dan issie perfect hequote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef Rahl het volgende:
nu dat haakje nog goed
yupquote:Op donderdag 23 september 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
dan issie perfect he![]()
wees blij dat ik hem niet FOT slowchat heb genoemtquote:Op donderdag 23 september 2004 14:39 schreef Tain het volgende:
hee je hebt een spelfout gemaakt tis GEM
had je best kunnen doen, dan hadden wij aan een modje kunnen vragen of ie hem naar het goede forum wil verplaatsenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:41 schreef capibar het volgende:
[..]
wees blij dat ik hem niet FOT slowchat heb genoemt![]()
Met het verzoek om jou (capibar) daar maar ook voor altijd naar toe te schoppenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
had je best kunnen doen, dan hadden wij aan een modje kunnen vragen of ie hem naar het goede forum wil verplaatsen
dat is zo goed als een doodsverwensingquote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met het verzoek om jou (capibar) daar maar ook voor altijd naar toe te schoppen![]()
Is FOT dan een begraafplaats ofzoquote:Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is zo goed als een doodsverwensing
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met het verzoek om jou (capibar) daar maar ook voor altijd naar toe te schoppen![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik hier een tvp'tje plaats, hè?
Hoe moeilijk is het om ipv tvp te posten gewoon mee te doen met de 'discussie' die nu gaande is?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
*tvp
Tain toch!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeilijk is het om ipv tvp te posten gewoon mee te doen met de 'discussie' die nu gaande is?
Om je mammie roepen, hopelijk komt ze naar je toe en verkoopt ze je een klap voor je luie kopquote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef HomerJ het volgende:
Zoals: Ik heb honger maar de stoel zit zo lekker, wat moet ik doen?
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef taart het volgende:
zoals : goedenmiddag
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef HomerJ het volgende:
Zoals: Ik heb honger maar de stoel zit zo lekker, wat moet ik doen?
dat is toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 23 september 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Om je mammie roepen, hopelijk komt ze naar je toe en verkoopt ze je een klap voor je luie kop![]()
wat?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tain toch!![]()
Gewoon dat je zo narrig reageerd ben ik niet zo gewend van jequote:Op donderdag 23 september 2004 15:53 schreef Tain het volgende:
[..]
wat?
Sorry, ik was weer druk aan het simmen... Ik moest m'n Pimp-simmetje even redden uit een hachelijke situatie, waarbij ie 3 scharreltjes tegelijkertijd tegenkwam op dezelfde locatie...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeilijk is het om ipv tvp te posten gewoon mee te doen met de 'discussie' die nu gaande is?
tain niet narrig?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gewoon dat je zo narrig reageerd ben ik niet zo gewend van je![]()
preciesquote:Op donderdag 23 september 2004 15:59 schreef capibar het volgende:
[..]
tain niet narrig?![]()
right...![]()
dan kan je dat toch zeggenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, ik was weer druk aan het simmen... Ik moest m'n Pimp-simmetje even redden uit een hachelijke situatie, waarbij ie 3 scharreltjes tegelijkertijd tegenkwam op dezelfde locatie...
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
ik heb bij de frs een dvd en een cd gekocht
Welke ?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
ik heb bij de frs een dvd en een cd gekocht
ik vind hem eigenlijk een beetje saai...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
en sims 2 is best goed
neequote:Op donderdag 23 september 2004 16:25 schreef mordradead het volgende:
iemand een idee waarom ik -nog steeds- geen beeld heb op mijn pc
geef is wat meer info danquote:Op donderdag 23 september 2004 16:26 schreef mordradead het volgende:
kut..... hij liep vast en sindsdien geen beeld meer, ik vrees dat mijn mobo dood is
omdat hij kapot isquote:Op donderdag 23 september 2004 16:25 schreef mordradead het volgende:
iemand een idee waarom ik -nog steeds- geen beeld heb op mijn pc
Wat scherpquote:Op donderdag 23 september 2004 16:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
omdat hij kapot is
je cpu kan ook nog doorgefikt zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 16:38 schreef mordradead het volgende:
cpu fan draait ja...... ff manual zoeken op internet (tis zo'n goedkoop chinees mobo ofzo..... mijn pa is een nederlander)
ik denk dat het aan die switch dingen gevallen ligt op het mobo
Onze held, we zijn trots op jequote:Op donderdag 23 september 2004 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
M'n leraar wiskunde beweerde dat er in een kilobyte 1000 bytes zitten! En dat stond dus ok in het antwoorden boekje, maar ik bewees het tegendeel
cpu test:quote:Op donderdag 23 september 2004 16:40 schreef mordradead het volgende:
daar wil ik niet aan denken
Aaaaahhhquote:Op donderdag 23 september 2004 16:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Onze held, we zijn trots op je![]()
was dat niet een queen cdquote:Op donderdag 23 september 2004 16:19 schreef mordradead het volgende:
cd van lowlands 2004 en "a day at the races" van stereophonics
a day at the racesquote:Op donderdag 23 september 2004 16:52 schreef mordradead het volgende:
welke?
wtf, komt hij al 21 november uitquote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
LOL! De DS komt op een zondag in amerika uit21 November valt op een zondag
http://play.com/play247.a(...)search&Go.x=0&Go.y=0quote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
a day at the races
In amerikaquote:Op donderdag 23 september 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf, komt hij al 21 november uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik kan lezen dat hij op 21 november uitkomt kan ik ook lezen dat hij in amerika uitkomtquote:Op donderdag 23 september 2004 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In amerika
ja... en?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
LOL! De DS komt op een zondag in amerika uit21 November valt op een zondag
dan zit hij denk ik de hele dag in de kerk.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja... en?
Da's toch vreemd, dan zijn er haast geen winkels losquote:Op donderdag 23 september 2004 17:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja... en?
aaaah in amerika misschien welquote:Op donderdag 23 september 2004 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's toch vreemd, dan zijn er haast geen winkels los
Ik heb maar één van de twee simmetjes laten verhuizen.....quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je dat toch zeggenen sims 2 is best goed
amerikanen zitten dan de hele dag in de kerkquote:Op donderdag 23 september 2004 17:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dan zit hij denk ik de hele dag in de kerk.
idd de rest van de dag zitten ze bij de mcdonalds of de burger king of liggen ze in bedquote:Op donderdag 23 september 2004 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Amerikanen zitten niet de hele dag in de kerk, wel de halve dag, ze moeten ook nog eten en slapen.
Dat is inderdaad het stereotype Amerikaan.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Tain het volgende:
[..]
idd de rest van de dag zitten ze bij de mcdonalds of de burger king of liggen ze in bed
Dat is het irritante nu moet ik speciaal een uur in de rij staan (Postbankquote:Op donderdag 23 september 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bank, storten etc.
WTF? Waarom dat?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is het irritante nu moet ik speciaal een uur in de rij staan (Postbank) Omdat geld weer op mijn rekening te krijgen
![]()
omdat het bij de postbank altijd druk isquote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
WTF? Waarom dat?
Postbank is behoorlijk druk hier in scheveningen, staatg minstens een half uur te wachten, daarom baal ik dus ook zoquote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
WTF? Waarom dat?
Ik behoor kennelijk tot het groepje debielen dat niet controleert als ze pintquote:Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
Altijd op het schermpje kijken om het bedrag te controleren Gina...tjsonge jonge
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik behoor kennelijk tot het groepje debielen dat niet controleert als ze pint![]()
Nee die treinhomo die naast haar stond vroeg me of ik rechten studeerdequote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
als je gewoon 1 seconde kijkt naar het bedrag terwijl je op ja drukt komt alles goed...
Was zeker een leuke griet achter de balie?
Domme dozen ook altijd achter de kassa...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
Was zeker een leuke griet achter de balie?
je bedoelt dus het stuk dat je naar boven moet ? ....das een vrij irritant stuk...maar je hebt die pijlen absoluut niet nodig daar...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:11 schreef rockstah het volgende:
werkt niet op archers gast.
en koppen choppen kan ook prima met de flails. met die zombies heb ik absoluut geen moeite. alleen in een paar kamers moet je met een bow de archers killen. dat is echt onmogelijk: 3 archers --> 15 pijlen ---> 4 pijlen per zombie, conclusie: je mag er maar 3 missen
grappenmakers, die mensen bij team ninja
nee, in chap 7 bij die kamers met 3 archers waar je door van die grote zwaaiende mace dingenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je bedoelt dus het stuk dat je naar boven moet ? ....das een vrij irritant stuk...maar je hebt die pijlen absoluut niet nodig daar...
tis makkelijk opzich...maar niet nodig...
gewoon waneer ze net geschoten hebben naar voren springen naar de eerste archer....vervolgens hem zo snel mogelijk neerleggen...indien nodig nog ff de pijl van die andere archer blocken...en dan op dezelfde manier van archer naar archer...
ik show het je als et goed is binnekort
in 1 van de 2 kamers waar je heen kan ligt een lijk met pijlen...dus je hebt ze oneindig......als je heel rustig het hoekje omloopt zodat je er 1 ziet dan moet je pas gaan schieten...hun raken 9 van de 10 keer die mace dingesen dan...quote:Op donderdag 23 september 2004 21:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, in chap 7 bij die kamers met 3 archers waar je door van die grote zwaaiende mace dingen
heen moet rennen. ik krijg die archers al niet eens dood, dus ik weet niet hoe moeilijk die puzzels zijn
oh zit daar een lijk joh?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in 1 van de 2 kamers waar je heen kan ligt een lijk met pijlen...dus je hebt ze oneindig......als je heel rustig het hoekje omloopt zodat je er 1 ziet dan moet je pas gaan schieten...hun raken 9 van de 10 keer die mace dingesen dan...
en voor die puzzel...er zit een lichtgevend iets boven die dingen...schiet daarop en ze gaan langzamer...dan ben je zo aan de overkant
ja, in de zomer zegt iedereen altijd: je gaat toch niet binnen zitten met dit weer?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
maar het is heerlijk weer om te gamen
Nou, ik wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, in de zomer zegt iedereen altijd: je gaat toch niet binnen zitten met dit weer?
Ik zal mijn USB modem verwisselen voor een ethernet gedoequote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef Tain het volgende:
wat een kutverbinding met live, kan niet meer connecten en rest van inet gaat ook wel lekker traag
ligt niet aan jou, maar aan mijn provider, nu gaat het wel weer snelquote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zal mijn USB modem verwisselen voor een ethernet gedoe![]()
De boel liep net bij mij vast hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, maar aan mijn provider, nu gaat het wel weer snel
Ik kom van texel he, ik ben in de zomer, zoals het hoort, een dikke negerquote:Op donderdag 23 september 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, ik wel.![]()
Ik verbrand té snel.![]()
vaag, ik had ook problemen met fok en andere sitesquote:Op donderdag 23 september 2004 22:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
De boel liep net bij mij vast hoorSchijnt dat usb modems er niet tegen een al te grote stroom data kunnen
![]()
dus je bent stiekem een pandaquote:Op donderdag 23 september 2004 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kom van texel he, ik ben in de zomer, zoals het hoort, een dikke neger
In de winter ook trouwens, maar dan is het alleen het gezicht, rondom de ogen niet meegerekend
Aye, in een keer goedquote:Op donderdag 23 september 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
dus je bent stiekem een panda
ik heb wel eens bamboe gegetenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, in een keer goed
Nee, eerst nog 1 week lang met goggles op in de zon boarden, dan kun je je pas echt een panda noemenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel eens bamboe gegeten
ben ik nu ook een panda?
anders zou iedereen die weleens bij de chinees heeft gegeten een panda zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 23:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel eens bamboe gegeten
ben ik nu ook een panda?
ik heb wel de hele zomer een zonnebril opgehadquote:Op donderdag 23 september 2004 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, eerst nog 1 week lang met goggles op in de zon boarden, dan kun je je pas echt een panda noemen
hmm.. dat was niet bij de chineesquote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef Tain het volgende:
[..]
anders zou iedereen die weleens bij de chinees heeft gegeten een panda zijn
Ja, maar jij woont niet op Texel, hier hebben wij de meeste zonuren van heel nederlandquote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel de hele zomer een zonnebril opgehad![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef GinaG het volgende:
Check de reden waarom deze vent zijn supllen verkoopt[TK] Computerspellen (doom3, splintercell)
Ik heb bijna zin om Doom3 te kopen alleen om hem ff te zien (hij wilt kennelijk heel graag dat de mensen het op komen halen)quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
die zit lekker onder de plak
zowiezo debiel dat ie spellen koopt die hij niet op zijn laptop kan draaien en gewoon niet speeltquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb bijna zin om Doom3 te kopen alleen om hem ff te zien (hij wilt kennelijk heel graag dat de mensen het op komen halen)![]()
Misschien was hij van plan een betere pc te kopen maarja toen vond zijn vrouw die spellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
zowiezo debiel dat ie spellen koopt die hij niet op zijn laptop kan draaien en gewoon niet speelt
iedereen is werken of naar schoolquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemiddag
Djeez, wat uitgestorven hier...
Komt zeker net je bed uitrollenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemiddag
Djeez, wat uitgestorven hier...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef Rahl het volgende:
* andere school heeft
Nu nog maar een halfuur in de bus tegen 2 uur eerst
EN dinsdags vrij
Neej, ik ben de stad ingeweest en zeiknat terug gekomen....quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Komt zeker net je bed uitrollen![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:50 schreef capibar het volgende:beschuit met muisjes
want: de puppy's zijn vannacht geboren ik werd dus om half drie mijn bed uit gehaalt![]()
het zijn er 7
misschien upload ik vanavond wel een fototje....
wat een kutpagina, en kan je niet in het DS topic gaan spammen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
whooowww als je hewt over een vette site hebt: http://touch-ds.jp/fla.html
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:58 schreef taart het volgende:
weekend
moet nog een uur en 45 minuten wachten op weekendquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Ik officieel nog 2 uur en 1 kwartier, maar ik probeer er eerder vandoor te glippen, hoogstwaarschijnlijk ligt thuis de brief van de rechter op mij te wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:13 schreef Tain het volgende:
[..]
moet nog een uur en 45 minuten wachten op weekend
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:13 schreef Tain het volgende:
[..]
moet nog een uur en 45 minuten wachten op weekend
Wat ga je nu WEER kopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
weekend.ff wat gaatjes in de wolken vinden waar ik tussendoor (droog) naar de FRS kan fietsen
Zegt degene die niet eens fatsoenlijk van tags gebruik kan makenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:52 schreef mordradead het volgende:
ik heb weer beeld op mijn pc
[=me]fokking 1337 is]/me]
FOTO'S !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ze zijn in de flat tegenover ons een complete wietplantage aan het ontmantelen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:02 schreef Roi het volgende:
[..]
FOTO'S !!
Mede mogelijk gemaakt door......quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
weekend.ff wat gaatjes in de wolken vinden waar ik tussendoor (droog) naar de FRS kan fietsen
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:52 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen ik moet een schriftelijke reactie geven aan meneer de rechter, 12 oktober beslist hij wat. Ik zal kijken of ik uitstel kan vragen![]()
vrouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:04 schreef GinaG het volgende:
dat ik vervolgens een Emperio Armani bril koop, daar wil het niet over hebben
er zat nog 5 euro in mijn portomonnee en mijn vader was me nog een tientje schuldig.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door......![]()
ach, het kooktquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:10 schreef capibar het volgende:
[..]
vrouwen.![]()
ach, het blundertquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:00 schreef mordradead het volgende:
gvd laat maar hoor
vrouwenhumorquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
ach, het blundert
Helaas voor jou ben ik niet opruimerig, anders zou ik toch niet constant vragen of 1 van jullie hier willen komen opruimenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
vrouwenhumor![]()
ruim jij het nou maar op
als je mij komt halen en brengen en 10 euro per uur betaald ruim ik het wel opquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet opruimerig, anders zou ik toch niet constant vragen of 1 van jullie hier willen komen opruimen![]()
BTW Mordra zoek je nog een bijbaantje, de boel moet nu toch echt een keer schoongemaakt worden hier![]()
Hallo je hebt toch een fietsquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
als je mij komt halen en brengen en 10 euro per uur betaald ruim ik het wel op
en bedanktquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:07 schreef Tain het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=596
voor iedereen die een fifa 2005 demo wil winnen
ach als ze die tijd ook uitbetaaltquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:17 schreef mordradead het volgende:
wat een winnaars hiero
ik heb een fiets ja.... naar mijn oma fietsen is tot daaraantoe (60km) maar naar jou word het toch te ver uit het hoge noorden
geen dankquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
en bedankt
Dude, als ik voor 10 km per uur mocht fietsen zou ik een M5 lowracer kopen en gaan pendelen naar maastricht en terugquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
ach als ze die tijd ook uitbetaalt
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
ach als ze die tijd ook uitbetaalt
ik ben 16 en in november 17quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Maar lief als ik ben, mag hij wel op mijn balkon overnachten dan hoeft hij niet door het donker terug te fietsen. Ik zou namelijk niet lekker slapen, wetende dat ik een jongetje van 15 in het donker naar huis laat fietsen![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef taart het volgende:
[..]
maar ik deed het al voordat ik zag dat je het poste![]()
door dat hier te zeggen verklein je de kans van winnen wel eh !![]()
uhm jaquote:De eerste 10 mensen die reageren hebben gewonnen en mogen hun adres en username mailen naar games@fok.nl!
eigenlijk 9e want er is 1 post zonder xbox/ps2 erinquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
ik was de 10e
Truequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
eigenlijk 9e want er is 1 post zonder xbox/ps2 erin
en er heeft er pas 1 dankjewel gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:25 schreef mordradead het volgende:
60% komt in de gam slowchat
ik hebquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
en er heeft er pas 1 dankjewel gezegd
okokquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik hebgedaan voor jou dus niet zeuren
Dank je wel Tainquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
en er heeft er pas 1 dankjewel gezegd
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Wie bracht het eigenlijk onder de aandacht? Ik zag iets over Fifa, denk, moet de post dan toch nog checken, et voila.
IIG, bedankt, lekker Fifa 2005 demo
maar jij hebt geeneens meegedaanquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dank je wel Tain![]()
*Tain knuffelt![]()
quote:Op 24-09-2004 @ 19:32 schreef Vagere_Hein:
Ok, de 10 demo's zijn vanaf hier vergeven. Veel plezier allemaal
wel stom dat je leest dat je xbox of ps2 moet posten, maar niet dat je een mailtje moet sturenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:35 schreef taart het volgende:
nog bedankt dat je zei dat de eerste tien een mailtje konden sturen
haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef taart het volgende:
Ja ik wou het iets te snel doen
Wel zonde eigenlijk dat ze alles in zo'n vuilcontainer mieteren.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de vuilniszakken was ik te laat met kijken...
Maar volgens m'n huisgenoten die het eerst hadden gezien, vlogen er wel een paar zakken naar beneden
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig isquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Wel zonde eigenlijk dat ze alles in zo'n vuilcontainer mieteren.
Ik zou wel een plantje meenemen!
Meneer de agent, mijn moeder viert vandaag haar verjaardag maar ik ben vergeten wat te kopen. Zou ik zo'n grappig plantje kunnen meenemen ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig is
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
Tain pwns
Op zich is er niks mis mee met het bezitten van een wietplantje, alleen in dit specifieke geval dienen de plantjes als bewijsmateriaal in waarschijnlijk een strafzaak, en bewijsmateriaal wordt doorgaans niet uitgedeeld alsof het smarties isquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig is
"doe er maar 5 eigenlijk"quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Meneer de agent, mijn moeder viert vandaag haar verjaardag maar ik ben vergeten wat te kopen. Zou ik zo'n grappig plantje kunnen meenemen ?
als er 200 planten bijv in beslag zijn genomen kunnen ze er wel 1 minder als bewijs materiaal voerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis mee met het bezitten van een wietplantje, alleen in dit specifieke geval dienen de plantjes als bewijsmateriaal in waarschijnlijk een strafzaak, en bewijsmateriaal wordt doorgaans niet uitgedeeld alsof het smarties is![]()
zo genoeg gezeur voor vandaag![]()
Dat weet je niet misschien staat er voor een wietkwekerij bestaande uit 199 plantjes een lagere straf dan voor een wietkwekerij uit bestaande uit 200 plantjesquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef Tain het volgende:
[..]
als er 200 planten bijv in beslag zijn genomen kunnen ze er wel 1 minder als bewijs materiaal voeren![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat weet je niet misschien staat er voor een wietkwekerij bestaande uit 199 plantjes een lagere straf dan voor een wietkwekerij uit bestaande uit 200 plantjes![]()
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruikerquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
Corruptie zat in dit land...waarom niet
nee die tyfuslijers schrijven liever bonnen uit...HE DAS EEN BELEDIGING!!! 60 EURO BOETEN....ALS JE NU 40 CONTANT BETAALD VERGETEN WE ALLES!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruiker![]()
gooien ze het niet trouwens meteen in een vuilniswagen? dan is het ook vrij lastig tellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruiker![]()
Zeg dat vraag je aan mij, hoe moet ik dat nou weten manquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
gooien ze het niet trouwens meteen in een vuilniswagen? dan is het ook vrij lastig tellen
ga bij de politie ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg dat vraag je aan mij, hoe moet ik dat nou weten man![]()
Ik ben niet degene die wilt weten hoe het zitquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ga bij de politie ofzo![]()
ontken het maarquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die wilt weten hoe het zit![]()
vraag het in het algemeen en aan Mr.Noodlequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg dat vraag je aan mij, hoe moet ik dat nou weten man![]()
dat is best stom van je, mocht het waar zijnquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef Rahl het volgende:
ik had vandaag een video naar de videotheek teruggebracht na een halfjaar... ¤475,- boete![]()
Hoe kun je nou zo dom zijnquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef Rahl het volgende:
ik had vandaag een video naar de videotheek teruggebracht na een halfjaar... ¤475,- boete![]()
Whhooowww! En heb je het betaald?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef Rahl het volgende:
tis waarquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:13 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is best stom van je, mocht het waar zijn
Ohwwwwww, dus maximaal 15.- boete?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis waar
gelukkig volstond 15 euro ook, maari k schrok me wel ff de tering
eigenlijk wel jammer dat max boete dan 15 euro isquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis waar
gelukkig volstond 15 euro ook, maari k schrok me wel ff de tering
Niet als het jou boete isquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef Tain het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer dat max boete dan 15 euro is![]()
Idem.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Zo weer met succes de vakken bij de C1000 gevuld
ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef taart het volgende:
met succes top gear gekeken.
True, maar ik kan het niet goed inpassen met andere dingen. Ben al 2 dagen per week bezet in de avond, 6 overdag, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:55 schreef HomerJ het volgende:
Ach 60/70 euro per maand is een best leuke inkomst voor een scholier. Scheelt echt een hoop met games
ik werk niet en ik ga ook niet doodquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:54 schreef rockstah het volgende:
ik kan echt niet leven zonder fatsoenlijke inkomstenik hoop volgende maand weer te kunnen beginnen met werken.
geloof me, jij komt er echt niet om half zes uit.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
daarom wil ik ook in de ochtend werken
krantenwijk roeleert.
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik werk niet en ik ga ook niet dood
ik ga trouwens over een paar weekjes met een krantenwijkje beginnen![]()
maar ik heb lekker wel een dslrquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezellig(vooral met GinaG
)
Welke krant? Kom jij voortaan de Volkskrant hier brengen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik werk niet en ik ga ook niet dood
ik ga trouwens over een paar weekjes met een krantenwijkje beginnen![]()
Mijn vader heeft toch een beter camera dan jouquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:05 schreef capibar het volgende:
[..]
maar ik heb lekker wel een dslr![]()
neuh, ik denk de molekruier ofzo...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welke krant? Kom jij voortaan de Volkskrant hier brengen?
komop zeg, dat is echt voor 13 jarigenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
neuh, ik denk de molekruier ofzo...
Goede krant dat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
neuh, ik denk de molekruier ofzo...
en de bioscopen uit te checken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goede krant dat.
Om als onderzetter voor je bord te gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezellig(vooral met GinaG
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |