abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2004 @ 18:25:25 #51
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_22312685
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_22313360
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Als het goed is zitten van alle grotere en ook een behoorlijk aantal kleinere landen alle shirts van alle clubs erin. Maar het is ook mogelijk om zelf shirts erin te gooien. De guide daarvoor is op een ander forum te vinden, welke weet ik ff niet meer.
http://manutd.fminside.ne(...)Answer&cid=12&id=129
  donderdag 30 september 2004 @ 20:07:33 #53
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_22315145
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Haha, brilliant spel

Ik ben begonnen met Arsenal. Vlak voor de Charity Shield zegt Ferguson in een interview dat hij niet vind dat ik een erg goede manager ben. Ik besluit om het te negeren en verder naar de wedstrijd toe te werken (met erg gemotiveerde spelers door die opmerking van Ferguson). Dag van de wedstrijd: Manchester United - Arsenal 0-5 Ik meteen naar Ferguson toe -> Release comment
[..]

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 30 september 2004 @ 20:10:01 #54
51794 Rahl
pi_22315216
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:58 schreef Padrone het volgende:

[..]

http://manutd.fminside.ne(...)Answer&cid=12&id=129
ff offtopic, maar speel jij ook omerta?
last.fm
pi_22321324
arsenal is gewoon het beste team wat je denk kan kiezen bij het begin gewoon effe henry aan de domme real madrid verkopen voor 80 mil
pi_22321421
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef Rahl het volgende:

[..]

ff offtopic, maar speel jij ook omerta?
Nee, het spijt me. Ik weet eigenlijk niet wat het is...

Henry verkopen voor 80 miljoen? Ik vraag me af wie er dan de domme is. Henry is een icoon van de club, je neemt jezelf toch niet meer serieus als je hem meteen verkoopt?
pi_22321483
denk je nou echt dat henry die 80 mil waard is? moet je kijken wat voor spelers je voor dat geld kan kopen... dus nee ik denk niet dat ik dom ben... Reyes is ook onwijs goed... denk je voor 80 mil geen leuke spitsen te kunnen kopen?

plus bij arsenal krijg je maar 9,75 mil te spenderen
pi_22327301
Ik ben bij Newcastle begonnen en heb meteen Hearer eruit gegooid. Dat vond het publiek niet leuk, maar toen ik Frank de Boer kocht waren ze daar wel weer blij mee.

Ik heb nog niet echt een lekkere tactiek kunnen vinden, maar het gaat wel redelijk. Ik sta na 8 wedstrijden bovenaan, 6 gewonnen, 2 gelijke spelen. Topspeler: Patrick Kluivert. Potentiele top: Alessio Cerci.
Mark Rutte for President!
pi_22327567
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:38 schreef OreO het volgende:
denk je nou echt dat henry die 80 mil waard is? moet je kijken wat voor spelers je voor dat geld kan kopen... dus nee ik denk niet dat ik dom ben... Reyes is ook onwijs goed... denk je voor 80 mil geen leuke spitsen te kunnen kopen?

Ik denk dat je nog wel meer voor hem kan ontvangen. Reyes is een linkerspits wat voor Henry weer wat minder geldt.

Maar 9,75 miljoen? Da's toch een behoorlijke smak geld hoor. Neem andere clubs, daar heb je niets te besteden.
pi_22328259
Je moet er ook aan denken dat het transfergeld bij de meeste clubs al op is. De meeste selecties zijn al aangevuld met nieuwe spelers, spelers vertrokken, etc. Nu geld dat nog niet voor alle spelers omdat nog niet alles is bijgewerkt, maar dat zal met de definitieve versie wel allemaal gereld hebben.

Maar heeft er iemand al tips voor een succesvolle tactiek? Ik speel nu 3-4-3, maar die blijkt soms een beetje te gevaarlijk.
Mark Rutte for President!
pi_22328956
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:38 schreef OreO het volgende:

Ik ben het met je eens dat je veel goede spelers kunt kopen voor 80 miljoen. Als je het op die manier bekijkt heb je gelijk.

Maár Henry verkopen is toch niet gaaf? Zo'n speler is juist mooi om te behouden voor je club. Het is een symbool, een sublieme speler. Die hoort bij Arsenal thuis. Ik zou het veel minder leuk vinden om met een Arsenal te spelen met Reyes en pak'm beet Tevez in de spits... zonde!

Maargoed ieder zijn stijl hè
pi_22329012
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef Martin_Jager het volgende:
Je moet er ook aan denken dat het transfergeld bij de meeste clubs al op is. De meeste selecties zijn al aangevuld met nieuwe spelers, spelers vertrokken, etc. Nu geld dat nog niet voor alle spelers omdat nog niet alles is bijgewerkt, maar dat zal met de definitieve versie wel allemaal gereld hebben.

Maar heeft er iemand al tips voor een succesvolle tactiek? Ik speel nu 3-4-3, maar die blijkt soms een beetje te gevaarlijk.
Het wil mij ook nog niet lukken. Ik speelde zelf een vorm van 433 in het begin en dat werkte prima. Ik kreeg vrij veel kansen. Later schakelde ik over naar allemaal andere formaties, die allemaal minder goed werkten.

Dit is een uitstekende tactiek:
http://manutd.fminside.net/forum/viewtopic.php?t=131

Misschien kan dat je wel inspireren?
pi_22336714
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:32 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog wel meer voor hem kan ontvangen. Reyes is een linkerspits wat voor Henry weer wat minder geldt.

Maar 9,75 miljoen? Da's toch een behoorlijke smak geld hoor. Neem andere clubs, daar heb je niets te besteden.
ik had daarvoor chelsea.....

maar voor 9,75 mil koop je echt niet veel... 1 leuke speler... die 80 mil was trouwens zo op....

de rosi is trouwens een erg goede middenvelder speelt bij roma
pi_22336758
met arsenal speel ik altijd 442 attack maar ik speel defensief en snelheid hoog en wide

plus met counter... nog niet verloren
pi_22383048
Arsenal is zo goed dat het minder belangrijk is welke tactiek je speelt. Test je tactiek eens uit op een wat mindere ploeg
pi_22390438
Ik zie dat sommige ook spelen met de nederlandse comp. maar de demo is toch alleen engeland en schotland?
Ik ben nog niet joint, mag ik nog een stoned?
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:58:33 #67
51794 Rahl
pi_22390511
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:52 schreef STEAM het volgende:
Ik zie dat sommige ook spelen met de nederlandse comp. maar de demo is toch alleen engeland en schotland?
alleen Reddiablo dacht ik, en die doet iets bij SI-games geloof ik, dus vandaar
last.fm
pi_22403524
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het een goed spel vind...de interface is echt ruk, al zal dat, met de tijd, wel wennen. Verder is het hele manager-gewauwel weer zo'n nutteloze gimmick, zoals je vroeger had met "Complain about referee". Leuk en aardig allemaal, maar de matchengine, alhoewel verbetert sinds CM 03/04, heeft nog steeds liters momenten waarvan je denkt "Hmmm...apart".
Wel erg ok is de splitscreen stand tijdens wedstrijden, zodat je eindelijk eens goed overzicht hebt, TERWIJL je naar de wedstrijd kijkt. Ach ja, ik zal 'm uiteindelijk toch wel weer kopen.

Enneh, aangezien Red hoofdresearcher van de NL. competitie is, zal ie van SI wel de Beta gekregen hebben.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_22406209
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:09 schreef MrJonez het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar de matchengine, alhoewel verbetert sinds CM 03/04, heeft nog steeds liters momenten waarvan je denkt "Hmmm...apart".
Dit gevoel heb ik ook heel vaak, maar aan de andere kant is een voorspelbaar spel natuurlijk ook ruk...
.
pi_22406398
Da's zeker waar, maar de hoeveelheid keren dat "spelers" gigantisch dom doen, de moeilijkste oplossing kiezen, etc. is echt onvoorstelbaar hoog.

Nog iets trouwens, het is absurd hoe belangrijk "uit" en "thuis" spelen is. De ene week win ik (met Man U) met 5-0 van Chelsea, de week d'r op ga ik met 6-0 het schip in bij Blackburn Rovers...Verder is de suprematie van Arsenal ook wel een beetje té. Ok, ze zijn in het echt al 48 wedstrijden ongeslagen, maar na 14 wedstrijden in de competitie op 42 punten staan met een doelsaldo 47-3 vind ik een beetje ver gezocht...
pi_22411727
Het blijft de beta-demo hè. Het verschil tussen uit en thuis heb ik zelf niet zo gemerkt, omdat ik met Arsenal speelde en éen van mijn grootste winsten op het veld van Man Utd behaalde, 0-6. De spelersdatabase word waarschijnlijk nog flink aangepast, net als de match engine. Probeer binnenkort de Gold Demo, daar zal je een stuk wijzer van worden, voorspel ik.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:59:20 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22411821
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef MrJonez het volgende:
Da's zeker waar, maar de hoeveelheid keren dat "spelers" gigantisch dom doen, de moeilijkste oplossing kiezen, etc. is echt onvoorstelbaar hoog.

Nog iets trouwens, het is absurd hoe belangrijk "uit" en "thuis" spelen is. De ene week win ik (met Man U) met 5-0 van Chelsea, de week d'r op ga ik met 6-0 het schip in bij Blackburn Rovers...Verder is de suprematie van Arsenal ook wel een beetje té. Ok, ze zijn in het echt al 48 wedstrijden ongeslagen, maar na 14 wedstrijden in de competitie op 42 punten staan met een doelsaldo 47-3 vind ik een beetje ver gezocht...
Dat is ook opgelost in de uiteindelijke versie Zie mijn preview op FOK!games of de officiele site van SI.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22412193
Wanneer komt ie nu precies uit?

En er zou toch ook gewoon een CM 5 komen? wanneer komt die uit en waarom heet die anders?
En welke gaan jullie nemen van de 2?
pi_22412662
FM2005 (van Sports Interactive, makers van de eerdere CM's) komt begin november uit, geloof ik. CM5 (van Eidos) heeft alleen de naam CM, maar is van een nieuw team.

In het kort zijn de 2 (SI & Eidos) na CM 03/04 uit elkaar gegaan als programmateam en uitgever. Officieel omdat het tijd voor verandering was, maar er wordt hardop gefluisterd dat het komt door meningsverschillen over het uitbrengen van CM4, wat , in ieder geval "artistiek" niet zo'n succes was (understatement van de eeuw). SI heeft de gamecode en database, terwijl Eidos de naam "Championship Manager" houdt. Daardoor is FM2005 een vervolg op CM4/CM03/04 en is CM5 een geheel nieuw (nou ja, nieuw...) spel.

De screenshots van CM5 zien er niet veelbelovend uit, maar ik wil eerst beide demos gespeeld hebben, voor ik beslis.

En tot slot, om 't allemaal nog ingewikkelder te maken, schijnt EA's TCM de flauwekul onderdelen, zoals trouwen enzo te hebben laten vallen om nu een serieus management spel te produceren. De tijd zal leren of 't gelukt is.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:46:33 #75
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_22416304
Heeeeeeey Jonez

Ik ga er vanuit dat de release iets moeilijker wordt. Ik word met ADO ook gewoon 6e - 7e, en dat kan natuurlijk niet

Er zijn gigantisch veel gele en rode kaarten en ook veel te veel doelpunten.

Er wordt echter aan gewerkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Reddiablo op 05-10-2004 11:53:00 ]
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')