Dat is het zeker...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:07 schreef Spindizzy het volgende:
Wat klote voor zijn kinderen. Zo jong je (ook al jonge) vader verliezen...

De lever van Dré moet je niet willen, die moet je in de pan gooien. Jarenlang gemarineerd in bier.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef MikeyMo het volgende:
Zou Dre een donorcodicil hebben?

nou wat zeg ik je!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef Suko het volgende:
NPS herhaalt 'Zij gelooft in mij'
AMSTERDAM - De Nederlandse Programma Stichting (NPS) herhaalt donderdagavond de documentaire 'Zij gelooft in mij' over André Hazes. De volkskunstenaar overleed donderdagmorgen.
De uitzending van de spraakmakende film van John Appel is te volgen via Nederland 3 en begint om 23.00 uur. De speelfilm Nynke komt te vervallen.
Was geen fan maar een markant figuur (zo was er geen één) was het wel, zielig voor de kids. R.I.P.
ok iets eerder dan het weekend maar tochquote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
nou dan wordt dit weekend "zij gelooft in mij" wel herhaald.
Die heb ik nog niet gezien

quote:AMSTERDAM - Volkszanger André Hazes is vanmorgen rond half tien overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. Hij was gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis in Woerden, met een zware longontsteking en koorts. Hazes is 53 jaar geworden.
De zanger kampte al enige tijd met gezondheidsproblemen. Hij leed aan suikerziekte en onlangs werden concerten geannuleerd omdat een stoornis aan zijn gehoor was ontdekt. Hazes kreeg zware ademnood toen hij een weekje met zijn vrouw Rachel en hun twee kinderen met vakantie was in het Spaanse Malaga. Het gezin keerde acuut terug naar Nederland, waarna hij werd opgenomen.
Hazes groeide op in de Gerard Doustraat, waar hij tot zijn achttiende woonde. Rijk had de familie Hazes - acht personen - het niet. ''Hooguit twee keer per week was er vlees op tafel,'' vertelde de zanger dikwijls.
Zijn ouders maakten vaak ruzie, dus zocht de jonge André zijn heil op straat. Al op zijn achtste stond hij op Bevrijdingsdag te zingen op de Albert Cuyp. Niemand minder dan Johnny Kraaykamp hoorde hem en nodigde hem uit in de eerste Weekendshow van Johnny en Rijk. Het was Hazes' eerste tv-optreden.
Voordat hij echt doorbrak, had hij legio baantjes: kelner, matroos, slagersknecht, sloper en nog veel meer. Maar het mooist vond hij de horeca. Als 'zingende barkeeper' vergaarde hij enige roem. Zijn grote doorbraak kwam met het nummer 'Eenzame Kerst', een zelfgeschreven tekst op 'een stukkie muziek van m'n neefje'.
Het zou het begin worden van een zangcarrière met vele ups en downs, drank, ziekte, ongelukken en spectaculaire comebacks. Enkele van zijn grote hits De Vlieger, Een Beetje Verliefd en Zij gelooft in Mij. Dat laatste lied was ook de titel van de film die John Appel over hem maakte. In die documentaire was ook te zien hoe Hazes zijn teksten schreef: met het rijmwoordenboek op tafel. Het zou allemaal resulteren in vele gouden platen. Met het album Gewoon André behaalde hij vijf keer platina.
Zijn grote held was Dean Martin. ''Niet eens omdat-ie nou zou geweldig goed zou kunnen zingen, nee, het was de persoon die me aansprak. Alleen die boevenkop al, hè. Je ziet gewoon dat hij wel van een borreltje houdt.''
Over de dood zei hij ooit: ''Als kind heb ik altijd gezegd: 'Wat er ook gebeurt,als ik dood ga dan kom ik op het Journaal'.'' Hij heeft gelijk gekregen.
Het is nog niet bekend wanneer de crematie is
Bron

Originele grapquote:Op donderdag 23 september 2004 12:48 schreef deepthroat het volgende:
Ik hoorde dat Heineken vanmiddag nog met een winstwaarschuwing komt.

quote:Op donderdag 23 september 2004 12:48 schreef deepthroat het volgende:
Ik hoorde dat Heineken vanmiddag nog met een winstwaarschuwing komt.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |