abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22167426
and off we are
pi_22167449
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]

Het moment van de knuffel maakt ook nog wel uit..
.. was het troostend of omdat'ie een leuke en grappige opmerking maakte.
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...
jaja, ik weet, ben een gediplomeerde ex-nerd
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hee nog niet werken ..

Het word toch ook steeds erger he met die kamikazeterroristen ..
Leggen zelf het loodje om iemand te achterhalen.
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toe
en ik heb echt vollop zin
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:47:56 #3
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167480
tvp

Mogge
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:50:01 #4
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:51:56 #5
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:53:36 #6
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167534
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

lul. [afbeelding]
Verkeerde been uit bed gevallen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:57:25 #7
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167561
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Verkeerde been uit bed gevallen ?
Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!

Tvp zijn not done. Dat deed je toen je hier net begon ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toe
en ik heb echt vollop zin
Wel een hoop ex'nerds hier he ..
Wil de echte nerd opstaan?

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 09:06:39 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:04:41 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167619
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!

Tvp's zijn not done. Dat deed je toen je hier net begon ..
en waar staat dat ? en waarom begin je daar ineens over te vallen ?
of hebben we nog geen REL thema en ben ik nu aan de beurt ?

en overal zie ik tvp voorbij komen dus zo er zal het wel niet zijn
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:06:42 #9
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22167642
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Nee want mensen kiezen zoals je al eerder zei in eerste instantie op uiterlijk.
Dit wordt losgelaten waardoor ze open staan voor meer invloeden van buitenaf inplaats van binnenuit zichzelf (door een mediaal opgelegde denkwijze) en vrijer kunnen leven..
Dat zeg ik de hele tijd al, mensen kiezen in eerste instantie op uiterlijk. Daar ging het om, dat ze na een eerste blik (en oordeel) meer open staan voor een ander is logisch. Zo kunnen ze hun oordeel staven aan de werkelijkheid.
Of zeg je hiermee dat je naarmate je ouder wordt niemand meer beoordeelt op uiterlijk en er van uitgaat dat iedereen in eerste instantie aardig en lief is en zonder enige vorm van (voor)oordeel een eerste gesprek in gaat?
quote:
Ze staan meer open voor de kleine dingen in het leven zullen we maar zeggen.
Die mag je even uitleggen als ze je vandaag niet al te hard laten werken.
quote:
Wie zijn 90% van de MTV aanhangers, krijgen inderdaad een voor hun aangepaste programmering die echter weer verzonnen word door een artistieke gek die als hij succes heeft een enorme invloed heeft op deze doelgroep.
Massamedia is gewoon een exacte wetenschap, niks geen artistieke gek. Een imago in de markt zetten is bijna hetzelfde als een bedrijf opstarten. Iedereen wil graag geloven dat een artiest zielig en alleen op zijn zolderkamertje is gaan componeren..... Tuurlijk zijn er mensen die zo begonnen zijn maar een plaatje moet geplugd worden op de radio, uiterlijk moet overeenkomen met wat een maatschappij verwacht of het beeld dat deze heeft (dit moet "hapklaar" zijn voor de huidige doelgroep), het is eventueel nodig het gedrag aan te passen etc. Tegen de tijd dat een gemiddelde artiest een run doet naar de nr. 1 positie zijn er al zoveel mensen mee bezig geweest dat enige spontaniteit voor te zoeken is. Er is net zo lang gekneed om de succesgarantie zo hoog mogelijk te maken.
quote:
Deze doelgroep volgt de media. Nog even afgezien van minder prettige groeperen die de media zelfs misbruiken zoals diverse terroristen organisatie's. (goh het verhaal bereikt wel steeds groter omvattende vormen )
De doelgroep maakt of breekt de media. Media komen alleen tegemoet aan de wensen van de klant. (of doelgroep zo je wil) De belangen zijn vaak te groot om trendsettend te zijn. Om trends bij te houden zijn er weer trendspotters die veelal met beperkte contracten of op freelance basis werken. Ook het voorbeeld van terroristische organisaties werkt zo. Een religie kan je niet dwars door de buis een kijker opleggen, deze is onderhuids al aanwezig en de media speelt daar op in. In alle gevallen beantwoord de media aan de vraag van de doelgroep.
quote:
Popsterren die geen zinnig woord te zeggen hebben maar een door iemand anders geschreven nummer mogen vertolken krijgen -als ware het een god aanhang en mensen(fans) die alles voor deze man of vrouw willen doen en waar menige extremist jaloers op mag zijn.
Hoewel er uitschieters zijn (niet zelden staan deze personen al enorm labiel in het leven) is dit geen waarheid, het is een uitvergroot beeld van de uitschieters die we meer en meer in deze maatschappij zien. Het gaat in dit voorbeeld ook niet om de artiest zelf, de mensen die een artiest verafgoden projecteren hun eigen wensen en dromen op die artiest om zo zelf onder de plicht uit te komen er het beste van te maken of te bereiken wat hun favoriete artiest bereikt heeft.
Ik vrees dat extremistische groeperingen weinig met dit soort "schapen" kunnen, beter volgen ze het concept zoals we al langer kennen in de praktijk gebracht met bijv. de Hitlerjugend of de jeugdkampen waarin jongeren klaar worden gestoomt voor de Jihad. De invloed die je op jeugdig persoon uit kan oefenen heb je simpelweg op latere leeftijd niet meer.
quote:
Een aantal zaken zoals hoe wij ons kleden en doen komt ook voort wat voor deze mensen bedacht wordt door derden.
Groot voorbeeld doet groot volgen.
Dit spreek ik ook niet tegen, qua mode, haardracht e.d. wordt er vooral de media gevolgd. Overigens staat het schoonheidsideaal daar los van. Dit wordt geleid door bepaalde kenmerken van een persoon. Of je nou van blond, donker, dik of slank houdt, bepaalde personen zullen door de meerderheid als "knap" bestempeld worden en anderen juist niet.
Hoe we "doen" heeft daar mijn inziens weinig mee te maken, met een bepaald uiterlijk predikken de media geen voorgeschreven gedrag. Het gedrag in een groep wordt door die groep zelf bepaald.
quote:
Iedereen wil maar slank en dezelfde gladde huid hebben als de topmodellen of acteurs.

Ons zelfbeeld wat normaal is wordt in belangrijke mate bepaald door wat we op de televisie zien.

Hoezo geen grote invloed van de media.
En dat zegt iemand die regelmatig de Dr. Phil modus aanvoert -een tv spsycholoog..
Inderdaad is slank en een gladde huid bijv. het schoonheidsideaal maar dat is het al langer dan het bestaan van televisie.
Ik denk dat we de media een te grote invloed toedichten. Zodra er iets gebeurt moet dit wel de schuld zijn een game, film of geweld op tv. Zelfs de daders grijpen deze excuses met beide handen aan en vind je het gek? Niet zelden worden ze met een wazig verhaal en een vingertje naar bepaalde media ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Ander straatje in, hoe moeten mensen dan geleefd hebben verstoken van deze media? Hadden die geen mening, een bepaald gedragspatroon etc.?

Ik had geen dag nodig om deze post te maken overigens. Had op preview geklikt ipv invoeren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:07:29 #10
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167651
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
en overal zie ik tvp voorbij komen dus zo er zal het wel niet zijn
Wat is dat nou voor een argument .. meeloper ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:13:06 #11
17709 hollander172
pi_22167722
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...
jaja, ik weet, ben een gediplomeerde ex-nerd
Ex? Hoelang is het geleden dat je die computer opnieuw geinstalleerd had?

Overigens is het inderdaad hoopvol dat ze niks over haar exvriend zegt, zodra ze daarover beginnen meteen afnokken want dan wordt het nooit meer wat en hoef je er alleen te zijn als ze weer eens liefdesverdriet (om een ander) hebben.

Iedere dag Iedere minuut dat je niks onderneemt is een verloren kans. Wat maakt het trouwens uit? Je vind het leuk om bij haar te zijn en dingen met haar te doen, nodig haar uit voor een avondje uit eten en een bioscoopje er na. Zelfs als er niks gebeurt is dat toch leuk?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:15:38 #12
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167750
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een argument .. meeloper ..
chagrijn fok poster met een gruwelijk ochtend humeur
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:21:17 #13
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167809
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:Ik had geen dag nodig om deze post te maken overigens. Had op preview geklikt ipv invoeren.
Ik was alweer een fase verder idd .. korte reactie dan ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik denk dat we de media een te grote invloed toedichten.
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.
(speciaal voor jou een nieuw werkwoord uitgevonden .. geen dank)
En verdomt ik ga er nog aan wennen ook door de media exposure.
Vroeger vond ik kort haar not done bij vrouwen.
Fokking invloed dus .. en nog onbewust ook als je er niet bij stilstaat.. voor mij een eye opener.
.. verschil is dat ik er over nadenk waarom ik verander maar iedereen doet er dus aan mee of je wilt of niet.
quote:
Ander straatje in, hoe moeten mensen dan geleefd hebben verstoken van deze media? Hadden die geen mening, een bepaald gedragspatroon etc.?
Ik zag gisteren een reportage over nomaden in Arabie.
Die leven dus al eeuwen hetzelfde zonder invloeden van buitenaf.
Er was letterlijk ook he-le-maal niets veranderd bij die lui.
Een mening hadden ze inderdaad niet. Dat mag ook niet bij de Islam.
Je mag geen muziek luisteren, geen films kijken. Precies: geen media exposure
Als jij wel een aanhanger bent van de Islam van die stammen en wel bijvoorbeeld muziek luistert of je stiekeme filmpjes op de computer bekijkt (die ook verboden is, dus dubbel fout) mogen de andere je doden.

Zonder media kan je niets toetsen of leren als er geen discussie is.
En tegenwoordig staart iedereen liever met het verstand op nul naar een beeldbuis die ze domme spectaculaire films laten zien of een sexy Britney dan dat ze in de snorrenclub samenkomen om te bieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 09:27:55 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:21:39 #14
17709 hollander172
pi_22167810
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
Tvp zijn not done.
He een medestander!
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.

tvp's voegen niks toe, zijn storend in de layout en het topic zwerft altijd bovenin PTA rond dus zo moeilijk is deze niet terug te vinden.
Als je dan toch de moeite neemt "tvp" te typen denk dan eens na en zet dan iets ontopic neer of desnoods een plaatje. En dan niet een plaatje in 1 kleur zoals Luc deed.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:33:39 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22167925
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb geen ochtenhumeur ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef hollander172 het volgende:He een medestander!
Hmm als jij tegen bent ben ik voor.
quote:
Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.
Idd .. klinklare onzin die TVP's.
Vooral omdat iedereen vlak daarna nog een post doet ook.
Gaan ze zelf meebetalen aan nieuwe harde schijven om alles op te slaan of wat.
Onnodige extra data.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:38:43 #16
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22167991
kijk het begin voor een FOK MC rel is er weer....

Weet je wat zonde van schijfruimte is ?

ruim 3 post over dat het not done is om tvp te posten,
en dat nog uitgebreid uitmeten ook
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:44:09 #17
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168072
en jullie hebben niet eens door dat ik ook nog goedemorgen wenste in mijn eerste post hier,

en TVP neerzette om jullie te pesten

en dat is met die ochtend humeurtjes best wel gelukt
Let's race
Buienradar
pi_22168074
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ex? Hoelang is het geleden dat je die computer opnieuw geinstalleerd had?
Gisteravond computer opnieuw geinstalleerd
quote:
Overigens is het inderdaad hoopvol dat ze niks over haar exvriend zegt, zodra ze daarover beginnen meteen afnokken want dan wordt het nooit meer wat en hoef je er alleen te zijn als ze weer eens liefdesverdriet (om een ander) hebben.

Iedere dag Iedere minuut dat je niks onderneemt is een verloren kans. Wat maakt het trouwens uit? Je vind het leuk om bij haar te zijn en dingen met haar te doen, nodig haar uit voor een avondje uit eten en een bioscoopje er na. Zelfs als er niks gebeurt is dat toch leuk?
Gewoon onder het motto, ik verveel me, jij verveelt je... laten we naar de bios gaan
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:44:31 #19
17709 hollander172
pi_22168078
Je fucked wederom weer met de quotes of ben je weer lui?
Kan binnenkort wel een cursusje neerzetten als je dat makkelijk vind?
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.
(speciaal voor jou een nieuw werkwoord uitgevonden .. geen dank)
Kinderen Minderjarigen zoeken naar een identiteit da's toch niet zo vreemd? Dat heeft niks met schoonheid te maken. Mompelt iets van: al draagt een aap een gouden ring....... etc.
quote:
En verdomt ik ga er nog aan wennen ook door de media exposure.
Vroeger Tegenwoordig voind ik kort haar nog steeds not done bij vrouwen.
Als dit soort vrouwen nog meer op kerels gaan lijken mogen ze d'r ook wel een piemel aannaaien. Persoonlijk vind ik daar dus niks vrouwelijks aan. Net zoals lang haar bij mannen, dit is in mijn ogen ook not done.
quote:
Fokking invloed dus .. en nog onbewust ook als je er niet bij stilstaat.. voor mij een eye opener.
.. verschil is dat ik er over nadenk waarom ik verander maar iedereen doet er dus aan mee of je wilt of niet.
Ik denk er ook over na, anders was deze discussie niet mogelijk geweest. Ik merk bepaalde dingen ook wel in de praktijk met bijv. mijn kledingkeuze. Hetgeen ik graag draag wordt het ene jaar door mijn schoonzusjes (die echt overal als een mak schaap aan mee doen ) bestempeld als "in de mode" of het andere jaar als "hopeloos ouderwets."
So be it.
quote:
Ik zag gisteren een reportage over nomaden in Arabie.
Die leven dus al eeuwen hetzelfde zonder invloeden van buitenaf.
Er was letterlijk ook he-le-maal niets veranderd bij die lui.
Een mening hadden ze inderdaad niet. Dat mag ook niet bij de Islam.
Je mag geen muziek luisteren, geen films kijken. Precies: geen media exposure
Als jij wel een aanhanger bent van de Islam van die stammen en wel bijvoorbeeld muziek luistert of je stiekeme filmpjes op de computer bekijkt (die ook verboden is, dus dubbel fout) mogen de andere je doden.
Dat is dezelfde pressie als in het vroege christendom. Door dit soort onderdrukking onstaat inderdaad een bepaald (gewenst) gedragspatroon. Wat ik bedoelde overigens was dat als je de media exposure weghaalt mensen nog steeds een mening hebben en een bepaalde visie.
Je kan mij niet wijsmaken dat de genoemde mensen geen mening hebben, ze durven hem alleen niet uit te spreken uit angst voor sancties.
Als de media zo'n enorme invloed en leidende functie zou hebben zoals jij zegt, hoe moet het dan als deze invloed wegvalt? Staan mensen dan ineens stil? Ontwikkelingen deze zich niet meer?
quote:
Zonder media kan je niets toetsen of leren als er geen discussie is.
En tegenwoordig staart iedereen liever met het verstand op nul naar een beeldbuis die ze domme spectaculaire films laten zien of een sexy Britney dan dat ze in de snorrenclub samenkomen om te bieren.
Toetsen en leren doe je in de praktijk, niet door vanaf de bank naar een stuk gasgevuld glas te kijken. Een tv is geen referentiekader. (in ieder geval niet voor mensen die geestelijk 100% zijn) Televisie kan educatief zijn, dom loeren naar bijv. GTST is gewoon entertainment.

Geef het volk brood en spelen, de actieve spelen zijn alleen steeds meer vervangen door passief entertainment. Het is feitelijk niks anders dan het vroegere theater, je gaat zitten en wordt vermaakt. In tegenstelling tot vroeger zijn er alleen vele malen meer "voorstellingen" waardoor actieve spelen bijv. in de vorm van sport minder of helemaal niet meer beoefend worden.
pi_22168083
* PatrickM gaat zo maar eens wat eten... sterf van de honger (moest nuchter prikken)
pi_22168091
En oja, daarna naar m'n werk
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:46:15 #22
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168119
Wie noemt zichzelf als motormerk nou GasGas ?
quote:
Modelo SM 250cc.

Motor Cilindrada 249,3 cc.
Tipo Monocilíndrico dos tiempos con admisión directa al cárter y válvula de escape.
Nº de cilindros Uno.
Sistema de refrigeración Líquida.
Diámetro x Carrera 66,4x72mm.
Carburador Keihin PWK 38mm.
Encendido Kokusan* digital CDI Multispark.
Embrague Multidisco con mando hidráulico.
Caja de cambios 6 velocidades.
Transmisión Primaria por engranajes, secundaria por cadena.
Engrase motor Por mezcla.
Cuadro
Tipo de cuadro Deltabox fabricado con tubos de perfil rectangular en CR-MO.
Suspensión delantera Marzocchi* horquilla invertida 50 mm. carrera 295 mm.
Suspensión trasera Basculante de aluminio fabricado de una sola pieza. Sistema progresivo con amortiguador Öhlins, carrera 320 mm.
Freno delantero Disco de 300mm. Bomba Brembo* y pinza de 4 pistones Brembo*.
Freno trasero Disco de 220mm. bomba Nissin* y pinza de pistón simple.
Rueda delantera De radios con llanta de duraluminio, con neumático 120x60 - 17''
Rueda trasera De radios con llanta de duraluminio, con neumático 150x60 - 17''
Mando acelerador Domino*.
Pedal arranque Aluminio forjado.
Pedal de cambio y freno: Aluminio forjado con puntera retráctil.
Medidas
Distancia entre ejes 1.475 mm.
Altura asiento 900 mm.
Distancia mínima suelo 340 mm.
Capacidad depósito 9,5 litros.
Peso en vacío 101 Kg.

*Marca registrada.
Keertje uitgebreid hobbyen op zo'n ding lijkt mij wel wat. Volgens mij is het aardig verslavend..
Jaren geleden ging ik voor zo'n crosser kijken bij een partikulier, maar ik ben nooit op de bestemming aangekomen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:53:12 #23
17709 hollander172
pi_22168208
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk het begin voor een FOK MC rel is er weer....

Wat we nu extra verbruiken winnen we op de lange termijn weer terug als we de tvp's uitgeroeid hebben. Je moet altijd groot denken Mercy.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef PatrickM het volgende:
Gewoon onder het motto, ik verveel me, jij verveelt je... laten we naar de bios gaan
Je vind het leuk om bij haar te zijn en ik ga er even gemakshalve vanuit dat zij dat andersom ook vindt. Dat is toch genoeg basis om eens samen wat leuks te ondernemen?
Het nu vrijdag, loop vanavond of vanmiddag even langs en vraag of ze zin heeft om mee te gaan, zo moeilijk is dat niet. Doe lekker een bioscoopje, kroeg in etc.
Denk ook even aan het volgende, als jij in de huiselijke kring blijft hangen blijft ze je waarschijnlijk zien als een leuke gezellige buurjongen, ga er eens uit en laat zien dat je gewoon een leuke vent bent, ook buitenshuis. Thuis bij haar of bij jou op de bank lukt dat echt niet hoor.

Het was toch wel je buurmeisje he? Of haal ik nu dingen door elkaar?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:55:06 #24
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168231
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:

Wat een inkopper .. wilde hem er al in kleine letters onder zetten net .. maar je kreeg de kans om hem zelf in te koppen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:57:02 #25
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168262
Pepijn, moet ik mijn partytent meenemen a.s. zaterdag?

Goeiemorgen overigens
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:07:34 #26
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168410
tvp

dus als ik dit in iedere post zet verbruik ik teveel schijfruimte en stopt fok er strak mee ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:07:50 #27
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168416
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef hollander172 het volgende:
Kinderen Minderjarigen zoeken naar een identiteit da's toch niet zo vreemd? Dat heeft niks met schoonheid te maken. Mompelt iets van: al draagt een aap een gouden ring....... etc.
Wie heeft het nu over schoonheid .. dit stukje ging over media invloed.
quote:
Als dit soort vrouwen nog meer op kerels gaan lijken mogen ze d'r ook wel een piemel aannaaien. Persoonlijk vind ik daar dus niks vrouwelijks aan. Net zoals lang haar bij mannen, dit is in mijn ogen ook not done.
Dan zie je hoe jij gefocussed bent op schoonheid.
Als iemand heel verzorgt is dan kan ik daar van genieten.
Of een leuke glimlach heeft.. etc.

Ook dan ben ik wat op uiterlijk gericht dat geef ik toe, maar niet de standaard dingen van pure schoonheid. Ik kijk iets verder ............
quote:
Je kan mij niet wijsmaken dat de genoemde mensen geen mening hebben, ze durven hem alleen niet uit te spreken uit angst voor sancties.
Als de media zo'n enorme invloed en leidende functie zou hebben zoals jij zegt, hoe moet het dan als deze invloed wegvalt? Staan mensen dan ineens stil? Ontwikkelingen deze zich niet meer?
Jij begrijp mensen dus niet die echt diep gelovig zijn?
Er zijn er maar weinig die openstaan voor andere ideen.
Slechts een minderheid komt boven het maaiveld van het eigen wereldje.
quote:
Toetsen en leren doe je in de praktijk, niet door vanaf de bank naar een stuk gasgevuld glas te kijken. Een tv is geen referentiekader. (in ieder geval niet voor mensen die geestelijk 100% zijn) Televisie kan educatief zijn, dom loeren naar bijv. GTST is gewoon entertainment.
Theorie klopt, en nu de praktijk nog.
quote:
Geef het volk brood en spelen, de actieve spelen zijn alleen steeds meer vervangen door passief entertainment. Het is feitelijk niks anders dan het vroegere theater, je gaat zitten en wordt vermaakt. In tegenstelling tot vroeger zijn er alleen vele malen meer "voorstellingen" waardoor actieve spelen bijv. in de vorm van sport minder of helemaal niet meer beoefend worden.
Ouwe Romein.. ga jij in de arena maar staan met de leeuwen.. en kijk naar mij..

vrijdag 24 september 2004 @ 10:09:37 #28
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168443
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
tvp

dus als ik dit in iedere post zet verbruik ik teveel schijfruimte en stopt fok er strak mee ?
Ik denk het wel.

tvp
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:09:45 #29
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168447
quote:
tvp

Mogelijk moeten we contributie betalen straks.

¤ 0,01 p.p = per post..
mag ik een extra pl bij de postbank..
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:11:22 #30
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168467
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:12:49 #31
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168485
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn: Fok Motorclub [SC deel 104]
Geduld .. ik was aan het typen en wilde'm onder mijn vorige post plakken ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn, moet ik mijn partytent meenemen a.s. zaterdag?

Goeiemorgen overigens
Moet niet, als het niet lastig is ( op de motor?) dan is het altijd een handig reserve noodgreepje.
Ik hoop hem nog steeds niet nodig te hebben, maar het is wel handig om iets achter de hand te hebben.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:14:40 #32
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168507
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

tvp

TLP
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:16:05 #33
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168521
Waarschijnlijk komen we met het koekblik.

Puur en alleen omdat snelwegrijden geen reet aan is
En Groningen - Hoogvliet is een aardig stukje snelweg (260.7 km waarvan autosnelwegen 254.7 km)

En die partytent is binnen 1 minuut opgezet en weer afgebroken.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:18:19 #34
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168546
Zo, nu ben ik op grafische kaartenjacht
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:20:17 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22168589
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:16 schreef ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk komen we met het koekblik.

Puur en alleen omdat snelwegrijden geen reet aan is
En Groningen - Hoogvliet is een aardig stukje snelweg (260.7 km waarvan autosnelwegen 254.7 km)

En die partytent is binnen 1 minuut opgezet en weer afgebroken.
Geen koekblikkers op de BBQ graag.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu ben ik op grafische kaartenjacht
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:23:21 #36
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168635
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt geweigerd door mijn systeem.

Bootloopje hier, bootloopje daar, rare errors etc.
Dus geen ATI voor mijn systeem. Zal wel een FX-je worden
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:26:13 #37
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168688
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt gewiegerd door mijn systeem.

Wat voor type Radeon heb je gekocht ?
en wat voor mainboard heb je ?

als het een voltage probleem is krijg je dat ook bij Gforce kaarten
Let's race
Buienradar
pi_22168756
quote:
tvp

Wie begon er over verbruik van schijfruimte Stel die vraag dan ook aan diegene.

Enne, ik snap ook helemaal niets van dat tvp. Post dan gewoon iets nuttigs of iets zinloos.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:34:03 #39
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168826
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Moederplank = Asus A7V8X-X
Huidig drafisch = Asus V8170 DDR GeForce 4 MX440

Beoogde nieuwe = Connect3d Radeon 9550 SE
pi_22168829
morgen

wat zie ik nu?? is er een relletje gaande dat is toch nergens voor nodig manne
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:35:54 #41
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168863
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:30 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Wie begon er over verbruik van schijfruimte Stel die vraag dan ook aan diegene.

Enne, ik snap ook helemaal niets van dat tvp. Post dan gewoon iets nuttigs of iets zinloos.
Doe ik toch ook ?? tvp is nuttig ik gebruik " my active topics"
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:37:18 #42
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168894
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Moederplank = Asus A7V8X-X
Huidig drafisch = Asus V8170 DDR GeForce 4 MX440

Beoogde nieuwe = Connect3d Radeon 9550 SE
heb je de drivers van Geforce weggehaald voordat je die van ATI geinstalleerd heb ?
die kunnen elkaar aardig in de weg zitten,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:38:03 #43
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168907
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen

Hey

long time no see
Let's race
Buienradar
pi_22168910
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Jij begon over verspillen van schijfruimte. Halve pagina vraag je aan anderen 'dus ik gebruik schrijfruimte door tvp te post' Niet helemaal wakker he?
pi_22168926
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey
Ey
quote:
long time no see
long time 1 dagje ben ik niet geweest
pi_22168930
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen

Leuk dat je er weer bent OPM! Het is een relclub geworden
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:39:36 #47
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168937
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Ey
[..]

long time 1 dagje ben ik niet geweest
ja en je word gelijk gemist
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:40:08 #48
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22168944
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Jij begon over verspillen van schijfruimte. Halve pagina vraag je aan anderen 'dus ik gebruik schrijfruimte door tvp te post' Niet helemaal wakker he?
??
Let's race
Buienradar
pi_22168948
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk dat je er weer bent OPM!
quote:
Het is een relclub geworden
hebben riet en ik een trend gezet ofzo
pi_22168960
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[..]

hebben riet en ik een trend gezet ofzo
We zijn besmet door het relvirus
pi_22168962
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja en je word gelijk gemist
altijd leuk als je gewaardeerd/gemist wordt
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:42:38 #52
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22168994
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

heb je de drivers van Geforce weggehaald voordat je die van ATI geinstalleerd heb ?
die kunnen elkaar aardig in de weg zitten,

Tuurlijk.
Ik heb eerste mijn oude kaart ge-deïnstalleerd.
D.w.z. Alle software en drivers weggehaald, daarna de kaart uit het hardwareprofiel gekankerd.
PC uitgezet. Nieuwe kaart erin.
PC aan --> PC vind nieuwe hardware. Automatisch installeren uitzetten cq annuleren.
CD rom (of drivers van i-net maakt niet uit) erin en installeren maar.

PC vraagt om een reboot.
Die krijgt hij van mij.
Normale startupvenster met windhoos logo met balkje eronder --> * pets * --> Nieuwe boot.
Dan mededeling dat windhoos niet goed is opgestart en kan ik kiezen uit de opties veilig, veilig met netwerk, dosprompt of normaal.
Wat ik ook kies maakt niet uit.
De PC boot dan weer op naar het windowslogo met balkje eronder --> Zwart scherm voor 3 à 4 minuten en dan begint ie weer overnieuw met booten.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:43:26 #53
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_22169016
Goeie morgen

En wat is Luc vroeg wakker, in je bed gepist ofzo ?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:44:52 #54
17709 hollander172
pi_22169050
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Wie heeft het nu over schoonheid .. dit stukje ging over media invloed.
Deze discussie is gestart over uiterlijk wat onlosmakelijk verbonden is met schoonheid. Dat ik gisteren subtiel een iets andere wending er aan gegeven heb sluit de onderlinge relatie nog niet uit tussen die twee.
quote:
Dan zie je hoe jij gefocussed bent op schoonheid.
Als iemand heel verzorgt is dan kan ik daar van genieten.
Of een leuke glimlach heeft.. etc.
Pep, ik ben een hetero man wat impliceert dat ik op vrouwen val. Mist een vrouw bepaalde vrouwelijke eigenschappen dan zal ik daar ook niet op vallen. Dit heeft mijn inziens niks met schoonheid te maken. Daarom trek ik de relatie tussen vrouwelijkheid en schoonheid ook niet. Deze staan imho los voor elkaar.
quote:
Ook dan ben ik wat op uiterlijk gericht dat geef ik toe, maar niet de standaard dingen van pure schoonheid. Ik kijk iets verder ............
Kijkt niet iedereen iets verder? Het ging erom dat iedereen in eerste instantie op het uiterlijk let, daar is deze discussie mee begonnen. Mensen vallen je niet op door zaken waar je pas achter komt naarmate je ze beter leert kennen, mensen vallen je in eerste instantie op door het uiterlijk.
Het eerste dat je ziet is het uiterlijk, dit is allesbepalend in het verdere contact met die persoon.
quote:
Jij begrijp mensen dus niet die echt diep gelovig zijn?
Er zijn er maar weinig die openstaan voor andere ideen.
Slechts een minderheid komt boven het maaiveld van het eigen wereldje.
Ik begrijp ze best wel. Ik heb zelfs twee van die Jehova's idioten in de familie gehad.
Jij beweert nu dat die mensen onder het juk van het geloof allemaal de neus dezelfde kant op hebben staan, een eigen mening ontberen en zich op geen enkel vlak ontwikkelen?
Dat is kolder natuurlijk. Zelfs binnen eenzelfde geloof neemt dit geloof een andere plaats in hun leven in, het zijn geen robots die geprogrammeerd zijn om bijv. deel te nemen aan de Jihad.
Dit is overigens in het geval van fanatieke moslims wel wat de westerse media de amerikanen ons willen laten geloven.
quote:
Theorie klopt, en nu de praktijk nog.
Ik zal toch niet de enige zijn die dit in praktijk brengt? Jij bent toch ook niet opgevoed door media? Het eerste referentiekader dat mensen hebben zijn hun ouders. Ik betwijfel het feit dat dit kader op latere leeftijd verdrongen wordt door media invloeden.
Een televisieprogramma kan bijv. best gespreksstof opleveren in een discussie met dierbaren waarvan ik waarde hecht aan hun mening, het is mijn geval nooit leidend of een vaststaand feit "omdat dat op tv gezegd werd."
quote:
Ouwe Romein.. ga jij in de arena maar staan met de leeuwen.. en kijk naar mij.. [afbeelding]

Voor dat soort "laag" vermaak schuif je Gladiator maar in je DVD speler/video.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:45:08 #55
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22169055
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:43 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen

En wat is Luc vroeg wakker, in je bed gepist ofzo ?
Nee, door mijn baas wakker gebeld
pi_22169098
Lars.... dit zocht je toch?

Functie: Commercieel Verkoopmedewerker Binnendienst (1545)
Bedrijf: Carrierecafe
pi_22169100
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
das wel een goeie fillem sorry, zal me niet meer mengen in jullie discussie
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:47:53 #58
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22169118
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ik heb eerste mijn oude kaart ge-deïnstalleerd.
D.w.z. Alle software en drivers weggehaald, daarna de kaart uit het hardwareprofiel gekankerd.
PC uitgezet. Nieuwe kaart erin.
PC aan --> PC vind nieuwe hardware. Automatisch installeren uitzetten cq annuleren.
CD rom (of drivers van i-net maakt niet uit) erin en installeren maar.

PC vraagt om een reboot.
Die krijgt hij van mij.
Normale startupvenster met windhoos logo met balkje eronder --> * pets * --> Nieuwe boot.
Dan mededeling dat windhoos niet goed is opgestart en kan ik kiezen uit de opties veilig, veilig met netwerk, dosprompt of normaal.
Wat ik ook kies maakt niet uit.
De PC boot dan weer op naar het windowslogo met balkje eronder --> Zwart scherm voor 3 à 4 minuten en dan begint ie weer overnieuw met booten.
Hmmm als ik het zo lees dan kan het niet missen dat het een driver probleem is,
het meest handige is lijkt mij, om voordat je de kaart erin zet de drivers ( nieuwste) al installeerd
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:50:53 #59
17709 hollander172
pi_22169184
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
En dat moeten wij elke keer weer vernemen via een "tvp"? Na 1 tvp weten wij echt wel dat je de AT gebruikt. Geen excuus dus, next!
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
We zijn besmet door het relvirus
Dat heb je goed muts.

rellen? stoeien?
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:52:20 #60
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22169214
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:50 schreef hollander172 het volgende:

[..]

En dat moeten wij elke keer weer vernemen via een "tvp"? Na 1 tvp weten wij echt wel dat je de AT gebruikt. Geen excuus dus, next!
[..]

Dat heb je goed muts.

rellen? stoeien?
TVP veranderen in TLP ??

probleem opgelost
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:52:22 #61
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22169215
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt geweigerd door mijn systeem.

Voltage idd.
Is allemaal 1.5 volt geworden i.p.v 3.3 volt vroegâh ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

Slechte preview gedaan, zie geen hoofdletters, styl en punten aan het einde van een zin.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:52:47 #62
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22169228
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Hmmm als ik het zo lees dan kan het niet missen dat het een driver probleem is,
het meest handige is lijkt mij, om voordat je de kaart erin zet de drivers ( nieuwste) al installeerd
Ga ik nu nog 1 poging wagen door eerst de drivers te intsalleren.

Lukt dat, zie je me hier over 10 minuten.
Lukt dat niet, duurt het iets langer.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:53:35 #63
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22169247
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Voltage idd.
Is allemaal 1.5 volt geworden i.p.v 3.3 volt vroegâh ..
[..]

Er staat niks over voltage op de kaart zelf.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:57:21 #64
17709 hollander172
pi_22169314
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars.... dit zocht je toch?

Functie: Commercieel Verkoopmedewerker Binnendienst (1545)
Bedrijf: Carrierecafe
Yep, waar heb je deze vandaan? Carrierecafe klinkt overigens wel weer als "1 van die bedrijfjes".
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das wel een goeie fillem sorry, zal me niet meer mengen in jullie discussie
Vond hem maar "zo zo".

Gisteren wel The day after tomorrow gekeken, aardig maar zinloos entertainment.
Draait die nog in de bios eigenlijk? Had wel nederlandse ondertiteling maar de bron was een retailversie voor zuidamerika.

Meng je er gerust in hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Choose a side and participate.
pi_22169351
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:57 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Yep, waar heb je deze vandaan? Carrierecafe klinkt overigens wel weer als "1 van die bedrijfjes".
Nationalevacaturebank.nl .....

http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/163191/?skey=mmwn
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:01:01 #66
17709 hollander172
pi_22169405
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

TVP veranderen in TLP ??

probleem opgelost
Lees nou eens, we weten nu wel dat je de AT gebruikt. Dat hoef je niet meer te laten met een tvp of tlp, whatever that means.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:03:21 #67
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22169451
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Er staat niks over voltage op de kaart zelf.
ff opgezocht bij Asus je Board ondersteund AGP 8X dus voltage probleem is het niet,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:07:06 #68
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22169517
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ff opgezocht bij Asus je Board ondersteund AGP 8X dus voltage probleem is het niet,
Hahaha..
Ik zit nu op een 640 480 19" scherm
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:08:47 #69
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22169552
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Het eerste dat je ziet is het uiterlijk, dit is allesbepalend in het verdere contact met die persoon.
Hier kom je toch echt wat tekort..
quote:
Kijkt niet iedereen iets verder? Het ging erom dat iedereen in eerste instantie op het uiterlijk let, daar is deze discussie mee begonnen. Mensen vallen je niet op door zaken waar je pas achter komt naarmate je ze beter leert kennen, mensen vallen je in eerste instantie op door het uiterlijk.
Dus lelijke mensen hebben geen kans in de eerste plaats en zijn bij voorbaat kansloos in het verdere contact?
quote:
Ik begrijp ze best wel. Ik heb zelfs twee van die Jehova's idioten in de familie gehad.
En best wel is genoeg?
quote:
Jij beweert nu dat die mensen onder het juk van het geloof allemaal de neus dezelfde kant op hebben staan, een eigen mening ontberen en zich op geen enkel vlak ontwikkelen?
Ik zeg dat er weinig boven het maaiveld zullen uitsteken wat eigen inbreng betreft .. lees maar terug.
quote:
het zijn geen robots die geprogrammeerd zijn om bijv. deel te nemen aan de Jihad.
Dit is overigens in het geval van fanatieke moslims wel wat de westerse media de amerikanen ons willen laten geloven.
Ik herhaal dat jij inderdaad geen verstand hebt van geloofsovertuigingen.
Hele volkstammen mogen geen televisie kijken, muziek luisteren of een computer hebben.
Dat is allemaal strafbaar .. een mening of in discussie gaan met een politiek leider betekent een zekere dood.
Maar ja ver van mijn Hollander bed show ..

Ik ken mensen die daar gewoont hebben dus de verhalen heb ik uit eerste hand, verbijsterend om aan te horen.
Maar ach die mensen zijn net zo ontevreden en tevreden in hun eigen cultuur als dat wij dat zijn dus laat ze ook maar lekker.. zolang er niet teveel slachtoffers zijn.
quote:
Ik zal toch niet de enige zijn die dit in praktijk brengt? Jij bent toch ook niet opgevoed door media? Het eerste referentiekader dat mensen hebben zijn hun ouders. Ik betwijfel het feit dat dit kader op latere leeftijd verdrongen wordt door media invloeden.
Wie wordt er nog echt door zijn ouders beinvloed. Daar zijn kinderen toch veel te eigenwijs voor?
quote:
Jij hebt het over brood, spelen en volksvermaak.
Sensatiezoeken zat al jong in de menselijke geest of doelgroep zoals jij het noemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 11:28:28 (edit: typo edit: zin weg door edit .. 8)7) ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:10:06 #70
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22169582
Drivers zijn niet te installeren omdat de "goede" hardware er niet in
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:15:44 #71
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22169711
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ook al een ex'nerdje of is de echte opgestaan.

Vanaf AGP 8x is het 1.5 volt dus begrijp ik nu?
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:21:43 #72
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22169832
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ook al een ex'nerdje of is de echte opgestaan.

Vanaf AGP 8x is het 1.5 volt dus begrijp ik nu?
Vanaf AGP 4x

Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:25:18 #73
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22169896
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanaf AGP 4x

Ik liep even achter ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:35:29 #74
17709 hollander172
pi_22170077
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Hier kom je toch echt wat tekort..
Ik denk dat je nu voorbarige conclusies trekt, we willen als mensen graag allemaal geloven dat we zo slim zijn en alles zelf bedacht hebben. Ik hang de theorie meer aan dat het grootste gedeelte van ons doen en laten bepaald wordt door genen en onze referentiekaders.
De hang naar relaties is niks anders dan een ordinaire drang tot voortplanting, de eerste selectie in het zoeken naar een partner vooral genetisch bepaald. Ik heb het niet over het hele traject he? Ik heb het over die eerste glimp die opvangt van mensen.
quote:
Dus lelijke mensen zijn bij voorbaat kansloos in het eerste contact?
En zo lezende kunnen ze het ook nooit meer goedmaken..
Dat zeg ik niet. Zoals ik hierboven ook zeg, we hebben het over de eerste glimp die je opvangt van iemand. Deze is allesbepalend in de verdere stappen. Op een persoon die jij onaantrekkelijk vind stap je minder snel af dan op iemand die je wel aantrekkelijk vindt. Of wil je nu ineens het omgekeerde gaan beweren?
quote:
En best wel is genoeg?
In dit geval wel ja, ik ben zelf geen lid van een religieus groepje en dat lijkt me noodzaak om echt alle ins en outs te kunnen kennen. Ik heb wat betreft geloof volledig de vrij hand gehad van mijn ouders. Ben meegeweest naar de christelijke kerk, de katholieke, keertje met oom en tante naar de koninkrijkszaal etc.
Ik heb er voor gekozen juist in mezelf te geloven en de kant van de wetenschap te kiezen.
quote:
Ik zeg dat er weinig boven het maaiveld zullen uitsteken wat eigen inbreng betreft .. lees maar terug.
Okee kleine nuancering: "bijna allemaal".
quote:
Ik herhaal dat jij inderdaad geen verstand hebt van geloofsovertuigingen.
Hele volkstammen mogen geen televisie kijken, muziek luisteren of een computer hebben.
Dat is allemaal strafbaar .. een mening of in discussie gaan met een politiek leider betekent een zekere dood.
Maar ja ver van mijn Hollander bed show ..
Mr. Greenpeace daar gaat deze discussie helemaal niet over. Als je een discussie wil over het wel en wee van mensen in de wereld en de onderdrukking door het geloof kunnen we er nog eentje opstarten.
quote:
Ik ken mensen die daar gewoond hebben dus de verhalen heb ik uit eerste hand, verbijsterend om aan te horen.
Maar ach die mensen zijn net zo ontevreden en tevreden in hun eigen cultuur als dat wij dat zijn dus laat ze ook maar lekker.. zolang er niet teveel slachtoffers zijn.
Lieve schat, ga er dan naar toe en doe er dan wat aan. Tussen de regels door lees ik verwijt aan mijn adres dat ik onverschillig zou zijn inzake het leed van anderen, daar ging en gaat de discussie niet over.
En al zou het wel zo zijn dat het me koud laat, kijk naar jezelf, haal die luie reet van je stoel en wordt missionaris oid. Met een vingertje vanaf je stoel naar een ander wijzen terwijl je zelf ook gretig vreet van de welvaart die je hier hebt is mooi makkelijk.
quote:
Wie wordt er nog echt door zijn ouders beinvloed. Daar zijn kinderen toch veel te eigenwijs voor?
Kinderen worden nog steeds niet geproduceerd door Mattel met een stickertje op hun reet wat zegt: "Made in Taiwan". Harddisk nog leeg en ga maar recorden terwijl je voor de tv zit. Kinderen leren in eerste instantie door anderen te immiteren, de invloed van ouders daarin is enorm. Kinderen op jonge leeftijd zijn ook nog helemaal niet eigenwijs en juist op die leeftijd is de invloed het grootst en allesbepalend voor hun verdere levensverloop. Dat kinderen later eigenwijs worden en schijnbaar niks meer aan lijken is gewoon een spelletje, ze toetsen hun beeld aan dat van jou als ouder door je te provoceren. Hiermee wordt meteen de basis gelegd voor de omgang met anderen.
quote:
Jij hebt het over brood, spelen en volksvermaak.
Sensatiezoeken zat al jong in de menselijke geest of doelgroep zoals jij het noemt.
De techniek heeft ons mogelijkheden gegeven om "thrills" te ondergaan zonder kans op fysieke schade, ik pak deze mogelijkheid met beide handen aan. Vandaar de suggestie van de DVD "net alsof je zelf in de arena tussen de leeuwen staat."
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:36:05 #75
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22170089
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:10 schreef ZX9R het volgende:
Drivers zijn niet te installeren omdat de "goede" hardware er niet in
Wat ook wel eens wil helpen,

in de drivers staat altijd een *.inf ( dus extensie inf) en als je daar met de rechtermuis op klikt kan je ook voor installeren kiezen, wil in sommige gevallen ook goed werken,

Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:36:43 #76
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22170111
Zo, een nieuwe kaart.
Staat nu te installeren.

(tis wel dezelfde maar een nieuwe. ff proberen, lukt het niet gaat ie terug )
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:37:56 #77
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22170128
Al ik hier zo blij terugkom, weten jullie het.
Kom ik later terug, ben ik de kaart terugbrengen. (en ben ik niet blij)
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:39:11 #78
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22170153
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:

heel verrhaal
en jullie lopen te zeuren dat ik schijfruimte verspil met mijn tvp
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:52:23 #79
17709 hollander172
pi_22170418
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe gezellig mee.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:53:31 #80
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22170450
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Idd.. hier komt geen eind aan zo ..

Maar ik heb nog de enige motorgerelateerde opmerking / post gemaakt in dit topic.
En dat zelfs nog met een foto, bron en spec's.

quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Lieve schat, ga er dan naar toe en doe er dan wat aan. Tussen de regels door lees ik verwijt aan mijn adres dat ik onverschillig zou zijn inzake het leed van anderen, daar ging en gaat de discussie niet over.
En al zou het wel zo zijn dat het me koud laat, kijk naar jezelf, haal die luie reet van je stoel en wordt missionaris oid. Met een vingertje vanaf je stoel naar een ander wijzen terwijl je zelf ook gretig vreet van de welvaart die je hier hebt is mooi makkelijk.
Teveel om op te reageren maar volgens mij zeg ik dat ze lekker hun eigen cultuurtje mogen houden en ik mij er niet druk om kan maken. En hoop dat er niet teveel slachtoffers vallen .. maar misplaatste dingen gebeuren hier net zo goed.
quote:
Kinderen leren in eerste instantie door anderen te immiteren, de invloed van ouders daarin is enorm. Kinderen op jonge leeftijd zijn ook nog helemaal niet eigenwijs
quote:
en juist op die leeftijd is de invloed het grootst en allesbepalend voor hun verdere levensverloop. Dat kinderen later eigenwijs worden en schijnbaar niks meer aan lijken is gewoon een spelletje, ze toetsen hun beeld aan dat van jou als ouder door je te provoceren. Hiermee wordt meteen de basis gelegd voor de omgang met anderen.
En copieren dus ook de media.

Maar jij was dus niet eigenwijs toen je uit de luiers opstond.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 11:59:17 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:01:02 #81
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22170614
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe gezellig mee.
Ik doe mijn best

als ik nu naar buiten kijken is het gewoon motor weer

dit is dus de 2e motor gerelateerde post in dit topic
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:02:06 #82
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22170636
Luc is waarschijnlijk terug naar de winkel,

nog niet blij terug gezien,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:03:19 #83
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22170669
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik doe mijn best

als ik nu naar buiten kijken is het gewoon motor weer

dit is dus de 2e motor gerelateerde post in dit topic
Maar geen Honda Moterweer ..

Want dan was het 40 graden met een koel briesje .. oftewel perfect.

Wie volgt mij hier nog ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:05:25 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22170722
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Luc is waarschijnlijk terug naar de winkel,

nog niet blij terug gezien,
Ik denk dat hij geen problemen meer heeft met de grafische kaart.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:07:30 #85
17709 hollander172
pi_22170765
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd.. hier komt geen eind aan zo ..
Mooi toch? De beste discussies zijn diegene waarin je het niet met elkaar eens bent.
quote:
Teveel om op te reageren maar volgens mij zeg ik dat ze lekker hun eigen cultuurtje mogen houden en ik mij er niet druk om kan maken. En hoop dat er niet teveel slachtoffers vallen .. maar misplaatste dingen gebeuren hier net zo goed.
Van jouw post droop het sarcasme af. Dacht ik, my bad.
quote:
En copieren dus ook de media.
Ik heb zo'n gevoel dat wij het nooit eens gaan worden over dit punt.
Geloof je in ieder geval wel in een wisselwerking? Het feit dat ouders soms zelfs weleens opvoeden en het kind daar iets van opsteekt? Voor de rest doen ze exact wat ze op tv zien natuurlijk, verklaard meteen waarom de buurjongen nu met bandana en een bazooka langs mijn tuintje loopt omdat ie Rambo gisteren heeft gekeken. Ik ben maar naar binnen gegaan en heb bommen rond mijn middel gebonden, ik moet zo met de bus weg. Maar eerst nog even vreemdgaan met de beste vriendin van mijn vriendin want dat deden ze in GTST ook. geloof ik, kijk het nooit maar de kans is groot in een soap.
quote:
Maar jij was dus niet eigenwijs toen je uit de luiers opstond.
Kinderen worden toch niet geboren op het punt dat jij nu beschrijft? Er zit nog een heel traject voor. Vanaf het moment dat ze die kleine oogjes open doen als baby beginnen ze te leren en te imiteren. Maar volgens jou doen we het helemaal verkeerd, niks kraambezoek gewoon TV in het wiegje en de ouders kunnen we ook wel weghalen want alles wat die een kind proberen te leren is voor niks en wordt toch vervangen door de ideeen die de media hen voedt.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:09:46 #86
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22170816
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar geen Honda Moterweer ..

Want dan was het 40 graden met een koel briesje .. oftewel perfect.

Wie volgt mij hier nog ..
Mijn Honda is niet allergisch voor een beetje regen,

Beemers schijnen er niet tegen te kunnen heb ik begrepen,
eigenaren doen alles om er voor te zorgen dat de beemer niet nat wordt,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:22:02 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22171121
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:07 schreef hollander172 het volgende:
quote:
quote:
Geloof je in ieder geval wel in een wisselwerking? Het feit dat ouders soms zelfs weleens opvoeden en het kind daar iets van opsteekt? Voor de rest doen ze exact wat ze op tv zien natuurlijk, verklaard meteen waarom de buurjongen nu met bandana en een bazooka langs mijn tuintje loopt omdat ie Rambo gisteren heeft gekeken. Ik ben maar naar binnen gegaan en heb bommen rond mijn middel gebonden, ik moet zo met de bus weg. Maar eerst nog even vreemdgaan met de beste vriendin van mijn vriendin want dat deden ze in GTST ook. geloof ik, kijk het nooit maar de kans is groot in een soap.
Van jouw post druipt het sarcasme af. Denk ik, my bad.
Of zou het toch serieus bedoelen ..
quote:
Kinderen worden toch niet geboren op het punt dat jij nu beschrijft? Er zit nog een heel traject voor. Vanaf het moment dat ze die kleine oogjes open doen als baby beginnen ze te leren en te imiteren.
Inderdaad en de invloed van de media is groter dan jij doet voorkomen.
Dat is mijn punt.
quote:
Maar volgens jou doen we het helemaal verkeerd, niks kraambezoek gewoon TV in het wiegje en de ouders kunnen we ook wel weghalen want alles wat die een kind proberen te leren is voor niks en wordt toch vervangen door de ideeen die de media hen voedt.
De invloed van de ouders moet je niet overschatten .. I had a dream..
Ouders moeten steeds meer en langer werken.
"Wie is toch die man die zondags het vlees snijdt"

Wat mij betreft gaan ouders ieder 50% werken en zich echt met de opvoeding bezig houden de eerste 6-7 jaar..

Maar je schrikt je 5 slagen de rondte in als je zoontje gek is van Ali B en dat gedraag copieert en normaal vindt.
Nog afgezien wat kinderen op school horen en doen ..

Tja en vind er maar eens een balans in vader/moederskindjes willen we nou ook weer niet.
En een opleiding voor goede ouder bestaat ook niet .. af en toe zie je en lees je dingen ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:24:09 #88
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22171165
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Beemers schijnen er niet tegen te kunnen heb ik begrepen,
eigenaren doen alles om er voor te zorgen dat de beemer niet nat wordt,
Ik ga liever in de regen fietsen dan dat zij de hele dag uit een warme woonkamer moet ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:26:32 #89
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22171210
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ga liever in de regen fietsen dan dat zij de hele dag uit een warme woonkamer moet ..
Dan had je beter zo'n plastic jap kunnen kopen die roesten niet
Let's race
Buienradar
pi_22171221
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef hollander172 het volgende:

Je vind het leuk om bij haar te zijn en ik ga er even gemakshalve vanuit dat zij dat andersom ook vindt. Dat is toch genoeg basis om eens samen wat leuks te ondernemen?
Het nu vrijdag, loop vanavond of vanmiddag even langs en vraag of ze zin heeft om mee te gaan, zo moeilijk is dat niet. Doe lekker een bioscoopje, kroeg in etc.
Denk ook even aan het volgende, als jij in de huiselijke kring blijft hangen blijft ze je waarschijnlijk zien als een leuke gezellige buurjongen, ga er eens uit en laat zien dat je gewoon een leuke vent bent, ook buitenshuis. Thuis bij haar of bij jou op de bank lukt dat echt niet hoor.
*aansluit

verkapte TVP !!!!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:31:09 #91
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22171275
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:27 schreef ondeugend het volgende:

[..]

*aansluit

verkapte TVP !!!!
Haai beeb
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:31:15 #92
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22171276
Serieuze reactie volgt nog .......

Inhoudelijke reactie van deze kant ..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[...]

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 13:05:13 ]
pi_22171301
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Haai beeb
Spetter !
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:33:29 #94
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22171302
En idd. Ik was terug naar de winkel.
Die kaart deed het dus ook niet.

Nu een andere kaart mee. 9250 met 256 Mb.
En die doet het ook al niet.

Als advies kreeg ik mee, dat ik het systeem maar eens opnieuw moest installeren om die kaart (als deze hetzelfde probleem zou geven) aan de praat te krijgen.
Ik heb daar gezegd dat mijn regestry zo mooi schoon is, dat ie als nieuw is.

Kut. kan ik dus opnieuw gaan installeren.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:38:36 #95
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22171396
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan had je beter zo'n plastic jap kunnen kopen die roesten niet
Ik heb zelfs een niet roestende plastic tank.

Ik heb geen roestende/kwetsbare voorvork.
Ik heb geen roestende ketting.
Ik heb geen roestende kabelbediende koppeling waar vocht in komt.

Zomaar even wat puntjes.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:08:01 #96
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22172146
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een niet roestende plastic tank. =1

Ik heb geen roestende/kwetsbare voorvork. =2
Ik heb geen roestende ketting. =3
Ik heb geen roestende kabelbediende koppeling waar vocht in komt. =4

Zomaar even wat puntjes.
1 ik wel
2 ik ook niet
3 ik wel
4 ik ook niet,
5 ik kan tot 12,500 Tpm
6 ik heb een Honda
6.5 en die kan tegen regen

[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 24-09-2004 13:18:24 ]
Let's race
Buienradar
pi_22172191
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:50 schreef hollander172 het volgende:

[..]

[..]

Dat heb je goed muts.

rellen? stoeien?
Na jouw woordkeus wordt dit dus rellen
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:15:05 #98
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22172332
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1 ik wel
2 ik ook niet
3 ik wel
3 ik ook niet,
4 ik kan tot 12,500 Tpm
2) wel .. alleen BMW heeft telelever en paralever systeem.
Jij hebt chromen vorkpoten met rubber afdichting. Die kunnen niet tegen vocht op den duur..

3) Ketting idem .. alleen baggervet gaat'ie niet roesten.

4) Wat heeft dat met regenbestendig te maken...
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Stoeien was de meet gezwilde voorzet.
pi_22172404
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:

Stoeien was de voorzet.
Ken je dat gezegde: lieverkoekjes worden niet altijd gebakken
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:19:08 #100
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22172418
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

2) wel .. alleen BMW heeft telelever en paralever systeem.
Jij hebt chromen vorkpoten met rubber afdichting. Die kunnen niet tegen vocht op den duur..

3) Ketting idem .. alleen baggervet gaat'ie niet roesten.

4) Wat heeft dat met regenbestendig te maken...
oeps zie edit
Let's race
Buienradar
pi_22172486
ホンダCBR は支配する

Honda rulez!!
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:22:44 #102
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22172497
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ken je dat gezegde: lieverkoekjes worden niet altijd gebakken
Zie edit .. maar dit antwoord is 100% goed idd ......
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
oeps zie edit
ook gij ..

4) Dat hield ik voor mogelijk idd.

En de CBR.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:36:11 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22172818
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zie edit .. maar dit antwoord is 100% goed idd ......
[..]

ook gij ..

4) Dat hield ik voor mogelijk idd.

En de CBR.
Die heeft wel kabeltje
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:42:58 #104
17709 hollander172
pi_22172967
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ben ik eens serieus, denk je weer dat ik het sarcastisch bedoel.
quote:
Laten we dat vooral zo houden, slappe gelul hier blijft ook niet altijd leuk.
quote:
Van jouw post druipt het sarcasme af. Denk ik, my bad.
Of zou het toch serieus bedoelen ..
Ben weer terug, mocht de bus niet in omdat mijn strippenkaart verlopen was.
quote:
Inderdaad en de invloed van de media is groter dan jij doet voorkomen.
Dat is mijn punt.
Mijn punt is dat jij de media een "godlike" status geeft. Je gaat volledig voorbij aan de mening en wil van het individu. De media zou in jouw ogen leidend zijn en het individu volgend. Ik weet zelf ook wel dat de invloed van de media groot is maar het punt is dat als het individu een beslissing neemt hij of zij dit toch echt zelf doet. Het is ook aan ditzelfde individu om de media goed te interpreteren en er de juiste waarde aan te hangen.
quote:
De invloed van de ouders moet je niet overschatten .. I had a dream..
Ouders moeten steeds meer en langer werken.
"Wie is toch die man die zondags het vlees snijdt"
Dromen zijn er om uit te laten komen. Als ouder doe je het nooit goed, je kan het alleen proberen. Tegenvallende resultaten willen niet zeggen dat je gefaald hebt, misschien heb je te weinig gedaan of zelfs wel teveel. Neem afstand en probeer objectief naar je eigen gedrag en dat van het kind te kijken. Interpreteer dit op een objectieve manier en zet het positief in.
Ouders zijn juist heel invloedrijk juist omdat ze (bijna) altijd aanwezig zijn in de vormende fase van de opvoeding.:)
quote:
Wat mij betreft gaan ouders ieder 50% werken en zich echt met de opvoeding bezig houden de eerste 6-7 jaar..
En ik dacht dat ik ouderwets was. Ik denk er dus exact hetzelfde over maar wordt door iedereen om me heen voor gek versleten. "Een kind kan je makkelijk een paar dagen in de week bij een oppasmoeder brengen, hoezo niet?" Hoor ik vaak.
Ze lachen er zelfs om als het kind eerder mama tegen de oppasmoeder zegt dan tegen de eigenlijk moeder, waar gaat het naar toe in deze wereld?
quote:
Maar je schrikt je 5 slagen de rondte in als je zoontje gek is van Ali B en dat gedraag copieert en normaal vindt.
Nog afgezien wat kinderen op school horen en doen ..
Dat is het zoeken naar een identiteit, een tijdje het imago van een ster (nou ja ster ) is helemaal niet erg. Je krijgt het makkelijk voorgeschoteld, hoeft je eigen fantasie niet aan het werk te zetten en het is tijdelijk cool om je zo te gedragen. Wil niet zeggen dat hier ook maar iets van blijft hangen naarmate hij ouder wordt.
quote:
Tja en vind er maar eens een balans in vader/moederskindjes willen we nou ook weer niet.
Dat is een kwestie van opvoeden wanneer dat nodig is, niet wanneer je zelf dat het moet. Goed observeren is inderdaad een kunst die ouders zich moeten toe eigenen.
quote:
.. af en toe zie je en lees je dingen ..
Hier kan ik heel kort over zijn, met de bredere acceptatie van media zullen dit soort excessen sneller of vaker in het nieuws komen. Ik heb niet de illusie dat dit vaker of minder vaak voorkomt dan "vroeger".

vrijdag 24 september 2004 @ 13:45:23 #105
17709 hollander172
pi_22173019
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je net zo traag bent als met je reacties dan is er ook niks aan.
pi_22173165
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik post alleen weinig omdat ik nog heel veel andere bezigheden heb, dat heeft niets met traag te maken
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:57:04 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173267
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik post alleen weinig omdat ik nog heel veel andere bezigheden heb, dat heeft niets met traag te maken

Vrouwenexcuus .. dan moet je sneller werken ..

En multitasking was toch ook alleen maar weggelegd voor vrouwenhersenen.

Hollander.. Mediageile collega's praten nu ineens over Jackass ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:57:27 #108
17709 hollander172
pi_22173273
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Je bent wel traag. Maar dat geeft niet, dan maak ik nog een kans.

Ik doe tussendoor ook van alles, de was, de strijk, vaatwasser vullen/legen, stofzuigen, dweilen etc. Ja ik heb een swingend en bruisend leven als werkloze.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:58:46 #109
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173306
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:

Ik doe tussendoor ook van alles, de was, de strijk, vaatwasser vullen/legen, stofzuigen, dweilen etc. Ja ik heb een swingend en bruisend leven als werkloze.
pi_22173359
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:

[..]

En dat op vrijdag? Op vrijdag ben ik idd wel traag, ik ben dan meestal vrij
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:03:41 #111
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_22173409
zo mensen nog ongeveer een maandje en dan heb ik ook men rijbewijs
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:03:56 #112
17709 hollander172
pi_22173414
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
En multitasking was toch ook alleen maar weggelegd voor vrouwenhersenen.
Mannen zouden maar met 1 hersenhelft nadenken en vrouwen met 2, raar dat vrouwen altijd maar met hetzelfde excuus komen.
Zijn mannen tenminste veel vindingrijker. En efficienter wat betreft het utiliseren van die ene werkende hersenhelft.
quote:
Hollander.. Mediageile collega's praten nu ineens over Jackass ..
Zo mediageil zijn ze dan ook niet, Jackass is al weer even geleden.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:08:08 #113
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173523
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:03 schreef hollander172 het volgende:
Zo mediageil zijn ze dan ook niet, Jackass is al weer even geleden.
..maar wat een lol .. en ze hadden het al over opvolgende films van stunts met dieren en daklozen ..

En die zijn dan 50+ die collega's ..

.. wat een lol zeg.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:09:07 #114
17709 hollander172
pi_22173556
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

En dat op vrijdag? Op vrijdag ben ik idd wel traag, ik ben dan meestal vrij
gaat allemaal gewoon door he? Aangezien mijn vriendin wel werkt voel ik me verantwoordelijk voor het bijhouden van de huiselijke taken dus dit komt vrijwel allemaal op mijn bordje terecht.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:10:22 #115
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173597
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:09 schreef hollander172 het volgende:
gaat allemaal gewoon door he? Aangezien mijn vriendin wel werkt voel ik me verantwoordelijk voor het bijhouden van de huiselijke taken dus dit komt vrijwel allemaal op mijn bordje terecht.
Morgen gaan we vragen aan haar of je je daar ook een beetje aanhoudt.

.. en als ze thuiskomt ook een beetje vrolijk is voor de werkende, drankje klaarzet .. massage geeft , even haar dag doorneemt e.d.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:14:17 #116
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173696
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:03 schreef jozef444 het volgende:
zo mensen nog ongeveer een maandje en dan heb ik ook men rijbewijs
2 examens met ongeveer 4 weken?
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:15:11 #117
17709 hollander172
pi_22173723
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

..maar wat een lol .. en ze hadden het al over opvolgende films van stunts met dieren en daklozen ..

En die zijn dan 50+ die collega's ..

.. wat een lol zeg. [afbeelding]
Afgeschreven.....

Gooi maar op de bejaardenberg die collega's.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen gaan we vragen aan haar of je je daar ook een beetje aanhoudt.
Vragen staat vrij maar........
quote:
.. en als ze thuiskomt ook een beetje vrolijk is voor de werkende, drankje klaarzet .. massage geeft , even haar dag doorneemt e.d.
Dit heb ik gisteren allemaal al gedaan en het is niet elke dag feest he?
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:16:01 #118
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173748
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Afgeschreven.....

Gooi maar op de bejaardenberg die collega's.
En dan veel te serieus op het werk verder .. hoezo contrast.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:17:35 #119
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_22173796
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

2 examens met ongeveer 4 weken?
mwoah over 2 weken de 1e en dan paar weekjes later de volgende
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:19:25 #120
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22173843
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:17 schreef jozef444 het volgende:
mwoah over 2 weken de 1e en dan paar weekjes later de volgende
Ok .. ik kom wel kijken dan.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:21:12 #121
17709 hollander172
pi_22173892
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En dan veel te serieus op het werk verder .. hoezo contrast.
Van die types die vooral zichzelf heel serieus nemen maar door iedereen (inclusief vrouw en kinderen) al afgeschreven zijn zeker? Zo ja, heel herkenbaar.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:24:27 #122
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22173984
Hahaha

Kaartprobleem is opgelost!
Asus Gforce FX5600 DT gekocht!

En nog leuker:
Ik ben net geheadhunt!
Voor een bedrijf hier in Groningen
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:32:16 #123
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22174316
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:

[..]

toch nog even een reactie (ok ik ben nu wel traag, maar toch). Dit is als:

- Geen tijd hebben om te posten en zeggen dat je traag bent omdat je niet vaak reageert
- geen tijd afspreken, maar toch tegen iemand zeggen dat ie te laat is voor de afspraak
- zeggen dat je niet harder mag rijden dan 50 km/u, je je daar aan houdt en dan zeggen dat je te langzaam rijdt

etc. bedenk zelf nog maar wat
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:40:28 #125
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22174407
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha

Rijke man ..
quote:
En nog leuker:
Ik ben net geheadhunt!
Kicken .. maar officieel mag je nog geen baan hebben als je tenminste een ontslagvergoeding wilt.
Uitkijken dus met je info naar buiten.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef Rausdouwer het volgende:

- Geen tijd hebben om te posten en zeggen dat je traag bent omdat je niet vaak reageert
- geen tijd afspreken, maar toch tegen iemand zeggen dat ie te laat is voor de afspraak
- zeggen dat je niet harder mag rijden dan 50 km/u, je je daar aan houdt en dan zeggen dat je te langzaam rijdt

Is dit rellen ..

Ken je de signatuur van Mutz trouwens?
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:43:07 #126
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22174467
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Rijke man ..
Nee, ¤ 60,-
quote:
Kicken .. maar officieel mag je nog geen baan hebben als je tenminste een ontslagvergoeding wilt.
Weet ik.
Ik zeg mijn huidige baas ook niks.
Misschien wordt dit wel helemaal niks hoor.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:46:05 #127
17709 hollander172
pi_22174533
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Als het je dwars zit dan kunnen we er wel over praten als je wil.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:53:40 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22174714
quote:
Hahaha

quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:43 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ¤ 60,-
Wat een idioot artikelnummer voor een achterlijk goedkoop rotkaartje.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:57:04 #129
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22174789
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een idioot artikelnummer voor een achterlijk goedkoop rotkaartje.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:07:17 #130
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22175069
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Rijke man ..
[..]

[..]

Is dit rellen ..

Ken je de signatuur van Mutz trouwens?
nee (2x)
pi_22175102
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:46 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als het je dwars zit dan kunnen we er wel over praten als je wil.

Ik ben tot heel wat gespreksstof bereid, maar het is niet nodig
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:11:29 #134
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22175103
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

We hebben dezelfde kaart ..
Hahaha.

Asus MB vraagt eigenlijk ook gewoon om een Asus GPU
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:15:50 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22175198
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha.

Asus MB vraagt eigenlijk ook gewoon om een Asus GPU

Iedere keer als ik mijn Asus aan zet dan denk ik nog aan mijn oude compie..
Moest er altijd bij blijven staan omdat het vanaf aankoop brakke ECS moederbord soms 3 keer achterelkaar stopte met booten.

Soms vergeet ik dat het nu goed gaat en blijf een fractie van een seconde wachten.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:17:19 #136
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22175225
quote:
Hahaha

En nog leuker:
Ik ben net geheadhunt!
Cool toppie

was het dus toch duidelijk een driver probleem
Let's race
Buienradar
pi_22175248
Afwashulp M/V

Horizon Food&Drink @ RDam Airport

Fulltime, werktijden van 12:00 tot 20:00

vrijdag 24 september 2004 @ 15:18:45 #138
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22175259
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Cool toppie

was het dus toch duidelijk een driver probleem
idd.

En hij doet het gewoon zonder te morren
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:18:48 #139
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22175265
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaf morgen bij de BMW dealer in Rotterdam. (lees ik net in de krant)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit een supermooi apparaat, zou hem best wel willen hebben,

hij is wel erg groot
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:20:23 #140
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22175284
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Afwashulp M/V

Beter dan niks.

En je moet maar zo denken. Je zit dan al op de luchthaven.
Is altijd makkelijker om dan ergens anders naar toe te gaan (bagage handling oid)
pi_22175344
Een maat van mij heeft dan ook gedaan in een restaurant en is ECHT smerig werk

In dit geval beter niks dan afwassen
Heb voor de gein gebeld.... verdien 4,30 per uur

En je kan ook niet verder groeien op de Luchthaven omdat je bij een extern bedrijf OP de luchthaven werk...
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:25:09 #142
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22175388
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Een maat van mij heeft dan ook gedaan in een restaurant en is ECHT smerig werk

In dit geval beter niks dan afwassen
Heb voor de gein gebeld.... verdien 4,30 per uur

En je kan ook niet verder groeien op de Luchthaven omdat je bij een extern bedrijf OP de luchthaven werk...
Bruto of netto?

En wat je zegt over extern bedrijf....
Je kunt dan altijd alles om je heen in de gaten houden. Je zit dan al op de luchthaven.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:26:19 #143
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22175411
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind dit een supermooi apparaat, zou hem best wel willen hebben,

hij is wel erg groot
Duidelijk groter dan een Jappaner.Wel even wennen ... vanuit sommige hoeken vind ik'm echt lelijk.

Fireblade is echt een vrouwenmotor geworden.

Mede omdat ik er Raus over hoor, maar ook omdat'ie steeds kleiner geworden is.

Zullen we morgen met de club naar de Beemer dealer rijden om te gaan kwijlen?
Is maar 10 minuten rijden.
pi_22175598
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Bruto of netto?

En wat je zegt over extern bedrijf....
Je kunt dan altijd alles om je heen in de gaten houden. Je zit dan al op de luchthaven.
Bruto....
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:34:55 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22175599
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Afwashulp M/V

Beter werk dan geen werk,

je kan ondertussen wel gewoon op zoek naar iets beters,

en je heb onregelmatigheids toeslag, als je na 20:00 werkt krijg je iets meer salaris,

ja ervaring mee, heb 2e baantje gehad bij ptt pakket dienst was van 18:00 tot 01:00
Let's race
Buienradar
pi_22175622
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Duidelijk groter dan een Jappaner.Wel even wennen ... vanuit sommige hoeken vind ik'm echt lelijk.

Komen jullie ook ff kijken in Aalsmeerderbrug?
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:36:04 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22175624
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja vink een tof plan
Let's race
Buienradar
pi_22175651
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Beter werk dan geen werk,

je kan ondertussen wel gewoon op zoek naar iets beters,

en je heb onregelmatigheids toeslag, als je na 20:00 werkt krijg je iets meer salaris,

ja ervaring mee, heb 2e baantje gehad bij ptt pakket dienst was van 18:00 tot 01:00
"Jammer'' dat ze al iemand hadden

Nah, mij zie je geen afwaswerk doen... uitgekauwd eten van mensen schoonmaken

En tja, beter iets dan niets zeg je, ja, als je ECHT blut bent Heb nog wel genoeg geld O
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:37:46 #149
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22175665
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Komen jullie ook ff kijken in Aalsmeerderbrug?
Let's race
Buienradar
pi_22175689
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Ongeinteresseerde zak
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:41:54 #151
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22175756
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, mij zie je geen afwaswerk doen... uitgekauwd eten van mensen schoonmaken
Tip: voor het afwassen de resten in een vuilnisbak dumpen dan pas het bord afwassen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:53:14 #152
17709 hollander172
pi_22176017
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik ben tot heel wat gespreksstof bereid, maar het is niet nodig
Okee, kon zijn dat je wat emotionele ondersteuning nodig had. Je weet het maar nooit met vrouwen.
pi_22176022
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tip: voor het afwassen de resten in een vuilnisbak dumpen dan pas het bord afwassen.
Maar toch he, maar toch....
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:56:52 #154
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22176104
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ongeinteresseerde zak
is geen desintresse hoor maar heb een FOK Motorclub BBQ

schijnt iets met motoren te zijn
Let's race
Buienradar
pi_22176475
BBQ?

Zag laatst een stuk in Smaakpolitie over de gevaren van direct vuur, afgebrand vlees (dat zwarte) bevat Pax, dat is een kankerverwekkend iets

Nog gevaarlijk ook zo'n BBQ

Doe je wel eerst de kippenpoten koken Pepijn tegen salmonella ?

* Rietvaerder , uw BBQ-specialist

Oh, BBQ-en met een indirect vuur is het veiligst!
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:13:04 #156
17709 hollander172
pi_22176489
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
schijnt iets met motoren te zijn
Het schijnt ook iets te zijn waar Reetje bij aanwezig zou zijn, althans dat gerucht ging voor het relletje OPM. Schijnt zelfs dat er speciaal kippepoten zijn ingeslagen hoewel dit bericht nog niet officieel bevestigd is.
pi_22176552
Stuur de rekening van de poten maar Pepijn
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:21:46 #158
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22176683
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Stuur de rekening van de poten maar Pepijn
Jij maakt je er wel gemakkelijk vanaf he ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:23:41 #159
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22176720
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:53 schreef hollander172 het volgende:
Okee, kon zijn dat je wat emotionele ondersteuning nodig had. Je weet het maar nooit met vrouwen.
En jij stelt je natuurlijk geheel belangeloos beschikbaar.

Die Hollander ..

..slaat in een dag om, gisteren zei hij nog dat mensen niet moesten zeiken om problemen maar done -over en verder gaan in het leven..
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
BBQ?

Zag laatst een stuk in Smaakpolitie over de gevaren van direct vuur, afgebrand vlees (dat zwarte) bevat Pax, dat is een kankerverwekkend iets
Een rokende Bandit voor je is ook kankerverwekkend evenals een burn-out out maken.
quote:
Doe je wel eerst de kippenpoten koken Pepijn tegen salmonella ?
Ik heb het helemaal niet zo op kippenvlees.. maar ja jij wilde zo graag ..
pi_22176800
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
Een rokende Bandit voor je is ook kankerverwekkend evenals een burn-out out maken.
Maakt mij niet uit hoor als je het niet doet, ik ga geen BBQ vlees eten morgen
quote:

Krijg je geen darmkanker van
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:30:58 #161
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22176874
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg je geen darmkanker van
Ga jij dan morgen dan een blaadje sla eten bij je vrienden?

Doe het dan ook nog even zelf goed wassen want daar zit nog wel eens wat landbouwgif op.
pi_22176889
Je hapt weer lekker Pepijn

Wij eten astronautenvoer
pi_22176902
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij maakt je er wel gemakkelijk vanaf he ?
Ben toch niet verplicht of wel dan...
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:34:18 #164
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22176941
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben toch niet verplicht of wel dan...
Denk je ?? eerst vragen of iemand iets aanschaft voor jou,

en dan zeggen dat je niet komt,

en nee heeft niets met betalen te maken
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:34:57 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22176961
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt weer lekker Pepijn
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:36:46 #166
17709 hollander172
pi_22176992
quote:

[..]

En jij stelt je natuurlijk geheel belangeloos beschikbaar.

Die Hollander ..

..slaat in een dag om, gisteren zei hij nog dat mensen niet moesten zeiken om problemen maar done -over en verder gaan in het leven..
Voor vrouwen maak ik een uitzondering, niet omdat ze borsten hebben en ik geheel toevallig op vrouwen val maar omdat vrouwen tov mannen emotioneel niet zo stabiel zijn. (sommigen tegen het labiele aan)
Daarnaast kan ik niet tegen huilende vrouwen dus het minste wat ik kan doen is ze de ondersteuning bieden die ze zo hard nodig hebben.
pi_22177095
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Denk je ?? eerst vragen of iemand iets aanschaft voor jou,

en dan zeggen dat je niet komt,

en nee heeft niets met betalen te maken
Zei alleen dat een BBQ geen BBQ is zonder kippenpoten

Alsof niemand van jullie kippenpoten lust Luc wou ze ook.....

Dit bedoel ik dus....
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:41:59 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22177105
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
Voor vrouwen maak ik een uitzondering, niet omdat ze borsten hebben en ik geheel toevallig op vrouwen val maar omdat vrouwen tov mannen emotioneel niet zo stabiel zijn. (sommigen tegen het labiele aan)
Daarnaast kan ik niet tegen huilende vrouwen dus het minste wat ik kan doen is ze de ondersteuning bieden die ze zo hard nodig hebben.

Going to give your medicin baby..
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:45:29 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22177187
quote:

[..]

en daarom heeft een luie man de BH uitgevonden
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:49:06 #170
17709 hollander172
pi_22177269
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zei alleen dat een BBQ geen BBQ is zonder kippenpoten

Alsof niemand van jullie kippenpoten lust Luc wou ze ook.....

Dit bedoel ik dus....
Jeetje je lijkt wel een typische 50+ BMW rijder met je reacties, wat is er in godsnaam met je gebeurt?
Je mag af en toe wel happen hoor. Blijf aub jezelf, niet ineens raar gaan lopen doen.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
Going to give your medicin baby..
Het zal niet de beste methode zijn maar met praten krijg je tenminste geen ruzie met de partner.

Vroeger werden vrouwen met emotionele problemen door de dokter heengezonden met een dildo.
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:51:23 #171
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22177314
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:
Het zal niet de beste methode zijn maar met praten krijg je tenminste geen ruzie met de partner.
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:51:54 #172
17709 hollander172
pi_22177324
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Je wilde gisteren toch een voorbeeld van een vage post van jezelf toch? Lees bovenstaande.

Gisteren voorspelt en nu al plaatst ie er eentje.
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:53:22 #173
17709 hollander172
pi_22177363
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Lees even beide zinnen, of denk je dat het gepast is om jouw vriendin morgen een dildo te overhandigen?
pi_22177413
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Je wilde gisteren toch een voorbeeld van een vage post van jezelf toch? Lees bovenstaande.

Wilde ik inderdaad ook net zeggen. Snap 'm niet
pi_22177414
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:

Jeetje je lijkt wel een typische 50+ BMW rijder met je reacties, wat is er in godsnaam met je gebeurt?
Je mag af en toe wel happen hoor. Blijf aub jezelf, niet ineens raar gaan lopen doen.
Ben mezelf..
pi_22177438
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Lees even beide zinnen, of denk je dat het gepast is om jouw vriendin morgen een dildo te overhandigen?
Ik zou 'm wel aannemen... o nee dat is een ander topic
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:59:48 #177
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22177489
ok ik begrijp dat mijn humor zijn tijd erg ver vooruit is,

zal straks thuis een poging doen om het duidelijk te maken...
Let's race
Buienradar
pi_22177516
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

o jee, nou komt het Dus dit is de humor van de toekomst?
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:01:48 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22177534
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:
1) waarom morgen 2) mijn vriendin?
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben mezelf..
Beetje down?
pi_22177563
Weten jullie dat ik jullie absoluut niet kan volgen.....

Ik lees dan ook maar een beetje oppervlakkig mee
Geen idee waar jullie het over hebben.. humor vd toekomst
pi_22177576
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:

Beetje down?
Nee hoor, hoe kom je daarbij

Ben me er niet van bewust dat ik anders doe
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:04:18 #182
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22177590
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:

Dat vind jij.

quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Wilde ik inderdaad ook net zeggen. Snap 'm niet
Tjonge het is ook echt een doordenker maar niet heus ..

Mercy komt strax thuis en gaat het even demonstreren .. nee wacht laat'ie dat morgen doen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:07:17 #183
17709 hollander172
pi_22177636
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik zou 'm wel aannemen... o nee dat is een ander topic
Pas op he, ik heb nog een tweedehandsje liggen hier.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

1) waarom morgen 2) mijn vriendin?
[..]

Beetje down?
Jeetje moet ik nu ook alles uit gaan leggen? Kijk even bij mijn username, ik heet geen Mercy.

1) BBQ remember? Scheelt een keer extra rijden.
2) FS, je schreef eerst dat zij er ook bij was morgen en ik mocht er verder niet meer naar vragen dus ik ga er vanuit dat zij er morgen ook is in dezelfde gedaante zoals we haar hebben leren kennen.

Voor de rest een inside joke, raar dat je hem niet vat na onze digitale conversaties.
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:10:11 #184
17709 hollander172
pi_22177702
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat vind jij.

Raus ook, dat is die ene die de andere kant van Mercy's bed warm houdt.
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:11:23 #185
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22177731
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Jeetje moet ik nu ook alles uit gaan leggen? Kijk even bij mijn username, ik heet geen Mercy.
Een ander is vaag maar jij niet?
quote:
1) BBQ remember? Scheelt een keer extra rijden.
Is dat alles?
We zijn geen 40+ dus zo'n ding moet kunnen he 'en publiek..
quote:
dus ik ga er vanuit dat zij er morgen ook is in dezelfde gedaante zoals we haar hebben leren kennen.
En dit is zeker ook heel gevat?

I lost it completly..
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:25:28 #186
17709 hollander172
pi_22177986
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef Patrick281 het volgende:
Een ander is vaag maar jij niet?
Ik vind zelf van niet maar om dit te bepalen moeten er meer mensen zich melden die deze mening zijn toegedaan om mij er van te overtuigen.
quote:
Is dat alles?
We zijn geen 40+ dus zo'n ding moet kunnen he 'en publiek..
Jeetje, bedoelde alleen dat het dan makkelijk te combineren is. Je hebt toch niet het idee dat ik schroom heb voor deze manueel aangestuurde hebbedingetjes?
quote:
En dit is zeker ook heel gevat?

I lost it completly..
Op het gevaar af dat ik nu dingen ga zeggen die niet en pein public mogen:

...Toch maar niet, je weet mijn emailadres. Net even iets te om hier te plaatsen.

pi_22178375
Hier nog wat foto's van Italie die onze Itialiaanse vrinden gemaakt hadden

Hier kwamen wij aanrijden waar we hadden afgesproken met een vriend van onze Italiaanse vriend.... had het effe 500km binnendoor gereden

vrijdag 24 september 2004 @ 18:01:09 #188
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22178786
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:25 schreef hollander172 het volgende:
Op het gevaar af dat ik nu dingen ga zeggen die niet en pein public mogen:

...Toch maar niet, je weet mijn emailadres. Net even iets te om hier te plaatsen.
Daar moeten we het helemaal ook niet over hebben voordat ik weer verwijten krijg dat ik haar voor gek zet op Fok! Maar misschien zie je'r wel morgen als ze zin heeft.
pi_22179137
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:19:32 #190
17709 hollander172
pi_22179163
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Daar moeten we het helemaal ook niet over hebben voordat ik weer verwijten krijg dat ik haar voor gek zet op Fok! Maar misschien zie je'r wel morgen als ze zin heeft.
Vandaar. Zat even te twijfelen maar toch maar niks gepost.

Even iets anders, ik heb je nooit maar dan ook nooit een opmerking zien plaatsen die ook maar enigzins denigrerend, spottend of lullig naar haar toe zou zijn.
Mocht iemand ze dit wel vinden dan heb ik wel een tip: (nou ja, 5 stappenplan dan)

1) Ga midden in de kamer staan met je ogen gericht op een stevige muur.
2) Buig naar voren zodat je boven- en onderlichaam een perfecte hoek van 90 graden maken.
3) Neem een sprint naar voren.
4) Neem de tijd om bij te komen en neem eventueel het optionele asperientje.
5) Lees de tekst nog eens........

Mocht het hierna nog niet duidelijk zijn herhaal bovenstaande procedure net zo lang tot u een ander inzicht verkrijgt.

Geen dank,

Dr. Phil
pi_22179395
quote:
ok ik begrijp dat mijn humor zijn tijd erg ver vooruit is
valt mee
quote:
poging:
quote:
als ik ernaast zit, snap ik em ook niet
pi_22179687
Omfg.
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:04:37 #193
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22180031
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef hollander172 het volgende:
Even iets anders, ik heb je nooit maar dan ook nooit een opmerking zien plaatsen die ook maar enigzins denigrerend, spottend of lullig naar haar toe zou zijn.
Mocht iemand ze dit wel vinden dan heb ik wel een tip: (nou ja, 5 stappenplan dan)
Tnx .. je post wat ik dacht te vragen maar toch maar niet deed omdat vragen op zichzelf ook weer verdacht of verwijtbaar is.
quote:

Morgen doen!
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als ik ernaast zit, snap ik em ook niet
Gamma .. voltreffer.
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:09:53 #194
17709 hollander172
pi_22180166
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx .. je post wat ik dacht te vragen maar toch maar niet deed omdat vragen op zichzelf ook weer verdacht of verwijtbaar is.
Qua vaagheid ben je weer de oude. Hier snap ik echt niks van.
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:24:42 #195
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22180477
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef hollander172 het volgende:
Qua vaagheid ben je weer de oude. Hier snap ik echt niks van.
Aangepaste zin dan:

Tnx .. je verklaring/post is inhoudelijk precies wat ik een fractie van een seconde wel had willen vragen aan jullie om hier neer te zetten maar niet deed omdat zij dat ook weer negatief kan uitleggen als liegen om mij te helpen.

Extra toevoeging: en ik wilde er ook verder geen woorden aan vuil maken verder.
Kunnen we deze halve pagina betreffende dit onderwerp wissen?
pi_22180955
goeienavond vaaglingen
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:58:15 #197
17709 hollander172
pi_22181237
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Aangepaste zin dan:

Tnx .. je verklaring/post is inhoudelijk precies wat ik een fractie van een seconde wel had willen vragen aan jullie om hier neer te zetten maar niet deed omdat zij dat ook weer negatief kan uitleggen als liegen om mij te helpen.
Okee.
quote:
Kunnen we deze halve pagina betreffende dit onderwerp wissen?
Ja dat kan. Maakt de layout er niet mooier op overigens.

Check je mail, leek me niet handig hier verder te gaan met onze cryptografische cursus voor gevorderden.
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:59:41 #198
17709 hollander172
pi_22181270
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
goeienavond vaaglingen
Wtf?

Btw heb je nou je buurmeisje al mee uit gevraagd?
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:05:13 #199
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22181438
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

als ik ernaast zit, snap ik em ook niet

Kijk gelukkig, ik dacht dat dat ik als enige een zieke geest heeft, ( no offence OPM )

dan hoef ik ook niets uit te leggen ??

kan ik nog ergens anders helpen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:07:01 #200
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22181481
@pep

mailtje gehad ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:07:18 #201
17709 hollander172
pi_22181490
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

Kijk gelukkig, ik dacht dat dat ik als enige een zieke geest heeft, ( no offence OPM )
Okee, is dat ook weer duidelijk.
quote:
dan hoef ik ook niets uit te leggen ??
Nee dank u, net gegeten.
quote:
kan ik nog ergens anders helpen ?
Nee hoor is goed zo. We nemen hier afscheid, maandag kan je je buro leegruimen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:11:47 #202
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22181603
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:07 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Okee, is dat ook weer duidelijk.
[..]

Nee dank u, net gegeten.
[..]

Nee hoor is goed zo. We nemen hier afscheid, maandag kan je je buro leegruimen.
cool krijg ik echt zoveel vrij ??

of klappen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:12:14 #203
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22181614
dam'n

tvp dan maar
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:16:57 #204
17709 hollander172
pi_22181724
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
cool krijg ik echt zoveel vrij ??
Klein detail, de maandelijkse stortingen, vrije dagen, 13de maand, winstuitkering, auto van de zaak, personeelskorting & GSM worden ingenomen cq ingetrokken.

In ruil daarvoor kunt u vanaf nu uw vrije tijd naar eigen inzicht en zonder beperkingen indelen, geen slechte deal lijkt me?

Zet u hier maar een kruisje, dan is het goed.
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:22:29 #205
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22181820
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Klein detail, de maandelijkse stortingen, vrije dagen, 13de maand, winstuitkering, auto van de zaak, personeelskorting & GSM worden ingenomen cq ingetrokken.

In ruil daarvoor kunt u vanaf nu uw vrije tijd naar eigen inzicht en zonder beperkingen indelen, geen slechte deal lijkt me?

Zet u hier maar een kruisje, dan is het goed.
hele dag fokken

wat zullen jullie blij zijn
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:27:25 #206
17709 hollander172
pi_22181934
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hele dag fokken [afbeelding][afbeelding]

wat zullen jullie blij zijn
Martie, lees de kleine lettertjes nog eens goed door.
pi_22182039
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wtf?

Btw heb je nou je buurmeisje al mee uit gevraagd?
Not yet

Next week good oppertunity

sorry voor mij stone coal Engelish
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:34:51 #208
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22182125
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Martie, lees de kleine lettertjes nog eens goed door.
heb ik gedaan ik zie geen nadelen,

gaan we naar 3 topic per dag
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:35:16 #209
17596 Makster
pi_22182130
BEAM ME UP SCOTTY !!
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:36:44 #210
17596 Makster
pi_22182163
LUC I'm your father......

I'm Joda....I'm a soldierr.....
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:40:08 #211
17709 hollander172
pi_22182239
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Not yet

Next week good oppertunity

sorry voor mij stone coal Engelish
Als halfengelsallochtoon zal ik er deze keer overheen lezen.

Kleine tip, er is geen juist moment om dat soort dingen te vragen. Just go out there and conquer.
Wat houd je trouwens tegen om haar mee uit te vragen? Een blauwtje? Get used to it.

Misschien raar gezegd maar als je weet wat je wil (haar dus) waarom ga je dan niet eens serieus werk ervan maken? Dit duurt nu ook al best een tijdje toch? Desnoods verklaar je haar de liefde in een vol winkelcentrum (met een kleine kans dat ze je het niet gunt voor lul te staan in een grote menigte) maar doe iets!!!
Stilstand is achteruitgang zegt men weleens, dat is in de liefde niet anders.
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:55:21 #212
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22182493
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:40 schreef hollander172 het volgende:
Kleine tip, er is geen juist moment om dat soort dingen te vragen. Just go out there and conquer.
Wat houd je trouwens tegen om haar mee uit te vragen? Een blauwtje? Get used to it.
Gamma.

Anny time, any place is right or wrong ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:57:42 #213
17709 hollander172
pi_22182549
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gamma.

Anny time, any place is right or wrong ..
Wat denken jullie ervan als ik binnenkort een korte cursus engelse gramatica geef?
Als halfengelsallochtoon is het echt tenenkrommend om te lezen af en toe.
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:09:14 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22182786
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:57 schreef hollander172 het volgende:
Wat denken jullie ervan als ik binnenkort een korte cursus engelse gramatica geef?
Als halfengelsallochtoon is het echt tenenkrommend om te lezen af en toe.
Ik weet wel het verschil tussen een meisjesnaam en "altijd" hoor.

Ik heb alleen van nature een hele dikke vinger die zomaar dingen doet waar mijn hersenen het niet mee eens zijn.

Was gewoon typo van een post die ik nog niet gekeken had.
Hetzelfde woord later in de zin staat toch ook goed.

De eerste zin in deze post stond eerst ook een woord fout: vetschil.
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:30:15 #215
17709 hollander172
pi_22183235
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet wel het verschil tussen een meisjesnaam en "altijd" hoor.
Het betekent letterlijk "elke" ook een meisjesnaam overigens.
quote:
Ik heb alleen van nature een hele dikke vinger die zomaar dingen doet waar mijn hersenen het niet mee eens zijn.
Dat heb ik dan weer met andere lichaamsdelen maar ik zal me netjes gedragen morgen.
quote:
Was gewoon een typo van in een post die ik nog niet nagekeken had.
Hetzelfde woord later in de zin staat toch ook goed.
Dat klopt.
quote:
De eerste zin in deze post stond eerst ook een woord fout: vetschil.
Die heb ik even gemist in mijn corrigerende bui op dit moment, well done.
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:35:50 #216
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22183358
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:
Het betekent letterlijk "elke" ook een meisjesnaam overigens.
Anny place I kick your ass.
Zoiets?

Nee..
quote:
Dat heb ik dan weer met andere lichaamsdelen maar ik zal me netjes gedragen morgen.
Goh daar doelde ik helemaal niet op.
quote:
Die heb ik even gemist in mijn corrigerende bui op dit moment, well done.
Ik was je net voor .. maar ja echt goed lopen al die zinnen idd niet.
En ik ben verrotte moe en moet nog zoveel doen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:41:22 #217
17709 hollander172
pi_22183455
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Anny place I kick your ass.
Zoiets?
Okee ik wilde je sparen vanavond "but you asked for it".
Anny is geen naam, niet voor personen en niet voor voorwerpen.
Wat jij bedoelt is Annie.
quote:
Goh datar doelde ik helemaal niet op.
Ik ook niet maar het was zo'n mooie voorzet.
quote:
Ik was je net voor .. maar ja echt goed lopen al die zinnen idd niet.
En ik ben verrotte moe en moet nog zoveel doen.
Hee je "crib" mag er net zo uitzien als het HA clubgebouw dan voelen we ons tenminste een beetje thuis en kan jij nu rustig achterover leunen.
pi_22183467
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]

Hee je "crib" mag er net zo uitzien als het HA clubgebouw dan voelen we ons tenminste een beetje thuis en kan jij nu rustig achterover leunen.
pi_22183483
pssssssssst, neem is een kijkje in de meet topic...
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:49:11 #220
17709 hollander172
pi_22183614
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef PatrickM het volgende:
pssssssssst, neem is een kijkje in de meet topic...
Had ik al gezien, kunnen we daar morgen ook de aanblik van een leuk koppie bij zien?
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:53:04 #221
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22183699
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
Okee ik wilde je sparen vanavond "but you asked for it".
Anny is geen naam, niet voor personen en niet voor voorwerpen.
Wat jij bedoelt is Annie.
Idd, voordat ik Annie las wist ik het ook weer.
quote:

Buiten dat moet ik dus nog dingen voor en van mijzelf doen.
pi_22183819
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Had ik al gezien, kunnen we daar morgen ook de aanblik van een leuk koppie bij zien?
ja euh, hoe moet ik dat gaan vragen dan?
Joh, hebbie zin om vanavond eens leuke mensen te ontmoeten?

Zoiets
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:59:33 #223
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22183866
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef PatrickM het volgende:

Zoiets
Morgen een orgie bij motormaatjes .. lijkt het je wat?

Sorry ik liet mij even gaan ..
pi_22183894
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Morgen een orgie bij motormaatjes .. lijkt het je wat?

Sorry ik liet mij even gaan ..
Wishfull thinking noemen ze zoiets toch?
pi_22183968
* PatrickM heeft vandaag officieel het stempeltje verliefd gekregen van collegae
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:04:56 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22184003
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:
Wishfull thinking noemen ze zoiets toch?
De appel valt niet ver van de boom is ook zo'n gezegde.

Maar nee het was een inkoppertje.

Op het moment dat jij speciaal en (veel te) getimed iets wilt zeggen zo'n botte uitspraak eroverheen.

Maarre ff serieus:
Je kan toch gewoon zeggen dat je naar een bbq gaat en of ze zin heeft om mee te willen?
annnnie time annnnie place .. when you are right, every question is right..

Maar misschien is een keer samen alleen weg wel een beter plan.
Althans dat zou ik doen: iets leuks regelen .. dagje uit van maken met als afsluiter uit eten.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:05:28 #227
17709 hollander172
pi_22184015
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, voordat ik Annie las wist ik het ook weer.
Sorry Pep, ik zal er nu mee ophouden.
Ik ga je niet meer verbeteren deze avond.
quote:

Buiten dat moet ik dus nog dingen voor en van mijzelf doen.
Het is vrijdagavond wat zou je nu nog moeten doen dan?

Rukken? kan ook als je in bed ligt.
Administratie? post wordt pas maandag geopend en gelezen.
Motor wassen? nah, morgen is ook goed.
Opruimen? Check eens een HA clubgebouw, no need to do it.
Afwas? Morgen krijg je er nog een berg bij, kan je ons net zo goed mee laten helpen.
Modelbouw? Niks voor jou.
Fitness? Te laat.

Ik zie geen reden waarom je nu niet lekker achterover zou kunnen leunen. Of mis ik iets?
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:07:53 #228
17709 hollander172
pi_22184067
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Zoiets
Niet naar de bekende weg vragen vriend.

Je belt 'r op, gaat langs of komt er "toevallig" tegen en je zegt "hee, heb je misschien zin om.........." voor de puntjes mag je je eigen fantasie gebruiken.

Jij kent haar beter dan ik maar gewoon domweg vragen sorteert over het algemeen het beste effect.
pi_22184074
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De appel valt niet ver van de boom is ook zo'n gezegde.

Maar nee het was een inkoppertje.

Op het moment dat jij speciaal en (veel te) getimed iets wilt zeggen zo'n botte uitspraak eroverheen.

Maarre ff serieus:
Je kan toch gewoon zeggen dat je naar een bbq gaat en of ze zin heeft om mee te willen?
annnnie time annnnie place .. when you are right, every question is right..

Maar misschien is een keer samen alleen weg wel een beter plan.
Althans dat zou ik doen: iets leuks regelen .. dagje uit van maken met als afsluiter uit eten.
Wat is leuk om op een dag te doen? Stel, je moet volgende week je ouders naar het station brengen en zij gaat mee om ze uit te zwaaien (m'n ouders gaan op vakantie), en dan?
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:11:14 #230
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22184125
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
Opruimen? Check eens een HA clubgebouw, no need to do it.
Afwas? Morgen krijg je er nog een berg bij, kan je ons net zo goed mee laten helpen.
Fitness? Te laat.
Ik had wel een paar dingen willen doen ja, maar ik ben niet vooruit te branden.
Alles wat ik aanpak duurt 2 keer zo lang of de tijd vliegt 2 keer zo snel.
Beetje teveel slaaptekort deze week, dus ik duik er zo in.
quote:
Ik zie geen reden waarom je nu niet lekker achterover zou kunnen leunen. Of mis ik iets?
U do not have all the information .. and .. unfinished businiss never feld relaxing before ..
pi_22184179
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Niet naar de bekende weg vragen vriend.

Je belt 'r op, gaat langs of komt er "toevallig" tegen en je zegt "hee, heb je misschien zin om.........." voor de puntjes mag je je eigen fantasie gebruiken.

Jij kent haar beter dan ik maar gewoon domweg vragen sorteert over het algemeen het beste effect.
* PatrickM hoopt haar toevallig morgen tegen te komen dat zal het beste werken... waarschijnlijk

Heee, hoe is 't?
Zo, vanavond moet ik gaan bbq-en...
Joh, leuk!
* mond vol tanden, volgens mij geen goede uitgang om mee te vragen *

Heee, hoe is 't?
Lekker!
Ja, zeker! Ennuh, als je zin hebt, je bent vrij om mee te gaan!
* lijkt er al aardig op *

Heee, hoe is 't?
Lekker! Kan ik niet mee?
Dat is geen enkel probleem!
* bingo? *
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:14:12 #232
17596 Makster
pi_22184195
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wat is leuk om op een dag te doen? Stel, je moet volgende week je ouders naar het station brengen en zij gaat mee om ze uit te zwaaien (m'n ouders gaan op vakantie), en dan?
Dan ruk je met je tanden der tanga van der heupen en zorg je dat je de eerste 24 uur niet meer van de slaaapkamer kom. Vervolgens verleg je je werkplek naar het wasmachine, deze zet je op centrifugeren en dan komt het goed.
Na de centrifugeerfunctie zou je het bad kunnen kiezen maar das beter voor later. Ik adviseer dus om na de wasmachine te kiezen voor de tuin. Natuur "werkt" altijd lekker

Need no thanks
pi_22184218
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Makster het volgende:

[..]

verhaal
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:17:57 #234
17709 hollander172
pi_22184282
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Okee, hele mooie gelegenheid.

Antwoord is simpel overigens, jullie zijn alleen, je kent daar niemand en je hebt de tijd.
Ga ergens wat met haar drinken (gewoon naar toe rijden niet vragen) en beken haar gewoon je gevoelens. Of als je dat niet durft dan probeer je een beetje te polsen hoe ze tegen jou en jullie samen aankijkt. Gaandeweg kan je best het gesprek daarop brengen.

Ik zou overigens voor optie 1 gaan, scheelt een hoop geouwehoer en tijd als ze ook gevoelens voor jou heeft.
Mocht deze optie verkeerd uitpakken (zij voelt niet hetzelfde voor jou) dan kent niemand je daar, er is niemand bij en je kan lekker lang over het stuk terug doen. (om de boel weer even op een rijtje te krijgen.)
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:22:24 #235
17596 Makster
pi_22184382
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Okee, hele mooie gelegenheid.

Antwoord is simpel overigens, jullie zijn alleen, je kent daar niemand en je hebt de tijd.
Ga ergens wat met haar drinken (gewoon naar toe rijden niet vragen) en beken haar gewoon je gevoelens. Of als je dat niet durft dan probeer je een beetje te polsen hoe ze tegen jou en jullie samen aankijkt. Gaandeweg kan je best het gesprek daarop brengen.

Ik zou overigens voor optie 1 gaan, scheelt een hoop geouwehoer en tijd als ze ook gevoelens voor jou heeft.
Mocht deze optie verkeerd uitpakken (zij voelt niet hetzelfde voor jou) dan kent niemand je daar, er is niemand bij en je kan lekker lang over het stuk terug doen. (om de boel weer even op een rijtje te krijgen.)
Wat een crap Holaanrander

Denk dat mijn verhaal beter werkt En dat weet jij ook best
pi_22184413
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef Makster het volgende:

[..]

Maar dat is dan meer een vervolgactie Makster
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:27:32 #237
17596 Makster
pi_22184514
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Maar dat is dan meer een vervolgactie Makster
JUIST niet....dat is het mooie aan mijn suggestie
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:28:37 #238
17709 hollander172
pi_22184537
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

* hollander172 hoopt haar toevallig morgen tegen te komen dat zal het beste werken... waarschijnlijk
You've got a lot to learn my friend.

Dit soort plannen worden altijd in de war geschopt door afspraken die de ander heeft, er komt iemand anders bij staan die jullie kennen, ze moet naar de sportschool en is al te laat etc. Kortom dat werkt niet.

[Dr. Phil modus]
.........You've got to take your live in your own hands..........

.........You and only you is responsible for your own happiness........

........Take action.......
[/Dr. Phil modus]

Wat zeg ik hiermee? Laat niks aan toevalligheden over. Neem geen risico. Vraag het gewoon. Ga naar d'r toe of bel haar op en vraag het, zo simpel is het.

vrijdag 24 september 2004 @ 22:30:54 #239
17709 hollander172
pi_22184597
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja dat is zo. In een parenclub misschien.

Hoewel..... Wordt even goed zoeken naar een wasmachine met centrifugefunctie.

/edit: vergeet 'r ook niet direct anaal te ontmaagden, scheelt een hoop gezeur naderhand.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:31:07 #240
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22184604
quote:

[..]

Dan ruk je met je tanden der tanga van der heupen en zorg je dat je de eerste 24 uur niet meer van de slaaapkamer kom. Vervolgens verleg je je werkplek naar het wasmachine, deze zet je op centrifugeren en dan komt het goed.
Na de centrifugeerfunctie zou je het bad kunnen kiezen maar das beter voor later. Ik adviseer dus om na de wasmachine te kiezen voor de tuin. Natuur "werkt" altijd lekker

Need no thanks
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:40:34 #241
17596 Makster
pi_22184883
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef hollander172 het volgende:

[..]

/edit: vergeet 'r ook niet direct anaal te ontmaagden, scheelt een hoop gezeur naderhand.
Eens, scheelt je inderdaad een hoop gezeik.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:41:09 #242
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22184903
quote:
Need no thanks

Maar PatM inderdaad gewoon ergens gaan drinken met haar op de terugweg.
En misschien kom je ook nog langs een leuke plaats om wat te wandelen.
Van Schiphol(?) terug rij je langs Lisse .. misschien is de keukenhof wel een plaats om "stiekem" maar opvallend een bloemetje voor haar te plukken en achter haar "prachtige oortjes" te schuiven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 24-09-2004 22:42:59 (verkleinwoord van oren) ]
pi_22184976
Helaas gaat de reis niet verder dan het CS in Den Haag
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:47:01 #244
17709 hollander172
pi_22185097
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Eens, scheelt je inderdaad een hoop gezeik.
Over gezeik gesproken, doe eens oraal bij haar terwijl ze boven je hangt. Laat ze "wat" glippen en ben je d'r niet van gediend dan meteen weglopen. Tenzij je het leuk vind als een vrouw de gel uit je kapsel pist.

Kleine kanttekening, het gaat niet altijd expres. Gewoon 1 keer waarschuwen en als het nog een keer gebeurt dan meteen flink afranselen met je broekriem, heb je het SM gedeelte ook meteen gehad.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:52:16 #245
17709 hollander172
pi_22185231
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef PatrickM het volgende:
Helaas gaat de reis niet verder dan het CS in Den Haag
Heb je daar dan geen koffiehoek/bar/whatever? Of negeer je systematisch mijn posts?

There's no safe way to show your feelings.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:54:06 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22185285
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:47 schreef hollander172 het volgende:
Over gezeik gesproken, doe eens oraal bij haar terwijl ze boven je hangt. Laat ze "wat" glippen en ben je d'r niet van gediend dan meteen weglopen. Tenzij je het leuk vind als een vrouw de gel uit je kapsel pist.

Kleine kanttekening, het gaat niet altijd expres. Gewoon 1 keer waarschuwen en als het nog een keer gebeurt dan meteen flink afranselen met je broekriem, heb je het SM gedeelte ook meteen gehad.
Hmmm brengt mij op het serieuze feit PatM dat je wel een beetje kan uitvissen of ze een beetje lichamelijk contact wil.

Dit kan je langzaam opbouwen door eerst alleen maar haar hand te vragen.

Ik ga maffen.......... Tot foks ..
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:56:54 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22185361
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:04:20 #248
17709 hollander172
pi_22185567
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hmmm brengt mij op het serieuze feit PatM dat je wel een beetje kan uitvissen of ze een beetje lichamelijk contact wil.

Dit kan je langzaam opbouwen door eerst alleen maar haar hand te vragen.

Ik ga maffen.......... Tot foks ..
Je gaat net even een stap te ver vrees ik.
Patje is nog bij "first base", naar een hand gaan vragen als ie al niet durft te vragen of ze mee gaat naar een BBQ gaat nog even te ver.
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:06:04 #249
17709 hollander172
pi_22185599
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Wat is er?

Kom maar bij Dr. Phil op schoot en doe je verhaal.
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:11:03 #250
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22185711
Wel leuk hoor... ik kan me niet meer herinnen wanneer ik voor het laatst die onzekerheid gevoeld heb die PatM nu voelt.

@Pat ... vraag haar gewoon eens samen een hapje te gaan eten.
Zelfs gewone vrienden gaan samen hapjes eten... ze zal niet van die vraag opkijken
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:14:06 #251
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22185785
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:04 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat net even een stap te ver vrees ik.
Patje is nog bij "first base", naar een hand gaan vragen als ie al niet durft te vragen of ze mee gaat naar een BBQ gaat nog even te ver.
.. en dan diep in de ogen kijken of ze naar de bbq wil?

Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap.

Maar via die hand kan je over het hele lichaam komen.
Maar dat vertellen we later wel kijkbuiskinderen.

Enne Lars bedank je vriendin maar expliciet niet voor die jolige mailtjes vanavond.
Ik had anders al meer dan een uur in bed gelegen.

vrijdag 24 september 2004 @ 23:17:10 #252
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22185890
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:06 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat is er?

Kom maar bij Dr. Phil op schoot en doe je verhaal.
Ik ga alleen bij Sinterklaas op schoot ja !!

vrijdag 24 september 2004 @ 23:21:37 #253
17709 hollander172
pi_22186011
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Lars bedank je vriendin maar expliciet niet voor die jolige mailtjes vanavond.
Ik had anders al meer dan een uur in bed gelegen.

Hee waar twee kijven hebben twee ............. Juist ja.

vrijdag 24 september 2004 @ 23:23:25 #254
17709 hollander172
pi_22186050
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, wist wel dat je op oude mannen viel (vandaar dat ik het aandurfde met mijn gedeeltelijk kalen hoofd) maar dat je op stokoude mannen viel wist ik niet.

Kleine tip, als je afgewezen wordt door sinterklaas heb je ook de kerstman nog.
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:25:12 #255
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22186098

Tnx
Misschien ga ik dit jaar dan wel voor de kerstman
pi_22186241
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:

[..]

waarschijnlijk alleen als er achter die arme ouwe sinterklaas een ca. 30 tot 40 jarige dekhengst schuilt
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:32:24 #257
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22186293
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef PatrickM het volgende:

[..]

waarschijnlijk alleen als er achter die arme ouwe sinterklaas een ca. 30 tot 40 jarige dekhengst schuilt
euhhhh.... mag ook wel wat jonger hoor
pi_22186508
ondeugend, had je deze al gezien?

en weer weg is ie

[ Bericht 22% gewijzigd door PatrickM op 25-09-2004 00:15:20 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:42:01 #259
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22186576
Bent ik weer na een dagje sturen op de TT baan

is aanbevelenswaardig zo`n VRO curssus
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_22186617
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:42 schreef RB het volgende:
Bent ik weer na een dagje sturen op de TT baan

is aanbevelenswaardig zo`n VRO curssus
Welke VRO heb je gedaan?
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:44:55 #261
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22186670
eerste deel
misschien volgend jaar deel2
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_22186706
Ik ga begin volgend jaar VRO1 doen (misschien samen met m'n oom)
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:47:08 #263
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22186738
maar wat een dag de hele klotedag regen gehad

maar veel bij en afgeleerd
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:49:45 #264
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22186808
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga begin volgend jaar VRO1 doen (misschien samen met m'n oom)
Als je kunt doe hem in Lelystad ,daar zijn de mogelijkheden beter.

Daar maken ze gebruik van de baan waar jou plof vroeger ook gereden heeft
pi_22186891
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:47 schreef RB het volgende:
maar wat een dag de hele klotedag regen gehad

maar veel bij en afgeleerd
wat heb je afgeleerd dan?
pi_22186919
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:49 schreef RB het volgende:

[..]

Als je kunt doe hem in Lelystad ,daar zijn de mogelijkheden beter.

Daar maken ze gebruik van de baan waar jou plof vroeger ook gereden heeft
Lelystad is voor mij de dichtsbijzijnde mogelijkheid voor een VRO
Dus dat had het toch al geworden
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:55:31 #267
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22186978
kijkgedrag in de bochten was niet goed

Anders remmen en uitwijken
pi_22187011
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:55 schreef RB het volgende:
kijkgedrag in de bochten was niet goed

Anders remmen en uitwijken
Ben benieuwd wat het bij mij gaat worden....

Ik denk dat het echt een cursus is, waarbij je van te voren denkt, mwah, kan best aardig sturen, en na de cursus denkt... wow....
pi_22187026
Eigenlijk het zelfde wat ik gister had met m'n buurmeisje... toen dacht ik ook... wow
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:01:05 #270
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22187108
Deed een man mee die reed op een Pan European

die gast wist niet wat hem overkwam in de bochten.

Instructeur heeft ff met hem achterop gereden, hij schrok zich dood zowat
Later zij hij ik wist niet dat dit allemaal mogelijk was met mijn plof en ik rij al 20 jaar motor
pi_22187118
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk het zelfde wat ik gister had met m'n buurmeisje... toen dacht ik ook... wow
Ik heb de foto gezien PatM

Hey stuur haar morgen een goedmorgen smsje !! die doen mij altijd met een big smile ontwaken
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:03:05 #272
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22187161
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
Wat ik totnutoe van haar gezien heb zag het er niet verkeerd uit
pi_22187173
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:03 schreef RB het volgende:

[..]

Typisch man
pi_22187549
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:03 schreef RB het volgende:

[..]

Ik zal ff de rest van die foto beschrijven... dat ding wat in haar armen zit is een kat... en zo zat ik ongeveer gister in haar armen
En op de foto kijkt ze in de camera, en gister in het echt gaf ze me een hele, hele, hele dikke zoen op m'n wang
pi_22187610
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:01 schreef RB het volgende:

Later zij hij ik wist niet dat dit allemaal mogelijk was met mijn plof en ik rij al 20 jaar motor
Gelukkig ben ik er nu al achter wat er allemaal met zo'n toerbuffel kan (en dan heb ik nu nog maar net bijna een jaar m'n rbw voor A )
pi_22187675
* PatrickM gaat eens kijken of ie lekker kan dromen
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:35:40 #277
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22188023
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:22 schreef PatrickM het volgende:
* RB gaat eens kijken of ie lekker kan dromen
Truste

Tot morgen bij Pep

Luc en ik gaan morgen eerst naar Kruizinga in gouda en dan door naar Pep
  zaterdag 25 september 2004 @ 02:33:51 #278
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22189738
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:35 schreef RB het volgende:

[..]

Truste

Tot morgen bij Pep

Luc en ik gaan morgen eerst naar Kruizinga in gouda en dan door naar Pep
11 uur sta ik paraat bij Assen Zuid (voor intimie, TT cirquit).

Maar om 8.30 uur gaat de wekkker helaas. Ben ik niet meer gewend
  zaterdag 25 september 2004 @ 08:56:52 #279
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22190635
eerste post voor vandaag
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:01:51 #280
17596 Makster
pi_22190655
Ik had de eerste al ruimschoots kunnen zetten maar dacht die Luc, die vind dat vast een stuk fijner om te doen
pi_22190737
derde post voor vandaag
pi_22190746
zit nu ernstig te twijvelen om m'n buurmeisje mee te vragen... maar ik ben bang dat het te geforceerd is
pi_22190774
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik zal ff de rest van die foto beschrijven... dat ding wat in haar armen zit is een kat... en zo zat ik ongeveer gister in haar armen
En op de foto kijkt ze in de camera, en gister in het echt gaf ze me een hele, hele, hele dikke zoen op m'n wang
het is al eens eerder gezegd maar hey, pas je op dat je niet in de 'friend-zone' terecht komt, want zo komt het een beetje over...zoals je ws. wel weet, gebeurd dat als je te lang wacht.

ik zal ff uitleggen wat ik bedoel; in mijn ervaring ga je pas in elkaars armen zitten zoals ze met die kat doet op de foto als je een tijdje met elkaar wat hebt of als je hele goede vrienden bent...

en idd, er bestaat geen juist/verkeerd moment het vragen; daar kom je pas nadat je het gevraagd hebt achter. maar ik kan me voorstellen dat je dat als een enorme drempel ervaart: je denkt er zelf over na, je hebt het er hier over en met je collegae...dat maakt het er niet makkelijker op, en hoe langer je wacht, hoe moelijker het wordt.

om Nike te quoten: just do it!
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:44:00 #284
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22190812
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef PatrickM het volgende:
zit nu ernstig te twijvelen om m'n buurmeisje mee te vragen... maar ik ben bang dat het te geforceerd is
Waarom zou dat te geforceerd zijn?

Vraag het maar gewoon. Nee heb je en ja kun je krijgen.

trouwens, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Dat lijkt me ook best belangrijk.
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:45:54 #285
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22190817
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:01 schreef Makster het volgende:
Ik had de eerste al ruimschoots kunnen zetten maar dacht die Luc, die vind dat vast een stuk fijner om te doen
Fijn van je. Jongen.
pi_22190840
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef PatrickM het volgende:
voor de bbq vanavond? dat zou ik zelf niet zo snel doen, denk ik. als je voor de 1e keer met zijn 2en ergens heen gaat dan kan het niet leuk zijn voor het meisje als ze ergens heen gaat waar jij wel iedereen kent en zij niemand.

en ik weet niet of ze helemaal gek is van motoren maar als dat niet het geval is, dan is de bbq vanavond niet de ideale plek om haar mee te nemen want dat onderwerp komt natuurlijk heel veel voorbij op een Fok! MC BBQ...

nee, dan zou ik liever ergens heen gaan waar je echt met zijn 2en bent en elkaar lekker rustig beter kan leren kennen en een gezellige avond met zijn 2en kan hebben (voorbeelden zijn hier genoeg voorbij gekomen)
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:49:19 #287
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22190841
Morgen
pi_22190848
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

voor de bbq vanavond? dat zou ik zelf niet zo snel doen, denk ik. als je voor de 1e keer met zijn 2en ergens heen gaat dan kan het niet leuk zijn voor het meisje als ze ergens heen gaat waar jij wel iedereen kent en zij niemand.

en ik weet niet of ze helemaal gek is van motoren maar als dat niet het geval is, dan is de bbq vanavond niet de ideale plek om haar mee te nemen want dat onderwerp komt natuurlijk heel veel voorbij op een Fok! MC BBQ...

nee, dan zou ik liever ergens heen gaan waar je echt met zijn 2en bent en elkaar lekker rustig beter kan leren kennen en een gezellige avond met zijn 2en kan hebben (voorbeelden zijn hier genoeg voorbij gekomen)
Dus toch maar ff wachten tot volgende week?
dan heb ik gelijk een mooi moment om haar mee uit te vragen voor s'avonds
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:53:20 #289
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22190860
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:49 schreef RB het volgende:
Morgen
Vandaag
pi_22190895
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:51 schreef PatrickM het volgende:
dat klinkt een beetje als een opluchting, ontvluchten maakt het alleen maar moeilijker en moeilijker. volgende week ben je weer 7 dagen verder met veel gedenk en getwijfel.
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:59:11 #291
17596 Makster
pi_22190896
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Fijn van je. Jongen.
Niet te tof doen heh Luccermans, anders zal ik je eens op komen zoeken en het Hoge Noorden
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:59:53 #292
17709 hollander172
pi_22190902
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:51 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wij kunnen je niet exact vertellen wat je moet doen, ik hoop dat je tussen de regels bij iedereen wel door leest dat je in ieder geval iets moet doen.
Maakt niet uit wat, vraag haar mee naar de BBQ, ga vanavond na de BBQ wat leuks met haar doen, whatever maar doe iets.

Vrouwen houden doorgaans ook van mannen die af en toe gewoon doorpakken, twijfelen doen ze vaak zelf al genoeg. Door je nu onzeker en twijfelachtig op te stellen zorg je er voor dat je een soort mannelijke vriendin van haar wordt en dat was geloof ik niet wat je graag wilde.
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:01:01 #293
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22190905
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:59 schreef Makster het volgende:

[..]

Niet te tof doen heh Luccermans, anders zal ik je eens op komen zoeken en het Hoge Noorden
Kom maar op rooie!

Adres
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:02:58 #294
17709 hollander172
pi_22190918
quote:

[..]

Hee oppassen jij he? We kunnen je zo uit onze "chapter" gooien met een "bad standing".
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:07:00 #295
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_22190938
quote:

[..]

Moet je toch eerst bij assen langs
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:09:02 #296
17596 Makster
pi_22190951
Owkee owkee ik merk het alweer. Geef de rooie maar weer de schuld, lekker makkelijk jongens
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:13:39 #297
17709 hollander172
pi_22190979
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Owkee owkee ik merk het alweer. Geef de rooie maar weer de schuld, lekker makkelijk jongens
Op bedreiging van een medelid staat oneervolle uittreding.
pi_22191003
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Op bedreiging van een medelid staat oneervolle uittreding.
Bad standing met het doodseskader tot gevolg
pi_22191004
En oja, motor inleveren
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:22:35 #300
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22191046
Ik ga rijden jongens!

Veel plezier in deel 105 en voor diegene die ik straks zie: Tot straks!
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:22:45 #301
17709 hollander172
pi_22191048
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:17 schreef PatrickM het volgende:
En oja, motor inleveren
En de rest van de pimpzooi, pak, helm, laarzen, handschoenen etc.

Krijg je wel een mooie tattoo voor terug met de datum van uittreding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')