absoluut path zegt ook genoeg welke sitequote:Fatal error: Call to a member function on a non-object in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/php/list_messages.phtml on line 45
I willquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Veel plezier met Simmen![]()
![]()
Kom maar schilderen morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:27 schreef blablasjit het volgende:
[..]
I willMisschien dat er nog een trip naar de bios bijkomt. maar het word een ouderwets heerlijk rutig stil weekend
nee! want een ouderwets heerlijk rustig weekend is HEERLIJK en dient niet verstoord te wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kom maar schilderen morgen![]()
![]()
Kom ik een keertje bij jou hangenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:48 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee! want een ouderwets heerlijk rustig weekend is HEERLIJK en dient niet verstoord te wordenjust kidding. ik vind het af en toe wel lekker om gewoon niks te doen.. lekker pc-en en voor de rest slapen, eten en af en toe tv kijken
JAM
Moet je me eerst vinden in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kom ik een keertje bij jou hangen![]()
Hey fijn weekendquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:15 schreef blablasjit het volgende:
ik gaat nu ff wat doen zo ff voor het weekend. want te veel fokken is niet goed!
grr kan het niet laten.... maar der wil ook iets niet lukken met me ASP script. ik n00bquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey fijn weekenden meschien spreek ik je nog wel ff online
openingspostquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef blablasjit het volgende:
waar staat OP voor :$?
dank en sozquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
openingspost
edit: handige fok woordenboek: Het Officiële Fok!woordenboek
avondquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Renesite het volgende:
Avond![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:53 schreef Jump het volgende:
[..]
avond
verveel me, dus nog eens transport tycoon spelen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:23 schreef blablasjit het volgende: