Edit: niet zo gepast meer...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, maar ik ga me verder inhouden, ik zie net dat ik in nws zit en niet in onz.
Kneus.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:42 schreef Compile het volgende:
[..]
Aldus een linkse Publieke Omroep luisteraar
sommige mensen, daar kun je gewoon te makkelijk grapjes over makenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond ook maar even, kwam al wat opborrelen over "inblikken" e.d. Maar ik denk dat ik dat maar even voor me houd![]()
bron: www.telegraaf.nlquote:André Hazes overleden
André Hazes is overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vanmorgen bevestigd. Woensdagavond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn. Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen. prive
maar je kan hem nog wel boeken...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef ceh het volgende:
ZIjn MANAGER gaat er blijkbaar vanuit dat hij niet meer onder ons is:
http://www.lyonpartners.nl/biografie/andre_hazes.html
lullig!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef joris007 het volgende:
[..]
maar je kan hem nog wel boeken...
![]()
Dat wordt een 'geestig' feestjequote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef joris007 het volgende:
[..]
maar je kan hem nog wel boeken...
![]()
ja of de kas kraker " ik bel je zomaar even op "quote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef Disorder het volgende:
Ik vond Zijn het je ogen? toch wel zijn grootste klassieker.
quote:André Hazes (53) overleden
HILVERSUM André Hazes is vanmorgen
overleden aan een hartstilstand.Hij is
53 jaar oud geworden.De volkszanger
werd gisterenavond met spoed opgenomen
in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |