Hou maar opquote:Op zondag 26 september 2004 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar ben je gekomen?
Je vriendin weer gezien?![]()
Lang verhaal en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat hier neer te gaan zetten, dus dat hou je tegoed van me. Ik heb het ff helemaal gehad. Rustpauze, overdenkingstijd, celibaat, zie maar hoe je het noemt.quote:Op zondag 26 september 2004 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
Troel
Waar ga je heen dan
Oke succes in elk gevalquote:Op zondag 26 september 2004 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Lang verhaal en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat hier neer te gaan zetten, dus dat hou je tegoed van me. Ik heb het ff helemaal gehad. Rustpauze, overdenkingstijd, celibaat, zie maar hoe je het noemt.
quote:Op maandag 27 september 2004 07:06 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen Fok vriendjes!!
Wat kijk je er lastig bij Slar??quote:Op maandag 27 september 2004 07:33 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen!!!!111
Zit zodirect tot 4 uur op school, weinig behoefte aan enthousiasmequote:Op maandag 27 september 2004 07:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kijk je er lastig bij Slar??
Geen goeie morgen?
Baal ochtend?
Ik werk al vanaf half 7quote:Op maandag 27 september 2004 07:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zit zodirect tot 4 uur op school, weinig behoefte aan enthousiasme
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf half 7
en ik ga door tot half 7
Wil je nog een keer klagen?![]()
Arme jijquote:Op maandag 27 september 2004 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf half 7
en ik ga door tot half 7
Wil je nog een keer klagen?![]()
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 08:47 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen....:W ik hobby bobby me wezenloosmaar het schiet al op dus hoop er met 2weken in te zitten
![]()
Het grootste schilder werk is al gedaan. Nu nog wat vloer werk en 2 slaapkamers en dan zijn we er bijna...... Wooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii![]()
Iedereen lekker weekend gehad?
Neequote:Op maandag 27 september 2004 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Jij?
* SHERMAN instert aai over de bol smileyquote:Op maandag 27 september 2004 09:16 schreef QuietGuy het volgende:
Gisteravond teruggekomen van een weekendje langs alle schoonfamilie, heeft heel het weekend m'n internetverbinding er thuis uitgelegen
Vandaar dat dus m'n site er uit lag. Inmiddels is hij gelukkig weer up...
jah ik ging zaterdag wachten op jequote:Op maandag 27 september 2004 08:47 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen....:W ik hobby bobby me wezenloosmaar het schiet al op dus hoop er met 2weken in te zitten
![]()
Het grootste schilder werk is al gedaan. Nu nog wat vloer werk en 2 slaapkamers en dan zijn we er bijna...... Wooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii![]()
Iedereen lekker weekend gehad?
haha ik ga zowaar bijna dood als zoiets gebeurd! Ik hoop dat je het trauma ten boven ben gekomen!quote:Op maandag 27 september 2004 09:16 schreef QuietGuy het volgende:
Gisteravond teruggekomen van een weekendje langs alle schoonfamilie, heeft heel het weekend m'n internetverbinding er thuis uitgelegen
Vandaar dat dus m'n site er uit lag. Inmiddels is hij gelukkig weer up...
Ok, positief toch wel?quote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Troel het volgende:
QG, ik spreek je nog wel.
Mja, ik zit nu de dbase van FOK!DIG te syncen met thuis. (ik heb thuis een db met alle DIG-topics). Daarnaast is het gewoon nooit leuk als je site down isquote:Op maandag 27 september 2004 10:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha ik ga zowaar bijna dood als zoiets gebeurd! Ik hoop dat je het trauma ten boven ben gekomen!
je eigen site down is crap maar een heel weekend niet kunnen internettenquote:Op maandag 27 september 2004 10:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu de dbase van FOK!DIG te syncen met thuis. (ik heb thuis een db met alle DIG-topics). Daarnaast is het gewoon nooit leuk als je site down is
Ik was niet thuisquote:Op maandag 27 september 2004 10:17 schreef blablasjit het volgende:
[..]
je eigen site down is crap maar een heel weekend niet kunnen internetten. Ik zou het nooit overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |