idd, maar nu is het zo gemeengoed, de grootste digibeten hebben al p2p programma's op hun pc staan om dingen te downloadenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar toch nog altijd veel goedkoper dan al die spellen en programma's origineel. Overigens werd er toen ook al gedownload, maar dat waren een paar zieke geesten die je op een hand kon tellen.
Nouja, vroeger wist ik ook niet of nauwlijks waar ik mee bezig was. Maar ik geef toe dat de commando's die ik toen alleen kende nu al abacadabra lijkt voor de huidige generatie gebruikers.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
idd, maar nu is het zo gemeengoed, de grootste digibeten hebben al p2p programma's op hun pc staan om dingen te downloaden
Gek, hele diskettebakken vol met nieuwe spellen werden er detijds uitgewissled!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
bij de opkomst van de cd-rom spellen werd er nog niks gedownload of uitgewisseld, het was gewoon te groot en een brander te duur
Ook dat, ik weet nog wel dat ik 20 diskettes op mijn geduld aan het uitpakken was ofzo. En dan deed ik nog niet eens echt mee.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:36 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Gek, hele diskettebakken vol met nieuwe spellen werden er detijds uitgewissled!
ik heb een spel als phantasmagoria nooit als warez gezien toendertijdquote:Op woensdag 22 september 2004 20:36 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Gek, hele diskettebakken vol met nieuwe spellen werden er detijds uitgewissled!
Sam & Max - Hit the Road wel?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb een spel als phantasmagoria nooit als warez gezien toendertijd
Kul argument. Ook programma's die vele malen goedkoper zijn worden gedownload. Paint Shop Pro, voor de meeste mensen een uitstekend alternatief voor Photoshop kost nog geen 100 dollar en dat download ook bijna iedereen. De reden dat men download is simpel: het is redelijk simpel en het is gratis.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:33 schreef Baris het volgende:
Warrz wordt gewoon gedownload omdat software tegenwoordig gewoon te duur is.
Ik bedoel: een student kan niet rond de ¤1000,- betalen voor Photoshop.
Van de andere kant; als je dat zou laten heb je een mindere computer om je programma's te draaien. Of toch in ieder geval minder ruimte om zoveel programma's op te zetten, of , of ..quote:Op woensdag 22 september 2004 20:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kul argument. Ook programma's die vele malen goedkoper zijn worden gedownload. Paint Shop Pro, voor de meeste mensen een uitstekend alternatief voor Photoshop kost nog geen 100 dollar en dat download ook bijna iedereen. De reden dat men download is simpel: het is redelijk simpel en het is gratis.
Wat overigens wel vreemd is (en ik maak me er ook schuldig aan) dat mensen die zeggen dat software duur is dan wel geld hebben om een dure PC te kopen van bijvoorbeeld 2000-3000 euro. Daar is dan ineens wel geld voor.
Waar denk je dat het geld heen gaatquote:Op woensdag 22 september 2004 20:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kul argument. Ook programma's die vele malen goedkoper zijn worden gedownload. Paint Shop Pro, voor de meeste mensen een uitstekend alternatief voor Photoshop kost nog geen 100 dollar en dat download ook bijna iedereen. De reden dat men download is simpel: het is redelijk simpel en het is gratis.
Wat overigens wel vreemd is (en ik maak me er ook schuldig aan) dat mensen die zeggen dat software duur is dan wel geld hebben om een dure PC te kopen van bijvoorbeeld 2000-3000 euro. Daar is dan ineens wel geld voor.
die heb ik hier ook liggen, samen met Full Throttle en The Digquote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Sam & Max - Hit the Road wel?
Die heb ik nog origineel op cd liggen hier, da's dus MET speech
probeer een studentenlicentie te krijgen via school, dat scheelt pas een hoop geld en is nog legaal ookquote:Op woensdag 22 september 2004 20:33 schreef Baris het volgende:
Warrz wordt gewoon gedownload omdat software tegenwoordig gewoon te duur is.
Ik bedoel: een student kan niet rond de ¤1000,- betalen voor Photoshop.
maar dat geld verdien je dus gewoon weer terug door geen dure software te kopen, maar gratis en simpel downloaden.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:53 schreef Lucille het volgende:
ja, en als ik iedere keer gewoon een auto jat ipv er een te kopen, bespaar ik ook veel geldquote:Op woensdag 22 september 2004 21:33 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
maar dat geld verdien je dus gewoon weer terug door geen dure software te kopen, maar gratis en simpel downloaden.
Als je voor iedere programma die je op je pc hebt staan $ 100 dollar betaald, of zelfs meer (uiteraard soms minder), dan kan dat toch aardig oplopen.
kloptquote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, en als ik iedere keer gewoon een auto jat ipv er een te kopen, bespaar ik ook veel geld
Dan is het misschien verstandig de vraagprijs flink te verlagen..... (minstens 600 euro voor een Office XP pakket (bij release)..... ammehoela ..quote:de mensen die die software ontwikkelen doen dat echt niet als hobby, dat is hun broodwinning, dus als vervolgens bijna niemand de software koopt, maar gewoon download, lopen ze gewoon inkomsten mis...
Tis niet echt jatten...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, en als ik iedere keer gewoon een auto jat ipv er een te kopen, bespaar ik ook veel geld
leuk werk hè, proberen digitale criminaliteit goed te praten met het feit dat je niets steelt, slechts kopieerd..quote:Op woensdag 22 september 2004 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis niet echt jatten...
tis een foto schieten van een auto en em dan vervolgens nabouwen...
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis niet echt jatten...
tis een foto schieten van een auto en em dan vervolgens nabouwen...
Tuurlijk mag het niet, maar kom niet met metaforen die nergens op slaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
leuk werk hè, proberen digitale criminaliteit goed te praten met het feit dat je niets steelt, slechts kopieerd..
als je een auto steelt dan dupeer je de consument en de verzekering...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
leuk werk hè, proberen digitale criminaliteit goed te praten met het feit dat je niets steelt, slechts kopieerd..
Nouja, de software maker, indirect.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je iets kopieert wat je normaal gesproken toch niet gekocht had dupeer je niemand
daarom zeg ik ook : wat je normaal gesproken nooit gekocht hadquote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, de software maker, indirect.
Hoewel het de vraag blijft of hij echt omzet misloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |