zou je denken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:39 schreef Markster het volgende:
is dat geen handel ?
Ja weet niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zou je denken?
handel? hm ik meen me ter herinneren dat ik wel eens zo een topic gezien heb hier..quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:39 schreef Markster het volgende:
is dat geen handel ?
dat weet ik niet.. ik heb het vandaag gehoord.. dus ik ga morgen wel informeren of die dingen echt zwaar cheapo zijn of dat er wel lichtjes inzitten en kijken of ze beetje van goie kwaliteit zijn..quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef EggsTC het volgende:
Die dingen ownen.. zitten er ook van die lichtjes in als je hem ronddraait?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:07 schreef Steijn het volgende:
Ik dacht dat het om van die tabletten voor de vaatwasser ging.
Een soort van inkoopactie dus. Mensen betalen dus jouw inkoopsprijs?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
handel? hm ik meen me ter herinneren dat ik wel eens zo een topic gezien heb hier..
ik ben alleen aan het peilen hoeveel mensen in de omgeving zo een ding willen hebben want dan kunnen we het samen kopen..
Zo een powerball lijkt me echt leuk maar 25 euro vind ik beetje veel voor iets waar de lol denk ik snel vanaf is.. en bij die zaak kan je alleen per 50 kopen.. en ik hoef er geen 50...
geen probleem.. gouda is on my route.. wil best met je op gouda station afspreken...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef Cutie het volgende:
ik wil er gewoon 2, en ik wil ze opgestuurd hebben!
Ik betaal toch gewoon de verzendkosten, wat is het probleem?
En anders stap je maar uit de trein in Gouda, ligt toch op je route
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef Tjalle het volgende:
[..]
sommige mensen willen er geen 72 in 1 x
En als jij even stopt met het spammen van je bedrijfje hier, scheelt dat ook weer.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:39 schreef stopzoeken.nl het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Als jullie 5 euro per bal er voor overhebben. Hoef de topicstarter maar 30 ballen te verkopen om quitte te spelen.
wat een ongelofelijke KUTsite zegquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:25 schreef stopzoeken.nl het volgende:
spam
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke KUTsite zeg
(en nog spam ook)
Maar je keek welquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
(en nog spam ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |