http://manutd.fminside.ne(...)Answer&cid=12&id=129quote:Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als het goed is zitten van alle grotere en ook een behoorlijk aantal kleinere landen alle shirts van alle clubs erin. Maar het is ook mogelijk om zelf shirts erin te gooien. De guide daarvoor is op een ander forum te vinden, welke weet ik ff niet meer.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Haha, brilliant spel
Ik ben begonnen met Arsenal. Vlak voor de Charity Shield zegt Ferguson in een interview dat hij niet vind dat ik een erg goede manager ben. Ik besluit om het te negeren en verder naar de wedstrijd toe te werken (met erg gemotiveerde spelers door die opmerking van Ferguson). Dag van de wedstrijd: Manchester United - Arsenal 0-5Ik meteen naar Ferguson toe -> Release comment
[..]
ff offtopic, maar speel jij ook omerta?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:58 schreef Padrone het volgende:
[..]
http://manutd.fminside.ne(...)Answer&cid=12&id=129
Nee, het spijt me. Ik weet eigenlijk niet wat het is...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
ff offtopic, maar speel jij ook omerta?
Ik denk dat je nog wel meer voor hem kan ontvangen. Reyes is een linkerspits wat voor Henry weer wat minder geldt.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:38 schreef OreO het volgende:
denk je nou echt dat henry die 80 mil waard is? moet je kijken wat voor spelers je voor dat geld kan kopen... dus nee ik denk niet dat ik dom ben... Reyes is ook onwijs goed... denk je voor 80 mil geen leuke spitsen te kunnen kopen?
plus bij arsenal krijg je maar 9,75 mil te spenderen
Ik ben het met je eens dat je veel goede spelers kunt kopen voor 80 miljoen. Als je het op die manier bekijkt heb je gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:38 schreef OreO het volgende:
denk je nou echt dat henry die 80 mil waard is? moet je kijken wat voor spelers je voor dat geld kan kopen... dus nee ik denk niet dat ik dom ben... Reyes is ook onwijs goed... denk je voor 80 mil geen leuke spitsen te kunnen kopen?
plus bij arsenal krijg je maar 9,75 mil te spenderen
Het wil mij ook nog niet lukken. Ik speelde zelf een vorm van 433 in het begin en dat werkte prima. Ik kreeg vrij veel kansen. Later schakelde ik over naar allemaal andere formaties, die allemaal minder goed werkten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef Martin_Jager het volgende:
Je moet er ook aan denken dat het transfergeld bij de meeste clubs al op is. De meeste selecties zijn al aangevuld met nieuwe spelers, spelers vertrokken, etc. Nu geld dat nog niet voor alle spelers omdat nog niet alles is bijgewerkt, maar dat zal met de definitieve versie wel allemaal gereld hebben.
Maar heeft er iemand al tips voor een succesvolle tactiek? Ik speel nu 3-4-3, maar die blijkt soms een beetje te gevaarlijk.
ik had daarvoor chelsea.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel meer voor hem kan ontvangen. Reyes is een linkerspits wat voor Henry weer wat minder geldt.
Maar 9,75 miljoen? Da's toch een behoorlijke smak geld hoor. Neem andere clubs, daar heb je niets te besteden.
alleen Reddiablo dacht ik, en die doet iets bij SI-games geloof ik, dus vandaarquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:52 schreef STEAM het volgende:
Ik zie dat sommige ook spelen met de nederlandse comp. maar de demo is toch alleen engeland en schotland?
Dit gevoel heb ik ook heel vaak, maar aan de andere kant is een voorspelbaar spel natuurlijk ook ruk...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:09 schreef MrJonez het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar de matchengine, alhoewel verbetert sinds CM 03/04, heeft nog steeds liters momenten waarvan je denkt "Hmmm...apart".
Dat is ook opgelost in de uiteindelijke versiequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef MrJonez het volgende:
Da's zeker waar, maar de hoeveelheid keren dat "spelers" gigantisch dom doen, de moeilijkste oplossing kiezen, etc. is echt onvoorstelbaar hoog.
Nog iets trouwens, het is absurd hoe belangrijk "uit" en "thuis" spelen is. De ene week win ik (met Man U) met 5-0 van Chelsea, de week d'r op ga ik met 6-0 het schip in bij Blackburn Rovers...Verder is de suprematie van Arsenal ook wel een beetje té. Ok, ze zijn in het echt al 48 wedstrijden ongeslagen, maar na 14 wedstrijden in de competitie op 42 punten staan met een doelsaldo 47-3 vind ik een beetje ver gezocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |