In de hele Nederlandse competitie lopen ze nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal![]()
Iedere spit mist wel eens kansen, hoeveel goals en assists had hij vorig jaar? Iets van 23 om 12? Dan zijn zeer behoorlijke aantallen. Afgelopen zaterdag ook weer 2 assists en een goal Noem mij maar een aantal betaalbare spelers die beter zijn, in de sellectie van Feyenoord lopen ze niet.
Kuijt for Prime-minister!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef Staanplaats het volgende:
Kuijt moet aanvoerder worden!
Ik heb toch gelijk. Je bent gewoon een debiel als je dronken naar het stadion gaat, net goed dat je dan opgepakt wordt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor FOK, zeer nuttige bijdragen.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:49 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk. Je bent gewoon een debiel als je dronken naar het stadion gaat, net goed dat je dan opgepakt wordt.
Wat is er debiel aan? Doe het zo vaak en geniet evenzeer van de wedstrijd en misdraag me nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:49 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk. Je bent gewoon een debiel als je dronken naar het stadion gaat, net goed dat je dan opgepakt wordt.
Jij zit altijd dronken voor de tv?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:49 schreef encore04 het volgende:
[..]
Als je niemand lastig valt is het je eigen zaak. Maar helaas zijn er wel genoeg van die josti's die er alleen maar vervelend en aggressief van wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is er debiel aan? Doe het zo vaak en geniet evenzeer van de wedstrijd en misdraag me nooit.
Zijn op een hand te tellen. Waar maak je jezelf druk om...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef encore04 het volgende:
[..]
Als je niemand lastig valt is het je eigen zaak. Maar helaas zijn er wel genoeg van die josti's die er alleen maar vervelend en aggressief van wordenZélfs bij PSV ja.
Ik denk dat we met 4-0 winnen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk krijgen we donderdag wat doelpuntjes te zien!
Mijn NUFC collega gaat wellicht mee, slechte wedstrijd om Feyenoord te proefen qua sfeer en bezoekersaantallen!
Hoe kan je weten dat het terecht is, je was er niet eens bij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef encore04 het volgende:
Ik maak me niet druk, ik zeg alleen dat het terecht is.
Heb je in je glazen bol gekeken of had je het niet over Bayern Münchenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat we met 4-0 winnen.
Nou maar hopen dat het zo is, want zelf vind ik het ook altijd wel leuk om niet uitgekomen verwachtingen van anderen even aan te halen na de betreffende wedstrijd.
Dat zeg ik vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:27 schreef jojomen4 het volgende:
Die opmerking van ivette![]()
Bayern München natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je in je glazen bol gekeken of had je het niet over Bayern München![]()
Ja zoietsquote:Op woensdag 29 september 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord zal toch wel met een nulletje of vijf van Grenland kunnen winnen zeker?
Heb je ook al namen?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:31 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat hier hetzelfde geldt als voor de uitwedstrijd, als ze er in de eerste tien minuten eentje inschoppen wordt het zomaar een walkover, zo niet, dan moeten ze enorm oppassen niet een doelpubtjedoelpuntje natuurlijk, tegen te krijgen. Ik persoonlijk denk 2-0, de 1-0 in het begin van de 2e helft, Odd gaat aanvallen, geeft ruimte en hoppa, na een 70 minuten spelen valt de 2-0. Feyenoord stopt, Odd dringt aan maar kan niet beter. Einde wedstrijd, op naar de volgende ronde en niet teveel woorden aan vuil maken.
Ik zou zeggen:"grijp je kans en loop naar de plaatselijke bookie"quote:Op woensdag 29 september 2004 17:24 schreef Staanplaats het volgende:
En bedankt heNou hoef gvd morgen niet eens meer te gaan!
Van de VI, da's in ieder geval goed nieuws, ook al zal ie niet scoren dan.quote:Shinji Ono fit genoeg voor Feyenoord-Odd
29/9/2004 17:22
Feyenoord treedt donderdag met Shinji Ono aan tegen Odd Grenland. De Japanse middenvelder kampte met een enkelblessure, die hij had opgelopen in het duel met FC Utrecht.
'Hij speelt', maakte coach Ruud Gullit woensdag aan alle onduidelijkheid rondom zijn spelmaker een eind. Tegen RBC Roosendaal ontbrak Ono nog en werd zijn plaats ingenomen door Thomas Buffel. Hij is volledig hersteld.
Feyenoord verdedigt donderdag in De Kuip een 1-0 voorsprong tegen de Noorse ploeg. Ono maakte twee weken geleden in de heenwedstrijd het enige doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |