quote:Plovdiv, the second largest city in Bulgaria, is located in the Thracian Plain in Southern Bulgaria. Plovdiv was built on seven hills along the Maritsa River, and its ancient history and especially its picturesque old town, lend the city a characteristic charm.
quote:This was the first of many transporter bridges built around the start of the 20th century and this one was designed by Palacio, a mate of Eiffel.
Vroege vogels? Om 7.39 was ik bijna aan m'n eerste pauze toe.quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:39 schreef Rollufie het volgende:
Voor de andere vroege vogels:
quote:Completed in 1936, by the Department of Shipping and Transport, it was the first new lighthouse in New South Wales since 1903.
The tower is constructed of reinforced concrete and replaced several earlier lights.
The structure cost £6,800 ($13,600) with plant and equipment £2,607 ($5,214).
It was the first fully automatic flashing light to be installed in New South Wales.
The original light apparatus was found to be faulty so a temporary acetylene gas light was employed until the replacement arrived in October 1938.
The light is bi-coloured. A white light of 4.5 second duration visible through 100 degrees, and a red Light visible through 80 degrees. This latter indicating reefs and headlands.
Als er meer mensen zijn gaat het altijd sneller. En vooral met treinreiziger.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
dat klopt uiteraard, maar 14 minuten is wel een slechte score
*vraagt zich af of het met of zonder treinreiziger sneller gaat
Mijn excuses...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
dat klopt uiteraard, maar 14 minuten is wel een slechte score
Je plaatje is stuk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:50 schreef rosstek het volgende:
Ik wil niet iedereen wegjagen, dus een kleine hint;
[afbeelding]
Hier niet...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:01 schreef Elocyp het volgende:
Je plaatje is stuk.
Nee joh...speel lekker verder. Ik zoek wel weer even mee...quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:25 schreef middagdutje het volgende:
Als je je tekortgedaan voelt, wil ik deze wel verwijderen en bewaren voor een andere keer. Zeg het maar.
thanks.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:29 schreef middagdutje het volgende:
In deel 47 deden ze er 2 uur en 15 minuten over. Nette tijd dus
Nou rennen allemaal dusquote:Kommen Sie nach Frankfurt (Oder) und erleben Sie keine Langeweile.
Jij ook weer hier?quote:Op zondag 26 september 2004 11:57 schreef treinreiziger het volgende:
Victoria (Rabat), Malta.
Bewijs.
quote:Summary: Tehran tower which has been built to the elevation of 230 meters and will rise to 435 meters upon completion, will become the fourth tallest tower in the world.
quote:Op zondag 26 september 2004 12:10 schreef treinreiziger het volgende:
* Rollufie meldt zich weer aan en groet iedereen!
Dank je Rollufie!quote:Op zondag 26 september 2004 18:47 schreef Rollufie het volgende:Welkom terug , hoe was Turkije?
Teringquote:Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef Rollufie het volgende:
Het is niet Suez , Egypte trouwens....
Het land klopt wel
Trouwens , jouw foto lijkt me Antananarivo , Madagascar
Bewijs
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:20 schreef StickUpKid het volgende:
Tis Bremerhaven, Duitsland
Nou het kwam wel bekend voor , maar moest toch even zoeken.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:18 schreef Porto het volgende:
[..]
Teringwaar heb jij op gezocht als ik vragen mag (madagascar) ik zag echt niets waar ik iets mee kon, of kende je plaatje al?
Jouw 'bron' info is niet correct. Het is het gemeentehuis.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:56 schreef StickUpKid het volgende:
Helemaal goed! Volgens mij is het een kerk, maar het kan tegenwoordig natuurlijk ook dienst doen als gemeentehuis. Het is in ieder geval een van de grootste houten gebouwen ter wereld!
quote:To say that posting signs has become popular with travelers is an understatement - in July 1990, sign number 10,000 was nailed up in a special ceremony by Olen and Anita Walker, of Bryan, Ohio. The official count of signs conducted by the staff at the Visitor Centre in September 2003 showed 51,842 signs! Each year, between 2,500 and 4,000 new signs are being added to the collection.
Watson Lake as it exists today is one of the Yukon's newest towns, as well as the third largest (after Whitehorse and Dawson), with a population of 1,551 as of December 2003. Not until the Alaska Highway was opened to public travel in 1948 did the town along the highway start to develop. Prior to that time, the main activity was related to the military airport, a couple of miles to the northwest.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:55 schreef treinreiziger het volgende:
Raad de volledige stationsnaam van dit treinstation en in welke stad en land het staat.
type in google eens schwebebahn en wuppertal in en zie daar dé uitvinding van 1895!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
Wat heeft Wuppertal dan voor bijzonder vervoerssysteem
Wat hipquote:Op donderdag 30 september 2004 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
type in google eens schwebebahn en wuppertal in en zie daar dé uitvinding van 1895!
* DutchTrain gaat morgen weer op excursie naar de schwebebahnquote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Wat hip
* treinreiziger wenst Rollufie voor de komende twee weken veel plezier in Beldibi en omgeving!quote:Op zondag 26 september 2004 23:33 schreef Rollufie het volgende:
Ik ga aankomende zaterdag ook voor 2 weken, verblijf in Beldibi en zal zeker weer naar Olüdeniz, Kalkan, Finika en Kas gaan vanwege de mooie omgeving. Ook Perge, Aspendos. Burdur en Isparta zullen aanbod komen.
Bedanktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:27 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
wenst Rollufie voor de komende twee weken veel plezier in Beldibi en omgeving!![]()
Wou ik net zeggen, volgens mij klopt dat wel.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:14 schreef middagdutje het volgende:
vanwege "birrë" ga ik voor Albanië.
Gokje: Tirana, Albanië
Ponte de 25 Abril, Lissabon, Portugal (?)quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:44 schreef Vanderdonk het volgende:
Tis wel een gigantische kloon daarvan
http://community.webshots.com/quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Falco het volgende:
Of zijn er nog andere hulpsites hiervoor ofzo?
oh nu je het zegt... dan wordt het wel heel makkelijk ineenszou bijna vergeten dat dit een serieus topic isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:29 schreef Elocyp het volgende:
Het is een stad aan de zee gok ik
Ja het is wel iets westers volgens mij, of een enorm popualair vakantieoord voor westerlingen. Die boomkwekerij is me te netjes en dat strand en die bomen doen niet erg tropisch aan. Alleen die hoogbouw kan ik niet zo plaatsen. Het is volgens mij een gematigd mediteraan klimaat... maar die hoogbouw ... lastigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:57 schreef DutchTrain het volgende:
bovenstaande lijkt mij niet correctin een bijdehante bui vandaag?
de manier waarop het strand is volgebouwd met stoeltjes en schermen is een Italiaanse bouwstijl, dus ik gok ik - zonder enig bewijs van deze heel fout gehechte foto - op Rimini, Italia
Soms krijg je van die hints van deze stad ligt aan de zee. Dat wou ik dus deze keer voorkomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
oh nu je het zegt... dan wordt het wel heel makkelijk ineenszou bijna vergeten dat dit een serieus topic is
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:55 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
De stad die jullie zoeken ligt aan zee!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
whehehe
afgelopen vrijdag stonden ze er nog...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:54 schreef Vanderdonk het volgende:
edit: hey geen bomen meer o het dak
nee Wuppertal, Duitsland is niet correctwel goed opgeletquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:53 schreef Elocyp het volgende:
Wuppertal, Duitsland?
Ik ook....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:08 schreef foton het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer treinreiziger deze reeks weer verder vol gaat spammen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |