ja hypocriete zooiquote:Op donderdag 23 september 2004 12:15 schreef MSXUser het volgende:
Let maar op: Vooral de stations die Hazes hebben geweerd, besteden er nu de meeste aandacht aan.
Hoeveel biertjes heb je al op? Of schrijf je altijd zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef Kamuji het volgende:
was ik ook al niet van planwat intreseert mij nou dat andre hasses doood is
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
God zij geprezen voor de uitvinding van de DVDLekker niks van Hazes hoef ik te zien ^_^
Ja 538 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 september 2004 12:15 schreef MSXUser het volgende:
Let maar op: Vooral de stations die Hazes hebben geweerd, besteden er nu de meeste aandacht aan.
euh hoeveel biertjes?? goede vraag ben ze vergeten te tellen, drinken op stage is mooiquote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je al op? Of schrijf je altijd zo?
Mee eenschquote:Op donderdag 23 september 2004 12:52 schreef Kamuji het volgende:
[..]
euh hoeveel biertjes?? goede vraag ben ze vergeten te tellen, drinken op stage is mooi![]()
Knakworstjes.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Redmer het volgende:
Hoe is ie eigenlijk dood gegaan? Had ie z'n verkade-koekje niet goed in z'n bier gesopt opdat er een brok in z'n strot bleef hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |