abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22137367

Grumpy en Makepeace

Het bekende detective duo Grumpy en Makepeace zijn elkaar gegaan.
Makepeace die bekend staat om haar lieve lach en haar zachte karakter was spuugzat van het arrogante, chagerijnige gedrag van Grumpy.
Insiders zeggen echter, dat Makepeace het zat was dat Grumpy constant onder haar rok zat te gluren.
De manager van Grumpy verteld ons dat dit onzin is, omdat Grumpy nou eenmaal klein is en daardoor altijd, ongewild, onder de rokken kijkt.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:57:49 #52
71048 Tokay
makes your day!
pi_22137549

Charles en Priscilla

Priscilla Presley dacht in Prince Charles een fuifnummer met Elvis-heupen gevonden te hebben, maar de troonopvolger bleek in real life nog saaier dan op de televisie.
Toen Priscilla hem aan de kant zette, zocht Charles troost in de behaarde armen van Camilla, met wie hij nog steeds gelukkig zegt te zijn.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 22 september 2004 @ 21:00:28 #53
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22137616
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:57 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Charles en Priscilla

Priscilla Presley dacht in Prince Charles een fuifnummer met Elvis-heupen gevonden te hebben, maar de troonopvolger bleek in real life nog saaier dan op de televisie.
Toen Priscilla hem aan de kant zette, zocht Charles troost in de behaarde armen van Camilla, met wie hij nog steeds gelukkig zegt te zijn.
behaarde armen

Als Tokay in mijn topic post weet ik dat het goed zit en dat ik ben geslaagd in mijn opzet
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22137700

Jarenlang vormden Mini & Taxi hét leidende cabaretduo in autoland. Tot het na 10 jaar mis ging: De overstap naar het mensen-theater bleek een te grote stap en Mini ging uit geldgebrek in de reclamebusiness. Dit tot grote ergernis van Taxi, die Mini wees op een oude afspraak, nooit voor geld jezelf verkopen.

Mini's grootste reclamecampagne, voor Red Bull
pi_22137711

en

pippi en mama loe van mama loe was geen goed plaatje te vinden, ik hoop dat deze het doet

Pippi probeerde door te breken met mama loe. Dit lukte niet, daar was Pippi veel te speels voor. Pippi trok weg en werd bevriend met Tommy en Annika, Mama loe probeerde een tv serie met Pipo
De wandelende spelvaut
  woensdag 22 september 2004 @ 21:07:09 #56
71048 Tokay
makes your day!
pi_22137776
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
behaarde armen
Als Tokay in mijn topic post weet ik dat het goed zit en dat ik ben geslaagd in mijn opzet
Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  woensdag 22 september 2004 @ 21:13:34 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22137943
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef Tokay het volgende:

[..]

Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?
True, die zijn ook erg mooi.
Hulde daarvoor.
Driewerf hulde, zelfs
pi_22137963

De eerste keuze voor een high tech partner voor Micheal Knight was weliswaar erg smakelijk, maar het gebrek aan turboboost, hoge snelheid, en last but not least, aantrekkekingskracht op de vrouwtjes deed hem toch een andere keuze maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_22138004
HW :') !
pi_22138010
! ! !
Whatever I want.
pi_22138017

Belle en de Geest

Tussen deze twee was het altijd dikke mik, maar op een gegeven moment werd de geest jammerlijk opgesloten in een lamp. Belle heeft hier jaren om getreurd, tot ze haar nieuwe liefde vond in het Beest, door wie ze de Geest uit haar hoofd heeft kunnen zetten en met wie ze nu heel gelukkig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door p-etr-a op 22-09-2004 21:30:59 ]
pi_22138022

Peppi en Tokay
Na de split tussen Peppi en Tokkie ging Peppi op zoek naar jong bloed. Dat vond hij Tokay, maar op toneel en televisie bleek Tokay veel populairder bij de ‘kids’. Peppi besloot daarop een einde te maken aan hun korte carrière.
pi_22138101

Bassie en Hadrianus

Bassie dacht in Hadrianus de perfecte partner voor zijn nieuwe komische act in het Circus Maximus gevonden te hebben. Hadrianus bleek echter meer geïnteresseerd in het overnemen van het circus, en later ook de rest van Europa. Bassie besloot hierop met Hadrianus te breken en het eens met z'n broer Adriaan te proberen, waardoor het zeer succesvolle duo Bassie en Adriaan ontstond.
pi_22138142
TVP
pi_22138159

Lonny en Cher
Ook Lonny en Cher gingen uit elkaar. De oorzaak bleef lange tijd onbekend, maar een huisvriend van Cher heeft gezegd dat het komt doordat Lonny teveel Indisch kookt, en daar zou Chers stem niet tegen kunnen. Cher ontmoette kort daarna Sonny, en de rest van het verhaal mag bekend zijn.
pi_22138205

batman wist dat de naam lekker bekte bij hem, maar bij gebrek aan mobiliteit en vooral stoerheid besloot hij toch maar opzoek te gaan naar een andere robin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:23:58 #67
71048 Tokay
makes your day!
pi_22138214

Anky en Calimero

Nadat Bonfire verwerkt was tot paardenrookvlees, moest Anky van Grunsven op zoek naar een nieuwe kampioen.
Die dacht ze gevonden te hebben in de koddige Calimero, maar elke keer als Anky op hem ging zitten, brak zijn eierdopje.
Na een week intensieve trainingspogingen die tot niets leidden, was het exit Calimero en welkom Salinero...
pi_22138240

Lady & Bond

Toen James Bond in het dorp van Lady verbleef waren deze twee onafscheidelijk, maar James moest weer vertrekken en hij liet Lady helemaal alleen achter. Haar huidige partner de Vagebond heeft ook een hoop schatjes gehad, maar toen hij Lady vond is hij haar trouw gebleven, en van dat soort rakkers houdt de avontuurlijke Lady dan weer net wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door p-etr-a op 22-09-2004 21:31:25 ]
  woensdag 22 september 2004 @ 21:25:31 #69
71048 Tokay
makes your day!
pi_22138246
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:16 schreef MofoF1 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]

Peppi en Tokay
Na de split tussen Peppi en Tokkie ging Peppi op zoek naar jong bloed. Dat vond hij Tokay, maar op toneel en televisie bleek Tokay veel populairder bij de ‘kids’. Peppi besloot daarop een einde te maken aan hun korte carrière.
Whehehe.
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:26:40 #70
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138274
Jongbloed & Joost

&
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:29:02 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138340
Barend en Van Dorp

&
pi_22138366
Arend en van Dorp

Na jarenlang succes in een Oezbeeks circus wilde Henk van Dorp met zijn trouwe tweepoter naar Nederland voor het grote geld. Zijn carierre flopte jammerlijk, Henk startte een praatprogamma met Frits, en arend overleefde de kerst niet
pi_22138394
SunChaser
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:35:01 #74
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138516
Vermeegen en Roeispaan

&
  woensdag 22 september 2004 @ 21:36:01 #75
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22138547
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef Intxaurraga het volgende:
SunChaser
pi_22138562

Veldmuis en Kemper
Op de op een na laatste avond van de tournee voor hun prijswinnende theatershow sloeg het noodlot toe: voor de ogen van het publiek werd Veldmuis vermorzeld onder de schoen van Kemper, die niet oplette waar hij liep. Veldmuis overleed aan de gevolgen van dit ongeluk en omdat de laatste voorstelling niet af te lasten viel, moest Kemper op zoek naar iemand die Veldmuis kon vervangen. Dit werd ene Veldhuis. Het klikte zo goed tussen deze twee, dat ze besloten samen verder te gaan als Veldhuis en Kemper

[ Bericht 3% gewijzigd door TanteMathilde op 22-09-2004 21:49:30 ]
pi_22138679

Bart & Ernie

Omdat zijn broer Bert verschillende uitstapjes maakte met andere artiesten, besloot Ernie ook een ander speelkameraadje te zoeken. Net als Bert liet ook Bart hem al snel in de steek, omdat hij hem maar een domme softie vond. Daarna is Ernie weer teruggegaan naar Bert.
pi_22138686

Ren & Wimpie
De samenwerking tussen Ren & Wimpie was van korte duur. De samenwerking was weinig succesvol en Ren & Wimpie zagen het publiek weglopen. Na drie maanden gingen ze uit elkaar, elkaar de schuld gevend van het fiasco. Ren: /i]Wimpie was altijd druk. Zijn smoes was altijd dat hij ook nog een land moest besturen. Dat werkte misschien bij zijn vrouw, maar niet bij mij!'[/i]. Wimpie's reactie daarop: 'Ik moest G*****domme echt een land besturen! De reden dat het publiek weg liep? De grapjes van Ren waren gewoon té banaal voor woorden!.

Na de breuk ontmoette Ren Stimpy, met wie hij een tekenfilmserie voor kinderen begon. Wimpie noemde zich voortaan Wim en werd commissaris bij allerlei bedrijven.
pi_22138747

Kain & Abeltje

De derde mens ter wereld wilde geld aan zijn naam verdienen, en dacht dat de beroemde liftjongen Abeltje zijn carriere wel tot ongekende hoogte kon brengen. Helaas kon Kain niet meeliften op Abeltjes succes.
pi_22139036

Adam & Eva

De reality show van Adam en Eva werd al snel stopgezet, omdat Eva zich begon te schamen voor het feit dat ze slechts een paar blaadjes als lichaamsbedekking heeft.
pi_22139047
George & Sjimmie

Dit duo was de schrik van de buurt. Menig omaatje lag 's nachts wakker om hun kattekwaad. Toen George voorstelde om hun streken wat groter aan te pakken, vond Sjimmie het genoeg geweest en ging hij op zoek naar een nieuwe partner.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_22139096

Buurman & Schuurman

Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
pi_22139130

Fred en Arnie
Bowlingduo Fred en Arnie gingen uit elkaar toen Arnie moest verhuizen naar een andere stad. Fred bleek veel beter met de nieuwe buurman, Barney Rubble, op te kunnen schieten en schoof Arnie genadeloos aan de kant. Fred & Barney zijn nu een bowlingduo van wereldformaat, Arnie is al enige tijd vermist in de Zuid-Afrikaanse jungle.
pi_22139180
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Buurman & Schuurman

Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:59:45 #85
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22139263
tvp
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 22 september 2004 @ 22:01:09 #86
71048 Tokay
makes your day!
pi_22139310
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Buurman & Schuurman

Leukie leukie.
pi_22139403
Rafael en Cilly

Rafael had altijd al een zwak voor oudere vrouwen. Cilly was de ware voor hem. Helaas kwam hij er al snel achter dat de klanten meer betaalden voor blond. Daarom ruilde hij Cilly in. Inmiddels schijnen de inkomsten op peil te zijn.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_22139766

Winfield en Bega
Lange tijd was Jules Winfield en Lou Bega een zeer gevreesde gangsterduo. Het werk werd echter steeds moeilijker toen overal opeens vriendinnen van Bega opdoken. Uiteindelijk werd hij ook nog geveld door het mambo virus, waardoor hij zich genoodzaakt zag te stoppen met zijn werk en een nieuwe carriere als zanger begon. Hij werd vervangen door Vince Vega, met wie Winfield tot het einde van zijn carriere succesvol samenwerkte
pi_22140111

*wie helpt mij op m'n stoel...
pi_22140164
Janneke is het buurmeisje van Jip...
  woensdag 22 september 2004 @ 22:33:00 #91
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22140198
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Nou, dan kunnen ze ook legaal seks hebben
pi_22140300
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
een kenner
pi_22140326
  woensdag 22 september 2004 @ 22:46:46 #94
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22140580
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_22140656

Thomas en Junior
De dappere Thomas is niet zomaar op het spoor van Brute Berend gekomen. Voordat de welbekende Senior zijn maatje werd, probeerde Thomas het eerst met Junior. Hoewel deze kwajongen vol innovatieve ideeën zat, bleek hij uiteindelijk toch te rebels te zijn. Thomas vermoedde namelijk dat Junior wel eens met de schat van Berend aan de haal zou kunnen gaan! Reden genoeg om de vriendschap te verbreken en er één met Senior aan te gaan. Gelukkig, mogen we wel zeggen, anders was de schat van Brute Berend nu misschien nog steeds niet gevonden. Junior sleet zijn dagen verder in het kindertehuis, maar een liefhebbende vader bood hem eveneens een gelukkige toekomst.
pi_22140677

Lucas en Bea kregen ruzie omdat de kapperskosten van Bea te hoog werden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22140730

Barend & van Gorp

Begin jaren '80 begonnen Frits Barend en Corrie van Gorp een Talkshow. Helaas sloeg deze niet zo aan, voornamelijk omdat Corrie's voetbalkennis volgens Frits ver beneden peil was. Jaren later is hij daarom in zee gegaan met Henk van Dorp.
  woensdag 22 september 2004 @ 22:53:14 #98
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_22140757
Johnny & Lijk

Nadat Rijk de Gooier zich jarenlang kapotgezopen had eistte een Levercirrose zijn tol.
Jonny Kraaikamp bleef met zijn partner het nummer: Er is een Amsterdammer doodgegaan vertolken totdat door ernstige uitdroging ledematen eraf begonnen te vallen.Rijk de Gooier zijn ingedroogde schedel heeft nog jarenlang als kwispeldoor dienst gedaan in zijn favoriete cafe Rooie Sien.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 22 september 2004 @ 23:02:01 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22141044
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Suske & Ciske

In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.
Briljant!
  woensdag 22 september 2004 @ 23:09:30 #100
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_22141310
Fok en Suk.
Mij mag je er voor wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')