ja hypocriete zooiquote:Op donderdag 23 september 2004 12:15 schreef MSXUser het volgende:
Let maar op: Vooral de stations die Hazes hebben geweerd, besteden er nu de meeste aandacht aan.
Hoeveel biertjes heb je al op? Of schrijf je altijd zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef Kamuji het volgende:
was ik ook al niet van planwat intreseert mij nou dat andre hasses doood is
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
God zij geprezen voor de uitvinding van de DVDLekker niks van Hazes hoef ik te zien ^_^
Ja 538 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 september 2004 12:15 schreef MSXUser het volgende:
Let maar op: Vooral de stations die Hazes hebben geweerd, besteden er nu de meeste aandacht aan.
euh hoeveel biertjes?? goede vraag ben ze vergeten te tellen, drinken op stage is mooiquote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je al op? Of schrijf je altijd zo?
Mee eenschquote:Op donderdag 23 september 2004 12:52 schreef Kamuji het volgende:
[..]
euh hoeveel biertjes?? goede vraag ben ze vergeten te tellen, drinken op stage is mooi![]()
Knakworstjes.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Redmer het volgende:
Hoe is ie eigenlijk dood gegaan? Had ie z'n verkade-koekje niet goed in z'n bier gesopt opdat er een brok in z'n strot bleef hangen?
Zou ook kunnen. Ik kan me voorstellen dat ie moeite had het blikje er om weg te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:30 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Knakworstjes.
rlx, dan word het mssn nog interessant!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:46 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht..
zouden ze de F1 in china trouwens nog wel door laten gaan? of rijden ze allemaal met een zwarte band om (en een biertje op)
Daar heb ik ook zoon tyfus hekel aan. En mensen kom niet met shit van er is een knopje op de tv want die shit komt altijd als er eigelijk een ander leuk progamma op tv was.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:13 schreef Stinger__ het volgende:
oh god nee!!
en dan heb ik het wel over die tv specials
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het erg dat Hazes dood is![]()
Ha ha leuk...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:23 schreef dragon25 het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook altijd zo'n kolere streek he! Maar goed. iig kan hij nu zelf die brief aan z'n moeder gaan geven.
.... Was m'n eerste reactie schat. En waarom zou jij 'em wel mogen ophemelen (quote:Op donderdag 23 september 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ha ha leuk...![]()
Zeiken erover, maar wel een hele avond erover lullen?
Jij mag 'm niet afzeiken, omdat ik 'm niet ophemel, lieverd..quote:Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef dragon25 het volgende:
[..]
.... Was m'n eerste reactie schat. En waarom zou jij 'em wel mogen ophemelen () maar ik 'em niet een beetje mogen afzeiken?
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:08 schreef Foo_niks het volgende:
TheoMaasen]
Amsterdammers, tjongejongejongetjonge. Zijn godverdomme trots op André Hazes man. Als dat bij ons in Eindhoven rond zou lopen dan zouden we ons helemaal kapot schamen man. Lelijke nageboorte. Wandelende wrat dat 't is. Die verschrompelde zak van mij is nog mooier dan die kop van hem. Weetjeda, het zal mij niet verbazen dat wanneer André Hazes gekust zou worden dat ie zou veranderen in een prinsesje.
En dan zeggen ze 'Alles wat ie zingt, komt recht uit z'n hart'. Dan zeg ik d'r snel uithalen dat ding!
[/TheoMaasen]
Nee, Theo Maassen is lekker. Van Hazes kun je zeggen wat je wilt (ik was geen fan van hem) maar hij jatte geen UEFA-cup, ging daarover niet zielig janken op tv en kon tenminste met zijn poten van de vrouwtjes afblijven. Theo is een kansloze loser waarvoor heel nederland zich kapot schaamt.
Uit wat voor buurt kom je ?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:13 schreef BYM het volgende:
"Heeee, er is geen bal op de téévéé ........"
Nou rot dan ergens anders heen ofzo, of ga internetten.
RIP .
wat kijk jij op donderdagavond om 23 uur op Ned 3..??quote:Op donderdag 23 september 2004 18:49 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zoon tyfus hekel aan. En mensen kom niet met shit van er is een knopje op de tv want die shit komt altijd als er eigelijk een ander leuk progamma op tv was.
* BYM checkt profielquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Uit wat voor buurt kom je ?
Amsterdam de Jordaan of Bijlmer ofzo zeker?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:38 schreef BYM het volgende:
[..]
* _bigmac_ checkt profiel![]()
* _bigmac_ ziet woonplaats [afbeelding]
* _bigmac_ schudt hoofd![]()
Hij zong niet over zijn eigen moeder...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:23 schreef dragon25 het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook altijd zo'n kolere streek he! Maar goed. iig kan hij nu zelf die brief aan z'n moeder gaan geven.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Amsterdam de Jordaan of Bijlmer ofzo zeker?
hee, die is niet van Hazes. Die is van Doe Maarquote:Op donderdag 23 september 2004 12:14 schreef Redux het volgende:
He, d'r zit een knop op je tv..
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:34 schreef tong80 het volgende:
Triest topic.
Dat blijft discutabel aangezien er mensen die het erg vinden en mensen die er blij mee zijn, maar ALTIJD als er een BNN-er komt te overlijden heb je die bewuste avond een hele avond gewijd aan die persoon, dus ik snap het punt niet zo eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 september 2004 23:55 schreef Foxxy het volgende:
Sjonge, de gast heeft zich gewoon zelf kapot-gezopen. Echt ernstig, al die mensen die ze dan weer gaan interviewen: "Hij zong altijd wat ie voelde.." Sure, ook als ie prutelend op t podium stond omdat ie te veel gezopen had.
Naar dat ie is overleden, maar de hele avond documentaires is overdreven.
Dat kan je vast wel beter, viltje is veels te scherp. tov de wazigheid van de rest van de foto.quote:
helemaal mee eens ik vond het een goeie kerelquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:00 schreef IJsblok het volgende:
Punt is wel dat een uniek iemand er niet meer is. Dat hij zoop wisten wij allemaal, maar niemand maakte daar echt een punt van, want het was Andre en die zoop nou eenmaal. Dat hij mooie liedjes maakte was veel belangrijker, niet hoe die tot stand kwamen. Verder bleef Andre gewoon Andre en liep hij niet naast zijn schoenen van de verwaandheid (zeg ik als niet-fan). Als bekend wordt dat JP Balkenende de hele dag met een krat bier op zijn werkkamer zit, is nederland te klein.
Een hele avond aandacht aan Andre? Waarom niet...bij Bart de Graaff was dat ook zo en over Pim Fortuyn maar te zwijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |