Grappig. Dat is in Gelredome ook het codewoord voor onraad. Tenminste, toen ik er werkte.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Mickeys het volgende:
geen idee.... bij vroom & dreesmann is het woord "christophel keuken afdeling" iig brand op de keukenafdeling.
Het zou wel een code voor de bhv (ehbo'ers) kunnen zijn..... bij v&d was dat toen 120 120 en dan de afdelingsnaam
Ten eerste verkoopt V&D geen keukens dus een keukenafdeling is er al niet. Ten tweede is die benaming al lang weer veranderd, en ten derde (mocht je bij V&D gewerkt hebben) dan zou je begrijpen dat dit soort benamingen niet openbaar gemaakt mogen worden. Het is nl de bedoeling dat de mensen in de winkel niet weten wat het betekend zodat er geen paniek ontstaat...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Mickeys het volgende:
geen idee.... bij vroom & dreesmann is het woord "christophel keuken afdeling" iig brand op de keukenafdeling.
Het zou wel een code voor de bhv (ehbo'ers) kunnen zijn..... bij v&d was dat toen 120 120 en dan de afdelingsnaam
Kijk dat is nog eens een nuttig antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:52 schreef SaskiaR het volgende:
Code 50 is bij de HEMA de oproep voor beveiliging om naar de betreffende afdeling te gaan.
Van andere vestigingen weet ik het niet, maar hier in Leeuwarden hebben ze toch écht keukens hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ten eerste verkoopt V&D geen keukens dus een keukenafdeling is er al niet. Ten tweede is die benaming al lang weer veranderd, en ten derde (mocht je bij V&D gewerkt hebben) dan zou je begrijpen dat dit soort benamingen niet openbaar gemaakt mogen worden. Het is nl de bedoeling dat de mensen in de winkel niet weten wat het betekend zodat er geen paniek ontstaat...
Nou, ik werk bij V&D maar heb nog nooit gehoord dat we keukens verkopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Van andere vestigingen weet ik het niet, maar hier in Leeuwarden hebben ze toch écht keukens hoor![]()
Ik weet ook niet of het overal zo is, blijkbaar niet. Maar Leeuwarden is niet echt een wereldstadquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, ik werk bij V&D maar heb nog nooit gehoord dat we keukens verkopenMaar zo leer ik na 2 jaar Vroom en Dreesmann nog eens wat zeg
![]()
ten eerste: Nooit bij sommige V&D's een GrandoRama gezien? das nl een keukenwinkel die keukens verkoopt en ja ook keukenartikelen worden er verkocht wat dat je van borden, pannen, bestekquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ten eerste verkoopt V&D geen keukens dus een keukenafdeling is er al niet. Ten tweede is die benaming al lang weer veranderd, en ten derde (mocht je bij V&D gewerkt hebben) dan zou je begrijpen dat dit soort benamingen niet openbaar gemaakt mogen worden. Het is nl de bedoeling dat de mensen in de winkel niet weten wat het betekend zodat er geen paniek ontstaat...
jups... ze keukens waren ook in Amersfoort.. ook al zo'n wereldstadquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het overal zo is, blijkbaar niet. Maar Leeuwarden is niet echt een wereldstaddus er zullen ongetwijfeld meer vestigingen zijn met keukens ...
Nijmegen heeft kladblokkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jups... ze keukens waren ook in Amersfoort.. ook al zo'n wereldstad
damn... die zijn hier in almere net uitverkocht... kan jij er voor mij een paar scoren nog dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:10 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Nijmegen heeft kladblokken![]()
Nee zit met code 2000quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
damn... die zijn hier in almere net uitverkocht... kan jij er voor mij een paar scoren nog dan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij ons is het bea herenmode >> bommeldingquote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Mickeys het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Wanneer ze bij ons omroepen "Attentie code 93894.1,4 op de keukenafdeling", dan bedoelen ze eigenlijk dat er een 3 voudige moord is gepleegd op 9 (keukenafdeling), waarbij mogelijk 1 dader (.1) is betrokken en vermoedelijk (894) onderweg is naar het licht- en electronica-afdeling (,4).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |