inderdaad, worden spannende wekenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:34 schreef Anitra het volgende:
andere test afwachten dus?voor jou
dat van die lege fles brengen doet jasper dus ook !!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
verhaal
mijn zoon maakte dus helemaal geen enkel geluid. (afgezien van huilen dan) ook geen pruttelgeluidjes. ik had al lang het gevoel dat het niet goed zat en was regelmatig met hem voor de spiegel aan het oefenen, maar verder dan wat mmmmmamaaamm zijn we nooit gekomen. tot de kno-arts ertussen kwam dus.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:18 schreef phileine het volgende:
Isa is 15 maanden en zegt ook nog niet echt pappa en mamma. (ze zegt wel "hallo" en "hier" als ze je iets aangeeft) Ze zegt vooral "uhuh" en wijst op dingen. Maar ik heb bij haar echt niet het idee dat ze doof is, want ze reageert heel sterk op kleine geluidjes.
[off-topic]quote:Op donderdag 23 september 2004 17:27 schreef moussy het volgende:
* meldt *
René heeft vandaag weer een test gehad, ze hoort aan 1 kant de hele hoge en de hele lage tonen niet en het andere oor hoort alles
dat spreken hoeft volgens mij ook niet hoor logician, Lune is ook bijna 13 maanden en zegt ook nog geen mama en papa. Ze brabbelt wel met baabaaa en dadada mamaaaaam enzo maar verder niet herkenbaar. Ze reageerde wel op de gehoortest met 9 maanden en we hebben ook niet de indruk dat ze niet hoort. Als ze in de kamer is en we kraken met een verpakking van iets in de keuken dan komt ze verschrikkelijk snel aangezwommen om te kijken of er iets te halen valt. En ook vermanend haar naam roepen terwijl ze je niet kan zien komt over....quote:Op donderdag 23 september 2004 17:31 schreef Logician het volgende:
hij is 13mnd en zegt dus nog niet eens mama of papa .. en volgens die vrouw komt dat waarschijnlijk omdat hij die woordjes dus niet goed meekrijgt
Nee, Moussy weet niet hoe d'r eigen dochter heetquote:Op donderdag 23 september 2004 21:49 schreef DJ-Maurits het volgende:
[off-topic]
Ze heet René? Dat is wel heel apart voor een meisje...
Zeker weten dat het geen Renée is?
[/off-topic]
ik geloof dat het zelfs jouw oproepje over de doofheid van eva was, dat ik begonnen ben met posten. (t is in ieder geval een van mijn eerste berichtjes geweest)quote:Op donderdag 23 september 2004 22:40 schreef Lois het volgende:
Heel veel herkenning hier in de verhalen van lady-wrb. Eva hoorde ook amper tot niks, en heeft nu buisjes in haar oren. De eerste keer ging er een wereld voor haar open, de wind hoorde ze, het bruisen van de cola en de muziek van haar lievelingsmuziekbeer. Echt super![]()
Helaas blijven de buisjes niet altijd evengoed zitten en dat merk je meteen. Ze lijkt dan eerst wel oost-indisch doof en dan even laten hoort ze amper nog wat. Met het opnieuw plaatsen van de buisjes is dat zo weer opgelost.
Dat snuitje..quote:Op zondag 26 september 2004 17:18 schreef Logician het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPAM SPAM SPAM!!
[afbeelding]
Jasper's eerste stapje!!!!![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, Moussy weet niet hoe d'r eigen dochter heet![]()
sorry voor het off-topic![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 09:30 schreef kozakken het volgende:
Jonne hoorde een paar maand terug opeens niet meer goed. Ik kon een toeter naast zijn oren laten afgaan, maar reactie kwam pas wanneer hij 't stomme ding zag.
In combinatie met stuipjes is toen gelukkig vrij snel actie ondernomen. Kinderarts en een hoop toeters en bellen (die Jonne toch niet kon horen)
O.a. een gehoortest. Dacht waneer je wilt weten hoe zoiets er in het ziekenhuis uit ziet....
Bleek trouwens achteraf waarschijnlijk een heftige oorontsteking te zijn geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een pervasieve ontwikkelingsstoornis (pddnos staat voor: pervasive developmental disorder-not otherwise specified). Het is een autisme spectrum stoornis. Mensen met PDD-NOS hebben niet alle kenmerken van autisme om autisme als diagnose te hebben, maar wel voldoende om een pervasieve (=diepdoordringende) ontwikkelingsstoornis in de communicatie, sociale interactie en verbeelding te hebben. Vaak (maar niet altijd) hebben mensen met PDD-NOS bijkomende problemen als ADHD, verstandelijke beperkingen, en wat al niet meer.quote:Op maandag 27 september 2004 14:17 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even tussendoor vragen wat PDD-Nos is?
Is bij deze geopend. Oxy.quote:Op maandag 27 september 2004 20:53 schreef Lois het volgende:
Ja maar een topic hierover, over kinderen met PDD-NOS en of autisme is wmb zeer welkom.
Woei! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef Logician het volgende:
Hij heeft de test helemaal gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze verdenken zijn oren er van vol te lopen zodra hij verkouden is waardoor
hij dan tijdelijk doof is, dat zou een boel verklaren, ook zou het zijn spraak achterstand
verklaren, nu worden we doorverwezen naar onze huisarts die naar zijn oren gaat kijken
en ons dan waarsch. weer doorverwijst ..
Ik vind alles best, hij is ieg niet doof, of slechthorend!![]()
![]()
Wat een kanjer!!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef Logician het volgende:
Hij heeft de test helemaal gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |