Doe je ook Muur tekeningetjes maken dan>quote:Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef blablasjit het volgende:
maandagmiddag moet ik terug naa r school om wat sjit in te leveren en allemaal tijrovende onzin aan te horen. maandag in de ochtend werk ik gewoon (stage)
en terugquote:Op donderdag 23 september 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat es zen gerief klaarsteken en op het gemak vertrekken naar school
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
en terug
hoiquote:Op vrijdag 24 september 2004 06:56 schreef SHERMAN het volgende:
Goeie morgen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:05 schreef Jump het volgende:
[..]
hoi
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:48 schreef blablasjit het volgende:
Een hele goede morgen!
Ik heb sims 2 gekocht!!!
Nu alleen nog een pc waarop ik het kan spelen(laptop stuk
nu opgescheept met een 16 mb videokaart
)
Ur welcom! En ik heb geen zin meer vandaag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dankje
Ja nat op school zijn is geen nette zaakquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef blablasjit het volgende:
ik heb ook geen zin meer en ik wil me laptop terug! en ik wil sims2 spelen! en ik wil kung fu-en...
ik zorg altijd dat ik droog op school/stage/werk kom. ik heb er een lalala hekel aan om daar nat te zijn. de rest maakt me niet zoveel uit!
vanaaf naar dealer laptop bellen en zorgen dat ik morgen mijn laptop werkende kan ophalenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar ga je nog wat leuks doen het weekend ?
Ikke ga schilderen en schilderen en Zaterdag Avond heelemaal los en dansen en dan weer schilderen en schilderen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vanaaf naar dealer laptop bellen en zorgen dat ik morgen mijn laptop werkende kan ophalen
voor de rest simmen als het bovenstaande gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |