Zolang Lucescu daar zit zal een Roemeen daar niet snel vertrekken , denk ik. Dat is voor een Roemeen zoals voor een Nederlander die ergens onder Cruyff zou gaan spelen.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zie je hem daar niet snel vertrekken, die jongen wil echt wel na een paar jaar naar een grotere competitie.
Uiteraard, maar die speler is nog jong , dus ik kan mij wel indenken dat als Shaktar blijft CL halen hij daar nog wel n paar jaar blijftquote:Op donderdag 23 september 2004 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die salarissen oke, maar je wil je wel eens sportief verbeteren. En als je goed bent gebeurt dat snel. Ondanks de coach.
Slimmerik! Nu nog voetbalinhoudelijk een reactie?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
[
... Ajax had hem moeten kopen of PSV...
[afbeelding]
Ik denk dat Ajax het beste PSV kan kopen...![]()
Qua voetbalstijl zeker, want qua uiterlijk toch zeer zeker niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Mitea ook trouwens...
Nee, dan nog. Marica heeft een typische Balkan-look in tegenstelling tot Mitea, maar ja lekker boeiend.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Nee, man, die kop. Denk er blond haar bij!
Die website kan eigenlijk niemand serieus nemen ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Volgens www.transfermarkt.de is ie 5,000,000 euro waard.
Nee, op die site is Viktor Sikora 4,5 mil waardquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die website kan eigenlijk niemand serieus nemen ...
Speelt Agahowa er nog steeds?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef Heero87 het volgende:
Denk niet dat Shaktar hem voor 5 miljoen laat gaan. Voor het geld hoeven ze het ginder niet te doen...
Ja, hij moet dus nog meer aan z'n salto's werken wil hij echt opvallen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Speelt Agahowa er nog steeds?
Lijkt me ook een beetje weinig geld inderdaad. Maar ja, je kan allicht hopen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef Heero87 het volgende:
Denk niet dat Shaktar hem voor 5 miljoen laat gaan. Voor het geld hoeven ze het ginder niet te doen...
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen, maar mocht hij nog andere kwaliteiten hebben, dan zijn die mij nog niet opgevallen. Dat probeerde ik duidelijk te maken met mijn postquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Dreiging en snelheid, zijn nogal geen kwaliteiten voor een spits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |