heeft op deze doelgroep.
Massamedia is gewoon een exacte wetenschap, niks geen artistieke gek. Een imago in de markt zetten is bijna hetzelfde als een bedrijf opstarten. Iedereen wil graag geloven dat een artiest zielig en alleen op zijn zolderkamertje is gaan componeren..... Tuurlijk zijn er mensen die zo begonnen zijn maar een plaatje moet geplugd worden op de radio, uiterlijk moet overeenkomen met wat een maatschappij verwacht of het beeld dat deze heeft (dit moet "hapklaar" zijn voor de huidige doelgroep), het is eventueel nodig het gedrag aan te passen etc. Tegen de tijd dat een gemiddelde artiest een run doet naar de nr. 1 positie zijn er al zoveel mensen mee bezig geweest dat enige spontaniteit voor te zoeken is. Er is net zo lang gekneed om de succesgarantie zo hoog mogelijk te maken.
quote:
Deze doelgroep volgt de media. Nog even afgezien van minder prettige groeperen die de media zelfs misbruiken zoals diverse terroristen organisatie's. (goh het verhaal bereikt wel steeds groter omvattende vormen )
De doelgroep maakt of breekt de media. Media komen alleen tegemoet aan de wensen van de klant. (of doelgroep zo je wil) De belangen zijn vaak te groot om trendsettend te zijn. Om trends bij te houden zijn er weer trendspotters die veelal met beperkte contracten of op freelance basis werken. Ook het voorbeeld van terroristische organisaties werkt zo. Een religie kan je niet dwars door de buis een kijker opleggen, deze is onderhuids al aanwezig en de media speelt daar op in. In alle gevallen beantwoord de media aan de vraag van de doelgroep.
quote:
Popsterren die geen zinnig woord te zeggen hebben maar een door iemand anders geschreven nummer mogen vertolken krijgen -als ware het een god aanhang en mensen(fans) die alles voor deze man of vrouw willen doen en waar menige extremist jaloers op mag zijn.
Hoewel er uitschieters zijn (niet zelden staan deze personen al enorm labiel in het leven) is dit geen waarheid, het is een uitvergroot beeld van de uitschieters die we meer en meer in deze maatschappij zien. Het gaat in dit voorbeeld ook niet om de artiest zelf, de mensen die een artiest verafgoden projecteren hun eigen wensen en dromen op die artiest om zo zelf onder de plicht uit te komen er het beste van te maken of te bereiken wat hun favoriete artiest bereikt heeft.
Ik vrees dat extremistische groeperingen weinig met dit soort "schapen" kunnen, beter volgen ze het concept zoals we al langer kennen in de praktijk gebracht met bijv. de Hitlerjugend of de jeugdkampen waarin jongeren klaar worden gestoomt voor de Jihad. De invloed die je op jeugdig persoon uit kan oefenen heb je simpelweg op latere leeftijd niet meer.
quote:
Een aantal zaken zoals hoe wij ons kleden en doen komt ook voort wat voor deze mensen bedacht wordt door derden.
Groot voorbeeld doet groot volgen.
Dit spreek ik ook niet tegen, qua mode, haardracht e.d. wordt er vooral de media gevolgd. Overigens staat het schoonheidsideaal daar los van. Dit wordt geleid door bepaalde kenmerken van een persoon. Of je nou van blond, donker, dik of slank houdt, bepaalde personen zullen door de meerderheid als "knap" bestempeld worden en anderen juist niet.
Hoe we "doen" heeft daar mijn inziens weinig mee te maken, met een bepaald uiterlijk predikken de media geen voorgeschreven gedrag. Het gedrag in een groep wordt door die groep zelf bepaald.
quote:
Iedereen wil maar slank en dezelfde gladde huid hebben als de topmodellen of acteurs.

Ons zelfbeeld wat normaal is wordt in belangrijke mate bepaald door wat we op de televisie zien.

Hoezo geen grote invloed van de media.
En dat zegt iemand die regelmatig de Dr. Phil modus aanvoert -een tv spsycholoog..
Inderdaad is slank en een gladde huid bijv. het schoonheidsideaal maar dat is het al langer dan het bestaan van televisie.
Ik denk dat we de media een te grote invloed toedichten. Zodra er iets gebeurt moet dit wel de schuld zijn een game, film of geweld op tv. Zelfs de daders grijpen deze excuses met beide handen aan en vind je het gek? Niet zelden worden ze met een wazig verhaal en een vingertje naar bepaalde media ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Ander straatje in, hoe moeten mensen dan geleefd hebben verstoken van deze media? Hadden die geen mening, een bepaald gedragspatroon etc.?

Ik had geen dag nodig om deze post te maken overigens. Had op preview geklikt ipv invoeren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:07:29 #10
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167651
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
en overal zie ik tvp voorbij komen dus zo er zal het wel niet zijn
Wat is dat nou voor een argument .. meeloper ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:13:06 #11
17709 hollander172
pi_22167722
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...
jaja, ik weet, ben een gediplomeerde ex-nerd
Ex? Hoelang is het geleden dat je die computer opnieuw geinstalleerd had?

Overigens is het inderdaad hoopvol dat ze niks over haar exvriend zegt, zodra ze daarover beginnen meteen afnokken want dan wordt het nooit meer wat en hoef je er alleen te zijn als ze weer eens liefdesverdriet (om een ander) hebben.

Iedere dag Iedere minuut dat je niks onderneemt is een verloren kans. Wat maakt het trouwens uit? Je vind het leuk om bij haar te zijn en dingen met haar te doen, nodig haar uit voor een avondje uit eten en een bioscoopje er na. Zelfs als er niks gebeurt is dat toch leuk?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:15:38 #12
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167750
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een argument .. meeloper ..
chagrijn fok poster met een gruwelijk ochtend humeur
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:21:17 #13
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167809
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:Ik had geen dag nodig om deze post te maken overigens. Had op preview geklikt ipv invoeren.
Ik was alweer een fase verder idd .. korte reactie dan ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik denk dat we de media een te grote invloed toedichten.
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.
(speciaal voor jou een nieuw werkwoord uitgevonden .. geen dank)
En verdomt ik ga er nog aan wennen ook door de media exposure.
Vroeger vond ik kort haar not done bij vrouwen.
Fokking invloed dus .. en nog onbewust ook als je er niet bij stilstaat.. voor mij een eye opener.
.. verschil is dat ik er over nadenk waarom ik verander maar iedereen doet er dus aan mee of je wilt of niet.
quote:
Ander straatje in, hoe moeten mensen dan geleefd hebben verstoken van deze media? Hadden die geen mening, een bepaald gedragspatroon etc.?
Ik zag gisteren een reportage over nomaden in Arabie.
Die leven dus al eeuwen hetzelfde zonder invloeden van buitenaf.
Er was letterlijk ook he-le-maal niets veranderd bij die lui.
Een mening hadden ze inderdaad niet. Dat mag ook niet bij de Islam.
Je mag geen muziek luisteren, geen films kijken. Precies: geen media exposure
Als jij wel een aanhanger bent van de Islam van die stammen en wel bijvoorbeeld muziek luistert of je stiekeme filmpjes op de computer bekijkt (die ook verboden is, dus dubbel fout) mogen de andere je doden.

Zonder media kan je niets toetsen of leren als er geen discussie is.
En tegenwoordig staart iedereen liever met het verstand op nul naar een beeldbuis die ze domme spectaculaire films laten zien of een sexy Britney dan dat ze in de snorrenclub samenkomen om te bieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 09:27:55 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:21:39 #14
17709 hollander172
pi_22167810
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
Tvp zijn not done.
He een medestander!
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.

tvp's voegen niks toe, zijn storend in de layout en het topic zwerft altijd bovenin PTA rond dus zo moeilijk is deze niet terug te vinden.
Als je dan toch de moeite neemt "tvp" te typen denk dan eens na en zet dan iets ontopic neer of desnoods een plaatje. En dan niet een plaatje in 1 kleur zoals Luc deed.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:33:39 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167925
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb geen ochtenhumeur ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef hollander172 het volgende:He een medestander!
Hmm als jij tegen bent ben ik voor.
quote:
Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.
Idd .. klinklare onzin die TVP's.
Vooral omdat iedereen vlak daarna nog een post doet ook.
Gaan ze zelf meebetalen aan nieuwe harde schijven om alles op te slaan of wat.
Onnodige extra data.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:38:43 #16
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167991
kijk het begin voor een FOK MC rel is er weer....

Weet je wat zonde van schijfruimte is ?

ruim 3 post over dat het not done is om tvp te posten,
en dat nog uitgebreid uitmeten ook
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:44:09 #17
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168072
en jullie hebben niet eens door dat ik ook nog goedemorgen wenste in mijn eerste post hier,

en TVP neerzette om jullie te pesten

en dat is met die ochtend humeurtjes best wel gelukt
Let's race
Buienradar
pi_22168074
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ex? Hoelang is het geleden dat je die computer opnieuw geinstalleerd had?
Gisteravond computer opnieuw geinstalleerd
quote:
Overigens is het inderdaad hoopvol dat ze niks over haar exvriend zegt, zodra ze daarover beginnen meteen afnokken want dan wordt het nooit meer wat en hoef je er alleen te zijn als ze weer eens liefdesverdriet (om een ander) hebben.

Iedere dag Iedere minuut dat je niks onderneemt is een verloren kans. Wat maakt het trouwens uit? Je vind het leuk om bij haar te zijn en dingen met haar te doen, nodig haar uit voor een avondje uit eten en een bioscoopje er na. Zelfs als er niks gebeurt is dat toch leuk?
Gewoon onder het motto, ik verveel me, jij verveelt je... laten we naar de bios gaan
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:44:31 #19
17709 hollander172
pi_22168078
Je fucked wederom weer met de quotes of ben je weer lui?
Kan binnenkort wel een cursusje neerzetten als je dat makkelijk vind?
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.
(speciaal voor jou een nieuw werkwoord uitgevonden .. geen dank)
Kinderen Minderjarigen zoeken naar een identiteit da's toch niet zo vreemd? Dat heeft niks met schoonheid te maken. Mompelt iets van: al draagt een aap een gouden ring....... etc.
quote:
En verdomt ik ga er nog aan wennen ook door de media exposure.
Vroeger Tegenwoordig voind ik kort haar nog steeds not done bij vrouwen.
Als dit soort vrouwen nog meer op kerels gaan lijken mogen ze d'r ook wel een piemel aannaaien. Persoonlijk vind ik daar dus niks vrouwelijks aan. Net zoals lang haar bij mannen, dit is in mijn ogen ook not done.
quote:
Fokking invloed dus .. en nog onbewust ook als je er niet bij stilstaat.. voor mij een eye opener.
.. verschil is dat ik er over nadenk waarom ik verander maar iedereen doet er dus aan mee of je wilt of niet.
Ik denk er ook over na, anders was deze discussie niet mogelijk geweest. Ik merk bepaalde dingen ook wel in de praktijk met bijv. mijn kledingkeuze. Hetgeen ik graag draag wordt het ene jaar door mijn schoonzusjes (die echt overal als een mak schaap aan mee doen ) bestempeld als "in de mode" of het andere jaar als "hopeloos ouderwets."
So be it.
quote:
Ik zag gisteren een reportage over nomaden in Arabie.
Die leven dus al eeuwen hetzelfde zonder invloeden van buitenaf.
Er was letterlijk ook he-le-maal niets veranderd bij die lui.
Een mening hadden ze inderdaad niet. Dat mag ook niet bij de Islam.