HOI!quote:Op donderdag 23 september 2004 22:24 schreef muurjunky het volgende:
Wie is die tweede![]()
Chillen chillen chillen in het bubbelbad
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:32 schreef Sportguy het volgende:
Ik hoorde hem net nog live op de radio.
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:39 schreef Dirkh het volgende:
Jullie kunnen nu wel grapjes maken, maar hebben jullie enig idee wat dit voor Francis Hoenselaar betekend? Nou?
Volgens mij niet.
[afbeelding]
Toen er les op school gegeven werd hč, was jij toen ziek?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
hoe bedeol je?
* T1andonly slaat met stok...hey word eens wakker...hij slaapt wel diep, zeker winterslaapquote:Op donderdag 23 september 2004 22:39 schreef dork22 het volgende:
Hij is eventjes aan het slapen, dat is alles![]()
weet ik nietquote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen er les op school gegeven werd hč, was jij toen ziek?
gvd wat klote voor franquote:Op donderdag 23 september 2004 22:39 schreef Dirkh het volgende:
Jullie kunnen nu wel grapjes maken, maar hebben jullie enig idee wat dit voor Francis Hoenselaar betekend? Nou?
Volgens mij niet.
[afbeelding]
nu?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:44 schreef timbob het volgende:
ZeT JuH StaTus V4NjUhh EmusEn Op BuZz3tT vo0R aNduRéHh!
heb ikquote:Op donderdag 23 september 2004 22:44 schreef timbob het volgende:
ZeT JuH StaTus V4NjUhh EmusEn Op BuZz3tT vo0R aNduRéHh!
Willie Alberti, de vader van Willeke en Disco Albertiquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:18 schreef Tichelaar het volgende:
wie is die laatste?
Had ie gewild.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:25 schreef Mxyzptlk het volgende:
Willie Alberti
doot?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Het zit hier nu naast me een pilsje te drinken, lachend over al die mensen die treuren over zijn doot
Oh ik las verkeerd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie gewild.
Die heeft een mooi plekkie daarboven, naast Johnny J en Mary S.
Ja. Hij is niet dood ofwel soms.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
doot?
jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:42 schreef erikdewaal het volgende:
Andre is niet meer, nu ben ik die van heel veel genres houdt dus ook die van andre...
Het is heel triest dat ie gestorven is maar wat mij dus ook bezighoudt is t feit dat andre ondanks dat ie kinderen heeft en een vrouw gewoon bleef doorzuipen en er een slechte levensstijl op nahield terwijl ie wist dat hij zijn leven hiermee verkorte, dus wat hij deed was in principe niet goed te keuren tegenover de mensen die van hem hielden.......is er iemand die er ook zo over denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo! Yo! Jij bent timbob en ik ben DJ-Maurits! Yo! Yo!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:12 schreef timbob het volgende:
[..]
en rap een beetje
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Yo! Yo! Jij bent timbob en ik ben DJ-Maurits! Yo! Yo!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Yo! Yo! Jij bent timbob en ik ben DJ-Maurits! Yo! Yo!
In de hemel is toch geen bier.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:51 schreef Renmaestro het volgende:
Volgens mij bevindt hij zich nu in de eeuwige biervelden.
Ik zie geen lijk, dus geen bewijs!!1111!!!!`111~~quote:Op zondag 26 september 2004 13:59 schreef killko het volgende:
AnDrÉ HaZUS is WeL D0oTTT!!!!!11!!!!!!
bron: [afbeelding]
Er viel ook niet zoveel aan hem te zien..quote:Op zondag 26 september 2004 22:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zie geen lijk, dus geen bewijs!!1111!!!!`111~~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit niet de sint petrus-kerk in boxtel??quote:Op zondag 26 september 2004 13:59 schreef killko het volgende:
AnDrÉ HaZUS is WeL D0oTTT!!!!!11!!!!!!
bron: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dit niet de sint petrus-kerk in boxtel??
Een beroemdheid in ons gat!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |