quote:Wouw mooi dop!! Heel erg mooi duidelijk!
Dank je voor deze info.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:47 schreef Meaghan het volgende:
Ah, Elise heeft een superverjaardag gehad zo te zien!!![]()
Wat is dat toch speciaal he, zo'n eerste verjaardag![]()
Enne.. vraag maar raak hoor Bixister en Tan
Ik heb de Casio QV-3500EX (3.3 megapixel), maar inmiddels is dit model alweer uit de handel. Hij was destijds rond de 600 euro, maar had zoveel mogelijkheden dat ie niet onder deed voor een professionele camera en de prijs viel wat dat betreft wel weer mee Nu zijn digitale camera's trouwens behoorlijk goedkoper geworden. Ook heeft ie een Canon lens, wat een van de betere lenzen schijnt te zijn. Hij is wel aan de zware kant, maar de huidige modellen van Casio zullen wel wat compacter zijn.
Ik ben er bijzonder tevreden mee, zij het niet dat ie de laatste weken kuren vertoont die het ergste doen vrezenMijn schermpje geeft zo af en toe ruis en ik denk dat de beeldchip(?) z'n beste tijd heeft gehad. Ik vind het vrij snel voor een camera uit begin 2002 en ik weet dus niet of het puur pech is, of dat het toch aan het merk ligt. Ik moet nog steeds naar de dealer bellen, maar dat durf ik niet, bang dat ik te horen krijg dat ik op zoek moet naar een ander toestel
Verder gebruik ik ook nog een fotobewerkingsprogramma, ' Ulead Photo Impact 8' om de foto's wat op te krikken qua kleur en intensiteit.
Maar genoeg van mijn off-topic geleuter.. Foto's willen we zien ja!!
dat was ik ook, maar ze worden juist stroefquote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef Anitra het volgende:
ik wil dat ook doen met Djulian, maar ben zo bang dat ik hem laat glippen
Zo zag de box er hier ook altijd uitquote:Op donderdag 23 september 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: En Anitra? Geprobeerd?
Ff spammen hoor
Dylan heeft zoveel speelgoed in z'n box dat ie er zelf niet meer bij kon
[afbeelding]
Weer thuis....altijd leuk je weer te zien mamlet vooral op de schoenen
[afbeelding]
Van hem of van mij?quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Wat heerlijk Anitra, je ziet hem genietenLekkere spekkies trouwens hoor
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:27 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
LadySwat is Amber een mooi meisje zeg
![]()
BabySBeaker
idd hele leuke foto'squote:Op vrijdag 24 september 2004 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto's Saint!
Thanks Magneet!
Sorry, dat had ik niet in de gaten. Nu gefixed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:37 schreef Magneet het volgende:
er staan nog 2 of 3 linkjes niet goed in de post die er nu staat, kan je die ff fixoren?
Dank je, het is een hele wijsneus.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Mara, wat een leuke vakantie heb jij gehad, maar je hebt wel een paar lastige ouders hoor. Ze verzinnen ook altijd van die rare dingen hè
Clab, leuke dochter heb je!
jaaaa gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:08 schreef Belana het volgende:
wat een l;euke foto's van Dylan met Amber en Jolie!!!
(dat moeten we binnenkort toch ook eens regelen met Dylan en Liam hoor)
of gewoon met alle 4
bijna geregeldquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
jaaaa gezellig
ja ik vind het altijd knap, sommigen die een hele lange lijst hebben met alle foto's die ze hebben gezien, ik heb ze ook allemaal gezien, maar heb geen tijd (en zinquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:50 schreef poemojn het volgende:
En alle andere foto's zijn ook leuk maar het zijn er altijd zo veel
hij merkt er niks van hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:44 schreef Anitra het volgende:
Ik vind dat pakje dat Junah zo leuk![]()
Vandaag ook weer een boel leuke meide kleding gezien, maar om Djulian nu een roze pakje aan te trekken vind ik zielig
Dank je, vond het zelf ook fantastisch, was bedoeld voor de kerst, maar toen wist ik nog niet dat ze al zo snel in maatje 74 zou groeienquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:44 schreef Anitra het volgende:
Ik vind dat pakje dat Junah zo leuk![]()
Jaaa, ik ben al 7 weken oud dus het werd wel eens tijd voor een huisdierquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:21 schreef Anitra het volgende:
Morris wat kijk jij al wakker zeg!! Je heb wel een heel lief huisdier
Nee jammer hè?quote:Op zondag 26 september 2004 10:58 schreef Tan het volgende:
En MorrisWat ben jij ineens al groot
In mijn gedachten ben je nog een freubeltje van een paar dagen oud
Aan Mabel natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:38 schreef harrie1 het volgende:
daniel in de rol van klaas bruinsma
en hier in gedachte verzonken
tja waar zal hij aan denken?
Ik vind het zo leuk dat jij ook een Jasper en een Tom hebt, alleen in een andere volgordequote:Op zondag 26 september 2004 17:25 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
Japsie die tegen het kastje aanleunt
[afbeelding]
Tom de Bouwerlief is ie he?!!
(dit was nog in het oude huis, op zijn 2e verjaardag )
Wat is Jasper verandert zeg, sinds de laatste keer dat ik hem zagquote:Op zondag 26 september 2004 17:25 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tom de Bouwerlief is ie he?!!
(dit was nog in het oude huis, op zijn 2e verjaardag )
kan moeilijk tig foto's plaatsen, staat behoorlijk opdringerig (zo voelt het tenminste) en zelden op anderen reageren (wat ik wel wil, maar ze zijn allemaal altijd zo leuk en vergeet het meestal ook gewoon weer)quote:Op maandag 27 september 2004 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wie heeft het dan over 1 foto? Wij niet hoor!
tnxquote:Wat een heerlijk smoeltje zeg! Lekker wijs mannetje!
Heb ik ook last van... heb ik nou wel of niet op die en die gereageerd...quote:Op maandag 27 september 2004 18:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan moeilijk tig foto's plaatsen, staat behoorlijk opdringerig (zo voelt het tenminste) en zelden op anderen reageren (wat ik wel wil, maar ze zijn allemaal altijd zo leuk en vergeet het meestal ook gewoon weer)
ben druk bezig, wordt uiteraard een duosite met alicia. heb de layout af en de meeste content voor nu ook. Nu is het aan danny om hem werkzaam te krijgen. (als ik dat moet doen zijn de kids bejaard voor ie werkt)quote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik ook last van... heb ik nou wel of niet op die en die gereageerd...
Maarreh... doe dan eens gauw een site voor hem bouwen!
Grapje hoor... rustig aan.
Volgens mij houdt niemand hier een teller bij wie wel of niet waarop reageert. Ik niet tenminste. Dus huppa spammen!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 18:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan moeilijk tig foto's plaatsen, staat behoorlijk opdringerig (zo voelt het tenminste) en zelden op anderen reageren (wat ik wel wil, maar ze zijn allemaal altijd zo leuk en vergeet het meestal ook gewoon weer)
Je mag gewoon spammen hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:50 schreef Knorretje het volgende:
wat is het toch altijd enorm moeilijk om 1 foto uit te kiezen om te plaatsen,ze zijn allemaal zo mooi, lief, etc...
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op zondag 26 september 2004 17:25 schreef Logician het volgende:![]()
vraag en aanbod forum?quote:Op maandag 27 september 2004 20:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
[offtopic]
Die kast waar komt die vandaan?
[/offtopic]
Als je nou weer komt lurken, mag je ook best wat foto's plaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef Catootje het volgende:
Ik lurk hier 's avonds altijd zo lekker.....
Hahaha nee, maar hij wou goed kunnen zien of Djulian het wel lekker vonden zonder bril ziet papa Djulian niet zo scherpquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef snoopy het volgende:
Heeeeeerlijk samen onder de douche met papa, Djulian![]()
Heeft papa trouwens altijd zijn bril op onder de douche?
Dutchie, da's helemaal niet lief van jou![]()
![]()
hij komt oorspronkelijk bij de IKEA vandaan.quote:Op maandag 27 september 2004 20:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
[offtopic]
Die kast waar komt die vandaan?
[/offtopic]
Dat doet ze zeker!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:41 schreef snoopy het volgende:
a spirit always on the trail
a joyful soul with lots of friends
a dreamer with a common sense
and tricks or treats that never fail
the world is perfect to his mind
The Monkey is happy in his dreams
it's always later than it seems
for dreamers have no sense of time
Dat is het karakter van de aap![]()
Wat is Maria hipperdepip zeg![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:30 schreef pluisje het volgende:
Tobiasje
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:33 schreef Tobiasje het volgende:
Ik ben niet dik, ik heb zware botten ja
En daar moeten jullie niet mee spotten
Kleine troost, Jolie was 2 weken geleden al 65 cm en past een heleboel alweer niet meer....ze is alleen niet zo bol, spekkig zat maar d'r gewicht is gemiddeld maar d'r lengte boven het gemiddelde daardoor zitten d'r kleren nog wel redelijk allemaal, hiehie.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:25 schreef pluisje het volgende:
We hebben hem zelf gemeten, en kwamen rond de 64 cm uit. Dat zou verklaren waarom sommige kleertjes in maat 62 inmiddels ook al niet meer passen
Ja, en Tobias is dus andersomquote:Op woensdag 29 september 2004 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Kleine troost, Jolie was 2 weken geleden al 65 cm en past een heleboel alweer niet meer....ze is alleen niet zo bol, spekkig zat maar d'r gewicht is gemiddeld maar d'r lengte boven het gemiddelde daardoor zitten d'r kleren nog wel redelijk allemaal, hiehie.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:33 schreef Tobiasje het volgende:
Ik ben niet dik, ik heb zware botten ja
En daar moeten jullie niet mee spotten
Ja, achter de traliesquote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
letterlijk een boeffie
ik zal mamma aan het werk schoppenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Amber? Mama en papa lopen een beetje achter met je site
Goed zoquote:Op donderdag 30 september 2004 20:27 schreef Ambertje het volgende:
[..]
ik zal mamma aan het werk schoppen
bemoei jij je er niet mee zegquote:Op donderdag 30 september 2004 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo
En als je een beetje dwang nodig hebt....... jij slaapt toch door 's nachts![]()
![]()
-edit- ik kijk scheefquote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef bixister het volgende:
is dit te groot of gaat 't wel?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker toch, tis niet schadelijk, dat kind speeltquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:48 schreef basset het volgende:
Wat een zooitje moussy!
Wat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Lekker toch, tis niet schadelijk, dat kind speelt
ik vind ze dus juist heel wijs!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:45 schreef miss_dynastie het volgende:
wat een onwijs mooie ogen!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:44 schreef ThunderChild het volgende:
Beef, kijk je wel uit. Luchtbel loopt nog vrij los hoor . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |