toch vind ik dat grappig nl
je hoeft er in principe ook niet voor open te staan
zoiets als ufo's op zich bijvoorbeeld
of iemand er voor open staat of niet staat los van of ze bestaan
iig in de zin dat er genoeg mensen zijn die claimen er nooit in te geloven totdat ze werkelijk eens iets zagen wat doorgaat als onverklaarbaar
dat valt allemaal nog wel in de categorie, hoax, hersenspinsel, 'iridium flare' enz
daar zijn er dus duizenden van
over categorie gesproken .. volgens een onderzoekscommisie is ooit eens bedacht dat er een stuk of 11 zijn .. en die van astronauten, piloten sightings is daar ook een van
goed nog steeds goed verklaarbaar als nonsens
toch hou je honderden cases over waarbij men zichkan afvragen of alles wel zo simpel te verklaren is ..
en sinds de videocamera...
ok veel van dat soort filmpjes zijn idd ook goed te faken, en dat is ook wel gebeurd
toch zijn er daarin ook wel een paar leuke filmpjes te spotten
waar je kan vragen, waarom zou iemand specifiek dit hoaxen .. in dat jaar .. en hoeveel moeite moet iemand doen voor deze hoax
andere filmpjes zijn er ook wel, zoals eerder als voorbeeld van de NASA
waarbij er dus ook filmpjes zijn gepakt van de live footage op het nasa kanaal
(vaak worden deze beelden afgesloten met dat de camera draait of vluchtgegevens .. iig spontaan iets anders ) maar aangezien ik zelf daar ook niet vaak naar kijk haalde ik idd dat verhaal en zulke plaatjes van een site.. toch zijn er ook filmpjes waarvan je dus wel kan zeggen dat de kans groot is dat de beelden uberhaubt echt zijn .. en niet gehoaxed .. (nasa ontkent ufo's niet , is er wel degelijk in geinteresseerd (tenminste) maar er mag niet over gesproken worden, en ze geven er ook niet iets van vrij, en alles wat over ufo's gaat = retour afzender ) ... mja .. het is iig niet logisch om te zeggen dat nasa ufo's zou hoaxen .. (lijkt me iig (alhoewel))
om een lang verhaal langer te maken, er zijn filmpjes verklaard en ook goed te verklaren als ijsdeeltjes (sts 48), ruimterommel ed ..
van 1 filmpje specifiek heb ik het voorgevoel dat het verklaren als ijsdeeltjes ed redelijk irationeel is
maar laat je dat niet tegen houden in de reactie
NASA ufo's :D .. sts 37.. 48 ..51 ..80.. 96 (bingo)(enz)