*newsflash*quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:02 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En het gaat he-le-maal nergens over. Brrrr.
ik ben niet de enige die t opviel hahahaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Toad het volgende:
Chantal is een beetje dronken.
Ze is niet de enige volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Toad het volgende:
Chantal is een beetje dronken.
Ik ga hem 16 september 'ontmoeten' bij Film by the Sea in Vlissingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap niet waarom ze Rene Mioch een filmkenner noemen.
Hij speelt ook in De Passievrucht, met Carice van Houten enquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind deze Klaas wel een lekker ding
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:30 schreef Toad het volgende:
Heb altijd meer het idee dat Rene kijkt naar de grote kaskrakers dan kleine goede films zoals bijv. Layla 4-ever.
Dat was het laatste segment van een van de laatste aflevering van een van de seizoenen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat haar van Peter van de Vorst in de begintijd van Boulevard
Zullen we daar verder speculeren?quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:08 schreef static het volgende:
Mergen is geen optie, laat maar zo.
Stopt Beau met RTL Boulevard?
idd, hij lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat die Winston Gerstanofiets Beau's opvolger wordt, die kan ik wel waarderen, is af en toe lekker bot en heeft gevoel voor humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |