Je zou voor de grap het origineel eens moeten beluisteren. Een pracht van een 'stap op je paard en gallopeer maar mee' nummer!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Mach1 het volgende:
Tsja, voor de akoestiek moet je inderdaad niet in de Ahoy zijn!!! Heb je helemaal gelijk in!
Ik vond die cover van U2 ook niet echt iets toevoegen, maar die Johnny Cash cover kon ik wel waarderen!
Volgens AllMusic is het van The Psychedelic Furs.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:07 schreef El.Wulfo het volgende:
kent iemand het nummer love my way en weet die dan ook van wie het oorspronkelijke is? live heeft dat ooit gecoverd....
Zal ik es even gaan doen!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou voor de grap het origineel eens moeten beluisteren. Een pracht van een 'stap op je paard en gallopeer maar mee' nummer!![]()
Nog een concert dus, in de HMH! Als ik het zo lees op SOL kunnen we daar vast ook kaarten voor reserveren.quote:Twee concerten Live in Nederland Live komt naar Nederland voor twee optredens. Op zaterdag 8 april geeft de Amerikaanse band een exclusief optreden in de hoofdstedelijke Paradiso, twee dagen voordat de nieuwe cd verschijnt: Songs From Black Mountain.
Op donderdag 29 juni speelt Live in de Heineken Music Hall, ook in Amsterdam. De kaartverkoop voor beide concerten begint op zaterdag 11 februari.
Songs From Black Mountain is het 7e studioalbum van Live. De eerste single van de plaat, The River, komt officieel uit op 20 maart en is nu al op de radio te horen.
Top, ik zorg dat ik erbij ben. Als dat niet lukt ga ik wel naar een ander concert van ze.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:47 schreef TearSong het volgende:
Zo, maar eens even opgraven dit topic en daar heb ik een reden voor:
Dit kregen we vandaag binnen van de fanclub:
-----
Ga rustig zitten, haal diep adem: ja! Dat waar wij met z\'n allen al sinds 1999
van hebben gedroomd en op hebben gehoopt, staat nu te gebeuren... Op zaterdag
8 april aanstaande zal Live een zéér exclusief optreden verzorgen in dé
poptempel van Nederland: Paradiso Amsterdam. Exclusief voor leden hebben wij
de eerste 1000 kaarten beschikbaar!
Sommigen van jullie hebben Live daar in de jaren \'90 zien optreden en weten
als geen ander dat Paradiso the place to be is voor Live. Een fantastische
ambiance en vooral: héél intiem. Concerten in 1997 en 1999 waren in no-time
uitverkocht. Concertorganisator The Alternative en SONY BMG MUSIC
ENTERTAINMENT maken het nu voor ons mogelijk om alle leden van The Subculture
of Live de kans te bieden tickets voor dit concert te kopen. Jij bent dus als
fan als éérste aan de beurt!
-----
2 kaarten zijn dus gereserveerd voor LIVE in Paradiso 8 april!
ja dat zeg ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef SHARKYKING het volgende:
Daarnaast zal live eind juni nog een paar keer in de HMH optreden.
Kaartverkoop start zaterdag (net als voor die 500 resterende paradiso kaarten)
meer nieuws zal morgen komen vanuit de fanclub
Ik neem aan dat dat 100 moet zijn. Er kunnen toch maar zo'n 1.000 man in Paradiso.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:47 schreef TearSong het volgende:
Exclusief voor leden hebben wij
de eerste 1000 kaarten beschikbaar!
1500. En nee, het zijn er echt 1000. Er zijn dus maar heel weinig kaarten voor de reguliere verkoopquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat 100 moet zijn. Er kunnen toch maar zo'n 1.000 man in Paradiso.
Allebeiquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef SugarPlumFairy het volgende:
is de kaartverkoop voor het paradiso concert ook via ticketservice.nl, of alleen via de postkantoren?
Grmpfquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:53 schreef TearSong het volgende:
1500. En nee, het zijn er echt 1000. Er zijn dus maar heel weinig kaarten voor de reguliere verkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |