Ha Thomasquote:Op vrijdag 24 september 2004 07:59 schreef Maravilla het volgende:
[..]
U ook hier.
Tis inderdaad wennen, maar na een kwartiertje spelen begint het wel te wennen. De media opties vind ik mooi, veel keuzes ipv 3/2 keuzes in CM versie 03-04. Even afwachten dus nog.![]()
Probeer eens op Managers Unitedquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik 'probeerde' FM2005 te downloaden en bij 45% gaf hij een download fout aan
Hij kon een bestand niet downloaden
FM zeker. (het oude CM)quote:Op zondag 26 september 2004 19:56 schreef S-Two het volgende:
ik ben hem ff aan het downloaden (gaat niet zo snel)
maar het is nu dus zo dat er 2 versies komen toch? (1 van si games en 1 van eidos) maar zijn bij beide versies dan wel alle competities met echte namen/licenties?
bvd
Dit moet Timothy of Thomas zijn. Stiekem sluikreclame ehquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:40 schreef Padrone het volgende:
[..]
Probeer eens op Managers United
www.manutd.nl ---> downloads ---> FM 2005 ---> Beta Demo
Beide mét officiele licenties.quote:Op zondag 26 september 2004 20:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
FM zeker. (het oude CM)
CM lijkt me uteraard ook, maar daar heb ik niets over te zeggen
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen preview op FOK!games
Wat er nu uit is, is een beta demo. Voor de uiteindelijke release heeft SI belooft dat alles klopt.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:49 schreef JeroenV het volgende:
Wel jammer dat ze het shirt van Ajax zien als een rood shirt met een witte baan, slordig. Wordt dat nog veranderd?
???quote:Op maandag 27 september 2004 08:33 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Beide mét officiele licenties.
quote:Mr_Brownstone questions Ferguson's competence
Is Alex Ferguson still good enough to be an English Premier Division Manager?
According to Mr_Brownstone the answer is 'no', he says that he doesn't believe Ferguson is cut-out for this level and that he should seek a different role in football.
Als het goed is zitten van alle grotere en ook een behoorlijk aantal kleinere landen alle shirts van alle clubs erin. Maar het is ook mogelijk om zelf shirts erin te gooien. De guide daarvoor is op een ander forum te vinden, welke weet ik ff niet meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:49 schreef JeroenV het volgende:
Wel jammer dat ze het shirt van Ajax zien als een rood shirt met een witte baan, slordig. Wordt dat nog veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |