Nee het is ook niet slim om te doen ik weet hetquote:Op donderdag 11 november 2004 12:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn.
Zonder leskaart is de skileraar namelijk niet verzekerd
De baas van de skischool zal ook niet blij zijn met zo'n werknemer
Je kan dan niet beschikken over hulpmiddelen
Maar er zijn vast wel skileraren die het wel doen
Anwarter in Kaprun binnenkort?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik wil ook skilessen gaan geven. Een skischool in Oostenrijk heeft me al een keer hiervoor benaderd, maar dan moet ik wel eerst een diploma hebben. Maar die cursus wordt alleen gegeven als ik dus op school moet zitten
Is er geen andere mogelijkheid om skileraar te worden????
Welke wil je kopen??quote:Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef WorstKaas het volgende:
Ik ben voor nieuwe ski's aan het rondkijken en ben al heel wat beurzen afgestruind.
Wat vopor oefeningen??quote:Volgende maand begin ik met specifieke beenspieroefeningen
In Kaltenbach kun je goed skiën, er is nu ook een nieuwe lift geopend om zo het skigebied aan te sluiten op het skigebied van Hochfügenquote:Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef WorstKaas het volgende:
Ik ben me nu al ontzettend aan het verheugen op de wintersport.
Ik ben voor nieuwe ski's aan het rondkijken en ben al heel wat beurzen afgestruind.
Volgende maand begin ik met specifieke beenspieroefeningen
3e week januari ga ik naar Flaine
1e week februari ga ik naar Kaltenbach (Zillertal)
Er is nog wel een nadeel.. het skigebied lijkt best groot. Maar een groot deel er van ligt kwa hoogte onder Flaine en is dus niet zo sneeuwzeker.quote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Jan-Ton het volgende:
Flaine is helemaal top, ben ik zelf ook een keer een week geweest. enige nadeel is eigenlijk dat het een egt puur ski dorp is. dus niet veel te beleven daarnaast
Ik twijfel tussen de Salomon Scrambler 7/8 ,de Atomic SX11 of de Volkl supersport.quote:Op maandag 15 november 2004 10:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Welke wil je kopen??
[..]
Wat vopor oefeningen??
Is het zeker dat de verbindingslift met Hochfügen opngaat volgende maand?quote:Op maandag 15 november 2004 12:48 schreef Dezz het volgende:
[..]
In Kaltenbach kun je goed skiën, er is nu ook een nieuwe lift geopend om zo het skigebied aan te sluiten op het skigebied van Hochfügen
Ik weet niet wat voor skiër je bent. Ik vind de SX11 een echte pisteracer. Tenzij je heel zwaar, sterk, én technisch goed bent. Hij is voor lichte mannetjes als ik eigenlijk een beetje te zwaar. Zeker omdat je hem op lichaamslengte moet skiën eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 22:29 schreef WorstKaas het volgende:
Ik twijfel tussen de Salomon Scrambler 7/8 ,de Atomic SX11 of de Volkl supersport.
Normaal jog ik 3x per week en in de weekend fietstochten.
Nu bovenbenen trainen en kuiten proberen aan te sterken.
Als je een console hebt moet je een dansmat kopen, geheid dat je er superbenen van krijgtquote:Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef WorstKaas het volgende:
Volgende maand begin ik met specifieke beenspieroefeningen
op www.bergfex.at/hochzillertal staat dit:quote:Op maandag 15 november 2004 22:32 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
Is het zeker dat de verbindingslift met Hochfügen opngaat volgende maand?
Ik koop wel een pas voor de gehele Zillertal, kan ik ook nog wat andere plaatsen aandoen.
Ik denk eerste 2 dagen Kaltenbach/Hochfügen zelf verkennen, daarna met de auto/trein/bus naar de andere plaatsen in het Zillertal.
Het is jammer dat Kaltenbach niet hoog ligt, dus waarschijnlijk geen dalafdaling naar het dorp.
jij toch??quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:19 schreef ook_gek het volgende:
gaan er nog lijpe fokkers naar Lermoos![]()
Ja ik welquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
jij toch??
Hey dat klint allemaal goed. Bedankt voor je reactie. Krijg er zin inquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef Jan-Ton het volgende:
verhaal
Dat is een extreem rielex pisteskietje. Draai je extreem makkelijk korte bochtjes mee!!quote:Op maandag 22 november 2004 23:03 schreef WorstKaas het volgende:
Afgelopen zaterdag paar ski's gekocht bij Wim Jaquet in Amersfoort.
Paar Atomics SL9 van vorig seizoen. Afgeprijsd naar 329.- in de lengte van 160CM.
Nog 2 maandjes
Ik heb ook geboekt voor Val Thorensquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Als je een console hebt moet je een dansmat kopen, geheid dat je er superbenen van krijgt
Ik heb al geboekt voor een wintersportvakantie met m'n vriendin naar Serre Chevalier (2e week december) en ik ga nog boeken voor Val Thorens met vrienden in de tweede week van januari.
Dan ben je toch gewoon ff 'ziek'quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef ook_gek het volgende:
m,n vader komt net met het idee om effe snel met kerst te gaan skiën
* Dezz wilt wel alleen kan ik niet met werk![]()
Gaat helaas nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ff 'ziek'
Dat was ook een beetje de bedoeling.quote:Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat is een extreem rielex pisteskietje. Draai je extreem makkelijk korte bochtjes mee!!
Hoe lang ben je eigenlijk??quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef WorstKaas het volgende:
Dat was ook een beetje de bedoeling.
Weet niet hoe die ski zich gedraagd off piste en in de tiefschnee. Maar meest van de tijd ben je toch wel op de pistes.
Ik ga de 2e week van Januari daar naartoequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik heb al geboekt voor een wintersportvakantie met m'n vriendin naar Serre Chevalier (2e week december)
snowmasters denk ik ook wel en vooral veel zoeken, er zijn genoeg goedkope aanbieders (alhoewel goedkoop ook maar relatief is met wintersport)quote:Op woensdag 24 november 2004 10:21 schreef Lortnoc het volgende:
M'n vriendin en ik willen 8 april nog gaan skieën in Briancon/Grand Serre Chevalier omdat dat natuurlijk de goedkoopste optie is. Onze vraag: Ligt er dan nog voldoende echte sneeuw of moet je het tegen die tijd doen met kunstsneeuw?
We hebben nu bij gogo gekeken. Zijn er nog andere goedkope aanbieders?
Aan het eind van het seizoen heb je meer kans op echte sneeuw dan op kunstsneeuw. Kunstsneeuw wordt namelijk voornamelijk gebruikt voor de onderlaag. Echter of je komend voorjaar voldoende sneeuw hebt weet niemand. Maar normaal gesproken wel!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:21 schreef Lortnoc het volgende:
M'n vriendin en ik willen 8 april nog gaan skieën in Briancon/Grand Serre Chevalier omdat dat natuurlijk de goedkoopste optie is. Onze vraag: Ligt er dan nog voldoende echte sneeuw of moet je het tegen die tijd doen met kunstsneeuw?
Wintersport is nooit goedkoop denk ik altijd maar. Dus ik pak gewoon wat ik leuk vind en ga er heenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Dezz het volgende:
alhoewel goedkoop ook maar relatief is met wintersport)
Dat is waar, maar door de wintersport ben ik nu volledig blutquote:Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wintersport is nooit goedkoop denk ik altijd maar. Dus ik pak gewoon wat ik leuk vind en ga er heenOke het is effe sparen maar dan heb je ook wat
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ook dit jaar ben ik weer te herkennen aan deze muts op m,n hoofd![]()
in tirol ben ik toen al een paar keer herkend![]()
En ooit door een klant van m,n werk ook. Hij vertelde dat een debiel in een auto zat te zwaaien naar een teddybeer naar andere auto,s met een blauwe kip op z,n hoofd. Dus ik zeg. Gho wil busje? Dat was ik![]()
als ik met kerst ga dan ben ik ergens andersquote:Op woensdag 24 november 2004 14:38 schreef Golfen het volgende:
[..]Ik zal erop letten.
Weet je al of je met de kerst ook gaat?
Dit slaat toch niet op het blunder topic he. Want dat blijft me ECHT achtervolgenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:51 schreef Dezz het volgende:
Ik verwacht wel van Ook_Gek dat hij achter de plaatselijke vrouwen aan gaat
Ik haal het net!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wintersport is nooit goedkoop denk ik altijd maar. Dus ik pak gewoon wat ik leuk vind en ga er heenOke het is effe sparen maar dan heb je ook wat
![]()
ik ga met m,n ouders en vrienden mee. We zijn nu al met 37man of zo dus dat drukt de kosten ook leuk. We hebben een compleet hotel tot onze beschrikkingquote:Op woensdag 24 november 2004 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik haal het net!. dankzij stufi!
.
Wij zijn met 26 totaal (school) waarvan ik een stuk of 5 niet ken en k zit weer met vrienden in het grootste huisje!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga met m,n ouders en vrienden mee. We zijn nu al met 37man of zo dus dat drukt de kosten ook leuk. We hebben een compleet hotel tot onze beschrikking![]()
20X een 2 persoons kamer. We moeten wel alles zelf doen.
We spreken dan ook over een hotel zonder personeel![]()
Jij kent je eigen ouders en vrienden niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
ik ken de helft niet![]()
Jawel die wel. Maar er gaan ook weer vrienden van vrienden mee van m,n ouders en die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij kent je eigen ouders en vrienden niet?!
"Voulez vous couzez-avec moi" als je dat weet kom je een heel eindquote:Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel die wel. Maar er gaan ook weer vrienden van vrienden mee van m,n ouders en die ken ik dan weer niet![]()
Heb meteen lijst met leeftijden opgevraagt. Maar goed ze zijn rond de 12 a 13 of meteen maar 4
Dus niks om te neuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |