Gleed uit omdat de zolen van zijn slippertjes niet tegen de waterplas konden.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
Flumina struikelde, Harry.
W'rom? Ik vond het zo veel leuker.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind dat je ons dat wel veel eerder had mogen vertellen, RQ
Oh, kan ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Gleed uit omdat de zolen van zijn slippertjes niet tegen de waterplas konden.
Ik dacht echt dat je zo'n vervelende krullebol a la Richard Quest zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
W'rom? Ik vond het zo veel leuker.
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zoquote:Op donderdag 23 september 2004 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je zo'n vervelende krullebol a la Richard Quest zou zijn
Met mijn anti-slipzooltjesquote:Op donderdag 23 september 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, kan ook.
Wat was het nou? 3 Weken NRC voor 12 euro?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef Flumina het volgende:
[..]
Met mijn anti-slipzooltjes.
ik moet niet altijd naar die gladde verkooppraatjes luisteren
O, maak je niet druk, sommige van mijn vrienden zijn het ook en daar ga ik ook nog gewoon mee omquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zo.
...quote:Op donderdag 23 september 2004 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, maak je niet druk, sommige van mijn vrienden zijn het ook en daar ga ik ook nog gewoon mee om
Die bespraken dat bij hun vrienden van de Pinkstergemeentequote:Op donderdag 23 september 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
...![]()
Hoe gingen hun ouders ermee om?
Ik krijg steeds een time-outquote:Op donderdag 23 september 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
Foto's van Dokter zijn binnen
Ik zit hier toch al op 87% nuquote:Op donderdag 23 september 2004 21:19 schreef Sidekick het volgende:
*plakt topic aan plafond*
dude, 7 k / sec, dat zijn pre 2000 'snelheden'quote:Op donderdag 23 september 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik merk het hier aan me bandbreedte
Vertel, of aanvaard de consequenties. Ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
Toen jij weg was, Sidekick....man man. Wat hebben we toen genoten.
Veel beter dan Evanescence.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |