Habla Espagnol? Sprechen Sie Deutsch? Parlez vous Fancais?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
Ik heb nu toch al aardig wat keren uitgelegd dat transseksualiteit een fysieke, aangeboren afwijking is. Het heeft niets te maken met 'liever willen'. Het gaat hier om mensen die gigantisch met zichzelf in de knoop zitten omdat de natuur een foutje heeft gemaakt: ze hebben letterlijk het verkeerde lichaam. Probeer het je heel even voor te stellen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:33 schreef rashudo het volgende:
Het ziekenfonds is jawel het staat in de naam VOOR ALS JE ZIEK BENT. Niet voor als je denkt dat je liever een pikkie als een kutje hebt of andersom.
Als ik zonodig vier armen wil omdat ik denk dat ik gordo van mortal kombat ben dan vergoed het ziekenfonds dat toch ook niet?
WAO - AOWquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Afkorting door elkaar gehaald?
In het begin kwam het over als een foutje. Toen maakte iemand er een opmerking over, maar Vobje bleef doorbazelen over zijn AOW. Dan ga ik er vanuit dat het niet zo maar een vergissing meer is, maar dat hij het gewoon niet echt weet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is een beetje flauw om daar op door de drammen... Je wist precies wat Calvobbes bedoelde.
Dat lijkt me geen goede reden om die mensen dan maar een uitkering te verschaffen. Ze hebben altijd de keuze om zich te laten opereren op eigen kosten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En wat nou als mensen niet kunnen leven met een verminking of "verkeerd lichaam"? Wat nou als ze er totaal depressief worden, niet meer kunnen werken daardoor in de WAO belanden etc.
Wat dan?
Dus die mensen moeten maar gewoon thuis (of uiteindelijk op straat) zitten niks doen en langzaam dood van de honger gaan ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat lijkt me geen goede reden om die mensen dan maar een uitkering te verschaffen.
Zich op eigen kosten laten opereren of zich niet aanstellen en gewoon aan de slag gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus die mensen moeten maar gewoon thuis (of uiteindelijk op straat) zitten niks doen en langzaam dood van de honger gaan ofzo?
Helaas zit de wereld niet zo makkelijk in elkaar CMT,quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
niet aanstellen en gewoon aan de slag gaan.
Ik denk dat er maar weinig landen op deze wereld zijn waar overheden dit soort operaties gaan vergoeden.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Helaas zit de wereld niet zo makkelijk in elkaar CMT,
Na zo'n operatie hebben ze in elk geval geen eigen zak meer.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo'n operatie is voor bijna niemand uit eigen zak te betalen.
En ondertussen loop ik hier met 2 armen in plaats van 4 rond en niemand begrijpt mequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nu toch al aardig wat keren uitgelegd dat transseksualiteit een fysieke, aangeboren afwijking is. Het heeft niets te maken met 'liever willen'. Het gaat hier om mensen die gigantisch met zichzelf in de knoop zitten omdat de natuur een foutje heeft gemaakt: ze hebben letterlijk het verkeerde lichaam. Probeer het je heel even voor te stellen.
Oh god je bent een leraar in opleiding.. ik vrees voor mijn kinderen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er blij om en trots op dat het in Nederland wèl vergoed wordt...
Ik vind het triest dat mensen als jij in de toekomst kinderen les moeten gaan geven.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben blij dat mensen als jij hier in Nederland niet aan de macht zijn...
Ja, nog wel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er blij om en trots op dat het in Nederland wèl vergoed wordt...
Ik voel me eigenlijk een beer in plaats van een mens. Ik denk dat de natuur een foutje heeft gemaakt! Vergoed jij even de haartransplantaties?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben blij dat mensen als jij hier in Nederland niet aan de macht zijn...
Gelukkig voor jou ben ik niet van het type docent dat haar leerlingen haar eigen mening opdringt.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat mensen als jij in de toekomst kinderen les moeten gaan geven.
Ik snap werkelijk niet dat mensen een aangeboren afwijking die mensen enorm veel ellende kan bezorgen op zo'n manier belachelijk maken. Ik vind dat echt geen stijl.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk een beer in plaats van een mens. Ik denk dat de natuur een foutje heeft gemaakt! Vergoed jij even de haartransplantaties?
Zeg je dit ook tegen mensen die depressief zijn, schizofreen zijn of aan AD(H)D lijden? Medische hulp niet vergoeden, want ze stellen zich maar aan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zich op eigen kosten laten opereren of zich niet aanstellen en gewoon aan de slag gaan.
Op zich valt het wel mee. Buiten de EU is het niet zo duur als in Nederland, en er zijn er best veel die daar voor kiezen, omdat het in het buitenland over het algemeen sneller kan, en wanneer de goede chirurg wordt gekozen kan zelfs het resultaat nog veel beter zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo'n operatie is voor bijna niemand uit eigen zak te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |