kijk naar mijn uren morgenquote:Op maandag 27 september 2004 20:58 schreef Renesite het volgende:
Morgen half 10 tot kwart over 12, hulde aan mijn duits leraar![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk naar mijn uren morgen![]()
[afbeelding]
Sterkte!!quote:Op maandag 27 september 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk naar mijn uren morgen![]()
[afbeelding]
Hey kleine surf Nerdquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:55 schreef blablasjit het volgende:
mogguh! weer gewoon van 9.00 tot 16.55 op het werk vandaag
en als nerd beschouwd worden is cool. daar ben ik trots op
Hey!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey kleine surf Nerd
7.0 is wel op te planken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:16 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hey!
kheb gister me boardje verkochtvan een 7'0" shortboard shape. perfect voor nederland. maar ik ben te rookie om daar op te surfen en wil denk ook een oude lullen longboardje ooit
Ik heb ook niet echt tijd om naar scheveningen te gaan. Maar het gaat nog komen! Zit ook ff in geld nood...
* Marty26 hoopt op betere tijden!
Maar Wushu nerd mag altijd
ik heb liever een oude lullen plank!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
7.0 is wel op te planken.ik reed eerst Longboard daarna had ik 6.2tje van me exvriendin.
en nu heb ik heelemaal geen plankje meer
Moet er weer eentje kopen. Aangezien ik altijd leende van haar......
Maar ja eerst me miniramp in me tuin maar eens gaan bouwenen me rail voor me sneeuwplank zodat ik in de tuin kan trainen
Trouwens ga je nog langs komen als het af is?
Ik doe graag Handrails sliden met me snowboard. Dus palletjes op elkaar stappelen Borstel matten er opquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb liever een oude lullen plank!
ik heb nu een 7'nog iets. geleend. nog erger dan een bic. zwaarder en harder! tot ik mijn eigen heb!
een rail voor je snowboard... wat moet ik me daar bij voorstellen?
of ik langs kom?
Hehe als ik zoiets bou in de tuin worden me ouders boosquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik doe graag Handrails sliden met me snowboard. Dus palletjes op elkaar stappelen Borstel matten er op
Handrail naar beneden of op de grond en Sliden met die Handel
Goed te doen hoor
Ja als me huis af is of je dan ook komt langs komt?
Doe ik wel meschien vanavondquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hehe als ik zoiets bou in de tuin worden me ouders boos![]()
haha moet je me eerst ff toevoegen op msnmisschien dan!
vanaaf ben ik kung fu-en. morgen aaf ook. ik ben altijd achter me pc op maandag & donderdag aaf en int weekend vaakquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe ik wel meschien vanavondik denk dat ik vanavond een avondje niet ga klussen dus dan doen we wel ff ouwehoeren
Dan duurt het nog ff want ik ben het weekend weer aan het klussen dus dat gaat hem niet worden en donderdag ben ik naar de Fucking Ikea een nieuw bed scoren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vanaaf ben ik kung fu-en. morgen aaf ook. ik ben altijd achter me pc op maandag & donderdag aaf en int weekend vaakI (L) Kung Fu!
Wordt je alquote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef Jump het volgende:
wil ik ook, enkel ga ik dan als nerd beschouwt worden
zo hard gaat dat nu ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2004 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Gesponsord met mijn idee voor Google Ads zeker
roflquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:05 schreef Marty26 het volgende:
....... Is voor mietjes hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |