Snoopy
Mara deed het in het vliegtuig heel goed. De heen weg alleen maar wakker geweest bij het dalen viel ze pas in slaap.
En het enige nadeel was dat ze 2X had gepoept en dat verschonen
![]()
Verschikkelijk dus mocht je gaan neem een kurk mee of gewoon niets laten eten een paar uur
De terug weg heeft ze 3 uur geslapen en 1 deel van mama sliep mee mijn arm pff dat was niet de prettigste manier maar ach. Daarna duurde het nog een uurtje en was ze heel gezellig. Kiekeboe spelen met de buren achter je. Spelen met het kotszakje (knuffel er in en er uit Gelukkig worden die niet gericyceld)
En bij het landen heeft ze de hele tijd uit het raam gekeken naar de lampjes.
Veel mensen van de vlucht kwamen ff kijken bij haar of zeiden bij het uitstappen wat is dat een ontzettend lief meisje zeg en nog meer van dat soort dingen
![]()
werd er gewoon verlegen van. Mara niet die bleef maar lachen en zwaaien naar iedereen.
Er werd wel gehuild hoor maar zodra iemand er over klaagde bij de sterwardess werd die meteen op zijn plek gezet dus daar zou je je geen zorgen om hoeven maken.
Morris met een haar vrije kat zo 1 zoek ik ook nog. wil je ruilen ik heb er hier 3 met haar.
Bar en Mar Thijs is een schatje. Moet erg wennen om die naam hier te zien en dan zo een klein babytje er bij te zien. Mara haar papa heet namelijk ook Thijs
Kyllian die gaap
Junah in haar kerstpak erg leuk pakje gelukkig niet ver weggestopt voor de kerst. Maar al maat 74 Mara verzuipt soms nog in 68 (meestal past het net)
Had toen ik zwanger was een mexx jasje gekocht geweldig leuk. Voor in het voorjaar maat 68. Ze heeft het toen een paar keer aangehad maar was natuurlijk nog te groot. Nu heeft ze hem als nog aan. Ben blij dat ik hem nog in de kast had laten hangen.
Klaas bruinsma geweldig