Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het moment van de knuffel maakt ook nog wel uit..
.. was het troostendof omdat'ie een leuke en grappige opmerking maakte.
![]()
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toequote:Op vrijdag 24 september 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hee nog niet werken ..
Het word toch ook steeds erger he met die kamikazeterroristen ..
Leggen zelf het loodje om iemand te achterhalen.
Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Verkeerde been uit bed gevallen ?![]()
Wel een hoop ex'nerds hier he ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Dalijk ff bloed prikken, en dan naar werk toe
en ik heb echt vollop zin
en waar staat dat ? en waarom begin je daar ineens over te vallen ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC Deel 104]: Maak hier echte vrienden!
Tvp's zijn not done. Dat deed je toen je hier net begon ..
![]()
Dat zeg ik de hele tijd al, mensen kiezen in eerste instantie op uiterlijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Nee want mensen kiezen zoals je al eerder zei in eerste instantie op uiterlijk.
Dit wordt losgelaten waardoor ze open staan voor meer invloeden van buitenaf inplaats van binnenuit zichzelf (door een mediaal opgelegde denkwijze) en vrijer kunnen leven..
Die mag je even uitleggen als ze je vandaag niet al te hard laten werken.quote:Ze staan meer open voor de kleine dingen in het leven zullen we maar zeggen.
Massamedia is gewoon een exacte wetenschap, niks geen artistieke gek. Een imago in de markt zetten is bijna hetzelfde als een bedrijf opstarten. Iedereen wil graag geloven dat een artiest zielig en alleen op zijn zolderkamertje is gaan componeren.....quote:Wie zijn 90% van de MTV aanhangers, krijgen inderdaad een voor hun aangepaste programmering die echter weer verzonnen word door een artistieke gek die als hij succes heeft een enorme invloed heeft op deze doelgroep.
De doelgroep maakt of breekt de media.quote:Deze doelgroep volgt de media. Nog even afgezien van minder prettige groeperen die de media zelfs misbruiken zoals diverse terroristen organisatie's. (goh het verhaal bereikt wel steeds groter omvattende vormen)
Hoewel er uitschieters zijn (niet zelden staan deze personen al enorm labiel in het leven) is dit geen waarheid, het is een uitvergroot beeld van de uitschieters die we meer en meer in deze maatschappij zien. Het gaat in dit voorbeeld ook niet om de artiest zelf, de mensen die een artiest verafgoden projecteren hun eigen wensen en dromen op die artiest om zo zelf onder de plicht uit te komen er het beste van te maken of te bereiken wat hun favoriete artiest bereikt heeft.quote:Popsterren die geen zinnig woord te zeggen hebben maar een door iemand anders geschreven nummer mogen vertolken krijgen -als ware het een god aanhang en mensen(fans) die alles voor deze man of vrouw willen doen en waar menige extremist jaloers op mag zijn.
Dit spreek ik ook niet tegen, qua mode, haardracht e.d. wordt er vooral de media gevolgd. Overigens staat het schoonheidsideaal daar los van. Dit wordt geleid door bepaalde kenmerken van een persoon. Of je nou van blond, donker, dik of slank houdt, bepaalde personen zullen door de meerderheid als "knap" bestempeld worden en anderen juist niet.quote:Een aantal zaken zoals hoe wij ons kleden en doen komt ook voort wat voor deze mensen bedacht wordt door derden.
Groot voorbeeld doet groot volgen.
Inderdaad is slank en een gladde huid bijv. het schoonheidsideaal maar dat is het al langer dan het bestaan van televisie.quote:Iedereen wil maar slank en dezelfde gladde huid hebben als de topmodellen of acteurs.
Ons zelfbeeld wat normaal is wordt in belangrijke mate bepaald door wat we op de televisie zien.
Hoezo geen grote invloed van de media.
En dat zegt iemand die regelmatig de Dr. Phil modus aanvoert -een tv spsycholoog..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
en overal zie ik tvp voorbij komen dus zo er zal het wel niet zijn![]()
Ex?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...
jaja, ik weet, ben een gediplomeerde ex-nerd![]()
chagrijnquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Wat is dat nou voor een argument .. meeloper ..
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:Ik had geen dag nodig om deze post te maken overigens. Had op preview geklikt ipv invoeren.
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik denk dat we de media een te grote invloed toedichten.
quote:Ander straatje in, hoe moeten mensen dan geleefd hebben verstoken van deze media?Hadden die geen mening, een bepaald gedragspatroon etc.?
He een medestander!quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
Tvp zijn not done.
Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
chagrijn![]()
fok poster met een gruwelijk ochtend humeur
![]()
Ik heb geen ochtenhumeur ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
chagrijn![]()
fok poster met een gruwelijk ochtend humeur
![]()
Hmm als jij tegen bent ben ik voor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef hollander172 het volgende:He een medestander!![]()
Idd .. klinklare onzin die TVP's.quote:Als ie dezelfde redenen als mij heeft valt dat mee hoor.
Gisteravond computer opnieuw geinstalleerdquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ex?Hoelang is het geleden dat je die computer opnieuw geinstalleerd had?
Gewoon onder het motto, ik verveel me, jij verveelt je... laten we naar de bios gaanquote:Overigens is het inderdaad hoopvol dat ze niks over haar exvriend zegt, zodra ze daarover beginnen meteen afnokken want dan wordt het nooit meer wat en hoef je er alleen te zijn als ze weer eens liefdesverdriet (om een ander) hebben.
Iedere dag Iedere minuut dat je niks onderneemt is een verloren kans. Wat maakt het trouwens uit? Je vind het leuk om bij haar te zijn en dingen met haar te doen, nodig haar uit voor een avondje uit eten en een bioscoopje er na. Zelfs als er niks gebeurt is dat toch leuk?
Kinderen Minderjarigen zoeken naar een identiteit da's toch niet zo vreemd? Dat heeft niks met schoonheid te maken. Mompelt iets van: al draagt een aap een gouden ring....... etc.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie opeens heel veel meiden die zich als Kim Lian gaan uiterlijken.
(speciaal voor jou een nieuw werkwoord uitgevonden .. geen dank)
Als dit soort vrouwen nog meer op kerels gaan lijken mogen ze d'r ook wel een piemel aannaaien.quote:En verdomt ik ga er nog aan wennen ook door de media exposure.
Vroeger Tegenwoordig voind ik kort haar nog steeds not done bij vrouwen.
Ik denk er ook over na, anders was deze discussie niet mogelijk geweest.quote:Fokking invloed dus .. en nog onbewust ook als je er niet bij stilstaat.. voor mij een eye opener.
.. verschil is dat ik er over nadenk waarom ik verander maar iedereen doet er dus aan mee of je wilt of niet.
Dat is dezelfde pressie als in het vroege christendom. Door dit soort onderdrukking onstaat inderdaad een bepaald (gewenst) gedragspatroon. Wat ik bedoelde overigens was dat als je de media exposure weghaalt mensen nog steeds een mening hebben en een bepaalde visie.quote:Ik zag gisteren een reportage over nomaden in Arabie.
Die leven dus al eeuwen hetzelfde zonder invloeden van buitenaf.
Er was letterlijk ook he-le-maal niets veranderd bij die lui.
Een mening hadden ze inderdaad niet. Dat mag ook niet bij de Islam.
Je mag geen muziek luisteren, geen films kijken. Precies: geen media exposure
Als jij wel een aanhanger bent van de Islam van die stammen en wel bijvoorbeeld muziek luistert of je stiekeme filmpjes op de computer bekijkt (die ook verboden is, dus dubbel fout) mogen de andere je doden.
Toetsen en leren doe je in de praktijk, niet door vanaf de bank naar een stuk gasgevuld glas te kijken.quote:Zonder media kan je niets toetsen of leren als er geen discussie is.![]()
En tegenwoordig staart iedereen liever met het verstand op nul naar een beeldbuis die ze domme spectaculaire films laten zien of een sexy Britney dan dat ze in de snorrenclub samenkomen om te bieren.![]()
Keertje uitgebreid hobbyen op zo'n ding lijkt mij wel wat.quote:Modelo SM 250cc.
Motor Cilindrada 249,3 cc.
Tipo Monocilíndrico dos tiempos con admisión directa al cárter y válvula de escape.
Nº de cilindros Uno.
Sistema de refrigeración Líquida.
Diámetro x Carrera 66,4x72mm.
Carburador Keihin PWK 38mm.
Encendido Kokusan* digital CDI Multispark.
Embrague Multidisco con mando hidráulico.
Caja de cambios 6 velocidades.
Transmisión Primaria por engranajes, secundaria por cadena.
Engrase motor Por mezcla.
Cuadro
Tipo de cuadro Deltabox fabricado con tubos de perfil rectangular en CR-MO.
Suspensión delantera Marzocchi* horquilla invertida 50 mm. carrera 295 mm.
Suspensión trasera Basculante de aluminio fabricado de una sola pieza. Sistema progresivo con amortiguador Öhlins, carrera 320 mm.
Freno delantero Disco de 300mm. Bomba Brembo* y pinza de 4 pistones Brembo*.
