quote:Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
De landen die omgedoopt worden in VSA:
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
THE_ED Island
pech die heb ik al. en kzal idd ff een ander plaatje pakken waar de VSA op staat.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik wil Kenia!
De WAU is bereidt Bosdnouswana te steunen in haar strijd tegen de VSA.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Posdnous het volgende:
Bosdnouswana voelt zich ietwat bedreigd door de supermacht die zich bij haar grenzen opdringt![]()
[...]
*Posdnous ook stiekem undercover Hutu & Tutsi milities ruzie laat maken met moslims binnen VSA landsgrenzen*![]()
lulquote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef frenzy2003 het volgende:
pech die heb ik al. en kzal idd ff een ander plaatje pakken waar de VSA op staat.
Goede keuze.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Falco het volgende:
Ik wil TSJAAD! Zo rechtsboven landje 14 en 16.
En ik herbenoem het tot Oostenrijk.
ongeduldig? ach anders geef ik hem je morgen pas. lkkr puhquote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef Falco het volgende:
Waar blijft mijn Tsjaad/Oostenrijk?
De VSA is nooit erkend door de internationale gemeenschap. Al dat geleuter over op handen zijnde veroveringen en steun van grootmachten als de VS, Rusland en China is dan ook puur propaganda.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef MofoF1 het volgende:
Uhm... Waar is de VSA gebleven, frenzy?
Federatief heh.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef Renmaestro het volgende:
Dat VSA is geen lang leven beschoren. Zo'n grote staat is toch niet te handhaven?
Gaat het net zo goed werken als in Rusland?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Federatief heh.
Okee ook goedquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ongeduldig? ach anders geef ik hem je morgen pas. lkkr puh :')
nee, als in de USAquote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gaat het net zo goed werken als in Rusland?
In de USA heb je geen stammen die elkaar het leven zuur maken.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nee, als in de USA
Wij zijn heel lief, net ADO Den Haag..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In de USA heb je geen stammen die elkaar het leven zuur maken.
dat d8 je maar,ooit gehoord van east coast en west side???quote:Op woensdag 22 september 2004 23:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In de USA heb je geen stammen die elkaar het leven zuur maken.
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat d8 je maar,ooit gehoord van east coast en west side???
Ik ben nou eenmaal selectief qua kennis in me opnemen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
loser![]()
en hoe?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:36 schreef Sandertje21 het volgende:
Leeft de VSA nog?
Kluupkuupkluupquote:Op donderdag 23 september 2004 00:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
en hoe?![]()
Reactie uit Kaap de Goede Kluup: "je bent erbij of je bent het niet.."quote:Op donderdag 23 september 2004 00:49 schreef wingerd het volgende:
[..]
Kluupkuupkluup... Kan jij wat zaken waarnemen voor Swingbabwe? Het is geen overnamebod, maar wel een eerste stap in de richting van een samenwerking. De President heeft namelijk andere zaken aan zijn hoofd
Het is geen keuzelijstquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef Clab het volgende:
Ach doe mij maar Zuid Mbutunesië, ligt aan zee en lekker moeilijk te schrijven
creatief boekhoudenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef 8op het volgende:
Die knakkers van de VSA lopen je kaart te frauderen
En van wie hebben jullie Malawi, Oeganda, Burundi Rwanda & Oost-Kongo dan veroverdquote:Op donderdag 23 september 2004 14:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
creatief boekhouden![]()
Zelfs ik date-te de OP nog sneller upquote:Op donderdag 23 september 2004 19:43 schreef Falco het volgende:
Zo ik heb nu lang genoeg gewacht op mijn Tsjaad/Oostenrijk.
als jij nou ff een nieuwe maakt en de link hier zet kan deze dicht. dit was maar gewoon ff vervanging maar kben eigk te lui om er iets mee te doenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zelfs ik date-te de OP nog sneller up
Je gaat nu natuurlijk wel de lasten dragen :')quote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als jij nou ff een nieuwe maakt en de link hier zet kan deze dicht. dit was maar gewoon ff vervanging maar kben eigk te lui om er iets mee te doen :')
Waarom heet het niet Jeanny ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:14 schreef Falco het volgende:
Nu heb ik ongeveer Niger gekregen in plaats van Tsjaad. Ik neem aan dat het over gebiedje 20 gaat.
Nouja wtf, ik blijf het Oostenrijk noemen vanaf nu en ik vind het eigenlijk prima.
Dat is 80% Tsjaad hoor, sla de kaart er maar op naquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:14 schreef Falco het volgende:
Nu heb ik ongeveer Niger gekregen in plaats van Tsjaad. Ik neem aan dat het over gebiedje 20 gaat.
Nouja wtf, ik blijf het Oostenrijk noemen vanaf nu en ik vind het eigenlijk prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |