quote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
TYFUS TERING HOEREN FOK
Ik zie het topic weer niet
Dank je wel schatjequote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
HEL?
Moest er 1 aanmaken van Rensje
Wat het ook is, ik gun het je wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Brown... Ik zal het uitleggen. Ik heb nu het aantal reacties per pagina op 1 staan en zie dan alleen de OP van Surfer niet. Ik kan wel reageren en de rest nu ook lezenMaar bij 300 posts in een topic heb ik nu dus 300 pagina's. Dat is geen goede oplossing verder. Ik snap er zelf geen kont van, mijn standaard windows fire wall staat uit zoals Ker al zei, maar het helpt niet
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Brown... Ik zal het uitleggen. Ik heb nu het aantal reacties per pagina op 1 staan en zie dan alleen de OP van Surfer niet. Ik kan wel reageren en de rest nu ook lezenMaar bij 300 posts in een topic heb ik nu dus 300 pagina's. Dat is geen goede oplossing verder. Ik snap er zelf geen kont van, mijn standaard windows fire wall staat uit zoals Ker al zei, maar het helpt niet
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
:')
Je windows firewall moet je zowieso uitzettenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb foto's gezien van jou van de vakantie,..quote:Op donderdag 23 september 2004 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Neger m'n smsje maar hoor![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Neger m'n smsje maar hoor![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van jou van de vakantie,..
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sjorry....... had em wel gezien
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..LUL
wel een hele grote rock danquote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... I rock!!
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
wel een hele grote rock dan
Wat is er ?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er achter wat het is... Het is SurferIk denk dat zijn icon ofzo de pagina blokt. Want nu ik weer 1 ppp heb dan kan ik alles zien, behalve surfers posts
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nu mijn firewall uitstaat zie ik het :') Surfer, je icon komt van www.ad.nl en "ad" wordt geblokt![]()
whehehehequote:Op donderdag 23 september 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nu mijn firewall uitstaat zie ik hetSurfer, je icon komt van www.ad.nl en "ad" wordt geblokt
![]()
Ben zo moe!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat is er ?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ben zo moe!![]()
Dat is jouw schuld!![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
whehehehhehequote:Op donderdag 23 september 2004 15:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goedzoooo het is de hoofdletter O
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er achter wat het is... Het is SurferIk denk dat zijn icon ofzo de pagina blokt. Want nu ik weer 1 ppp heb dan kan ik alles zien, behalve surfers posts
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij neuken dan???quote:Op donderdag 23 september 2004 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Prima..quote:Op donderdag 23 september 2004 16:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wij neuken dan???![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prima..![]()
Morgenavond meteen maar een threesome doen dan...
Ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent na Karen mijn grote liefdequote:Op donderdag 23 september 2004 16:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor![]()
Maar jij bent al getrouwd![]()
Heeerlijk!quote:Op donderdag 23 september 2004 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent na Karen mijn grote liefde![]()
[middelvingersmilie]quote:Op donderdag 23 september 2004 16:41 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ga naar huis
Oh ... en fuck you grote rotonde van mequote:Op donderdag 23 september 2004 15:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hij is gewoon te dik voor deze pagina
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
[middelvingersmilie]
ik moet nog tot 18.00h
Guntquote:Op donderdag 23 september 2004 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En beter nog... MRBrown moet de hele avond nog![]()
Biertje?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:43 schreef Bastard het volgende:
Stelletje klootzakken die flitswagens zeg
Staan ze hier op de rondweg verdekt, verdekt opgesteld.. nu denk je " hee een spelfout" nee helemaal niet! Ze staan nog verdekter dan verdekt, als je aan komt rijden maak je geen kans ook! Helemaal achter de bosjes met een STATIEF in de lucht, staan ze er naast met hun armen over elkaar. Twas aan de andere kant van de weg, dus ik zag het wel. Zo aardig als ik ben sein ik de tegenliggers in dat er word geflitst. Zelf heb ik geen idee hoe hard ik reed, ging met verkeer mee, zal wel 80 a 90 zijn. (80 mag). Maar was gewoon minding my own bussiness, geen gevaar op de weg ofzo.
Ik zeg het je.. als ik ben geflitst ga ik naar het politieburo toe.. want wat een vuile vieze misbaksels zijn het om zo de zakken te vullen zeg! En als dat gesprek me niet bevredigd.. ik meen het echt, volgende keer dat ik dan zo iemand zie flitsen ga ik daar wel verhaal halen!!Wat een vieze corrupte politiestaat is dit land geworden zeg!!
![]()
![]()
En dat moest ik ff kwijt!
ach dan zie je nog iets, zal nog eens naar de repo zoeken die ik gemaakt heb dat ze er een camouflagenet overheen gehangen haddenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:43 schreef Bastard het volgende:
Staan ze hier op de rondweg verdekt, verdekt opgesteld.. nu denk je " hee een spelfout" nee helemaal niet! Ze staan nog verdekter dan verdekt, als je aan komt rijden maak je geen kans ook! Helemaal achter de bosjes met een STATIEF in de lucht, staan ze er naast met hun armen over elkaar. Twas aan de andere kant van de weg, dus ik zag het wel. Zo aardig als ik ben sein ik de tegenliggers in dat er word geflitst. Zelf heb ik geen idee hoe hard ik reed, ging met verkeer mee, zal wel 80 a 90 zijn. (80 mag). Maar was gewoon minding my own bussiness, geen gevaar op de weg ofzo.
Ik zeg het je.. als ik ben geflitst ga ik naar het politieburo toe.. want wat een vuile vieze misbaksels zijn het om zo de zakken te vullen zeg! En als dat gesprek me niet bevredigd.. ik meen het echt, volgende keer dat ik dan zo iemand zie flitsen ga ik daar wel verhaal halen!!Wat een vieze corrupte politiestaat is dit land geworden zeg!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:43 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
Biertje?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:Vergadering die een uur uitloopt. Voor de 3x deze week mijn aansluiting op Schiphol missen waardoor ik nog een uur onderweg ben. Een acceptgiro van 220,80 euro van KPN in de brievenbus vinden (waarvan 6,28 euro daadwerkelijke gesprekskosten).
Mijn leven.
Je billen?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Biertje?
Ja, die lust er ook wel eenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je billen?
Etterbakken zijn hetquote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach dan zie je nog iets, zal nog eens naar de repo zoeken die ik gemaakt heb dat ze er een camouflagenet overheen gehangen haddendie zag je zelfs opkomend niet.
edit : gevonden
*biertje met anus Ker plopt*quote:Op donderdag 23 september 2004 18:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja, die lust er ook wel een
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:16 schreef mr_Brown het volgende:
nog 4 uur
Mis ik ietsquote:Op donderdag 23 september 2004 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*biertje met anus Ker plopt*
je werk misschienquote:Op donderdag 23 september 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mis ik iets![]()
Mij?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Mis ik iets![]()
He kalequote:Op donderdag 23 september 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mis ik iets![]()
helaas doen ze wettelijk niks foutquote:Op donderdag 23 september 2004 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Etterbakken zijn het
Tijd dat daar actie op komt!
Moewhwhwwahahahaaaahahaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 september 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:Vergadering die een uur uitloopt. Voor de 3x deze week mijn aansluiting op Schiphol missen waardoor ik nog een uur onderweg ben. Een acceptgiro van 220,80 euro van KPN in de brievenbus vinden (waarvan 6,28 euro daadwerkelijke gesprekskosten).
Mijn leven.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oja, ik ben homo. Ik weet het nu zekerMaarten
Omdat Struisvogel nu kans zag om even te posten. Hij wist echter niet dat ik ingelogd was natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je nu pas je comming out dan?
pas maar op dat ze het licht niet weer uit doenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:57 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nu nog een uurtje
film is net afgelopen.... nu beetje muziek draaien
laat mij dr buitenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat Struisvogel nu kans zag om even te posten. Hij wist echter niet dat ik ingelogd was natuurlijk.
Maar goed, hij gaat dus tegenwoordig met Maarten (Kepler) en ik heb zijn vrouw. Prima deal toch?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:16 schreef kepler het volgende:
RB6:BA
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:57 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nu nog een uurtje
film is net afgelopen.... nu beetje muziek draaien
nog een half uurtjequote:Op donderdag 23 september 2004 21:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ik W8 Op Jequote:Op donderdag 23 september 2004 21:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog een half uurtje
![]()
En ik op jouquote:Op donderdag 23 september 2004 21:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik W8 Op Je
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:44 schreef Chocobo het volgende:
Renske kom je morgen samen met Karen bij me eten?Quinny
Okiedokiequote:Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Brown en ik
De foto is is misschien eng om te zien, maar wel de realiteit. En die moeder wilt graag haar verhaal kwijt aan al die meiden die met haar meeleven. Ik kan me er wel wat bij indenken als je zo'n klap moet verwerken. En een onzekere maar vooral moeilijke toekomst in het vooruitzicht ziet.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus :
Danyel Yohanan, zoon van Phluphy, deel 6
Ik zou me kind nooit zo op internet zettenSnap sommige figuren hier bij OUD zowieso niet,...
Ben ik zo saaiquote:Op donderdag 23 september 2004 22:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ieder zn ding op fok denk ik.. tis toch een uitlaatklep voor sommige.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus :
Danyel Yohanan, zoon van Phluphy, deel 6
Ik zou me kind nooit zo op internet zettenSnap sommige figuren hier bij OUD zowieso niet,...
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik zo saai![]()
net KOTOR begonnenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:34 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars DVD's![]()
![]()
Die documentaire...Dat jeugdsentiment
jij?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:11 schreef ChOas het volgende:
*Kapot*
Ik, einde oefeningquote:Op donderdag 23 september 2004 23:18 schreef kepler het volgende:
[..]
jij?
of iets anders?
dan moet je gaan slapenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik, einde oefening
Kan wel met veel blijdschap zeggen dat mijn oma's operatie goed verlopen is...
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef ChOas het volgende:
Kan wel met veel blijdschap zeggen dat mijn oma's operatie goed verlopen is...
Waarvoor?quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:51 schreef chibibo het volgende:
Die zenuwen!
Vanavond een 'date'.quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
Waarvoor?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:55 schreef chibibo het volgende:
Vanavond een 'date'.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is hij/ze leuk?
Je bent chibibo of je bent het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:01 schreef chibibo het volgende:
Die keuzemogelijkheid ook. :')
Go for it Gijs!quote:Ja, het probleem is alleen dat ze zondag voor een half jaar naar India vertrekt, dus vanavond moet ik haar laten weten wat ik voor haar voel (vind haar al langer leuk). Ze is trouwens een een huisgenote.
Strolquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Brooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooown!![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:14 schreef mr_Brown het volgende:
Strolkan je mailtje niet lezen ze deleten hier tegenwoordig fucking jpg bestanden in een mailtje
Heerlijk Gijs...moet af en toe wel eens kunnen toch?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:17 schreef ChOas het volgende:
Ik heb uitgeslapen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stuur hem vanavond wel naar je privé-adres! Zijn naaktfoto's van me.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Goede morgen
![]()
Heerlijk geslapen![]()
Hoi O-renquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Goede morgen
![]()
Heerlijk geslapen![]()
Ik las dat je KOTOR aan het gamen was!quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:26 schreef kepler het volgende:
zoooooooo vroeg
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niet???
He Homo.....jij hebt zeker mijn witte riem om?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:38 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.ntn.it/gay/
check de naam op deze pagina
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Hoi O-ren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
He Homo.....jij hebt zeker mijn witte riem om?![]()
Bedankt daarvoor!!!!!!!!!![]()
is tie goed??? heb em nog niet gehoord, ben wel benieuwd....quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
Die nieuwe single van U2
Sorry Stroliequote:Op vrijdag 24 september 2004 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:00 schreef O-Ren het volgende:
Sorry Strolie![]()
![]()
![]()
http://freeweb.siol.net/blazomar/vertigo.mp3quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is tie goed??? heb em nog niet gehoord, ben wel benieuwd....
oh ja:
Ja, is t’ie goed??? Hebben ze weer de weg gevolgd van All That You can’t Leave Behind of zijn ze weer op de wazige toer gegaan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
Die nieuwe single van U2
Nee hij is een beetje in de lijn van het vorige album maar daar hou ik echt van,.... heerlijk nummer...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, is t’ie goed??? Hebben ze weer de weg gevolgd van All That You can’t Leave Behind of zijn ze weer op de wazige toer gegaan?
Suurrfer
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Goede morgen
![]()
Heerlijk geslapen![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
Nee hij is een beetje in de lijn van het vorige album maar daar hou ik echt van,.... heerlijk nummer...
Wie ligt er onder Brown?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Brown --> [afbeelding]
Ik vond die met die gamecube-controller goed!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
Dat hazes mailtje van Strol![]()
Jaaaa All that you can leave behind is erg goed... maar persoonlijk vind ik Achtung Baby het beste album tot nu toe...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vorige album was geweldig! Maar die oude albums als the Joshua Tree en Rattle and Hum blijven god! Achtung Baby was ook wel goed maar daarna gingen ze van het pad.
E-LE-VA-TION
Ikquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie ligt er onder Brown?
Ik vond ze nogal flauwquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond die met die gamecube-controller goed!Zo gelachen...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
Elevation tour is ook fantastisch.. dat concert in Boston
*bovenop Brown springt*quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
Ik![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
Ben weer bezig met een tattoo bij mezelf. Loopt nu van me nek tot aan de onderkant van mijn rechter bil. en ik ben pas 2 keer geweest en ik moet nog wel een keer of 25 - 30 voor ik klaar ben.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er knul?
Die Koikarper toch? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat Gijs!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ben weer bezig met een tattoo bij mezelf. Loopt nu van me nek tot aan de onderkant van mijn rechter bil. en ik ben pas 2 keer geweest en ik moet nog wel een keer of 25 - 30 voor ik klaar ben.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeetje lekker geile baloog van me![]()
Ja gijs hij word echt mega groot. Maar een pijn dat ik aan me hol heb niet normaaaaaaaal.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Koikarper toch? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat Gijs!
Thoooooooooooooooooooooooor, lekkere geile getatoeëerde Nexium.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Stroooooool![]()
![]()
![]()
![]()
Nee geen foto's aleen in het real als je achter me staat heerlijke gijs van mequote:Op vrijdag 24 september 2004 09:32 schreef Magneet het volgende:
[..]wil wel een foto zien van die nieuwe tat
Daar wen je aan, vraag maar aan Brown.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
Maar een pijn dat ik aan me hol heb niet normaaaaaaaal.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee geen foto's aleen in het real als je achter me staat heerlijke gijs van me
wat een respectttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ben weer bezig met een tattoo bij mezelf. Loopt nu van me nek tot aan de onderkant van mijn rechter bil. en ik ben pas 2 keer geweest en ik moet nog wel een keer of 25 - 30 voor ik klaar ben.
Ga je hem masseren met je oogballen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:36 schreef Magneet het volgende:ook goed
Dat went wel hoor! Gewoon vaak de pauze-knop gebruiken, dan heb je tijd zat om opdrachten te geven!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:39 schreef kepler het volgende:
Strol: KOTOR is tot nu toe wel cool. Maar ben net 5 min bezig ofzo. Wel ff wennen dat opdrachten geven... ik weet niet af ik dat wel aankan![]()
zal alleen wel ff duren voordat ik hem uitgespeeld heb, Fable komt ook alweer bijna
Brooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwnquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat een respecttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
![]()
Sluuurfeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wat een foute fotoquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee THOOOOOORRRRRRRR![]()
ZO dan... ik ben benieuwd naar je nieuwe tattoo gijs..
Ludoquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Sluuurfeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wat een foute foto![]()
Gijs als je dat serieus kijkt weet ik wie de broek aan heeft bij jou. (mmmm lekker hoor een dominante vrouw, doet ze ook aan bodage Gijs?)quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ludo.. de held van GTST
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
(met een heel zacht katoenen onderbroekje)
Wanneer mag ik je kont rug bewonderen???quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwn![]()
![]()
jij 24-7quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je kont rug bewonderen???
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
jij 24-7![]()
Shadow Hearts,......... deel 1 was fantastisch vond ik. Is ondergewaardeerd en dat vinden alle websites. Dit deel (deel 2) is echter nog beter. Het is gemaakt door een groep mensen die Square hebben verlaten na de fusie met Enixquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dit trouwens voWat is dit trouwens voor RPG: Shadow Heart: Convenent?
[afbeelding]
http://ps2.ign.com/articles/550/550474p1.html
Nooit van gehoord maar ziet er erg goed uit, krijgt ook hoge cijfers op IGN!
stinkt nog steeds naar jouquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
M'n oude wc![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
Zwart afvalquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stinkt nog steeds naar jou![]()
Skinny bitchquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zwart afval
Av en toe iz hed wel draamaatiez hor geisquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:41 schreef Magneet het volgende:
[..]sorry maar zo slecht schrijf ik nu ook weer niet
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:41 schreef Magneet het volgende:
[..]sorrie maar so slegt schrijv ik nu ook weer niet
Maar dan is het geen kwestie van het niet kunnen maar te snel willen tikken waardoor ik fouten maakquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Av en toe iz hed wel draamaatiez hor geis
Gijs... je gaat vooruitquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mar dan iz hed geeen kwetzie fan hut nit konne mar te znel willu tiken wardor ick vouten maku en jah ik haap dubelepint pluz smili
Hahahahaha............... bureaucratiequote:Op vrijdag 24 september 2004 11:20 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgenessent
heb deze maand gewoon 300 euro betaald aan hun terwijl we 66 per maand betalen maar vanwege hun administratiefouten moesten we nog aanmalingen betalen enzo.. krijgen we gister een brief, wegens fouten in onze administratie ontvangt u in de komende week nog een acceptgiro met een openstaand bedrag dat u nog moet voldoen....
![]()
![]()
dacht het niet heeeeeeeeee kut kut bedrijf
haiquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha............... bureaucratie![]()
Dinetje![]()
![]()
serieuss.......quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:20 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgenessent
heb deze maand gewoon 300 euro betaald aan hun terwijl we 66 per maand betalen maar vanwege hun administratiefouten moesten we nog aanmalingen betalen enzo.. krijgen we gister een brief, wegens fouten in onze administratie ontvangt u in de komende week nog een acceptgiro met een openstaand bedrag dat u nog moet voldoen....
![]()
![]()
sven was boooooooooooooooooosquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieuss.......volgens mij zijn echt al die klote energie bedrijven hetzelfde
Jij maakt dingen meequote:Op vrijdag 24 september 2004 11:20 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgenessent
![]()
![]()
is inderdaad niet fijn nee, gelukkig is dat soort shit me tot nu toe nog bespaard gebleven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sven was boooooooooooooooooosik bedoel we hadden net alles betaald en waren daar al boos om en komen we gister thuis, weer 3 enveloppen van hun in brievenbus...
en je weet zeker dat het allemaal klopt wat je moet betalen???quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sven was boooooooooooooooooosik bedoel we hadden net alles betaald en waren daar al boos om en komen we gister thuis, weer 3 enveloppen van hun in brievenbus...
ik heb alles nog staan op de afschriften he, maar het staat gewoon nog steeds op de naam van de vorige bewoner, en ze krijgen het niet voor elkaar om dat om te zetten.. alles loopt langs elkaar heen daar, we krijgen afschriften op de nieuwe naam en oude naam.. en als sven dan belt dan zeggen ze: alles is geregeld meneerquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en je weet zeker dat het allemaal klopt wat je moet betalen???
Ach, zo zijn alle bedrijven toch.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
Als ze je moeten helpen omdat je iets van hen nodig hebt duurt het weken... maar als ze gaan cashen dan sturen ze meteen een dreigbrief ... de teringhoeren...
maar je moet echt heeeel goed je rekeningen bijhouden wat je wel en niet betaald hebt..... want bij fuckers is het echt een zooitje..... straks betaal je dingen dubbel....quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:41 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb alles nog staan op de afschriften he, maar het staat gewoon nog steeds op de naam van de vorige bewoner, en ze krijgen het niet voor elkaar om dat om te zetten.. alles loopt langs elkaar heen daar, we krijgen afschriften op de nieuwe naam en oude naam.. en als sven dan belt dan zeggen ze: alles is geregeld meneerniet dus, we hebben gewoon al 6 keer de meterstanden moeten dorgeven en gister zat er dus een brief bij, het is tijd om uw meterstanden door te geven
ongelooflijk gewoon ...
maar ik vertelde dit dus tegen de moeder van sven want die is ook verhuisd en die had precies hetzelfde, kreeg ook alleen maar aanmalingen en geen originele rekeningen meerik begrijp niet dat dat bedrijf nog bestaat echt
![]()
laatst belde ik op om te zeggen dat ik toch echt had ingevuld op de papieren dat ik automatische incasso wilde terwijl ik toch weer acceptgiro's krijg zegt dat meiske: ja mevrouw dat klopt idd mensen vullen heel vaak in dat ze automatisch willen en dat gebeurt dan niet... is heel vaak zegt ze ook nog![]()
ja waar ben je dan mee bezig als bedrijf
![]()
Daarom doe ik voor zover mogelijk NIKS per automatische incasso. En bij twijfel bel ik meteen op! Ik krijg sowieso de schijt van acceptgiro zonder begeleidende brief, dan heb ik helemaal zo'n gevoel van "betalen en bek houden".quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef mr_Brown het volgende:
maar je moet echt heeeel goed je rekeningen bijhouden wat je wel en niet betaald hebt..... want bij fuckers is het echt een zooitje..... straks betaal je dingen dubbel....![]()
Monopoliepositie.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Je vraagt je inderdaad af hoe die bedrijven kunnen voortbestaan.
*naar eigen toko kijkt*quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:25 schreef chibibo het volgende:
Monopoliepositie.
hadden wij vorige keer ook:quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom doe ik voor zover mogelijk NIKS per automatische incasso. En bij twijfel bel ik meteen op! Ik krijg sowieso de schijt van acceptgiro zonder begeleidende brief, dan heb ik helemaal zo'n gevoel van "betalen en bek houden".
Gister had ik trouwens ook weer een leuke giro in de bus. ¤ 220,89 van KPN, van dit bedrag waren een hele ¤ 6,89 gesprekskosten.
fotoquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*naar eigen toko kijkt*
Oh ja.
Vast een neger.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:30 schreef mr_Brown het volgende:
hadden wij vorige keer ook:
door een mutatie van onze medewerker is uw maandelijkse bijdrage verhoogd![]()
![]()
![]()
die medewerker zou ik dan wel eens willen spreken![]()
Whehehehehehequote:Op vrijdag 24 september 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag aansluitkosten en meteen abonnement (telefoon + ADSL) voor 4 maanden betalen.
Cuntquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Whehehehehehe
Lik me !quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cunt
Waar?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Lik me !
In mijn nekquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef Nadientje het volgende:bijna vakantieeee
mijn baas heeft mijn vakantie lekker 3 weken naar voren geschoven
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lik me !
en je geboekte vakantie verhuisd gewoon mee?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef Nadientje het volgende:bijna vakantieeee
mijn baas heeft mijn vakantie lekker 3 weken naar voren geschoven
Mag ik dan ook een beetje knabbelen en zuigen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef Chocobo het volgende:
In mijn nek
Ga maar weer slapen dan !quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wakker
had nog net niet vastgeboekt toen hij zei dat ik ook eerder op vakantie moest... dus nu ben ik nog voor last minute aan het kijken naar kreta... want daar is het dan nog lekker warmquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
en je geboekte vakantie verhuisd gewoon mee?
zucht ja wat een echte liefde tochquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
tering gijsquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wakker
ahaquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
had nog net niet vastgeboekt toen hij zei dat ik ook eerder op vakantie moest... dus nu ben ik nog voor last minute aan het kijken naar kreta... want daar is het dan nog lekker warm
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Online zetten ook
Ja, het is echt ergquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tering gijs
Heb me pola-filter trouwens binnen . 77 mm.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal Rens tongenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg![]()
Halve dag al verslapen
Geef Rens is een dikke kus van mij, en trakteer jezelf ook maar
.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb me pola-filter trouwens binnen . 77 mm.
De lens ervan moet nog binnen komenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
.
wat een respect!!! heb je em al geprobeerd??
oh nee..... nog niet natuurlijk..... of je moet onder de douche foto's hebben gemaakt![]()
Dikke onwetendequote:Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ker
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dikke onwetende
Xenogearsquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik nu weer gedaan.![]()
Zit dat je nog steeds dwars?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Xenogears
Verdwijn in het zwarte dal der afgedwaalde
Ik vertoef hier beter met de al heilige en verlichtende Chocobo, die moed heeft om het wel te doen.
Verdwijn!
net een vrouw die blijven een jaar na dato ook doorzeuren over nietsquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit dat je nog steeds dwars?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Xenogears
Verdwijn in het zwarte dal der afgedwaalde
Ik vertoef hier beter met de al heilige en verlichtende Chocobo, die moed heeft om het wel te doen.
Verdwijn!
*zucht*quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
typhus..... wat verveel ik me zeg
same here maar ik mag straks nog naar een klant toequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
typhus..... wat verveel ik me zeg
Hij ziet het gewoon niet gijs! Dat verhaal en die muziekquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
_________O_________
Had nooit verwacht dat Strol een graphics hoer was ....
WHAhahahahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat dit Roy was![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAhahahahahaha
Zo'n overhemd heeft roy ook volgens mij![]()
![]()
Echt niets te doen he![]()
dat is zijn kwaadaardige tweelingbroerquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:37 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat dit Roy was![]()
[afbeelding]
Guh... Guh... Guhquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef kepler het volgende:
inentingen gehaald voor mijn vakantie naar Egypte. Dat prikken deed geen zeer, maar nu begint het aardig zeer te doen
gelukkig mag ik dadelijk gaan werkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Guh... Guh... Guh
Nee... ik doe het niet
DAMN!
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT
Nog meer guntquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:02 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig mag ik dadelijk gaan werken
nee bij de makro te D.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nog meer gunt
Werk je nog steeds bij de Ikea te D. ?
Want dan moet ik toch eens langskomen...
Ohjaquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee bij de makro te D.
al 2 jaar bijna
waar bij de makro?? welke afdeling??quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee bij de makro te D.
al 2 jaar bijna
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
Gates nog altijd rijkste Amerikaan
Bill Gates is nog altijd de rijkste Amerikaan. Voor het elfde achtereenvolgende jaar prijkt de oprichter van het softwareconcern Microsoft boven aan de lijst van vierhonderd rijkste Amerikanen.
Zijn vermogen bedraagt 48 miljard dollar, zo blijkt uit de ranglijst die het Amerikaanse blad Forbes elk jaar opstelt. In een jaar tijd is Gates' vermogen met 2 miljard dollar gegroeid.
De belegger Warren Buffett is wederom tweede. Hij is goed voor 41 miljard dollar. In dollars gerekend, kreeg Buffet er de laatste twaalf maanden het meeste bij (5 miljard).
Paul Allen, mede-oprichter van Microsoft, is de nummer drie met 20 miljard dollar, aldus de Forbes-uitgave die half oktober verschijnt.
Onder de 45 nieuwelingen op de lijst bevinden zich de oprichters van de internetzoekmachine Google. De twee, Sergey Brin en Larry Page, vergaarden hun kapitaal met de beursgang van Google in augustus. Forbes deelt hun ieder 4 miljard dollar toe.
Brin is met zijn 31 jaar de jongste onder de rijkste Amerikanen. De oudste is de belegger Max Fisher. Op een leeftijd van 91 jaar is hij goed voor 775 miljoen dollar.
Voor het eerst sinds 2000 is het totale vermogen van de 400 rijken boven de 1 biljoen (duizend miljard) dollar uitgekomen. Het totaal is 45 miljard dollar meer dan in 2003. Van de vierhonderd vermogende Amerikanen zijn er 313 miljardair.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
Gates nog altijd rijkste Amerikaan
Bill Gates is nog altijd de rijkste Amerikaan. Voor het elfde achtereenvolgende jaar prijkt de oprichter van het softwareconcern Microsoft boven aan de lijst van vierhonderd rijkste Amerikanen.
Zijn vermogen bedraagt 48 miljard dollar, zo blijkt uit de ranglijst die het Amerikaanse blad Forbes elk jaar opstelt. In een jaar tijd is Gates' vermogen met 2 miljard dollar gegroeid.
De belegger Warren Buffett is wederom tweede. Hij is goed voor 41 miljard dollar. In dollars gerekend, kreeg Buffet er de laatste twaalf maanden het meeste bij (5 miljard).
Paul Allen, mede-oprichter van Microsoft, is de nummer drie met 20 miljard dollar, aldus de Forbes-uitgave die half oktober verschijnt.
Onder de 45 nieuwelingen op de lijst bevinden zich de oprichters van de internetzoekmachine Google. De twee, Sergey Brin en Larry Page, vergaarden hun kapitaal met de beursgang van Google in augustus. Forbes deelt hun ieder 4 miljard dollar toe.
Brin is met zijn 31 jaar de jongste onder de rijkste Amerikanen. De oudste is de belegger Max Fisher. Op een leeftijd van 91 jaar is hij goed voor 775 miljoen dollar.
Voor het eerst sinds 2000 is het totale vermogen van de 400 rijken boven de 1 biljoen (duizend miljard) dollar uitgekomen. Het totaal is 45 miljard dollar meer dan in 2003. Van de vierhonderd vermogende Amerikanen zijn er 313 miljardair.
Heb jij soms leukere dingen ronde vetbol?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pleasequote:Op vrijdag 24 september 2004 16:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..].........................................
Welkom in septemberquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
[b]Gates nog altijd rijkste Amerikaan
[...]
?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Welkom in september
restaurantquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waar bij de makro?? welke afdeling??
Gayquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:47 schreef silver-surfer het volgende:
Ik smeer m ook....
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMM
[afbeelding]![]()
Spreek ze er maar op aan met je zachte 'g'.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef Nadientje het volgende:
je gelkooft het niet, ik krijg alweer een acceptgiro van essentik ga nuuuuuuuuu bellen
Representatief -2quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
same here maar ik mag straks nog naar een klant toe
Geile geile bosjesmanquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Bolle Borrelnoot !quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stinkende kut Gijsjes
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef Vision het volgende:
ik voel me behoorlijk genaaid door fable
overal waar ik kom wordt ik "chicken chaser" genoemd, en dat alleen omdat ik toen ik een klein jochie was tegen kippen aan het schoppen was
Hoe kom ik nou ooit van mijn reputatie af? Op het moment sla ik iedereen zijn kop in die me zo noemt.
geweldig spel
was op het prive adres van die klantquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Representatief -2
Er wordt zelf een statistieken menu bijgehouden hoever je de kip of hoofd schopte !quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, gekke is dus dat je die kippen niet kon schoppen op de versie die ik speeldeIk ga met Link ook altijd achter de kippen aan en wilde dat bij Fable ook doen. Gelukkig kan het dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |