Ik wilde net komen melden dat iedereen in de aanslag moet gaan zitten!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie post als eerste
Kabinet Balkendende-2 gevallen .... 103
extra journaal op Ned.2 om 22:00
Ik zit nu al 24 uur elke 5 minuten de tt te refreshen, maar er gebeurt niks in denhaag![]()
die ga ik dan wel inlijsten !!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie post als eerste
Kabinet Balkendende-2 gevallen .... 103
extra journaal op Ned.2 om 22:00
Ik zit nu al 24 uur elke 5 minuten de tt te refreshen, maar er gebeurt niks in denhaag![]()
quote:
Vandaag nog niet! Volgende week vrijdag pas en dat is geen grap.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
vandaag is teletekst 25 jaaaaaaaaaaaaaar
waarom stond dat dan in het utrechts nieuwsbladquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vandaag nog niet! Volgende week vrijdag pas en dat is geen grap.
Dat duurt nog even denk dat die prins van Monaco eerder gaatquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:27 schreef JaWi het volgende:
Alvast een schopje voor de dood van de Paus.
Nou dat denk ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even denk dat die prins van Monaco eerder gaat
quote:VATICAN CITY (CNN) -- Pope John Paul II was given the last rites of the Roman Catholic Church late Thursday night as his health deteriorated, a Vatican source has told CNN.
Nee ik denk ook van nietquote:
Lekker legendarisch ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:44 schreef Tokay het volgende:
Ik mis eigenlijk wel de 101-melding van Terri Schiavo's overlijden.
Wie was dat ook al weerquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:44 schreef Tokay het volgende:
Terri Schiavo's
Dit was 1 van de allereersten of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |