abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 12:34:28 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23239507
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat zou dom zijn.
Zonder leskaart is de skileraar namelijk niet verzekerd
De baas van de skischool zal ook niet blij zijn met zo'n werknemer
Je kan dan niet beschikken over hulpmiddelen
Maar er zijn vast wel skileraren die het wel doen
Nee het is ook niet slim om te doen ik weet het
Al kan je ze wel goed omkopen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23317966
Ik ben me nu al ontzettend aan het verheugen op de wintersport.
Ik ben voor nieuwe ski's aan het rondkijken en ben al heel wat beurzen afgestruind.
Volgende maand begin ik met specifieke beenspieroefeningen

3e week januari ga ik naar Flaine
1e week februari ga ik naar Kaltenbach (Zillertal)
pi_23318027
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik wil ook skilessen gaan geven. Een skischool in Oostenrijk heeft me al een keer hiervoor benaderd, maar dan moet ik wel eerst een diploma hebben. Maar die cursus wordt alleen gegeven als ik dus op school moet zitten

Is er geen andere mogelijkheid om skileraar te worden????
Anwarter in Kaprun binnenkort?
Plaats eens een berichtje op de skiprikpagina. Daar zijn mensen die je vast verder kunnen helpen.
http://www.prikpagina.nl/list.php?num=97
  zondag 14 november 2004 @ 23:10:50 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23318611
ik ben net weer effe wezen skiën in snowworld. IK kan niet wachten tot ik op wintersport ga
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23323416
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef WorstKaas het volgende:
Ik ben voor nieuwe ski's aan het rondkijken en ben al heel wat beurzen afgestruind.
Welke wil je kopen??
quote:
Wat vopor oefeningen??
pi_23326472
quote:
Ik ben me nu al ontzettend aan het verheugen op de wintersport.

3e week januari ga ik naar Flaine
1e week februari ga ik naar Kaltenbach (Zillertal)
In Kaltenbach kun je goed skiën, er is nu ook een nieuwe lift geopend om zo het skigebied aan te sluiten op het skigebied van Hochfügen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23332230
Flaine is helemaal top, ben ik zelf ook een keer een week geweest. enige nadeel is eigenlijk dat het een egt puur ski dorp is. dus niet veel te beleven daarnaast
pi_23332443
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Jan-Ton het volgende:
Flaine is helemaal top, ben ik zelf ook een keer een week geweest. enige nadeel is eigenlijk dat het een egt puur ski dorp is. dus niet veel te beleven daarnaast
Er is nog wel een nadeel.. het skigebied lijkt best groot. Maar een groot deel er van ligt kwa hoogte onder Flaine en is dus niet zo sneeuwzeker.
Ik vind de afdaling naar Les Carroz overigens schitterend. En ook richting Morrilion is leuk!
En natuurlijk le diamant Noir
pi_23340780
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Welke wil je kopen??
[..]

Wat vopor oefeningen??
Ik twijfel tussen de Salomon Scrambler 7/8 ,de Atomic SX11 of de Volkl supersport.

Normaal jog ik 3x per week en in de weekend fietstochten.
Nu bovenbenen trainen en kuiten proberen aan te sterken.
pi_23340870
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:48 schreef Dezz het volgende:

[..]

In Kaltenbach kun je goed skiën, er is nu ook een nieuwe lift geopend om zo het skigebied aan te sluiten op het skigebied van Hochfügen
Is het zeker dat de verbindingslift met Hochfügen opngaat volgende maand?
Ik koop wel een pas voor de gehele Zillertal, kan ik ook nog wat andere plaatsen aandoen.
Ik denk eerste 2 dagen Kaltenbach/Hochfügen zelf verkennen, daarna met de auto/trein/bus naar de andere plaatsen in het Zillertal.
Het is jammer dat Kaltenbach niet hoog ligt, dus waarschijnlijk geen dalafdaling naar het dorp.
pi_23342583
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:29 schreef WorstKaas het volgende:
Ik twijfel tussen de Salomon Scrambler 7/8 ,de Atomic SX11 of de Volkl supersport.

Normaal jog ik 3x per week en in de weekend fietstochten.
Nu bovenbenen trainen en kuiten proberen aan te sterken.
Ik weet niet wat voor skiër je bent. Ik vind de SX11 een echte pisteracer. Tenzij je heel zwaar, sterk, én technisch goed bent. Hij is voor lichte mannetjes als ik eigenlijk een beetje te zwaar. Zeker omdat je hem op lichaamslengte moet skiën eigenlijk.

Als je ook van een beetje diepe poeder, de buckels en ander terrein houdt, zou ik toch gaan voor de scrambler. Volkl vind ik een beetje te duur en niet zo innovatief als Salomon.
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:46:39 #62
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_23348967
quote:
Als je een console hebt moet je een dansmat kopen, geheid dat je er superbenen van krijgt

Ik heb al geboekt voor een wintersportvakantie met m'n vriendin naar Serre Chevalier (2e week december) en ik ga nog boeken voor Val Thorens met vrienden in de tweede week van januari.

[ Bericht 24% gewijzigd door bigben04 op 16-11-2004 11:56:24 ]
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_23349018
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:32 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Is het zeker dat de verbindingslift met Hochfügen opngaat volgende maand?
Ik koop wel een pas voor de gehele Zillertal, kan ik ook nog wat andere plaatsen aandoen.
Ik denk eerste 2 dagen Kaltenbach/Hochfügen zelf verkennen, daarna met de auto/trein/bus naar de andere plaatsen in het Zillertal.
Het is jammer dat Kaltenbach niet hoog ligt, dus waarschijnlijk geen dalafdaling naar het dorp.
op www.bergfex.at/hochzillertal staat dit:
Neu! ab Dezember 2004
Skiverbindung Hochfügen - Hochzillertal = 145 Pisten KM

Dus deze zal wel open zijn

Ik heb vorig jaar gewoon de dalafdaling kunnen maken, alhoewel de sneeuw onderaan wel papperig werd. Ook ben ik een dag naar de Hintertuxer Gletscher geweest, prachtig
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:19:19 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23349607
gaan er nog lijpe fokkers naar Lermoos
pi_23349744
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:19 schreef ook_gek het volgende:
gaan er nog lijpe fokkers naar Lermoos
jij toch??
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:30:28 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23349821
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jij toch??
Ja ik wel Maar wie weet gaan er nog meer
* ook_gek zal wel weer opvallen op de berg
pi_23353764
en ja ik ga ook t hele seizoen naar lermoos.

hier nog wat info voor je:

Lermoos behoort tot het tiroler Zugspitz Arena. Het ligt aan de voet van de Grubigstein en trekt een jonger en hipper publiek dan Ehrwald. Hier bruist het in de namiddag: dan barst de apres-ski los en gaan de jongeren uit hun dak. wat het skien betreft biedt de Grubigstein behoorlijk wat variatie. op zich een wat moeilijker gebied dan de Ehrwalder Alm, waardoor gevorderden er ook goed terechtkunnen. Wanneer er verse sneeuw is gevallen kun je op de Grubigstein nog aardige off-piste hellingen binden. Maar je moet er wel snel bij zijn. bovendien zijn een aantal delen van de berg verboden terrein om de bossen en vooral de jonge aanplant te beschermen. Respect voor de natuur staat er hoog in t vaandel.

o ja en in het hoogseizoen beacoup de nederlanders
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:37:36 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23358022
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef Jan-Ton het volgende:
verhaal
Hey dat klint allemaal goed. Bedankt voor je reactie. Krijg er zin in
Mocht je iemand met een blauwe kopmuts zien skiën zwaai dan maar even
pi_23504803
Afgelopen zaterdag paar ski's gekocht bij Wim Jaquet in Amersfoort.
Paar Atomics SL9 van vorig seizoen. Afgeprijsd naar 329.- in de lengte van 160CM.

Nog 2 maandjes
pi_23506185
quote:
Op maandag 22 november 2004 23:03 schreef WorstKaas het volgende:
Afgelopen zaterdag paar ski's gekocht bij Wim Jaquet in Amersfoort.
Paar Atomics SL9 van vorig seizoen. Afgeprijsd naar 329.- in de lengte van 160CM.

Nog 2 maandjes
Dat is een extreem rielex pisteskietje. Draai je extreem makkelijk korte bochtjes mee!!
  dinsdag 23 november 2004 @ 00:22:27 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23506941
ik heb GEEN idee welke ik heb. Zal ooit eens kijken
Ik woon vlak bij de skihut in scheveningen. Daar haal ik zo goed als alles.
pi_23507154
nog 8 weken !
pi_23520819
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef bigben04 het volgende:

[..]

Als je een console hebt moet je een dansmat kopen, geheid dat je er superbenen van krijgt

Ik heb al geboekt voor een wintersportvakantie met m'n vriendin naar Serre Chevalier (2e week december) en ik ga nog boeken voor Val Thorens met vrienden in de tweede week van januari.
Ik heb ook geboekt voor Val Thorens de 3e week van januari.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:01:50 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23522657
m,n vader komt net met het idee om effe snel met kerst te gaan skiën
* ook_gek wilt wel alleen kan ik niet met werk
pi_23523707
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef ook_gek het volgende:
m,n vader komt net met het idee om effe snel met kerst te gaan skiën
* Dezz wilt wel alleen kan ik niet met werk
Dan ben je toch gewoon ff 'ziek'
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:54:27 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23523980
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dan ben je toch gewoon ff 'ziek'
Gaat helaas niet
Maar goed wie weet zit het er toch effe in. M,n pa wil effe snel heen en weer rijden met de auto
pi_23523994
quote:
Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat is een extreem rielex pisteskietje. Draai je extreem makkelijk korte bochtjes mee!!
Dat was ook een beetje de bedoeling.
Weet niet hoe die ski zich gedraagd off piste en in de tiefschnee. Maar meest van de tijd ben je toch wel op de pistes.
pi_23524304
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef WorstKaas het volgende:
Dat was ook een beetje de bedoeling.
Weet niet hoe die ski zich gedraagd off piste en in de tiefschnee. Maar meest van de tijd ben je toch wel op de pistes.
Hoe lang ben je eigenlijk??
Want als je een beetje normale lengte hebt, dan is het niks voor in de poeder. Het kan wel, maar is verre van ideaal. Te smal, te kort, te agressief.
Je moet het hebben van de snelle kantenwissel.
pi_23530154
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef bigben04 het volgende:

[..]

Ik heb al geboekt voor een wintersportvakantie met m'n vriendin naar Serre Chevalier (2e week december)
Ik ga de 2e week van Januari daar naartoe . Vorig jaar ook geweest, en het is echt kicken!!! (zeker vergeleken met Oostenrijk waar ik toen een week eerder met me ouders was geweest).
pi_23536041
M'n vriendin en ik willen 8 april nog gaan skieën in Briancon/Grand Serre Chevalier omdat dat natuurlijk de goedkoopste optie is. Onze vraag: Ligt er dan nog voldoende echte sneeuw of moet je het tegen die tijd doen met kunstsneeuw?

We hebben nu bij gogo gekeken. Zijn er nog andere goedkope aanbieders?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_23536249
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:21 schreef Lortnoc het volgende:
M'n vriendin en ik willen 8 april nog gaan skieën in Briancon/Grand Serre Chevalier omdat dat natuurlijk de goedkoopste optie is. Onze vraag: Ligt er dan nog voldoende echte sneeuw of moet je het tegen die tijd doen met kunstsneeuw?

We hebben nu bij gogo gekeken. Zijn er nog andere goedkope aanbieders?
snowmasters denk ik ook wel en vooral veel zoeken, er zijn genoeg goedkope aanbieders (alhoewel goedkoop ook maar relatief is met wintersport)
pi_23537361
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:21 schreef Lortnoc het volgende:
Aan het eind van het seizoen heb je meer kans op echte sneeuw dan op kunstsneeuw. Kunstsneeuw wordt namelijk voornamelijk gebruikt voor de onderlaag. Echter of je komend voorjaar voldoende sneeuw hebt weet niemand. Maar normaal gesproken wel!
  woensdag 24 november 2004 @ 11:30:28 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23537404
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Dezz het volgende:

alhoewel goedkoop ook maar relatief is met wintersport)
Wintersport is nooit goedkoop denk ik altijd maar. Dus ik pak gewoon wat ik leuk vind en ga er heen Oke het is effe sparen maar dan heb je ook wat
pi_23537451
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wintersport is nooit goedkoop denk ik altijd maar. Dus ik pak gewoon wat ik leuk vind en ga er heen Oke het is effe sparen maar dan heb je ook wat
Dat is waar, maar door de wintersport ben ik nu volledig blut

* Dezz is een werkeloze student
pi_23538083
Bedankt iig voor de antwoorden! Klinkt goed allemaal
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 24 november 2004 @ 13:13:03 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23539426

Ook dit jaar ben ik weer te herkennen aan deze muts op m,n hoofd

in tirol ben ik toen al een paar keer herkend
En ooit door een klant van m,n werk ook. Hij vertelde dat een debiel in een auto zat te zwaaien naar een teddybeer naar andere auto,s met een blauwe kip op z,n hoofd. Dus ik zeg. Gho wil busje? Dat was ik
pi_23541179
ik ga dit jaar (nouja seizoen) naar Flirsch, en dat ligt weer bij St Anton in Oostenrijk. dit gebied vooral gekozen omdat het vrij veel piste's biedt voor de gevorderde Skiër/Snowboarder, zodat ik lekker eenweekje kan genieten.

ik ga overigens op 15 januari.
2825cc Single Turbo Beast
pi_23541300
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ook dit jaar ben ik weer te herkennen aan deze muts op m,n hoofd

in tirol ben ik toen al een paar keer herkend
En ooit door een klant van m,n werk ook. Hij vertelde dat een debiel in een auto zat te zwaaien naar een teddybeer naar andere auto,s met een blauwe kip op z,n hoofd. Dus ik zeg. Gho wil busje? Dat was ik
Ik zal erop letten.
Weet je al of je met de kerst ook gaat?
pi_23541585
Ik verwacht wel van Ook_Gek dat hij achter de plaatselijke vrouwen aan gaat
  woensdag 24 november 2004 @ 15:43:58 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23542947
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:38 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ik zal erop letten.
Weet je al of je met de kerst ook gaat?
als ik met kerst ga dan ben ik ergens anders
Met een beetje geluk ga ik in maand 1 een week. * ook_gek hoop het.
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:51 schreef Dezz het volgende:
Ik verwacht wel van Ook_Gek dat hij achter de plaatselijke vrouwen aan gaat
Dit slaat toch niet op het blunder topic he. Want dat blijft me ECHT achtervolgen
Er word gewoon gevraagt wanneer ik weer ga stappen en of ik nog wat mee gemaakt heb
pi_23548293
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik haal het net! . dankzij stufi! .
  woensdag 24 november 2004 @ 19:46:51 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23548982
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:19 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik haal het net! . dankzij stufi! .
ik ga met m,n ouders en vrienden mee. We zijn nu al met 37man of zo dus dat drukt de kosten ook leuk. We hebben een compleet hotel tot onze beschrikking

20X een 2 persoons kamer. We moeten wel alles zelf doen.
We spreken dan ook over een hotel zonder personeel
pi_23549361
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ga met m,n ouders en vrienden mee. We zijn nu al met 37man of zo dus dat drukt de kosten ook leuk. We hebben een compleet hotel tot onze beschrikking

20X een 2 persoons kamer. We moeten wel alles zelf doen.
We spreken dan ook over een hotel zonder personeel
Wij zijn met 26 totaal (school) waarvan ik een stuk of 5 niet ken en k zit weer met vrienden in het grootste huisje!
  woensdag 24 november 2004 @ 20:05:52 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23549473
ik ken de helft niet
pi_23549560
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
ik ken de helft niet
Jij kent je eigen ouders en vrienden niet? !
  woensdag 24 november 2004 @ 20:16:19 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23549752
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jij kent je eigen ouders en vrienden niet? !
Jawel die wel. Maar er gaan ook weer vrienden van vrienden mee van m,n ouders en die ken ik dan weer niet

Heb meteen lijst met leeftijden opgevraagt. Maar goed ze zijn rond de 12 a 13 of meteen maar 4
Dus niks om te neuken
pi_23549913
In februari ga ik weer naar het Zillertal. Waarschijnlijk laatste keer daar in dat dal, want mn pa gaat een huisje kopen in Oostenrijk . Het is altijd wel leuk skiën en boarden in het Zillertal, kom er nu al bijna 15 jaar en heb bijna alle skigebieden van die ZillertalerSkipass nu wel gehad. Favoriet is toch wel ZillertalArena (bij Zell, Gerlos en Köningsleiten-Wald). Ken al die pistes al uit m'n hoofd
pi_23549914
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jawel die wel. Maar er gaan ook weer vrienden van vrienden mee van m,n ouders en die ken ik dan weer niet

Heb meteen lijst met leeftijden opgevraagt. Maar goed ze zijn rond de 12 a 13 of meteen maar 4
Dus niks om te neuken
"Voulez vous couzez-avec moi" als je dat weet kom je een heel eind Heb je geen "vrienden van.." nodig !

Enne de 5 die ik niet kan van ons gezelschap zijn meiden geloof ik in de leeftijd 16-18
  woensdag 24 november 2004 @ 20:45:59 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23550553
oke effe wat foto,s om er in te komen

Daar staan we dan te genieten van dit uitzicht. Met daar onder een bos.
Gho zou er een manier zijn om daar tussen door te kunnen gaan.....

Lees en kijk snel verder

Hier zijn we buiten de piste. Redelijk uhm stijl
En dit is mijn zusje die net niet op haar plaat gaat

Toen we dachten dat we het ergste gehad hadden kwamen we hier

Kennis zou wel even laten zien hoe je naar beneden moest gaan. Zoals je ziet het resultaat na 1 bochtje. Nee dan krijg je het idee dat het makkelijk is

Gelukkig is er dan toch nog een eind aan de heuvel
En ja dat meisje dat je daar ziet straan rechts is 6 en is van die zelfde afdaling gekomen

ik heb zin
  Moderator woensdag 24 november 2004 @ 21:43:06 #100
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23552129
mooie verslaggeving ook_gek
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')