Freno trasero Disco de 220mm. bomba Nissin* y pinza de pistón simple.
Rueda delantera De radios con llanta de duraluminio, con neumático 120x60 - 17''
Rueda trasera De radios con llanta de duraluminio, con neumático 150x60 - 17''
Mando acelerador Domino*.
Pedal arranque Aluminio forjado.
Pedal de cambio y freno: Aluminio forjado con puntera retráctil.
Medidas
Distancia entre ejes 1.475 mm.
Altura asiento 900 mm.
Distancia mínima suelo 340 mm.
Capacidad depósito 9,5 litros.
Peso en vacío 101 Kg.
*Marca registrada.
Wat we nu extra verbruiken winnen we op de lange termijn weer terug als we de tvp's uitgeroeid hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk het begin voor een FOK MC rel is er weer....![]()
Weet je wat zonde van schijfruimte is ?
ruim 3 post over dat het not done is om tvp te posten,
en dat nog uitgebreid uitmeten ook![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef PatrickM het volgende:
Gewoon onder het motto, ik verveel me, jij verveelt je... laten we naar de bios gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Weet je wat zonde van schijfruimte is ?
ruim 3 post over dat het not done is om tvp te posten,
en dat nog uitgebreid uitmeten ook![]()
Wie heeft het nu over schoonheid .. dit stukje ging over media invloed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef hollander172 het volgende:
Kinderen Minderjarigen zoeken naar een identiteit da's toch niet zo vreemd? Dat heeft niks met schoonheid te maken. Mompelt iets van: al draagt een aap een gouden ring....... etc.![]()
Dan zie je hoe jij gefocussed bent op schoonheid.quote:Als dit soort vrouwen nog meer op kerels gaan lijken mogen ze d'r ook wel een piemel aannaaien.Persoonlijk vind ik daar dus niks vrouwelijks aan. Net zoals lang haar bij mannen, dit is in mijn ogen ook not done.
![]()
Jij begrijp mensen dus niet die echt diep gelovig zijn?quote:Je kan mij niet wijsmaken dat de genoemde mensen geen mening hebben, ze durven hem alleen niet uit te spreken uit angst voor sancties.
Als de media zo'n enorme invloed en leidende functie zou hebben zoals jij zegt, hoe moet het dan als deze invloed wegvalt?Staan mensen dan ineens stil? Ontwikkelingen deze zich niet meer?
Theorie klopt, en nu de praktijk nog.quote:Toetsen en leren doe je in de praktijk, niet door vanaf de bank naar een stuk gasgevuld glas te kijken.Een tv is geen referentiekader. (in ieder geval niet voor mensen die geestelijk 100% zijn) Televisie kan educatief zijn, dom loeren naar bijv. GTST is gewoon entertainment.
Ouwe Romein.. ga jij in de arena maar staan met de leeuwen.. en kijk naar mij..quote:Geef het volk brood en spelen, de actieve spelen zijn alleen steeds meer vervangen door passief entertainment.Het is feitelijk niks anders dan het vroegere theater, je gaat zitten en wordt vermaakt. In tegenstelling tot vroeger zijn er alleen vele malen meer "voorstellingen" waardoor actieve spelen bijv. in de vorm van sport minder of helemaal niet meer beoefend worden.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
tvp
dus als ik dit in iedere post zet verbruik ik teveel schijfruimte en stopt fok er strak mee ?
Mogelijk moeten we contributie betalen straks.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
tvp
dus als ik dit in iedere post zet verbruik ik teveel schijfruimte en stopt fok er strak mee ?
Geduld .. ik was aan het typen en wilde'm onder mijn vorige post plakken ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn: Fok Motorclub [SC deel 104]
Moet niet, als het niet lastig is (quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn, moet ik mijn partytent meenemen a.s. zaterdag?
Goeiemorgen overigens
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:16 schreef ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk komen we met het koekblik.
Puur en alleen omdat snelwegrijden geen reet aan is
En Groningen - Hoogvliet is een aardig stukje snelweg (260.7 km waarvan autosnelwegen 254.7 km)
En die partytent is binnen 1 minuut opgezet en weer afgebroken.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu ben ik op grafische kaartenjacht
Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt geweigerd door mijn systeem.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wat voor type Radeon heb je gekocht ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt gewiegerd door mijn systeem.
Bootloopje hier, bootloopje daar, rare errors etc.
Dus geen ATI voor mijn systeem. Zal wel een FX-je worden![]()
Wie begon er over verbruik van schijfruimtequote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
tvp
Moederplank = Asus A7V8X-Xquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat voor type Radeon heb je gekocht ?
en wat voor mainboard heb je ?
als het een voltage probleem is krijg je dat ook bij Gforce kaarten
Doe ik toch ook ?? tvp is nuttig ik gebruik " my active topics"quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wie begon er over verbruik van schijfruimteStel die vraag dan ook aan diegene.
Enne, ik snap ook helemaal niets van dat tvp. Post dan gewoon iets nuttigs of iets zinloos.
heb je de drivers van Geforce weggehaald voordat je die van ATI geinstalleerd heb ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moederplank = Asus A7V8X-X
Huidig drafisch = Asus V8170 DDR GeForce 4 MX440
Beoogde nieuwe = Connect3d Radeon 9550 SE
Heyquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
wat zie ik nu?? is er een relletje gaandedat is toch nergens voor nodig manne
Jij begon over verspillen van schijfruimte. Halve pagina vraag je aan anderen 'dus ik gebruik schrijfruimte door tvp te post'quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Doe ik toch ook ?? tvp is nuttig ik gebruik " my active topics"
Eyquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey![]()
long timequote:long time no see
Leuk dat je er weer bent OPM! Het is een relclub gewordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
wat zie ik nu?? is er een relletje gaandedat is toch nergens voor nodig manne
ja en je word gelijk gemistquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
[..]
long time1 dagje ben ik niet geweest
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jij begon over verspillen van schijfruimte. Halve pagina vraag je aan anderen 'dus ik gebruik schrijfruimte door tvp te post'![]()
Niet helemaal wakker he?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk dat je er weer bent OPM!
hebben riet en ik een trend gezet ofzoquote:Het is een relclub geworden![]()
We zijn besmet door het relvirusquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hebben riet en ik een trend gezet ofzo![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja en je word gelijk gemist![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je de drivers van Geforce weggehaald voordat je die van ATI geinstalleerd heb ?
die kunnen elkaar aardig in de weg zitten,
Deze discussie is gestart over uiterlijk wat onlosmakelijk verbonden is met schoonheid. Dat ik gisteren subtiel een iets andere wending er aan gegeven heb sluit de onderlinge relatie nog niet uit tussen die twee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Wie heeft het nu over schoonheid .. dit stukje ging over media invloed.
Pep, ik ben een hetero man wat impliceert dat ik op vrouwen val. Mist een vrouw bepaalde vrouwelijke eigenschappen dan zal ik daar ook niet op vallen.quote:Dan zie je hoe jij gefocussed bent op schoonheid.
Als iemand heel verzorgt is dan kan ik daar van genieten.
Of een leuke glimlach heeft.. etc.
Kijkt niet iedereen iets verder?quote:Ook dan ben ik wat op uiterlijk gericht dat geef ik toe, maar niet de standaard dingen van pure schoonheid. Ik kijk iets verder ............
Ik begrijp ze best wel.quote:Jij begrijp mensen dus niet die echt diep gelovig zijn?
Er zijn er maar weinig die openstaan voor andere ideen.
Slechts een minderheid komt boven het maaiveld van het eigen wereldje.
Ik zal toch niet de enige zijn die dit in praktijk brengt?quote:Theorie klopt, en nu de praktijk nog.
Voor dat soort "laag" vermaak schuif je Gladiator maar in je DVD speler/video.quote:
Nee, door mijn baas wakker gebeldquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:43 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen![]()
En wat is Luc vroeg wakker, in je bed gepist ofzo ?
das wel een goeie fillemquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Voor dat soort "laag" vermaak schuif je Gladiator maar in je DVD speler/video.![]()
![]()
Hmmm als ik het zo lees dan kan het niet missen dat het een driver probleem is,quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk.
Ik heb eerste mijn oude kaart ge-deïnstalleerd.
D.w.z. Alle software en drivers weggehaald, daarna de kaart uit het hardwareprofiel gekankerd.
PC uitgezet. Nieuwe kaart erin.
PC aan --> PC vind nieuwe hardware. Automatisch installeren uitzetten cq annuleren.
CD rom (of drivers van i-net maakt niet uit) erin en installeren maar.
PC vraagt om een reboot.
Die krijgt hij van mij.
Normale startupvenster met windhoos logo met balkje eronder --> * pets * --> Nieuwe boot.
Dan mededeling dat windhoos niet goed is opgestart en kan ik kiezen uit de opties veilig, veilig met netwerk, dosprompt of normaal.
Wat ik ook kies maakt niet uit.
De PC boot dan weer op naar het windowslogo met balkje eronder --> Zwart scherm voor 3 à 4 minuten en dan begint ie weer overnieuw met booten.
En dat moeten wij elke keer weer vernemen via een "tvp"? Na 1 tvp weten wij echt wel dat je de AT gebruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Doe ik toch ook ?? tvp is nuttig ik gebruik " my active topics"
Dat heb je goed muts.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
We zijn besmet door het relvirus
TVP veranderen in TLP ??quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dat moeten wij elke keer weer vernemen via een "tvp"? Na 1 tvp weten wij echt wel dat je de AT gebruikt.Geen excuus dus, next!
![]()
[..]
Dat heb je goed muts.![]()
rellen? stoeien?![]()
Voltage idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Gisteren een ATI Radeon gekocht die wordt geweigerd door mijn systeem.
Bootloopje hier, bootloopje daar, rare errors etc.
Dus geen ATI voor mijn systeem. Zal wel een FX-je worden![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat voor type Radeon heb je gekocht ?
en wat voor mainboard heb je ?
als het een voltage probleem is krijg je dat ook bij Gforce kaarten
Ga ik nu nog 1 poging wagen door eerst de drivers te intsalleren.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hmmm als ik het zo lees dan kan het niet missen dat het een driver probleem is,
het meest handige is lijkt mij, om voordat je de kaart erin zet de drivers ( nieuwste) al installeerd
Er staat niks over voltage op de kaart zelf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voltage idd.![]()
Is allemaal 1.5 volt geworden i.p.v 3.3 volt vroegâh ..
[..]
Yep, waar heb je deze vandaan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars.... dit zocht je toch?
Functie: Commercieel Verkoopmedewerker Binnendienst (1545)
Bedrijf: Carrierecafe
Vond hem maar "zo zo".quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das wel een goeie fillemsorry, zal me niet meer mengen in jullie discussie
Nationalevacaturebank.nl .....quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep, waar heb je deze vandaan?Carrierecafe klinkt overigens wel weer als "1 van die bedrijfjes".
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
TVP veranderen in TLP ??
probleem opgelost![]()
![]()
ff opgezocht bij Asus je Board ondersteund AGP 8X dus voltage probleem is het niet,quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er staat niks over voltage op de kaart zelf.
Hahaha..quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff opgezocht bij Asus je Board ondersteund AGP 8X dus voltage probleem is het niet,
Hier kom je toch echt wat tekort..quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Het eerste dat je ziet is het uiterlijk, dit is allesbepalend in het verdere contact met die persoon.
Dus lelijke mensen hebben geen kans in de eerste plaats en zijn bij voorbaat kansloos in het verdere contact?quote:Kijkt niet iedereen iets verder?Het ging erom dat iedereen in eerste instantie op het uiterlijk let, daar is deze discussie mee begonnen. Mensen vallen je niet op door zaken waar je pas achter komt naarmate je ze beter leert kennen, mensen vallen je in eerste instantie op door het uiterlijk.
Het eerste dat je ziet is het uiterlijk, dit is allesbepalend in het verdere contact met die persoon.
En best wel is genoeg?quote:Ik begrijp ze best wel.Ik heb zelfs twee van die Jehova's idioten in de familie gehad.
Ik zeg dat er weinig boven het maaiveld zullen uitsteken wat eigen inbreng betreft .. lees maar terug.quote:Jij beweert nu dat die mensen onder het juk van het geloof allemaal de neus dezelfde kant op hebben staan, een eigen mening ontberen en zich op geen enkel vlak ontwikkelen?
Ik herhaal dat jij inderdaad geen verstand hebt van geloofsovertuigingen.quote:het zijn geen robots die geprogrammeerd zijn om bijv. deel te nemen aan de Jihad.![]()
Dit is overigens in het geval van fanatieke moslims wel wat de westerse media de amerikanen ons willen laten geloven.![]()
Wie wordt er nog echt door zijn ouders beinvloed. Daar zijn kinderen toch veel te eigenwijs voor?quote:Ik zal toch niet de enige zijn die dit in praktijk brengt?![]()
Jij bent toch ook niet opgevoed door media? Het eerste referentiekader dat mensen hebben zijn hun ouders. Ik betwijfel het feit dat dit kader op latere leeftijd verdrongen wordt door media invloeden.
Jij hebt het over brood, spelen en volksvermaak.quote:Voor dat soort "laag" vermaak schuif je Gladiator maar in je DVD speler/video.![]()
![]()
Ook al een ex'nerdje of is de echte opgestaan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff opgezocht bij Asus je Board ondersteund AGP 8X dus voltage probleem is het niet,
Vanaf AGP 4xquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook al een ex'nerdje of is de echte opgestaan.
Vanaf AGP 8x is het 1.5 volt dus begrijp ik nu?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanaf AGP 4x
![]()
![]()
Ik denk dat je nu voorbarige conclusies trekt, we willen als mensen graag allemaal geloven dat we zo slim zijn en alles zelf bedacht hebben. Ik hang de theorie meer aan dat het grootste gedeelte van ons doen en laten bepaald wordt door genen en onze referentiekaders.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Hier kom je toch echt wat tekort..
Dat zeg ik niet.quote:Dus lelijke mensen zijn bij voorbaat kansloos in het eerste contact?
En zo lezende kunnen ze het ook nooit meer goedmaken..
In dit geval wel ja, ik ben zelf geen lid van een religieus groepje en dat lijkt me noodzaak om echt alle ins en outs te kunnen kennen. Ik heb wat betreft geloof volledig de vrij hand gehad van mijn ouders. Ben meegeweest naar de christelijke kerk, de katholieke, keertje met oom en tante naar de koninkrijkszaal etc.quote:En best wel is genoeg?
Okee kleine nuancering: "bijna allemaal".quote:Ik zeg dat er weinig boven het maaiveld zullen uitsteken wat eigen inbreng betreft .. lees maar terug.
Mr. Greenpeacequote:Ik herhaal dat jij inderdaad geen verstand hebt van geloofsovertuigingen.
Hele volkstammen mogen geen televisie kijken, muziek luisteren of een computer hebben.
Dat is allemaal strafbaar .. een mening of in discussie gaan met een politiek leider betekent een zekere dood.
Maar ja ver van mijn Hollander bed show ..
Lieve schat, ga er dan naar toe en doe er dan wat aan.quote:Ik ken mensen die daar gewoond hebben dus de verhalen heb ik uit eerste hand, verbijsterend om aan te horen.
Maar ach die mensen zijn net zo ontevreden en tevreden in hun eigen cultuur als dat wij dat zijn dus laat ze ook maar lekker.. zolang er niet teveel slachtoffers zijn.
quote:Wie wordt er nog echt door zijn ouders beinvloed. Daar zijn kinderen toch veel te eigenwijs voor?
De techniek heeft ons mogelijkheden gegeven om "thrills" te ondergaan zonder kans op fysieke schade, ik pak deze mogelijkheid met beide handen aan. Vandaar de suggestie van de DVD "net alsof je zelf in de arena tussen de leeuwen staat."quote:Jij hebt het over brood, spelen en volksvermaak.![]()
Sensatiezoeken zat al jong in de menselijke geest of doelgroep zoals jij het noemt.![]()
Wat ook wel eens wil helpen,quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:10 schreef ZX9R het volgende:
Drivers zijn niet te installeren omdat de "goede" hardware er niet in![]()
en jullie lopen te zeuren dat ik schijfruimte verspil met mijn tvpquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
heel verrhaal
Ik zou zeggen, doe gezellig mee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en jullie lopen te zeuren dat ik schijfruimte verspil met mijn tvp![]()
![]()
![]()
Idd.. hier komt geen eind aan zo ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
en jullie lopen te zeuren dat ik schijfruimte verspil met mijn tvp![]()
![]()
![]()
Teveel om op te reageren maar volgens mij zeg ik dat ze lekker hun eigen cultuurtje mogen houden en ik mij er niet druk om kan maken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Lieve schat, ga er dan naar toe en doe er dan wat aan.Tussen de regels door lees ik verwijt aan mijn adres dat ik onverschillig zou zijn inzake het leed van anderen, daar ging en gaat de discussie niet over.
En al zou het wel zo zijn dat het me koud laat, kijk naar jezelf, haal die luie reet van je stoel en wordt missionaris oid. Met een vingertje vanaf je stoel naar een ander wijzen terwijl je zelf ook gretig vreet van de welvaart die je hier hebt is mooi makkelijk.![]()
quote:Kinderen leren in eerste instantie door anderen te immiteren, de invloed van ouders daarin is enorm. Kinderen op jonge leeftijd zijn ook nog helemaal niet eigenwijs
En copieren dus ook de media.quote:en juist op die leeftijd is de invloed het grootst en allesbepalend voor hun verdere levensverloop. Dat kinderen later eigenwijs worden en schijnbaar niks meer aan lijken is gewoon een spelletje, ze toetsen hun beeld aan dat van jou als ouder door je te provoceren. Hiermee wordt meteen de basis gelegd voor de omgang met anderen.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe gezellig mee.
Maar geen Honda Moterweer ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik doe mijn best![]()
als ik nu naar buiten kijken is het gewoon motor weer![]()
dit is dus de 2e motor gerelateerde post in dit topic![]()
Ik denk dat hij geen problemen meer heeft met de grafische kaart.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Luc is waarschijnlijk terug naar de winkel,
nog niet blij terug gezien,
Mooi toch?quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd.. hier komt geen eind aan zo ..![]()
Van jouw post droop het sarcasme af. Dacht ik, my bad.quote:Teveel om op te reageren maar volgens mij zeg ik dat ze lekker hun eigen cultuurtje mogen houden en ik mij er niet druk om kan maken.En hoop dat er niet teveel slachtoffers vallen .. maar misplaatste dingen gebeuren hier net zo goed.
Ik heb zo'n gevoel dat wij het nooit eens gaan worden over dit punt.quote:En copieren dus ook de media.
Kinderen worden toch niet geboren op het punt dat jij nu beschrijft?quote:Maar jij was dus niet eigenwijs toen je uit de luiers opstond.![]()
![]()
Mijn Honda is niet allergisch voor een beetje regen,quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar geen Honda Moterweer ..
Want dan was het 40 graden met een koel briesje .. oftewel perfect.![]()
Wie volgt mij hier nog ..![]()
Van jouw post droop het sarcasme af. Dacht ik, my bad.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:07 schreef hollander172 het volgende:
Van jouw post droop het sarcasme af. Dacht ik, my bad.
Ik heb zo'n gevoel dat wij het nooit eens gaan worden over dit punt.quote:Ik heb zo'n gevoel dat wij het nooit eens gaan worden over dit punt.
Van jouw post druipt het sarcasme af. Denk ik, my bad.quote:Geloof je in ieder geval wel in een wisselwerking? Het feit dat ouders soms zelfs weleens opvoeden en het kind daar iets van opsteekt? Voor de rest doen ze exact wat ze op tv zien natuurlijk, verklaard meteen waarom de buurjongen nu met bandana en een bazooka langs mijn tuintje loopt omdat ie Rambo gisteren heeft gekeken. Ik ben maar naar binnen gegaan en heb bommen rond mijn middel gebonden, ik moet zo met de bus weg.Maar eerst nog even vreemdgaan met de beste vriendin van mijn vriendin want dat deden ze in GTST ook. geloof ik, kijk het nooit maar de kans is groot in een soap.
Inderdaad en de invloed van de media is groter dan jij doet voorkomen.quote:Kinderen worden toch niet geboren op het punt dat jij nu beschrijft?Er zit nog een heel traject voor. Vanaf het moment dat ze die kleine oogjes open doen als baby beginnen ze te leren en te imiteren.
De invloed van de ouders moet je niet overschatten .. I had a dream..quote:Maar volgens jou doen we het helemaal verkeerd, niks kraambezoek gewoon TV in het wiegje en de ouders kunnen we ook wel weghalen want alles wat die een kind proberen te leren is voor niks en wordt toch vervangen door de ideeen die de media hen voedt.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Beemers schijnen er niet tegen te kunnen heb ik begrepen,
eigenaren doen alles om er voor te zorgen dat de beemer niet nat wordt,
Dan had je beter zo'n plastic jap kunnen kopen die roesten nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga liever in de regen fietsen dan dat zij de hele dag uit een warme woonkamer moet ..
![]()
*aansluitquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef hollander172 het volgende:Je vind het leuk om bij haar te zijn en ik ga er even gemakshalve vanuit dat zij dat andersom ook vindt. Dat is toch genoeg basis om eens samen wat leuks te ondernemen?
![]()
Het nu vrijdag, loop vanavond of vanmiddag even langs en vraag of ze zin heeft om mee te gaan, zo moeilijk is dat niet.Doe lekker een bioscoopje, kroeg in etc.
Denk ook even aan het volgende, als jij in de huiselijke kring blijft hangen blijft ze je waarschijnlijk zien als een leuke gezellige buurjongen, ga er eens uit en laat zien dat je gewoon een leuke vent bent, ook buitenshuis. Thuis bij haar of bij jou op de bank lukt dat echt niet hoor.
Haai beebquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
*aansluit
verkapte TVP !!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[...]
Spetter !quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Haai beeb![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan had je beter zo'n plastic jap kunnen kopen die roesten niet![]()
![]()
1 ik welquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een niet roestende plastic tank. =1
Ik heb geen roestende/kwetsbare voorvork. =2
Ik heb geen roestende ketting. =3
Ik heb geen roestende kabelbediende koppeling waar vocht in komt. =4
Zomaar even wat puntjes.
Na jouw woordkeus wordt dit dus rellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dat moeten wij elke keer weer vernemen via een "tvp"? Na 1 tvp weten wij echt wel dat je de AT gebruikt.Geen excuus dus, next!
![]()
[..]
Dat heb je goed muts.![]()
rellen? stoeien?![]()
2) wel .. alleen BMW heeft telelever en paralever systeem.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1 ik wel
2 ik ook niet
3 ik wel
3 ik ook niet,![]()
4 ik kan tot 12,500 Tpm
Stoeien was de meet gezwilde voorzet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Na jouw woordkeus wordt dit dus rellen
Ken je dat gezegde: lieverkoekjes worden niet altijd gebakkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Stoeien was de voorzet.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2) wel .. alleen BMW heeft telelever en paralever systeem.![]()
Jij hebt chromen vorkpoten met rubber afdichting. Die kunnen niet tegen vocht op den duur..![]()
3) Ketting idem .. alleen baggervet gaat'ie niet roesten.
4)Wat heeft dat met regenbestendig te maken...
Zie edit .. maar dit antwoord is 100% goed idd ......quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ken je dat gezegde: lieverkoekjes worden niet altijd gebakken![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
oeps zie edit
Die heeft wel kabeltjequote:Op vrijdag 24 september 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie edit .. maar dit antwoord is 100% goed idd ......
[..]ook gij ..
4) Dat hield ik voor mogelijk idd.
En de CBR.
Ben ik eens serieus, denk je weer dat ik het sarcastisch bedoel.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Van jouw post droop het sarcasme af. Dacht ik, my bad.
Laten we dat vooral zo houden, slappe gelul hier blijft ook niet altijd leuk.quote:Ik heb zo'n gevoel dat wij het nooit eens gaan worden over dit punt.
Ben weer terug, mocht de bus niet in omdat mijn strippenkaart verlopen was.quote:Van jouw post druipt het sarcasme af. Denk ik, my bad.Of zou het toch serieus bedoelen ..
Mijn punt is dat jij de media een "godlike" status geeft. Je gaat volledig voorbij aan de mening en wil van het individu. De media zou in jouw ogen leidend zijn en het individu volgend. Ik weet zelf ook wel dat de invloed van de media groot is maar het punt is dat als het individu een beslissing neemt hij of zij dit toch echt zelf doet. Het is ook aan ditzelfde individu om de media goed te interpreteren en er de juiste waarde aan te hangen.quote:Inderdaad en de invloed van de media is groter dan jij doet voorkomen.
Dat is mijn punt.
Dromen zijn er om uit te laten komen. Als ouder doe je het nooit goed, je kan het alleen proberen. Tegenvallende resultaten willen niet zeggen dat je gefaald hebt, misschien heb je te weinig gedaan of zelfs wel teveel. Neem afstand en probeer objectief naar je eigen gedrag en dat van het kind te kijken. Interpreteer dit op een objectieve manier en zet het positief in.quote:De invloed van de ouders moet je niet overschatten .. I had a dream..![]()
Ouders moeten steeds meer en langer werken.
"Wie is toch die man die zondags het vlees snijdt"
quote:Wat mij betreft gaan ouders ieder 50% werken en zich echt met de opvoeding bezig houden de eerste 6-7 jaar..
Dat is het zoeken naar een identiteit, een tijdje het imago van een ster (nou ja sterquote:Maar je schrikt je 5 slagen de rondte in als je zoontje gek is van Ali B en dat gedraag copieert en normaal vindt.![]()
Nog afgezien wat kinderen op school horen en doen ..
Dat is een kwestie van opvoeden wanneer dat nodig is, niet wanneer je zelf dat het moet. Goed observeren is inderdaad een kunst die ouders zich moeten toe eigenen.quote:Tja en vind er maar eens een balans in vader/moederskindjes willen we nou ook weer niet.![]()
Hier kan ik heel kort over zijn, met de bredere acceptatie van media zullen dit soort excessen sneller of vaker in het nieuws komen. Ik heb niet de illusie dat dit vaker of minder vaak voorkomt dan "vroeger".quote:.. af en toe zie je en lees je dingen ..![]()
![]()
Als je net zo traag bent als met je reacties dan is er ook niks aan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Na jouw woordkeus wordt dit dus rellen![]()
Ik post alleen weinig omdat ik nog heel veel andere bezigheden heb, dat heeft niets met traag te makenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je net zo traag bent als met je reacties dan is er ook niks aan.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik post alleen weinig omdat ik nog heel veel andere bezigheden heb, dat heeft niets met traag te maken
Je bent wel traag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik post alleen weinig omdat ik nog heel veel andere bezigheden heb, dat heeft niets met traag te maken
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Je bent wel traag.Maar dat geeft niet, dan maak ik nog een kans.
Ik doe tussendoor ook van alles, de was, de strijk, vaatwasser vullen/legen, stofzuigen, dweilen etc. Ja ik heb een swingend en bruisend leven als werkloze.
En dat op vrijdag? Op vrijdag ben ik idd wel traag, ik ben dan meestal vrijquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent wel traag.Maar dat geeft niet, dan maak ik nog een kans.
Ik doe tussendoor ook van alles, de was, de strijk, vaatwasser vullen/legen, stofzuigen, dweilen etc. Ja ik heb een swingend en bruisend leven als werkloze.
Mannen zouden maar met 1 hersenhelft nadenken en vrouwen met 2, raar dat vrouwen altijd maar met hetzelfde excuus komen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
En multitasking was toch ook alleen maar weggelegd voor vrouwenhersenen.
Zo mediageil zijn ze dan ook niet, Jackass is al weer even geleden.quote:Hollander.. Mediageile collega's praten nu ineens over Jackass ..![]()
![]()
..maar wat een lol .. en ze hadden het al over opvolgende films van stunts met dieren en daklozen ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:03 schreef hollander172 het volgende:
Zo mediageil zijn ze dan ook niet, Jackass is al weer even geleden.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En dat op vrijdag? Op vrijdag ben ik idd wel traag, ik ben dan meestal vrij![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:09 schreef hollander172 het volgende:gaat allemaal gewoon door he? Aangezien mijn vriendin wel werkt voel ik me verantwoordelijk voor het bijhouden van de huiselijke taken dus dit komt vrijwel allemaal op mijn bordje terecht.
2 examens met ongeveer 4 weken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:03 schreef jozef444 het volgende:
zo mensen nog ongeveer een maandje en dan heb ik ook men rijbewijs
Afgeschreven.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
..maar wat een lol .. en ze hadden het al over opvolgende films van stunts met dieren en daklozen ..
En die zijn dan 50+ die collega's ..
.. wat een lol zeg. [afbeelding]
Vragen staat vrij maar........quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen gaan we vragen aan haar of je je daar ook een beetje aanhoudt.
Dit heb ik gisteren allemaal al gedaan en het is niet elke dag feest he?quote:.. en als ze thuiskomt ook een beetje vrolijk is voor de werkende, drankje klaarzet .. massage geeft , even haar dag doorneemt e.d.![]()
En dan veel te serieus op het werk verder .. hoezo contrast.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Afgeschreven.....
Gooi maar op de bejaardenberg die collega's.
mwoah over 2 weken de 1equote:Op vrijdag 24 september 2004 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2 examens met ongeveer 4 weken?![]()
Ok .. ik kom wel kijken dan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:17 schreef jozef444 het volgende:
mwoah over 2 weken de 1een dan paar weekjes later de volgende
Van die types die vooral zichzelf heel serieus nemen maar door iedereen (inclusief vrouw en kinderen) al afgeschreven zijn zeker? Zo ja, heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan veel te serieus op het werk verder .. hoezo contrast.![]()
toch nog even een reactie (ok ik ben nu wel traag, maar toch). Dit is als:quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je net zo traag bent als met je reacties dan is er ook niks aan.![]()
Rijke man ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha
Kaartprobleem is opgelost!
Asus Gforce FX5600 DT gekocht!
Kicken .. maar officieel mag je nog geen baan hebben als je tenminste een ontslagvergoeding wilt.quote:En nog leuker:
Ik ben net geheadhunt!
Voor een bedrijf hier in Groningen
Is dit rellen ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef Rausdouwer het volgende:
toch nog even een reactie (ok ik ben nu wel traag, maar toch). Dit is als:
- Geen tijd hebben om te posten en zeggen dat je traag bent omdat je niet vaak reageert
- geen tijd afspreken, maar toch tegen iemand zeggen dat ie te laat is voor de afspraak
- zeggen dat je niet harder mag rijden dan 50 km/u, je je daar aan houdt en dan zeggen dat je te langzaam rijdt
etc. bedenk zelf nog maar wat![]()
Nee, ¤ 60,-quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Rijke man ..
Weet ik.quote:Kicken .. maar officieel mag je nog geen baan hebben als je tenminste een ontslagvergoeding wilt.
Uitkijken dus met je info naar buiten.
Als het je dwars zit dan kunnen we er wel over praten als je wil.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
toch nog even een reactie (ok ik ben nu wel traag, maar toch). Dit is als:
- Geen tijd hebben om te posten en zeggen dat je traag bent omdat je niet vaak reageert
- geen tijd afspreken, maar toch tegen iemand zeggen dat ie te laat is voor de afspraak
- zeggen dat je niet harder mag rijden dan 50 km/u, je je daar aan houdt en dan zeggen dat je te langzaam rijdt
etc. bedenk zelf nog maar wat![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha
Wat een idioot artikelnummer voor een achterlijk goedkoop rotkaartje.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:43 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ¤ 60,-
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een idioot artikelnummer voor een achterlijk goedkoop rotkaartje.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:57 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
nee (2x)quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijke man ..
[..]
Kicken .. maar officieel mag je nog geen baan hebben als je tenminste een ontslagvergoeding wilt.
Uitkijken dus met je info naar buiten.
[..]
Is dit rellen ..![]()
![]()
![]()
Ken je de signatuur van Mutz trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het je dwars zit dan kunnen we er wel over praten als je wil.![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
We hebben dezelfde kaart ..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha.
Asus MB vraagt eigenlijk ook gewoon om een Asus GPU
Coolquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha
En nog leuker:
Ik ben net geheadhunt!
Voor een bedrijf hier in Groningen
idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Cool![]()
![]()
![]()
toppie
was het dus toch duidelijk een driver probleem
Ik vind dit een supermooi apparaat, zou hem best wel willen hebben,quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaf morgen bij de BMW dealer in Rotterdam. (lees ik net in de krant)
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter dan niks.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Afwashulp M/V
Horizon Food&Drink @ RDam Airport
Fulltime, werktijden van 12:00 tot 20:00
Bruto of netto?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Een maat van mij heeft dan ook gedaan in een restaurant en is ECHT smerig werk
In dit geval beter niks dan afwassen
Heb voor de gein gebeld.... verdien 4,30 per uur![]()
En je kan ook niet verder groeien op de Luchthaven omdat je bij een extern bedrijf OP de luchthaven werk...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind dit een supermooi apparaat, zou hem best wel willen hebben,
hij is wel erg groot![]()
Bruto....quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bruto of netto?
En wat je zegt over extern bedrijf....
Je kunt dan altijd alles om je heen in de gaten houden. Je zit dan al op de luchthaven.
Beter werk dan geen werk,quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Afwashulp M/V
Horizon Food&Drink @ RDam Airport
Fulltime, werktijden van 12:00 tot 20:00
Komen jullie ook ff kijken in Aalsmeerderbrug?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Duidelijk groter dan een Jappaner.Wel even wennen ... vanuit sommige hoeken vind ik'm echt lelijk.
Fireblade is echt een vrouwenmotor geworden.Mede omdat ik er Raus over hoor, maar ook omdat'ie steeds kleiner geworden is.
![]()
Zullen we morgen met de club naar de Beemer dealer rijden om te gaan kwijlen?
Is maar 10 minuten rijden.
Ja vink een tof planquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Duidelijk groter dan een Jappaner.Wel even wennen ... vanuit sommige hoeken vind ik'm echt lelijk.
Fireblade is echt een vrouwenmotor geworden.Mede omdat ik er Raus over hoor, maar ook omdat'ie steeds kleiner geworden is.
![]()
Zullen we morgen met de club naar de Beemer dealer rijden om te gaan kwijlen?
Is maar 10 minuten rijden.
"Jammer'' dat ze al iemand haddenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Beter werk dan geen werk,
je kan ondertussen wel gewoon op zoek naar iets beters,
en je heb onregelmatigheids toeslag, als je na 20:00 werkt krijg je iets meer salaris,
ja ervaring mee, heb 2e baantje gehad bij ptt pakket dienst was van 18:00 tot 01:00![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komen jullie ook ff kijken in Aalsmeerderbrug?
Ongeinteresseerde zakquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Tip: voor het afwassen de resten in een vuilnisbak dumpen dan pas het bord afwassen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, mij zie je geen afwaswerk doen... uitgekauwd eten van mensen schoonmaken![]()
Okee, kon zijn dat je wat emotionele ondersteuning nodig had. Je weet het maar nooit met vrouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben tot heel wat gespreksstof bereid, maar het is niet nodig![]()
Maar toch he, maar toch....quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tip: voor het afwassen de resten in een vuilnisbak dumpen dan pas het bord afwassen.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ongeinteresseerde zak![]()
![]()
Het schijnt ook iets te zijn waar Reetje bij aanwezig zou zijn, althans dat gerucht ging voor het relletje OPM.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
schijnt iets met motoren te zijn
Jij maakt je er wel gemakkelijk vanaf he ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Stuur de rekening van de poten maar Pepijn
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:53 schreef hollander172 het volgende:
Okee, kon zijn dat je wat emotionele ondersteuning nodig had. Je weet het maar nooit met vrouwen.![]()
Een rokende Bandit voor je is ook kankerverwekkend evenals een burn-out out maken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
BBQ?
Zag laatst een stuk in Smaakpolitie over de gevaren van direct vuur, afgebrand vlees (dat zwarte) bevat Pax, dat is een kankerverwekkend iets
Ik heb het helemaal niet zo op kippenvlees.. maar ja jij wilde zo graag ..quote:Doe je wel eerst de kippenpoten koken Pepijn tegen salmonella ?
Maakt mij niet uit hoor als je het niet doet, ik ga geen BBQ vlees eten morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
Een rokende Bandit voor je is ook kankerverwekkend evenals een burn-out out maken.
Krijg je geen darmkanker vanquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
Een rokende Bandit voor je is ook kankerverwekkend evenals een burn-out out maken.
Ga jij dan morgen dan een blaadje sla eten bij je vrienden?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg je geen darmkanker van![]()
Ben toch niet verplicht of wel dan...quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij maakt je er wel gemakkelijk vanaf he ?![]()
Denk je ?? eerst vragen of iemand iets aanschaft voor jou,quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben toch niet verplicht of wel dan...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt weer lekker Pepijn
Voor vrouwen maak ik een uitzondering, niet omdat ze borsten hebben en ik geheel toevallig op vrouwen val maar omdat vrouwen tov mannen emotioneel niet zo stabiel zijn. (sommigen tegen het labiele aan)quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij stelt je natuurlijk geheel belangeloos beschikbaar.
Die Hollander..
..slaat in een dag om, gisteren zei hij nog dat mensen niet moesten zeiken om problemen maar done -over en verder gaan in het leven..
Zei alleen dat een BBQ geen BBQ is zonder kippenpotenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Denk je ?? eerst vragen of iemand iets aanschaft voor jou,
en dan zeggen dat je niet komt,
en nee heeft niets met betalen te maken
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
Voor vrouwen maak ik een uitzondering, niet omdat ze borsten hebben en ik geheel toevallig op vrouwen val maar omdat vrouwen tov mannen emotioneel niet zo stabiel zijn. (sommigen tegen het labiele aan)
Daarnaast kan ik niet tegen huilende vrouwen dus het minste wat ik kan doen is ze de ondersteuning bieden die ze zo hard nodig hebben.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor vrouwen maak ik een uitzondering, niet omdat ze borsten hebben en ik geheel toevallig op vrouwen val maar omdat vrouwen tov mannen emotioneel niet zo stabiel zijn. (sommigen tegen het labiele aan)
Daarnaast kan ik niet tegen huilende vrouwen dus het minste wat ik kan doen is ze de ondersteuning bieden die ze zo hard nodig hebben.
Jeetje je lijkt wel een typische 50+ BMW rijder met je reacties, wat is er in godsnaam met je gebeurt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zei alleen dat een BBQ geen BBQ is zonder kippenpoten
Alsof niemand van jullie kippenpoten lustLuc wou ze ook.....
Dit bedoel ik dus....
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
Going to give your medicin baby..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:Het zal niet de beste methode zijn maar met praten krijg je tenminste geen ruzie met de partner.
Je wilde gisteren toch een voorbeeld van een vage post van jezelf toch?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
en daarom heeft een luie man de BH uitgevonden
![]()
Lees even beide zinnen, of denk je dat het gepast is om jouw vriendin morgen een dildo te overhandigen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wilde ik inderdaad ook net zeggen. Snap 'm nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je wilde gisteren toch een voorbeeld van een vage post van jezelf toch?Lees bovenstaande.
Gisteren voorspelt en nu al plaatst ie er eentje.![]()
Ben mezelf..quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:
Jeetje je lijkt wel een typische 50+ BMW rijder met je reacties, wat is er in godsnaam met je gebeurt?![]()
Je mag af en toe wel happen hoor.Blijf aub jezelf, niet ineens raar gaan lopen doen.
![]()
![]()
Ik zou 'm wel aannemen... o nee dat is een ander topicquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lees even beide zinnen, of denk je dat het gepast is om jouw vriendin morgen een dildo te overhandigen?![]()
![]()
![]()
o jee, nou komt hetquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok ik begrijp dat mijn humor zijn tijd erg ver vooruit is,
zal straks thuis een poging doen om het duidelijk te maken...
1) waarom morgen 2) mijn vriendin?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:
Lees even beide zinnen, of denk je dat het gepast is om jouw vriendin morgen een dildo te overhandigen?![]()
![]()
![]()
Beetje down?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben mezelf..![]()
Nee hoor, hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje down?![]()
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:
Je wilde gisteren toch een voorbeeld van een vage post van jezelf toch?Lees bovenstaande.
Gisteren voorspelt en nu al plaatst ie er eentje.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Wilde ik inderdaad ook net zeggen. Snap 'm niet
Pas op he, ik heb nog een tweedehandsje liggen hier.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel aannemen... o nee dat is een ander topic![]()
Jeetje moet ik nu ook alles uit gaan leggen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1) waarom morgen 2) mijn vriendin?
[..]
Beetje down?![]()
Raus ook, dat is die ene die de andere kant van Mercy's bed warm houdt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
![]()
![]()
Een ander is vaag maar jij niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Jeetje moet ik nu ook alles uit gaan leggen?Kijk even bij mijn username, ik heet geen Mercy.
Is dat alles?quote:1) BBQ remember? Scheelt een keer extra rijden.
En dit is zeker ook heel gevat?quote:dus ik ga er vanuit dat zij er morgen ook is in dezelfde gedaante zoals we haar hebben leren kennen.
Ik vind zelf van niet maar om dit te bepalen moeten er meer mensen zich melden die deze mening zijn toegedaan om mij er van te overtuigen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef Patrick281 het volgende:
Een ander is vaag maar jij niet?
Jeetje, bedoelde alleen dat het dan makkelijk te combineren is. Je hebt toch niet het idee dat ik schroom heb voor deze manueel aangestuurde hebbedingetjes?quote:Is dat alles?
We zijn geen 40+ dus zo'n ding moet kunnen he 'en publiek..
Op het gevaar af dat ik nu dingen ga zeggen die niet en pein public mogen:quote:En dit is zeker ook heel gevat?![]()
I lost it completly..
Daar moeten we het helemaal ook niet over hebben voordat ik weer verwijten krijg dat ik haar voor gek zet op Fok!quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:25 schreef hollander172 het volgende:
Op het gevaar af dat ik nu dingen ga zeggen die niet en pein public mogen:
...Toch maar niet, je weet mijn emailadres. Net even iets te om hier te plaatsen.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
en daarom heeft een luie man de BH uitgevonden
![]()
Vandaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar moeten we het helemaal ook niet over hebben voordat ik weer verwijten krijg dat ik haar voor gek zet op Fok!Maar misschien zie je'r wel morgen als ze zin heeft.
![]()
valt meequote:Op vrijdag 24 september 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok ik begrijp dat mijn humor zijn tijd erg ver vooruit is
poging:quote:zal straks thuis een poging doen om het duidelijk te maken...
als ik ernaast zit, snap ik em ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef hollander172 het volgende:
Even iets anders, ik heb je nooit maar dan ook nooit een opmerking zien plaatsen die ook maar enigzins denigrerend, spottend of lullig naar haar toe zou zijn.
Mocht iemand ze dit wel vinden dan heb ik wel een tip: (nou ja, 5 stappenplan dan)
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok ik begrijp dat mijn humor zijn tijd erg ver vooruit is,
zal straks thuis een poging doen om het duidelijk te maken...
Gamma .. voltreffer.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als ik ernaast zit, snap ik em ook niet
Qua vaagheid ben je weer de oude.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx .. je post wat ik dacht te vragen maar toch maar niet deed omdat vragen op zichzelf ook weer verdacht of verwijtbaar is.
![]()
![]()
Aangepaste zin dan:quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef hollander172 het volgende:
Qua vaagheid ben je weer de oude.Hier snap ik echt niks van.
Okee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aangepaste zin dan:
Tnx .. je verklaring/post is inhoudelijk precies wat ik een fractie van een seconde wel had willen vragen aan jullie om hier neer te zetten maar niet deed omdat zij dat ook weer negatief kan uitleggen als liegen om mij te helpen.
Ja dat kan.quote:Kunnen we deze halve pagina betreffende dit onderwerp wissen?![]()
![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
goeienavond vaaglingen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik ernaast zit, snap ik em ook niet
Okee, is dat ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk gelukkig, ik dacht dat dat ik als enige een zieke geest heeft, ( no offence OPM)
Nee dank u, net gegeten.quote:dan hoef ik ook niets uit te leggen ??
Nee hoor is goed zo. We nemen hier afscheid, maandag kan je je buro leegruimen.quote:kan ik nog ergens anders helpen ?![]()
coolquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, is dat ook weer duidelijk.
[..]
Nee dank u, net gegeten.
[..]
Nee hoor is goed zo. We nemen hier afscheid, maandag kan je je buro leegruimen.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
coolkrijg ik echt zoveel vrij ??
hele dag fokkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]Klein detail, de maandelijkse stortingen, vrije dagen, 13de maand, winstuitkering, auto van de zaak, personeelskorting & GSM worden ingenomen cq ingetrokken.
In ruil daarvoor kunt u vanaf nu uw vrije tijd naar eigen inzicht en zonder beperkingen indelen, geen slechte deal lijkt me?![]()
Zet u hier maar een kruisje, dan is het goed.
Martie, lees de kleine lettertjes nog eens goed door.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hele dag fokken [afbeelding][afbeelding]
wat zullen jullie blij zijn
Not yetquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wtf?
Btw heb je nou je buurmeisje al mee uit gevraagd?
heb ik gedaan ik zie geen nadelen,quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Martie, lees de kleine lettertjes nog eens goed door.![]()
Als halfengelsallochtoon zal ik er deze keer overheen lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Not yet
Next week good oppertunity
sorry voor mij stone coal Engelish
Gamma.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:40 schreef hollander172 het volgende:
Kleine tip, er is geen juist moment om dat soort dingen te vragen. Just go out there and conquer.
Wat houd je trouwens tegen om haar mee uit te vragen? Een blauwtje? Get used to it.![]()
Wat denken jullie ervan als ik binnenkort een korte cursus engelse gramatica geef?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gamma.![]()
Anny time, any place is right or wrong ..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:57 schreef hollander172 het volgende:
Wat denken jullie ervan als ik binnenkort een korte cursus engelse gramatica geef?
Als halfengelsallochtoon is het echt tenenkrommend om te lezen af en toe.
Het betekent letterlijk "elke" ook een meisjesnaam overigens.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet wel het verschil tussen een meisjesnaam en "altijd" hoor.
Dat heb ik dan weer met andere lichaamsdelen maar ik zal me netjes gedragen morgen.quote:Ik heb alleen van nature een hele dikke vinger die zomaar dingen doet waar mijn hersenen het niet mee eens zijn.
![]()
Dat klopt.quote:Was gewoon een typo van in een post die ik nog niet nagekeken had.![]()
Hetzelfde woord later in de zin staat toch ook goed.![]()
Die heb ik even gemist in mijn corrigerende bui op dit moment, well done.quote:De eerste zin in deze post stond eerst ook een woord fout: vetschil.
Anny place I kick your ass.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:
Het betekent letterlijk "elke" ook een meisjesnaam overigens.![]()
Goh daar doelde ik helemaal niet op.quote:Dat heb ik dan weer met andere lichaamsdelen maar ik zal me netjes gedragen morgen.
Ik was je net voor .. maar ja echt goed lopen al die zinnen idd niet.quote:Die heb ik even gemist in mijn corrigerende bui op dit moment, well done.
Okee ik wilde je sparen vanavond "but you asked for it".quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Anny place I kick your ass.
Zoiets?
Ik ook niet maar het was zo'n mooie voorzet.quote:Goh datar doelde ik helemaal niet op.
Hee je "crib" mag er net zo uitzien als het HA clubgebouw dan voelen we ons tenminste een beetje thuis en kan jij nu rustig achterover leunen.quote:Ik was je net voor .. maar ja echt goed lopen al die zinnen idd niet.
En ik ben verrotte moe en moet nog zoveel doen.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hee je "crib" mag er net zo uitzien als het HA clubgebouw dan voelen we ons tenminste een beetje thuis en kan jij nu rustig achterover leunen.
Had ik al gezien, kunnen we daar morgen ook de aanblik van een leuk koppie bij zien?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef PatrickM het volgende:
pssssssssst, neem is een kijkje in de meet topic...
Idd, voordat ik Annie las wist ik het ook weer.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
Okee ik wilde je sparen vanavond "but you asked for it".
Anny is geen naam, niet voor personen en niet voor voorwerpen.
Wat jij bedoelt is Annie.![]()
quote:Hee je "crib" mag er net zo uitzien als het HA clubgebouw dan voelen we ons tenminste een beetje thuis en kan jij nu rustig achterover leunen.![]()
ja euh, hoe moet ik dat gaan vragen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had ik al gezien, kunnen we daar morgen ook de aanblik van een leuk koppie bij zien?
Morgen een orgie bij motormaatjes .. lijkt het je wat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef PatrickM het volgende:
ja euh, hoe moet ik dat gaan vragen dan?
Joh, hebbie zin om vanavond eens leuke mensen te ontmoeten?
Zoiets
Wishfull thinking noemen ze zoiets toch?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen een orgie bij motormaatjes .. lijkt het je wat?![]()
![]()
![]()
Sorry ik liet mij even gaan ..![]()
De appel valt niet ver van de boom is ook zo'n gezegde.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:
Wishfull thinking noemen ze zoiets toch?![]()
Sorry Pep, ik zal er nu mee ophouden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, voordat ik Annie las wist ik het ook weer.![]()
![]()
Het is vrijdagavond wat zou je nu nog moeten doen dan?quote:![]()
Buiten dat moet ik dus nog dingen voor en van mijzelf doen.![]()
Niet naar de bekende weg vragen vriend.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ja euh, hoe moet ik dat gaan vragen dan?
Joh, hebbie zin om vanavond eens leuke mensen te ontmoeten?
Zoiets
Wat is leuk om op een dag te doen? Stel, je moet volgende week je ouders naar het station brengen en zij gaat mee om ze uit te zwaaien (m'n ouders gaan op vakantie), en dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom is ook zo'n gezegde.
Maar nee het was een inkoppertje.![]()
Op het moment dat jij speciaal en (veel te) getimed iets wilt zeggen zo'n botte uitspraak eroverheen.
Maarre ff serieus:
Je kan toch gewoon zeggen dat je naar een bbq gaat en of ze zin heeft om mee te willen?
annnnie time annnnie place .. when you are right, every question is right..
Maar misschien is een keer samen alleen weg wel een beter plan.![]()
Althans dat zou ik doen: iets leuks regelen .. dagje uit van maken met als afsluiter uit eten.
Ik had wel een paar dingen willen doen ja, maar ik ben niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
Opruimen? Check eens een HA clubgebouw, no need to do it.
Afwas? Morgen krijg je er nog een berg bij, kan je ons net zo goed mee laten helpen.
Fitness? Te laat.
U do not have all the information .. and .. unfinished businiss never feld relaxing before ..quote:Ik zie geen reden waarom je nu niet lekker achterover zou kunnen leunen.Of mis ik iets?
* PatrickM hoopt haar toevallig morgen tegen te komenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen vriend.![]()
Je belt 'r op, gaat langs of komt er "toevallig" tegen en je zegt "hee, heb je misschien zin om.........." voor de puntjes mag je je eigen fantasie gebruiken.
Jij kent haar beter dan ik maar gewoon domweg vragen sorteert over het algemeen het beste effect.
Dan ruk je met je tanden der tanga van der heupen en zorg je dat je de eerste 24 uur niet meer van de slaaapkamer kom. Vervolgens verleg je je werkplek naar het wasmachine, deze zet je op centrifugeren en dan komt het goed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat is leuk om op een dag te doen? Stel, je moet volgende week je ouders naar het station brengen en zij gaat mee om ze uit te zwaaien (m'n ouders gaan op vakantie), en dan?
Okee, hele mooie gelegenheid.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat is leuk om op een dag te doen? Stel, je moet volgende week je ouders naar het station brengen en zij gaat mee om ze uit te zwaaien (m'n ouders gaan op vakantie), en dan?
Wat een crap Holaanranderquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, hele mooie gelegenheid.
Antwoord is simpel overigens, jullie zijn alleen, je kent daar niemand en je hebt de tijd.
Ga ergens wat met haar drinken (gewoon naar toe rijden niet vragen) en beken haar gewoon je gevoelens. Of als je dat niet durft dan probeer je een beetje te polsen hoe ze tegen jou en jullie samen aankijkt. Gaandeweg kan je best het gesprek daarop brengen.![]()
Ik zou overigens voor optie 1 gaan, scheelt een hoop geouwehoer en tijd als ze ook gevoelens voor jou heeft.![]()
Mocht deze optie verkeerd uitpakken (zij voelt niet hetzelfde voor jou) dan kent niemand je daar, er is niemand bij en je kan lekker lang over het stuk terug doen. (om de boel weer even op een rijtje te krijgen.)
Maar dat is dan meer een vervolgactie Maksterquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een crap Holaanrander![]()
Denk dat mijn verhaal beter werktEn dat weet jij ook best
JUIST niet....dat is het mooie aan mijn suggestiequote:Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar dat is dan meer een vervolgactie Makster
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* hollander172 hoopt haar toevallig morgen tegen te komendat zal het beste werken... waarschijnlijk
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een crap Holaanrander![]()
Denk dat mijn verhaal beter werktEn dat weet jij ook best
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan ruk je met je tanden der tanga van der heupen en zorg je dat je de eerste 24 uur niet meer van de slaaapkamer kom. Vervolgens verleg je je werkplek naar het wasmachine, deze zet je op centrifugeren en dan komt het goed.
Na de centrifugeerfunctie zou je het bad kunnen kiezen maar das beter voor later. Ik adviseer dus om na de wasmachine te kiezen voor de tuin. Natuur "werkt" altijd lekker
Need no thanks
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
/edit: vergeet 'r ook niet direct anaal te ontmaagden, scheelt een hoop gezeur naderhand.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Makster het volgende:
Need no thanks
Over gezeik gesproken, doe eens oraal bij haar terwijl ze boven je hangt. Laat ze "wat" glippen en ben je d'r niet van gediend dan meteen weglopen. Tenzij je het leuk vind als een vrouw de gel uit je kapsel pist.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]Eens, scheelt je inderdaad een hoop gezeik.
![]()
Heb je daar dan geen koffiehoek/bar/whatever? Of negeer je systematisch mijn posts?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef PatrickM het volgende:
Helaas gaat de reis niet verder dan het CS in Den Haag![]()
Hmmm brengt mij op het serieuze feit PatM dat je wel een beetje kan uitvissen of ze een beetje lichamelijk contact wil.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:47 schreef hollander172 het volgende:
Over gezeik gesproken, doe eens oraal bij haar terwijl ze boven je hangt. Laat ze "wat" glippen en ben je d'r niet van gediend dan meteen weglopen. Tenzij je het leuk vind als een vrouw de gel uit je kapsel pist.
Kleine kanttekening, het gaat niet altijd expres. Gewoon 1 keer waarschuwen en als het nog een keer gebeurt dan meteen flink afranselen met je broekriem, heb je het SM gedeelte ook meteen gehad.
Je gaat net even een stap te ver vrees ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm brengt mij op het serieuze feit PatM dat je wel een beetje kan uitvissen of ze een beetje lichamelijk contact wil.
Dit kan je langzaam opbouwen door eerst alleen maar haar hand te vragen.
Ik ga maffen..........![]()
Tot foks ..
Wat is er?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:56 schreef ondeugend het volgende:
![]()
.. en dan diep in de ogen kijken of ze naar de bbq wil?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:04 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat net even een stap te ver vrees ik.
Patje is nog bij "first base", naar een hand gaan vragen als ie al niet durft te vragen of ze mee gaat naar een BBQ gaat nog even te ver.
Ik ga alleen bij Sinterklaas op schoot ja !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
Kom maar bij Dr. Phil op schoot en doe je verhaal.![]()
Hee waar twee kijven hebben twee ............. Juist ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Lars bedank je vriendin maar expliciet niet voor die jolige mailtjes vanavond.![]()
Ik had anders al meer dan een uur in bed gelegen.
![]()
Nou sorry hoor, wist wel dat je op oude mannen viel (vandaar dat ik het aandurfde met mijn gedeeltelijk kalen hoofd) maar dat je op stokoude mannen viel wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga alleen bij Sinterklaas op schoot ja !!
![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk alleen als er achter die arme ouwe sinterklaas een ca. 30 tot 40 jarige dekhengst schuiltquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga alleen bij Sinterklaas op schoot ja !!
![]()
![]()
![]()
euhhhh.... mag ook wel wat jonger hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen als er achter die arme ouwe sinterklaas een ca. 30 tot 40 jarige dekhengst schuilt
Welke VRO heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:42 schreef RB het volgende:
Bent ik weer na een dagje sturen op de TT baan![]()
is aanbevelenswaardig zo`n VRO curssus
![]()
Als je kunt doe hem in Lelystad ,daar zijn de mogelijkheden beter.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga begin volgend jaar VRO1 doen (misschien samen met m'n oom)
wat heb je afgeleerd dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:47 schreef RB het volgende:
maar wat een dag de hele klotedag regen gehad![]()
maar veel bij en afgeleerd![]()
Lelystad is voor mij de dichtsbijzijnde mogelijkheid voor een VROquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:49 schreef RB het volgende:
[..]
Als je kunt doe hem in Lelystad ,daar zijn de mogelijkheden beter.
Daar maken ze gebruik van de baan waar jou plof vroeger ook gereden heeft![]()
Ben benieuwd wat het bij mij gaat worden....quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:55 schreef RB het volgende:
kijkgedrag in de bochten was niet goed
Anders remmen en uitwijken![]()
Ik heb de foto gezien PatMquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk het zelfde wat ik gister had met m'n buurmeisje... toen dacht ik ook... wow![]()
Wat ik totnutoe van haar gezien heb zag het er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk het zelfde wat ik gister had met m'n buurmeisje... toen dacht ik ook... wow![]()
Typisch manquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:03 schreef RB het volgende:
[..]
Wat ik totnutoe van haar gezien heb zag het er niet verkeerd uit![]()
![]()
Ik zal ff de rest van die foto beschrijven... dat ding wat in haar armen zit is een kat... en zo zat ik ongeveer gister in haar armenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:03 schreef RB het volgende:
[..]
Wat ik totnutoe van haar gezien heb zag het er niet verkeerd uit![]()
![]()
Gelukkig ben ik er nu al achter wat er allemaal met zo'n toerbuffel kanquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:01 schreef RB het volgende:
Later zij hij ik wist niet dat dit allemaal mogelijk was met mijn plof en ik rij al 20 jaar motor![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 september 2004 00:22 schreef PatrickM het volgende:
* RB gaat eens kijken of ie lekker kan dromen
11 uur sta ik paraat bij Assen Zuid (voor intimie, TT cirquit).quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:35 schreef RB het volgende:
[..]
Truste![]()
Tot morgen bij Pep
Luc en ik gaan morgen eerst naar Kruizinga in gouda en dan door naar Pep
het is al eens eerder gezegd maar hey, pas je op dat je niet in de 'friend-zone' terecht komt, want zo komt het een beetje over...zoals je ws. wel weet, gebeurd dat als je te lang wacht.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik zal ff de rest van die foto beschrijven... dat ding wat in haar armen zit is een kat... en zo zat ik ongeveer gister in haar armen
En op de foto kijkt ze in de camera, en gister in het echt gaf ze me een hele, hele, hele dikke zoen op m'n wang
Waarom zou dat te geforceerd zijn?quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef PatrickM het volgende:
zit nu ernstig te twijvelen om m'n buurmeisje mee te vragen... maar ik ben bang dat het te geforceerd is
quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:01 schreef Makster het volgende:
Ik had de eerste al ruimschoots kunnen zetten maar dacht die Luc, die vind dat vast een stuk fijner om te doen
voor de bbq vanavond? dat zou ik zelf niet zo snel doen, denk ik. als je voor de 1e keer met zijn 2en ergens heen gaat dan kan het niet leuk zijn voor het meisje als ze ergens heen gaat waar jij wel iedereen kent en zij niemand.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef PatrickM het volgende:
zit nu ernstig te twijvelen om m'n buurmeisje mee te vragen... maar ik ben bang dat het te geforceerd is
Dus toch maar ff wachten tot volgende week?quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor de bbq vanavond? dat zou ik zelf niet zo snel doen, denk ik. als je voor de 1e keer met zijn 2en ergens heen gaat dan kan het niet leuk zijn voor het meisje als ze ergens heen gaat waar jij wel iedereen kent en zij niemand.
en ik weet niet of ze helemaal gek is van motoren maar als dat niet het geval is, dan is de bbq vanavond niet de ideale plek om haar mee te nemen want dat onderwerp komt natuurlijk heel veel voorbij op een Fok! MC BBQ...
nee, dan zou ik liever ergens heen gaan waar je echt met zijn 2en bent en elkaar lekker rustig beter kan leren kennen en een gezellige avond met zijn 2en kan hebben (voorbeelden zijn hier genoeg voorbij gekomen)
Vandaagquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:49 schreef RB het volgende:
Morgen![]()
![]()
dat klinkt een beetje als een opluchting, ontvluchten maakt het alleen maar moeilijker en moeilijker. volgende week ben je weer 7 dagen verder met veel gedenk en getwijfel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:51 schreef PatrickM het volgende:
Dus toch maar ff wachten tot volgende week?
dan heb ik gelijk een mooi moment om haar mee uit te vragen voor s'avonds
Niet te tof doen heh Luccermans, anders zal ik je eens op komen zoeken en het Hoge Noordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Fijn van je. Jongen.
![]()
Wij kunnen je niet exact vertellen wat je moet doen, ik hoop dat je tussen de regels bij iedereen wel door leest dat je in ieder geval iets moet doen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus toch maar ff wachten tot volgende week?
dan heb ik gelijk een mooi moment om haar mee uit te vragen voor s'avonds
Kom maar op rooie!quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet te tof doen heh Luccermans, anders zal ik je eens op komen zoeken en het Hoge Noorden![]()
Hee oppassen jij he? We kunnen je zo uit onze "chapter" gooien met een "bad standing".quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet te tof doen heh Luccermans, anders zal ik je eens op komen zoeken en het Hoge Noorden![]()
Moet je toch eerst bij assen langsquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Owkee owkee ik merk het alweer. Geef de rooie maar weer de schuld, lekker makkelijk jongens![]()
![]()
Bad standing met het doodseskader tot gevolgquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]Op bedreiging van een medelid staat oneervolle uittreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |