De J-7 en de J-8 zijn allebei heel oud en zijn gebaseerd op de toch wel zwaar outdated Mig-23 Flogger..quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hier de jianghong j-7
[afbeelding]
een vliegtuig qua capaciteit vergelijkbaar met de tornado, of mirage2000
Nee. De USMC heeft alleen landingsbootjes. Kruisers, vliegdekschepen, helicarriers, landing docks etc. zijn eigendom van de USN.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hebben die zelf dan grote schepen
Ohhh.. dan maakt de USMC geen aars kans head-on tegen de PLAquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:14 schreef Piro het volgende:
[..]
Blijven opletten
MARINE = My Ass Rides In Navy Equipment..
Al hun schepen zijn dus eigendom van de US Navy. Ze hebben wel hun eigen luchtvaartdienst, helicopters en tankbrigades.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:17 schreef Piro het volgende:
[..]
Nee. De USMC heeft alleen landingsbootjes. Kruisers, vliegdekschepen, helicarriers, landing docks etc. zijn eigendom van de USN.
Chinese troep is goed te gebruiken in Chinese troep geografiequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:31 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
China mag dan wel militaire troep hebben, maar dan ook Megaveel troep. Dus ik denk niet dat je hen moet onderschatten
USMC=Navy.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:17 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ohhh.. dan maakt de USMC geen aars kans head-on tegen de PLA
Jajaja, maar ik bedoelde de USMC als stand-alone unitquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Piro het volgende:
[..]
USMC=Navy.
Als de USMC ergens heen gaat dan gaat de Navy ook mee.
De Navy levert de vliegdekschepen voor marinepiloten, de helicarriers voor de AH-1, CH53, en het amfibische materiaal, en natuurlijk de bootjes om de tanks in te verkassen.
Oh, die kan het prima hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:25 schreef Wuder het volgende:
[..]
Jajaja, maar ik bedoelde de USMC als stand-alone unit
Nopequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:45 schreef Piro het volgende:
[..]
Oh, die kan het prima hoor..
Heeft genoeg tanks, vliegtuigen en helicopters om te spelen. Heeft de Chinese KM z'n eigen scheepjes dan? (Dus dingen als kruisers, vliegdekschepen, helicarriers, destroyers, corvettes, blablabla, eigenlijk alles behalve landingsschepen)
Maar het is wel een eigen krijgsmachtonderdeel, of niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:04 schreef Wuder het volgende:
[..]
Nope
De PLA Marines Corps is niet zo'n stand-alone achtige unit zoals de USMC. Het wordt meer als echte "landingstroepen" gebruikt.
Nou, het staat onder bevel van PLAN. Het is ongeveer 10.000 man sterk en is samen met de 15th Airborne de reactie troepen en de elite troepen van de PLA.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:11 schreef Piro het volgende:
[..]
Maar het is wel een eigen krijgsmachtonderdeel, of niet?
Ja zij vormen alleen even snel een bruggehoofd en dan moet de PLA maar snel aankomen met de troepen... ze houden waarschijnlijk niet heel lang stand met die lichte amphibische tanksquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef Piro het volgende:
10.000 man sterk. Da's minder dan het aantal officieren wat de USMC heeft..
En geen grote veldslagen lijkt me quatsch, aangezien ze de enigen zijn met een amfibische capaciteit. Als er gevochten wordt en China wil het front verplaatsen zijn zij de eerste die de plas over gaan.
En 10.000 man is niet echt een eenheid die breed uitgewaaid kan worden heb ik het idee. Als het enige wat ze hebben lichte amfibische tanks hebben, die bovendien nog uit ouderwetse tanklandingsschepen worden gereden heb ik niet het idee dat het goed geregeld is. Als zal de PLAN en PLAAF waarschijnlijk wel ergens in de landing hulp bieden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja zij vormen alleen even snel een bruggehoofd en dan moet de PLA maar snel aankomen met de troepen... ze houden waarschijnlijk niet heel lang stand met die lichte amphibische tanks![]()
Ik reageer voordat ik de andere reacties allemaal doorlees.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
lees de personeelsbrief van vd Knaap maar eens, hier een reactie van de VBMNOV:
[..]
www.vbmnov.nl
ik denk dat jij de capaciteiten van china overschatquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik geloof dat je het militaire apparaat van China een beetje onderschat.. Ze hebben heel veel zelf doorontwikkeld materieel, waar wij naar de specs kunnen gissen.. maar gezien de zeer grote chinese technologische know-how en de enorme financiële capaciteit (en ook militair budget) moet je er niet te geringschattend over doen.
Was meer een vraag of dat de bedoeling was van de discussiequote:Op vrijdag 24 september 2004 22:20 schreef sp3c het volgende:
Als de Amerikanen echt willen (dus reservisten oproepen en full spectrum oorlogvoeren) dan Amerika met gemak, anders china
er vanuit gaande dat de Amerikanen aanvallen, de chinezen maken zowieso geen schijn van kans als ze Amerika aanvallen al sturen ze hun hele leger die kant op
Het mag dan sub-standard zijn, ze hebben er wel meer van dan de hele NATO AAMs heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat jij de capaciteiten van china overschat
je kunt upgraden wat je wilt maar het blijven substandard migs ... met alle respect voor de nieuwste shit natuurlijk
denk het niet die raket wordt onderschept en dan begint de vs te spelenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
och als er één van de vele dong feng raketten met atoomkop op de VS landt , dan is het met de VS ook afgelopen.. maargoed met de hele wereld waarschijnlijk!oorlog zal he alleen daarom al nooit worden tussen de VS en china
Hoeveel AAMs hebben wij?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het mag dan sub-standard zijn, ze hebben er wel meer van dan de hele NATO AAMs heeft.
we hebben al meer f16 dan hun vliegtuigen en die moeten allemaal tenminste 1 zo`n ding hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Hoeveel AAMs hebben wij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |