Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:15 schreef Amersf00rt het volgende:
Hoor net op de radio dat Hazes is overleden. Er gingen gister al geruchten maar die waren niet waar. Net op Radio noordzee Fm werd bevestigd dat ie zojuist na twee hartaanvallen is overleden.......
Een grote gemis vind ik voor nedeland.
R.I.P.
quote:'Toestand André Hazes zeer kritiek'
Zanger André Hazes is met een ernstige longontsteking opgenomen in het Hofpoort Ziekenhuis in Woerden. Zijn toestand zou 'zeer kritiek' zijn.
Weerstand
Showbizzverslaggeefster Wilma Nanninga liet vanmorgen op radiozender Noordzee 100.7 FM weten dat Hazes geen weerstand meer heeft en in slaap wordt gehouden. Zijn echtgenote Rachel zou voortdurend bij André zijn om hem bij te staan.
Gehoor
Familieleden van Hazes zijn van vakantie teruggekeerd. De 53-jarige volkszanger moest in augustus nog twee concerten afzeggen vanwege gehoorproblemen. Hazes kampt al langer met zijn slechte gezondheid.
Bron: RTL Nieuws
Bullshit, ze draaien muziek.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef Amersf00rt het volgende:
Ik meen het echt, Werd net op Radio 538 bevestigd door Naninga die in tranen uitbarsten
Sorry ik bedoelde noordzee FM! mijn excuusquote:Op donderdag 23 september 2004 11:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Bullshit, ze draaien muziek.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:23 schreef Amersf00rt het volgende:
Blijf maar luisteren naar Noordzee dan dan hoor je het zelf. Net draaide ze al een nummer ter nagedachtenis van hem.
Je mag hem van mij dicht doen maar het is echt zo!!
Ik ga daar geen grapjes over maken
www.noordzeefm.nl/quote:Op donderdag 23 september 2004 11:26 schreef lammegiraf het volgende:
noordzee fm heeft niet eens een website
nu.nlquote:'André Hazes heeft zware longontsteking'
Uitgegeven: 23 september 2004 09:55
Laatst gewijzigd: 23 september 2004 10:09
AMSTERDAM - Zanger André Hazes is opgenomen in een ziekenhuis in Amsterdam. De vertolker van het levenslied kampt met hoge koorts en een longontsteking. Dat melden diverse media donderdag. Op sommige websites werd door bewonderaars ten onrechte verkondigd dat Hazes al zou zijn overleden.
Volgens de Telegraaf is de familie van Hazes vroegtijdig teruggekomen van een vakantie in Spanje. Zijn vrouw Rachel verblijft in het ziekenhuis aan zijn zijde.
Door zijn verminderde weerstand maakt zijn familie zich ernstige zorgen. De gezondheid van Hazes is al lang onderwerp van gesprek. Nog geen zes weken geleden moest hij zijn twee aankomende concerten in Ahoy' afzeggen wegens ernstige gehoorproblemen. Daarnaast heeft de zanger al een lange tijd last van suikerziekte.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:29 schreef Disorder het volgende:
Nog geen breaking news op CNN.
Zie je wel, geruchten dusquote:Op donderdag 23 september 2004 11:31 schreef Funksoldier het volgende:
Zojuist was op radio noordzee dat de verslaggeefster er vanuit ging dat het
daadwerkerlijk gebeurd was nu. De familie en bewaking is vertrokken, alleen
heeft de familie nog geen mededelingen gedaan. Zij gaf ook aan dat geruchten
de hele ochtend al de ronde deden, maar dat het nu echt gebeurd was.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:32 schreef Compile het volgende:
[..]
Zie je wel, geruchten dus
quote:maar dat het nu echt gebeurt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |