abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22155875
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:55 schreef coz het volgende:
wat doe je als iets in truth, waarvan men altijd beweert dat 'het niet kan' blijkt als 'dat het zo is' ?
in jouw geval niet veel omdat je het niet leest omdat je het niet ziet in de lijst
"Wat doe je als blijkt dat iets in Truth, waarvan men altijd al beweert dat het niet kan, toch blijkt te kunnen?"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 23 september 2004 @ 18:04:56 #27
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22156195
heel abstract voorbeeld

stel een topic als die van reptillians
en op een dag landen er reptilians uit de 4e dimensie en ze staan op de dam handje te schudden met bea met anp cnn nbc enzenz erbij
dan heb je dus een topic waarvan men eerst zei "bullshit" toch waar blijkt te zijn

ok was een beetje vreemde vraag mss, hangt af van hoe erg men blijft volhouden dat niets in truth waar is
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_22156223
enige interessante topics daar zijn die complettheorien over de aanslagen op het WTC e.d. de rest van de topics zijn een beetje te zweverig .
  donderdag 23 september 2004 @ 18:09:56 #29
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_22156295
weet je ik vind dit een waardeloze discussie
onzinners zijn mensen die op internet of in elk geval op fok niet serieus willen zijn, en het voor de ontspanning doen.
nadenken over rare dingen doen ze wel ergens anders

truth-ers willen dat wel op internet doen en ontspannen zich op een andere manier of ergens anders...

dat is het grote verschil tussen de twee groepen
en niet dat dat ze allebei oogkleppen ophebben...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  donderdag 23 september 2004 @ 18:31:46 #30
90061 coz
pi_22156774
maar Angst wat vind je van truth dus ?
dat was de vraag, (discussie)
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:45:18 #31
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_22178444
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:31 schreef coz het volgende:
maar Angst wat vind je van truth dus ?
dat was de vraag, (discussie)
best,
moeten ze zelf weten
ik ben wat nuchtiger, maar discussies over dat soort onderwerpen zijn nutteloos.
Ik weet dat ik er niet voor open sta namelijk...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 25 september 2004 @ 03:36:04 #32
90061 coz
pi_22190137
toch vind ik dat grappig nl
je hoeft er in principe ook niet voor open te staan
zoiets als ufo's op zich bijvoorbeeld
of iemand er voor open staat of niet staat los van of ze bestaan
iig in de zin dat er genoeg mensen zijn die claimen er nooit in te geloven totdat ze werkelijk eens iets zagen wat doorgaat als onverklaarbaar
dat valt allemaal nog wel in de categorie, hoax, hersenspinsel, 'iridium flare' enz
daar zijn er dus duizenden van

over categorie gesproken .. volgens een onderzoekscommisie is ooit eens bedacht dat er een stuk of 11 zijn .. en die van astronauten, piloten sightings is daar ook een van
goed nog steeds goed verklaarbaar als nonsens

toch hou je honderden cases over waarbij men zichkan afvragen of alles wel zo simpel te verklaren is ..

en sinds de videocamera...
ok veel van dat soort filmpjes zijn idd ook goed te faken, en dat is ook wel gebeurd
toch zijn er daarin ook wel een paar leuke filmpjes te spotten
waar je kan vragen, waarom zou iemand specifiek dit hoaxen .. in dat jaar .. en hoeveel moeite moet iemand doen voor deze hoax

andere filmpjes zijn er ook wel, zoals eerder als voorbeeld van de NASA
waarbij er dus ook filmpjes zijn gepakt van de live footage op het nasa kanaal
(vaak worden deze beelden afgesloten met dat de camera draait of vluchtgegevens .. iig spontaan iets anders ) maar aangezien ik zelf daar ook niet vaak naar kijk haalde ik idd dat verhaal en zulke plaatjes van een site.. toch zijn er ook filmpjes waarvan je dus wel kan zeggen dat de kans groot is dat de beelden uberhaubt echt zijn .. en niet gehoaxed .. (nasa ontkent ufo's niet , is er wel degelijk in geinteresseerd (tenminste) maar er mag niet over gesproken worden, en ze geven er ook niet iets van vrij, en alles wat over ufo's gaat = retour afzender ) ... mja .. het is iig niet logisch om te zeggen dat nasa ufo's zou hoaxen .. (lijkt me iig (alhoewel))

om een lang verhaal langer te maken, er zijn filmpjes verklaard en ook goed te verklaren als ijsdeeltjes (sts 48), ruimterommel ed ..

van 1 filmpje specifiek heb ik het voorgevoel dat het verklaren als ijsdeeltjes ed redelijk irationeel is
maar laat je dat niet tegen houden in de reactie
NASA ufo's :D .. sts 37.. 48 ..51 ..80.. 96 (bingo)(enz)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')