Je kunt een half seizoen in de Engelse of Schotse competitie spelen. Ik pas de openingspost meteen ff aan.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Nederlandse Leagues in de demo of nie ?
U ook hier.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:04 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmmz, tis idd ff wennen... Zoeken waar de knopjes zitten enz.
Maar op het moment ben ik positief..Leuke nieuwe opties.. etc.
dat ownt wel idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:59 schreef Maravilla het volgende:
[..]
U ook hier.
Tis inderdaad wennen, maar na een kwartiertje spelen begint het wel te wennen. De media opties vind ik mooi, veel keuzes ipv 3/2 keuzes in CM versie 03-04. Even afwachten dus nog.![]()
Inderdaad, zal nog even vragen of dit veranderd - als ik het niet vergeet. Ik neem aan dat dit al wel gelogd is, en het lijkt mij dat dit in de release versie niet meer voorkomt. Maar je weet 't nooitquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat ownt wel idd.
Ik vind het irritant als je je team op position sorteert bijvoorbeeld, dat je dat telkens als je je team ekijkt weer moet doen
http://www.sigames.com/so(...)ew&id=16#screenshotsquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:05 schreef Lionheaad het volgende:
ik wil screenshots.....
Op de sigames site staat inmiddels dat dit in de originele echte versie veranderd zal zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Inderdaad, zal nog even vragen of dit veranderd - als ik het niet vergeet. Ik neem aan dat dit al wel gelogd is, en het lijkt mij dat dit in de release versie niet meer voorkomt. Maar je weet 't nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |