quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef Jump het volgende:
[..]
* smiley topic geworden
![]()
okay wat is een leuk niet-smiley onderwerp? De plannen voor morgen.. iemand nog iets spectaculairs?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef Jump het volgende:
[..]
* smiley topic geworden
![]()
morgen? totaal geen idee wat ik morgen ga doen. is meestal wel zo bij mijquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
De plannen voor morgen.. iemand nog iets spectaculairs?
hehe okay even van dag tot dag maar meestal weet iemand op zaterdag avond wel wat ie gaat doen op zondagquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:17 schreef Jump het volgende:
[..]
morgen? totaal geen idee wat ik morgen ga doen. is meestal wel zo bij mij
leven van dag tot dag
ik morgen eens paar labo's voorbereiden, heb nog wel alles liggen van vorig jaar, maar gewoon eens ter opfrissing.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe okay even van dag tot dag maar meestal weet iemand op zaterdag avond wel wat ie gaat doen op zondag
ik ga denk ff hardlopen en kung fu-en (examens kom der aan) mijn conditie is bagger omdat ik meer dan een half jaar niet heb kunnen sporten vanwege me knie! Technische sjit zit wel goed overigens... Najah na het uitslapen heb ik de complete ochtend en begin middag wel gevuld. voor de rest denk ik ff me school sjit in orde maken want ik heb een maandelijkse dag maandag dat ik terug naar school moet. Voor de rest hangen achter me pcDoh!
wtf is een labo?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ik morgen eens paar labo's voorbereiden, heb nog wel alles liggen van vorig jaar, maar gewoon eens ter opfrissing.
klote is omdat ik gebuist ben voor men theorie dat ik alles van dat vak opnieuw moet doen. ook de labo's. en die zijn meestal oersimpel (vind ik toch) en toch behoorlijk saai.
die zien er bleek uitquote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
Tweakers crew http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1096057748.jpg![]()
een andere naam voor de praktijklessen van een bepaald vakquote:Op zondag 26 september 2004 10:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wtf is een labo?
Kan niet missen :')quote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
Tweakers crew http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1096057748.jpg![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stop is kleuter![]()
JA reageer zo maar!quote:Op zondag 26 september 2004 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
laten we het wel gezellig houdenquote:Op zondag 26 september 2004 19:41 schreef wimmel_1 het volgende:
Eeuh.... Renesite.... Het is hier niet verplicht je Sig. waar te maken...
Kloten doe je dus maar ergens anders
quote:Op zondag 26 september 2004 21:02 schreef Jump het volgende:
[..]
laten we het wel gezellig houden
Was het gezellig dan?quote:Op zondag 26 september 2004 21:02 schreef Jump het volgende:
[..]
laten we het wel gezellig houden
Tot ik kwam jaquote:Op zondag 26 september 2004 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het gezellig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |